Alla kategorier Bilverkstad Kronoberg Växjö Mekonomen Mekonomen Bilverkstad Växjö

Mekonomen Bilverkstad Växjö

En del av Mekonomenwww.mekonomen.se

Marketenterivägen 25, 352 36 Växjö — Visa karta

Här hos Mekonomen Bilverkstad Växjö hittar du högkvalitativa reservdelar till din bil, till mycket bra priser. Vi har ett stort lager i butiken och kan dessutom beställa hem inte mindre än en miljon olika delar om det är något särskilt du behöver.

Hos oss får du alltid ta del av massor av tips och råd om hur du tar hand om just din bil bäst. Vi kan de flesta bilmärken och svara på alla frågor du har. Oavsett om du behöver reparera bilen, byta däck eller kolla oljan kan du vända dig till oss. Vi ger lång garanti på alla våra arbeten. Varmt välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 201 kunder tycker om Mekonomen Bilverkstad Växjö

• Karin J skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö
    Bra service och bra förklaring till problemen. Oerhört bra/fint bemötande!😊 Läs mer
  • Arne P skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö
    Bilreparation. Ok rep och pris. Lite lång bokningstid Läs mer
  • Karl H skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö
    Väl bemött o fick tändstift o tändhatt bytt utan problem Läs mer
  • Växjöbostäder Aktiebolag V
    Växjöbostäder Aktiebolag V skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö
    Justering av bromsar på ett släp efter anmärkning från bilprovningen. Bra bemötande, bra och snabbt utfört jobb, bra bokningstid. Men trots stora reklamskyltar på att ni släcker tvåor var det jätteomständigt för er att få den godkänd å klar. Läs mer
  • Hans H skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö
    Service, vänligt och personligt bemött, uppfattade medarbetarna som kunniga och professionella Läs mer
  • Stig S skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö
    Servade bilen, VW Passat. Det mesta funkade bra utom webbokningen, jag rekommenderar ett klassiskt telefonsamtal. Men bra service, bra bemötande ger ett bra betyg. Läs mer
  • Ulla F skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö
    * Bilservice
    * Mycket bra bemötande. Proffsigt.
    * Inga särskilda förväntningar, vet att det alltid fungerar bra.
    * Trygg och bra upplevelse. Och jag återkommer gärna. Läs mer
  • Lennart Ottosson Bygg & Fastig L skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö
    Service o genomgång av bilen. Blev proffsigt bemött av personal. Väldigt flexibla så att jag kunde få min firmabil tillbaka på minsta möjliga tid. Läs mer
  • Rolf K skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö
    Dom är duktiga och trevlig personal.
    Mitt tilltals namn är Torbjörn. Läs mer
  • Arild E
    Arild E skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö
    Bra att få en detaljerad sammanfattning och en prisuppgift på arbete och reservdelar. Sedan upp till mig om jag ska åtgärda felen. Läs mer
  • Lennart J skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö
    Mycket trevlig och kunnig personal . Om trots något problem uppstått har ni löst det på ett bra sätt. Läs mer
  • Matthias N
    Matthias N skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö
    Fick en fjäder utbytt med kort varsel under semesterperiod och 1000:- billigare än Atteviks! Otroligt nöjd!! Läs mer
  • Roland S
    Roland S skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö
    Sörvis på bilen helt ok
    Mycket nöjd Läs mer
  • Martins C skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö
    Jag gick dit för att lösa ett litet problem med bilen och de gjorde det på ett trevligt och professionellt sätt. Läs mer
  • Lars A skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö
    Service av min Toyota. Jag kan bara säga tummen upp ni är toppen. Mvh lasse Läs mer
  • Bengt-eric E skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö
    Servicen av bilen, och den utfördes utan anmärkning. Personalen är jättetrevlig och använder Mekonomen mer än gärna! Läs mer
  • Hans C skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö
    Ett service.
    Mycket trevlig o bra personal. Snabb service. Bra kommunikation. Jag kommer snart tillbaka med min andra bil. Läs mer
  • Yasir M
    Yasir M skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö
    Trevlig personal. Snabb och god service Läs mer
  • Eva F skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö
    Vänligt bemött i telefon och snabb service, fast de var tre man kort på verkstaden under juli. Bor i en avlägsen by och behövde min bil. Felet visade sig vara snabbt avhjälpt. Lagades samma dag. Läs mer
  • Laila S skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö
    Vi hade bilen inlämnad på service å bromsbyte. Blev bra bemött som vanligt och väl utfört arbete. Läs mer
  • Berit A skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö
    Bilservice, som alltid bra bemött. Enda negativa var att jag fick vänta på tiden länge. Läs mer
  • Lena Jeanette B skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö
    Service + reparation.
    Bra bemötande. Noggranna med priser och detaljer. Håller vad de lovar.
    Höga förväntningar på bra service som uppfylldes.

