McDonald's Södertälje Moraberg

1.8 i betyg av av 5 omdömen

Läs vad 5 kunder tycker om McDonald's Södertälje Moraberg

• 2019-05-23

Robert F skrev om McDonald's Södertälje Moraberg
    Så jävla uselt !!! Hur kan man lyckas göra fel på halva beställningen.😡🤬🤬🤬

Ni har noll kund fokus, noll service tänk. Att ni sedan har ett telefon nummer man inte kan ringa på gör inte saken värre.

Detta va sista gången jag handlar av er ! Hoppas ni konkar era usla j•••lar Läs mer
    Paraden
    4.2 / 5 i betyg — 3170 omdömen
    Badge2020
    "I've been in Paraden for a Fika and a lunch that were perfect. This time, i Went for a Brunch with a friend. Ordered the brioche with lior d"
  • 2017-12-31

peter f skrev om McDonald's Södertälje Moraberg
    faaaaaaan! bullshit.
    väntar och väntar .... exackt 13 minuter en jävla kaffe och en macke

och vänta vidare

efter fem minuter!? fick jah nu!

Stor tack McD.... till snabb maten

(efter maten... 16 minuter!!!!)

och det var inte första gången Läs mer
  • Torbjörn J

2010-09-18

Torbjörn J skrev om McDonald's Södertälje Moraberg
    Jag håller med den föregående talaren att Mc Donalds här är ett av de slarvigaste i Stockholmstrakten. Servicen är faktiskt inte så bra. vad detta beror på vet jag inte. Läs mer
    Djurgårdsbrunn
    4.1 / 5 i betyg — 6246 omdömen
    Badge2020
    "Jättetrevligt och mysigt! Bra service och god mat! Väldigt trevligt att man får ta med sig hunden in!"
    Caroline C
  • Kazper M

2008-08-13

Kazper M skrev om McDonald's Södertälje Moraberg
    Detta McDonalds är inte något jag vill rekomendera.
    Oartig personal som samtidigt är slarvig. Flertalet gånger har man upptäckt att det saknas något när man kommer hem. Enda + just nu är väl att stället är nyrenoverat. Läs mer
  • Amanda E

2008-02-15

Amanda E skrev om McDonald's Södertälje Moraberg
    På detta McDonalds har jag ätit och hämtat hamburgare en massa gånger. Nu är det dessutom nyrenoverat med ny tuff och designad inredning. För det mesta går det snabbt att få maten, både i restaurangen och i drive-throughn. Jag gillar denna McDonalds och äter gärna här när jag blir sugen på hamburgare. Läs mer
    Bockholmen Hav & Restaurang
    4.3 / 5 i betyg — 6325 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Skaldjursmiddag. Jättebra. Över förvänta som var hög. Distans mm sköttes mycket bra. Vi var 4 i sällskapet alla mycket nöjda."

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte