Meckar Autoservice Södertälje AB

www.mecanika.se

14 omdömen om Meckar Autoservice Södertälje AB

Kerstin Elisabeth L
Skrev om Meckar Autoservice Södertälje AB

Blev bra bemött Jobbet som vi kom överens om blev väl utfört

Svar från Meckar Autoservice Södertälje AB

Tusen tack för ditt fina omdöme Kerstin!

Speedy Bilservice Smista
4.6/5 i betyg av 863 omdömen 4.6 av 863 omdömen
BadgeFourYears

Härmed vill jag tacka Speedy Västberga så mycket både för deras gedigna arbete, för det trevliga bemötandet och för deras snabba hantering a

Sirpa L
Skrev om Meckar Autoservice Södertälje AB

Trevlig personal. Tog exakt den tid som dem hade lovat.Varmt rekommenderat!

Svar från Meckar Autoservice Södertälje AB

Tusen tack för din feedback, vi uppskattar det!

Samuel Ove T
Skrev om Meckar Autoservice Södertälje AB

Jag fick en snabb service och gjort ett bra jobb. Servicen klar utsatt tid och trevligt bemötande. Jag ger en 5 i betyg. //Samuel

Svar från Meckar Autoservice Södertälje AB

Tusen tack för din fina feedback det uppskattar, varmt välkommen åter om du stöter på några problem i framtiden.

Speedy Bilservice Södertälje
4.8/5 i betyg av 753 omdömen 4.8 av 753 omdömen

Mycket kunnig personal som var villig att ta sig en titt på drop-in, de var med och fattade beslut om hur problemet kunde lösas - då det gäl

Andreas Y
Skrev om Meckar Autoservice Södertälje AB

Trevligt bemötande och snabb service. Väldigt prisvärda! Mekanikern gjorde en Väldigt snabb bedömning vart felet var och dom bytte min fläkt otroligt snabbt.

Monika Kristina A
Skrev om Meckar Autoservice Södertälje AB

Trevligt bemötande och proffsigt utfört jobb, kan verkligen rekommendera verkstaden.

Speedy Bilservice Vasastan
4.9/5 i betyg av 982 omdömen 4.9 av 982 omdömen

Dags för 10.000 mila service. Självklart ringer jag Speedy Bilservice Vasastan trots att jag flyttat utanför stan. De är trevliga, proffsiga

Brittis O Brittis O
Zahra E
Skrev om Meckar Autoservice Södertälje AB

Bemötande och service av klass. Super nöjd! Mekanikern lyckades lösa ett problem två andra bilverkstan inte kunde lösa! Rekommenderar starkt och kan garantera er att ni inte kommer ångra er.

Sebastian R
Skrev om Meckar Autoservice Södertälje AB

Mycket bra bemötande. Har inget att klaga på . Kommer fortsätta använda mig av denna verkstad 👍

Svar från Meckar Autoservice Södertälje AB

Tusen tack Sebastian, för ditt fina omdöme, du är varmt välkommen om du någonsin stöter på några problem!

STF Bilservice i Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 19 omdömen 4.7 av 19 omdömen
Badge2016

Alltid bra service, tillgängligt och bra pris. Tack!

Carlos H
Skrev om Meckar Autoservice Södertälje AB

Trevligt bemötande. Kunnig oldshool mekaniker som hittat de fel som inte Bilia mekaniker gjorde. Beställde felsökning och bytte generator via Autobutler . Väldigt nöjd! Rekommenderas!!

Svar från Meckar Autoservice Södertälje AB

Tusen tack Carlos, för ditt fina omdöme, du är varmt välkommen om du någonsin stöter på några problem!

Charbel O
Skrev om Meckar Autoservice Södertälje AB

Otroligt service minded personal med utomordentligt erfarenhet. Hade problem med bilen som skulle kosta mig oerhörd mycket pengar "enligt andra verkstäder" men med Mecanika's ärlighet, professionalism samt erfarenhet kunde dom lokalisera felet och spara mig enormt mycket pengar. Jag rekommenderar Mecanika starkt, om ni vill ha rimliga priser, spara på eran energi och slippa onödig huvudvärk.

Svar från Meckar Autoservice Södertälje AB

Tusen tack för ditt underbara omdöme, vi uppskattar det verkligen! Du är varmt välkommen åter.

Sumpan Bilverkstad AB
4.7/5 i betyg av 2282 omdömen 4.7 av 2282 omdömen

Alltid bäst! Alltid. Snabba, trevliga, tillmötesgående.

Camilla Lena Elisabet N Camilla Lena Elisabet N
Johan B
Skrev om Meckar Autoservice Södertälje AB

Supernöjd snabb service och riktigt bra priser, fick tid omgående på service. Kan verkligen rekommendera verkstaden till andra.

Svar från Meckar Autoservice Södertälje AB

Tusen tack för ditt underbara omdöme, vi uppskattar det verkligen! Du är varmt välkommen åter om du någon skulle stöta på några problem i framtiden.

Michelle C
Skrev om Meckar Autoservice Södertälje AB

Super trevliga, snabba och kunniga

Svar från Meckar Autoservice Södertälje AB

Tusen tack för ditt underbara omdöme Michelle, vi uppskattar det verkligen! Du är varmt välkommen åter om du någon skulle stöta på några problem i framtiden.

Speedy Bilservice Västerås
4.7/5 i betyg av 1143 omdömen 4.7 av 1143 omdömen

Supersnabbt hjulskifte och trevligt bemötande.

Kerstin P Kerstin P
David A
Skrev om Meckar Autoservice Södertälje AB

Bra service, god kontakt med mekanikern samt trevliga. Återkommande kund Mvh

Svar från Meckar Autoservice Södertälje AB

Tusen tack för ditt underbara omdöme David, vi uppskattar det verkligen! Du är varmt välkommen åter om du någon skulle stöta på några problem i framtiden.

Marie H
Skrev om Meckar Autoservice Södertälje AB

Otroligt trevlig och kunnig personal. Snabba och såg till att vi var utan bil kortast möjliga tid. Kamremsbyte var det jag behövde denna gång. Kan rekommendera dem starkt!!!

Svar från Meckar Autoservice Södertälje AB

Tusen tack för ditt underbara omdöme Marie, vi uppskattar det verkligen! Du är varmt välkommen åter om du någon skulle stöta på några problem i framtiden.

Mekonomen Huddinge
4.5/5 i betyg av 759 omdömen 4.5 av 759 omdömen

Billy William E Billy William E
Alexander A
Skrev om Meckar Autoservice Södertälje AB

Väldigt bra arbete och Väldigt bra service, bra mottaget av arbetarna som var jätte trevliga och bjöd på lite fika medans man väntade, 5/5 nöjd kund här

Svar från Meckar Autoservice Södertälje AB

Tusen tack för ditt underbara omdöme Alexander, vi uppskattar det verkligen! Du är varmt välkommen åter om du någon skulle stöta på några problem i framtiden.