Ett företag man kan lita på. Ett + att man enkelt kan dela upp fakturan på flera månader utan något krångel. Läs mer
  • Johnny E skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö
    En service med en extra koll på ett missljud samt byte av bromsbelägg runt om. Bromsar skulle åtgärdas vid besök och en felsökning för att ringa in missljudet.
    Lämnas in 07.00 får sms ca 10.20 att den var klar. Utgår från att allt är i sin ordning dvs service utförd samt bromsar.
    Kommer för att hämta bil senare på eftermiddagen, då har man gjort servicen och felsökt. Bromsarna har inte hunnit med. Konstigt i mitt tycke. Kan man inte låta meddela att bromsar ej är åtgärdade?
    Lätt irriterande, kanske finns en enkel förklaring till varför men fick ej någon sådan. Läs mer
  • Carl G skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö
    Tider och pris stämde med överenskommelse. Gott bemötande! Läs mer
  • Signe L skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö
    Jag lämnade in bilen för byte av topplockspackning. Jag fick ett bra bemötande av personalen. Bilen var klar när jag kom för att hämta den. Sammanfattningsvis ett bra bemötande och god service. Läs mer
  • David H skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö
    Service. Ok priser. Trevliga. Läs mer
  • Draginja A skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö
    Alltid trevliga och tillmötesgående.
    Riktigt service minded. Läs mer
  • Mikael S skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö
    Service med byte av oljefilter bl.a. Bra bemötande och servicen levde upp till mina förväntningar. Smidig kundkontakt och bra bemötande överlag! Läs mer
  • Personuppgiften Skyddad P skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö
    Bra rådgivning, bra kundservice och bra priser. Jag kan bara rekommendera det företag! Läs mer
  • Anton Sebastian Staffan N skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö
    •Reparation
    •blev bra bemött.
    •företaget levererade ungefär vad jag förväntade mig och lagade fordonet. Läs mer
  • Natan G skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö
    Fick info om att bilen var klar lite senare än sagt annars var service helt ok. Läs mer
  • Nils Gunnar Johan R skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö
    Behövde snabbt byta tändspole och tändstift. Var fullbokat men de hade möjlighet att få in min bil mellan två andra jobb. Verkligen nöjd och tacksam över att kunna åka iväg på semester som planerat! Läs mer
  • Karolina Ulrika K skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö
    Trevlig o hjälpsam personal som löser allt så fort det bra går. Läs mer
  • Elvis K
    Elvis K skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö
    Jag servar min bil varje år och jag är väldigt nöjd med personalens bemötande Läs mer
  • Stefan Rune Henrik B skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö
    Byte av bromsskivor på framhjul samt besiktning. Läs mer
  • Emil Gunnar G skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö
    Trevliga o jätte duktiga! Bilen funkar kalas nu 👍👍👍 Läs mer
  • Britt-marie S skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö
    Bilen fick en vanlig service jag fick trevligt bemötande är mycket nöjd och återkommer gärna! 😊 Läs mer
  • Bengt Per-henrik D skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö
    Väldigt trevliga och serviceinriktade. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Nils Göran Thomas D skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö
    Service på bilen alltid ett trevlig bemötande av all personal
    Har inget att klaga på Läs mer
  • Maria Karna C C skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö
    Nya däck och byte.
    Svårt att få tid.
    Trevligt bemötande
    Man borde få mer än ett alternativ på offerten. Läs mer
