Alla kategorier Restaurang Skåne Malmö McDonald's Rosengård

McDonald's Rosengård

Thomsons väg 1, 213 73 Malmö — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om McDonald's Rosengård

• Micke skrev om McDonald's Rosengård
    Sämsta stället jag någonsin varit på. Gammal mat och det tar ca 4ggr längre tid här än på liknande ställen, dåligt bemötande är det även. Nä nu för de blir andra ställen i fortsättningen. VARNING FÖR MCDONALDS ROSENGÅRD. Läs mer
  • Imad n skrev om McDonald's Rosengård
    Idag 180619 vi har varit på McDonalds kl 21 .Rosengård i Malmö och bställat mjukglass och vi betalat som vanligt... Efter en timme kommit en personal lämnat pengarna tillbaka sa vi har inte mjukglass 😠...... Frågat honom man måste har recept säger tyvärr eller förlåt framför folk vi varit två familjer...och han började prata arabiska och snackad 👎 jag sa till honom jag är inte arab hhhhh de som jobbade där 4 personaler en tjej och tre killer... Han som gjorde så var en lång kille och hade Bluetooth på öronen som tog emot beställninger..... Tyvärr aldrig jag ska inte gå där. Läs mer
  • Lojo J
    Lojo J skrev om McDonald's Rosengård
    2:a gången som jag blir besviken på McDonalds Rosengård.
    Båda gångerna på Drivein har jag fått gamla hamburgare med hårt bröd och knappt varma:/
    Kommer inte köpa där fler gånger. Läs mer
  • Manar H skrev om McDonald's Rosengård
    Dem har dåligt service,,, en gång jag var med mina barn där så jag hade födelsedag kopung med happy meal ,, mina barn tycker inte om kött så istället vi beställt fisk men betalade vi 10kr så dem sa att det går inte måste äta kött men varför alla mc i Sverige och i danmark det går utan mc i rosengård ,,, för att när invandrare jobbar dem tror att dem kan alla regler och förstår allt ,,, men dem kan ingenting för att vi var där i mars så vi fick betala 10kr men varför inte nu Läs mer
  • Anders B skrev om McDonald's Rosengård
    Trevligaste McDonaldspersonalen i Malmö! Alltid väldigt artiga och trevliga.
    Maten är varken bättre eller sämre än andra McDonalds. Men det är ju McDonalds ;-) Läs mer