Mekonomen Bilverkstad Ängelholm

Mekonomen Bilverkstad Ängelholm

Ring 0431-180 05 www.mekonomen.se
1 369
4.5

Välkommen till Mekonomen Bilverkstad Ängelholm! Vi har alltid kunden i fokus och ger dig den säkerhet du behöver när du ska serva eller reparera bilen. Vi använder toppmodern utrustning och arbetar med kompetenta bilmekaniker, allt för att ditt BilLiv ska bli så enkelt som möjligt. Vi hjälper dig oavsett bilmodell eller bilmärke...

1 369 omdömen om Mekonomen Bilverkstad Ängelholm

Andréas K
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Ängelholm

Blev idag 1500:- fattigare för ingenting. Körningen blev sämre efter deras små småfix med hjulinställning, orkade inte vända tillbaka. Åkte till annan verkstad istället och fick det åtgärdat på 15 minuter och bilen går bra igen. Fick till svar av mekonomen att jag kan betala 5000 för en egen lösning dem har och gick inte det är åtgärda däreftervill dem ha ytterligare 15.000 för 4 nya bussningar inklusive 2 timmars arbete, utöver dessa 5000. Då är jag uppe på 20.000 enkelt uträknat!?. Påstod att hjulinställning såg illa...

Speedy Bilservice Malmö
4.8/5 i betyg av 2118 omdömen 4.8 av 2118 omdömen

Bra service och trevlig personal

Yvonne Ö
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Ängelholm

Extremt okunniga och dålig service!

Svar från Mekonomen Bilverkstad Ängelholm

Hej Yvonne. Tråkigt att du känner såhär. Eftersom din fläktmotstånd fått fukt och var helt rostig och visade fel värde så rekommenderade vi att byta först den och att vi har varit tydliga i offerten att följd fel kan tillkomma efter byte av fläktmotstånd. Hälsningar Mekonomen Bilverkstad Ängelholm

Nils L
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Ängelholm

Service på min bil! Blev bemött på proffesionellt sätt, klart och tydligt! Servisen på bilen var till full belåtenhet! Kommer i framtiden anlita verkstaden i framtiden!

JKs bil & motor
4.7/5 i betyg av 982 omdömen 4.7 av 982 omdömen

Trevliga och kunniga. Hade dock bokat lånebil, som inte fanns på plats. Men de var så pass snabba att det inte behövdes.

Hans Martin Tobias R Hans Martin Tobias R
Sandéns A
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Ängelholm

Snabbt och professionellt. Inga konstigheter.

Annelie E M H
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Ängelholm

Mycket bra bemötande och snabb service

Speedy Bilservice Åhus
4.8/5 i betyg av 781 omdömen 4.8 av 781 omdömen

Ombesiktning- bromsrör bl a - fick en bra känsla trots hög kostnad- men både Robin o företaget kändes seriöst- så tummen upp👍

Margareta Ann-sofie H Margareta Ann-sofie H
Karin Pernilla K
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Ängelholm

Hjälper alltid till när man har akuta problem!

Martin Å
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Ängelholm

Fick snabb service när min bil gick sönder. Trevlig personal!

Speedy Bilservice Falkenberg
4.8/5 i betyg av 709 omdömen 4.8 av 709 omdömen

Väldigt professionell, trevlig och hjälpsam! Uppriktig utan att vara dömande och gav bilen lite extra piff på köpet (smörjde dörrarna bland

Anna Maria Elisabeth W
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Ängelholm

Snabb och proffsig service. Jag fick tid relativt snabbt (2 veckor kring jul/nyår). Jobbet gjordes på utsatt tid 1,5 timme och det verkar ha åtgärdat felet.

Monica J
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Ängelholm

Trevligt bemötande och snabb hantering/lagning.

Speedy Bilservice Limhamn
4.8/5 i betyg av 622 omdömen 4.8 av 622 omdömen

Very good service, amazing! Highly professional, quick and efficient. High courtesy. Strongly recommended!

Leaseplan S Leaseplan S
Elvis B
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Ängelholm

Fantastiskt arbete, mycket fin kontakt och engagemang av Jonny i Ängelholm! Ett Proffs som är svår att hitta idag som ansvarig och en riktig herre i sin roll! Kund BMW 535d.

Othman A
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Ängelholm

Jag är mkt nöjd man känner sig välkommen och fårades hjälp man söker

Tony Å
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Ängelholm

Bra service och trevligt bemötande. Bra priser.

Einar B
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Ängelholm

Mycket hög service och kunskap

Eva Ann-Christin J
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Ängelholm

Blev bemött av trevlig och hjälpsam personal. Hade service och eferbesiktning på bilen. Brukar anlita Mekonomen vid olika tillfällen och det har fungerat bra Alltid hjälpsam personal.

Hans N

Vänligt bemötande Jag fick vad jag önskade Endast batteri byte

Marie S
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Ängelholm

Däckbyte fungerade bra höll tiden

John Ö
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Ängelholm

Man blir alltid trevligt bemött!! Mina förväntningar infriades!! Jag behövde dels byta till vinterdäck men samtidigt byta ut två slitna framdäck. Fick vänta en dryg vecka men helt okej! Samt att jag har mina däck på Mekonomens däckhotell! 🥳👏👏👍

David L
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Ängelholm

Bra personlig bemötande. Inga problem med att få låne bilen. Snabb service.

Malin F
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Ängelholm

Trevliga, bra kommunikation, höll utlovade tider

Kerstin Elisabeth N
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Ängelholm

Super trevlig kille i däckverkstaden, så service minded ! Han ska ni vara rädda om !

