McDonald's

1.8

5 omdömen om McDonald's

Robert F
Skrev om McDonald's

Så jävla uselt !!! Hur kan man lyckas göra fel på halva beställningen.😡🤬🤬🤬 Ni har noll kund fokus, noll service tänk. Att ni sedan har ett telefon nummer man inte kan ringa på gör inte saken värre. Detta va sista gången jag handlar av er ! Hoppas ni konkar era usla j•••lar

Paraden
4.2/5 i betyg av 4702 omdömen 4.2 av 4702 omdömen

Penelope S Penelope S
peter f
Skrev om McDonald's

faaaaaaan! bullshit. väntar och väntar .... exackt 13 minuter en jävla kaffe och en macke och vänta vidare efter fem minuter!? fick jah nu! Stor tack McD.... till snabb maten (efter maten... 16 minuter!!!!) och det var inte första gången

Torbjörn J
Skrev om McDonald's

Jag håller med den föregående talaren att Mc Donalds här är ett av de slarvigaste i Stockholmstrakten. Servicen är faktiskt inte så bra. vad detta beror på vet jag inte.

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4104 omdömen 4.0 av 4104 omdömen

Jessica I Jessica I
Kazper M
Skrev om McDonald's

Detta McDonalds är inte något jag vill rekomendera. Oartig personal som samtidigt är slarvig. Flertalet gånger har man upptäckt att det saknas något när man kommer hem. Enda + just nu är väl att stället är nyrenoverat.

Amanda E
Skrev om McDonald's

På detta McDonalds har jag ätit och hämtat hamburgare en massa gånger. Nu är det dessutom nyrenoverat med ny tuff och designad inredning. För det mesta går det snabbt att få maten, både i restaurangen och i drive-throughn. Jag gillar denna McDonalds och äter gärna här när jag blir sugen på hamburgare.

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8054 omdömen 4.3 av 8054 omdömen