  • Marianne R
    Marianne R skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö
    Slarvar med bokningarna
    Hyrbilen dubbelbokat.. Ingen fanns att tillgå trots en noga överenskommelse via telefon innan.
    Vid hämtning av min bil vid stängninfsdags hade de gkömt bort att reparera min bil. Läs mer
  • Irina C skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö
    Mycket trevlig och professionell personal som ger en klar och tydlig bild av vad som ska göras under reparation. Tydlig prisnotering som man håller fast vid vid betalning. Läs mer
  • Caj Johan Michael A skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö
    Det tog tid, tyvärr så uppkom nya fel så fort jag fick hem bilen Läs mer
    2018-07-26 Christian E svarar Caj Johan Michael A
    Hej!
    Tack för du tog dig tid att lämna ett omdöme!
    Har du fortfarande problem är du givetvis välkommen att höra av dig till våra servicerådgivare så ska vi göra allt för att lösa problemet så fort som möjligt. Har ni frågor eller funderingar så får ni gärna höra av er till mig på christian.eliasson@mekonomenbilverkstad.se
    Med vänlig hälsning,
    Christian Eliasson
    Verkstadschef
  • Nils Åke Gustav L skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö
    Service på bilen.
    Blev trevligt bemött och är mycket nöjd! Läs mer
  • Margareta Gunnel Christina P skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö
    Lämnade bilen på service,
    Blir alltid trevligt o kunnigt bemött.
    Har aldrig blivit missnöjd med ert arbete, litar på att jag har en bil som är rätt servad och till ett rimligt pris.
    Har varit kund hos er i många år och har alltid varit nöjd. Både med personalen, det utförda arbetet och priset. Läs mer
  • Stefan Gunnar A skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö
    Byte av sidopegel på caddyn. Blev bra bemött. Enda nackdelen för mig var att d va ngn vecka väntetid innan d fanns tid till byte. Men i helhet väldigt bra. O inte för dyrt! Kommer återkomma! Läs mer
  • Jan Hugo Kristian S skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö
    Jag upplever att ni är på tok för dyra. Bl.a fick jag betala 595:- för en elektronisk diagnos, en operation som inte tar mer än 5 minuter. Servicen var också väldigt dyr. 5000:- för olja och filter samt övrig genomgång. Ni är därmed lika dyra som volvos egna verkstäder. Läs mer
    2018-07-26 Christian E svarar Jan Hugo Kristian S
    Hej!
    Tack för ni tog er tid att lämna ett omdöme. Att en elektronisk diagnos tar 5min är något som får stå för dig, vi diagnostiserar er bil efter felkoden som vi läser ut ur bilens styrenheten och ibland tar det 1-timme och ibland 15-min... Vi strävar efter att hålla en fast prisbild så långt det är möjligt då våra kunder uppskattar det.
    Att din service kostar 5000:- för olja och filter plus kontroller låter högst osannolikt, vänligen återkom till mig med ert registreringsnummer så ska jag kolla upp vad som blivit tokigt.
    Jag vill även gärna upplysa om vår prisgaranti som ni kan läsa mer om på mekonomen.se
    Med vänlig hälsning,
    Christian Eliasson
    Verkstadschef
    Christian.eliasson@mekonomenbilvekstad.se
  • Roger Ingemar Magn V skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö
    Satte dit avgassystem och bränslefilter. Inga problem. Bra bemötande, smidigt att boka tid, lämna in och meddelande när bilen var kvar. Läs mer
  • Hans Peter Mikael J skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö
    Hjälpsamma i en krissituation. Löste problemet med kort varsel och mycket trevlig personal Läs mer
  • Frida Sonja Iréne S skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö
    Alltid snabbt och proffsigt bemötande hos mekonomen I 11 i Växjö. Verkstaden fungerar jättebra. Läs mer

Marketenterivägen 25, 352 36 Växjö