Lena Margare N
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Ängelholm

Varje gång jag servar bilen så är det alltid något nytt som behöver göras och kostar mer som de vill göra med bilen. Jag har ingen gammal bil så det gör mig lite misstänksam och undra. Jag vet vad merförsäljning är men detta verkar löjligt och fundera på byta verkstad.

Svar från Mekonomen Bilverkstad Ängelholm

Hej Lena. Eftersom du utförde servicen hos oss så i service protokollet ingår kontroll av bromsbelägg slitage, vi går igenom alla punkter som finns på protokollet och det visade sig att bromsbelägg fram är ca.3mm kvar tills mötts metall mot metall! Vi rekommenderar att byta för din säkerhet samt andra bilister som finns på väggar!

Ingela J
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Ängelholm

Ingen väntetid kom in avtalad tid. Snabbt avklarat jobb

A
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Ängelholm

Super nöjd , trevlig och engagerad personal. Kan varmt rekomendera denna verkstad.👍

Vera G
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Ängelholm

Det var jätte bra trevligt bemötande fin personal

Leif L
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Ängelholm

Bra mottagande.Tyvärr är jag missnöjd med prishöjningen.180kr gånger 2 om året!

Jenny L
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Ängelholm

Trevlig service o kom till med en gång 👍👍😊

Britt Anneli O
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Ängelholm

Däckskifte, blev vänligt bemött o väldigt hjälpt av trevlig servicetekniker

Ulf H
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Ängelholm

⁰korrekt men dyrt Lite lång tid för pappersarbete

Eva S
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Ängelholm

Hög servicenivå och ett trevligt bemötande 👍

Habib E
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Ängelholm

tack för det fantastiska jobb du gjorde på min bil, även tack för personalens gästfrihet

Anna K
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Ängelholm

Snabbt, enkelt och bra service.

Hedvig S
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Ängelholm

Blev väldigt bra bemöt. Det gällde däckbyte och byte av trasig lampa parkeringsljus. Han påpeka också att de skulle kolla övrig belysning. Visa kostnaden vad som skulle göras. Fick papper på att de tog hand om mina däck på däckhotell.

Bengt E
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Ängelholm

Bra bemötande och personal som är kunnig, och arbetar snabbt Ett toppenställe som verkligen tar hand om och förklarar för mig som kund

Linn E
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Ängelholm

Bra bemötande, bokat service och fick det jag förväntade mig.

Annica B

Trevligt bemötande, snabb service

Eva Kristina O
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Ängelholm

För lite anställda. Därav kundbemötande. Inte komma tidigare än avtalad tid, du inte lämna nyckeln tidigare.

Svar från Mekonomen Bilverkstad Ängelholm

Tyvärr eftersom du kom till oss klockan 13:00 så kunde vi inte hjälpa dig pga vi lunch stängd från 12:30 till 13:15 för tillfället så kan vi tyvärr inte tag kunder! Vi försökte att hjälpa dig så gott vi kunde direkt klockan 13:15 Hälsningar Jonny Cajani Verkstadschef på Mekonomen Ängelholm

Gunilla Christina V
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Ängelholm

Bra utfört arbete till förväntat pris. Trevligt bemötande på plats. Det enda som drar ner betyget är att det var väldigt svårt att nå verkstaden när jag ville prata om den pågående reparationen. Hamnade i en timmeslång telefonkö. Gav upp och åkte dit istället.

Anders K
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Ängelholm

Trevligt bemötande, klara på utsatt tid.

Mikael K

Service, bra pris. Trevligt bemötande

Geetha N
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Ängelholm

Trevligt bemötande och kunnig personal.

Blinto A
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Ängelholm

En aning sliten lånebil annars inga konstigheter.

Lena L
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Ängelholm

Snabb och trevlig personal. Bra pris.

Anja Y
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Ängelholm

Hade beställt tid för däckbyte. Kom precis punktligt och ringde på klockan. Tog väl tio minuter innan någon dök upp och då fick jag veta att det var i en annan lokal. Det var det ingen som sa något om vid bokningen och hade inte så varit vid tidigare däckbyte. Körde runt till andra lokalen och hittade en ingång och en ringklocka. Hörde att de jobbade längre in i lokalen och gick till slut dit när ingen kom. Förklarade mitt ärende och fick veta att han skulle komma. Fem minuter senare när han var klar med den påbörjade bilen,...

Slave B
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Ängelholm

Super trevliga och snabb service Byte däck och satte däck på däck hotell smidigt o lätt

Lars B
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Ängelholm

super trevlig personal! Snabbt fixat!

Jan R
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Ängelholm

Fick monterat fel däck Dubbdäcken var inte mina Upptäckte s efter ett par kilometer

Bo N
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Ängelholm

Det fungerade alldeles UTMÄRKT, REKOMENNDERAS!

Marek C
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Ängelholm

Snabb service. Vänlig och hjälpsam personal. Försöker alltid lösa problem till kundens fördel. Lämnar alltid min bil där.

Kurt M
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Ängelholm

Felaktiga uppgifter på förvaringskvitto, inget däckfabrikat och felaktig storlek på däcken bör ju vara rätt

Svar från Mekonomen Bilverkstad Ängelholm

Hej Kurt. Vi ber om ursäkt för detta. Jag undersöker detta på Måndag och skickar hem till dig förvaringskvitto med rätt mönsterdjup samt däck fabrikat. Hälsningar Jonny Cajani verkstadschef på Mekonomen Ängelholm

Lars N

Supertrevlig och hjälpsam service👍