Mekonomen Bilverkstad Växjö

Mekonomen Bilverkstad Växjö

Ring 0470-226 59 www.mekonomen.se
1 086
4.5

Här hos Mekonomen Bilverkstad Växjö hittar du högkvalitativa reservdelar till din bil, till mycket bra priser. Vi har ett stort lager i butiken och kan dessutom beställa hem inte mindre än en miljon olika delar om det är något särskilt du behöver. Hos oss får du alltid ta del av massor av tips och råd om hur du tar hand om...

1 086 omdömen om Mekonomen Bilverkstad Växjö

Jan S
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö

Mycket bra! Det enda jag kan klaga på är att priset är lite högt för en service men man har ju liksom inget val..

Eine Sören Bertil D
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö

Bra bemötande, hittade tid för jobbet med kort varsel, priset konkurrenskraftigt.

Per A
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö

Mycket bra bemötande i Växjö. Tyvärr var dock mekonomens växel inte lika trevliga när jag ringde in

Ramona Monica Anneli L
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö

Trevligt bemötande samt leverans av reparerad bil i tid!

Ivo V
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö

Vänligt bemötande. Bilen färdig som det var sagt.

Smilla B
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö

Bemötande var fantastiskt och har fått mycket hjälp. Dock pratade vi mer om vad problemet var och vilka som var lösta men när jag fick igen bilen så kvarstod dessa problem också.

Anna E
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö

Bra, har dock inte provat det de lagade då vi inte behöver AC nu

Lars H
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö

+ Trevligt bemötande, tydliga prisuppgifter och snabbt arbete. -dyrt men förmodligen i linje med konkurrenter. Felsökningsavgift trots ganska utförlig beskrivning av felet

Anne S
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö

Mycket bra på alla vis bra bemötande

K E H
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö

Bra bemött och servisen av min bil. Inget att klaga på.. Bilen klar i tid. Jag har inget att klaga på så mycket mer har jag inte att tillägga. Tackar för mig!

Ali S
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö

Nice. Bra bemötande klart o klart

Bertil L
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö

Trevlig personal och smidigt. Bra pris med i jämförelse med andra.

Thomas P
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö

Verkar fungerat bra de höll tider

Ulf C
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö

Proffsigt intryck på alla sätt.

Lars A
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö

Smidigt och lätt att boka tid. Gick snabbt på plats. Fick dock en offert på saker jag borde fixat när jag hämtade bilen, hade önskat att de ringt och berättat om detta då hade jag kunnat beställa det direkt! Nu måste jag boka om en ny tid, vilket är bökigt med skjuts och arbete mm.

Tina Anna Kristina W
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö

Under alla år har jag fått så mycket hjälp och även råd. Alltid lika trevliga! Kommer aldrig byta.

Beatrice K
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö

Bra bemötande, fick rätt hjälp och allt gick smidigt.

Carl P
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö

Nöjd med mekonomen Växjö och personalen där. Missnöjd med att ni tjatar om att skriva en review.

Eva Ann-sofi C
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö

Mycket bra och trevligt bemötande!

Maribel L
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö

Mycket bra positivt , proffsigt bemötande

Åsa M
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö

Bytte lysen. Mycket bra bemötande. Det enda var att de missat stänga motorhuven så den varnade när jag körde på motorvägen. Lite oroligt ett tag innan jag kunde stanna och stänga den.

Valborg L
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö

Mycket nöjd med bemötande och service på bilen.

Kjell S
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö

Bemötandet var mycket bra när min bil var på verkstan Väntetiden var väldigt lång ,en månad,beror kanske på en omtyckt verkstad.Evert.

Kim A
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö

God bemötande och standard rutin för inlämning av fordon och uppskattad tidsåtgång för service.

Lisbeth Birgi J

Snabb hjälp med strålkastarbyte

Siv S
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö

Jag har alltid blivit proffsigt bemött genom åren. Jag har alltid fått ett kostnadsförslag och det har stämt. Vid service har de alltid ringt om det tillkommit något problem som bör åtgärdas, och vad detta kommer att kosta.

Björn S
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö

Bra och kunniga mycket trevlig personal fick hjälp snabbt.

Samuel C
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö

Det. Är. Brå. Som. Ni. Har. Tack. Så mycket.

Jonas F
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö

Trevlig personal som ringde och sa att bilen var klar och beskrev vad dom gjort och vad som behövde åtgärdas.

Eva M
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö

Proffsigt bemötande och snabbt utförd service!

Gustaf G

Dom var så schyssta där jag är nöjd Mvh Jonathan

Rut G
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö

Bra mottagande, bra service , däckskifte och som gick snabbt

Matilda S
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö

Väldigt proffsigt och trevligt bemötande. Blir service och däckbyte där även nästa år.

Pär K
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö

Mkt bra Mkt bra Mkt bra Mkt bra Mkt bra Mkt bra Mkt bra Helt enkelt reko!

Sven E
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö

Den var mycket trevligt och proffsig

Elinor J
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö

Bra och trevligt bemötande. Lämnade in bilen för hjulinställning.

Rolf A
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö

Ni tog en timme av min aktiva dag

Svar från Mekonomen Bilverkstad Växjö

Hej Rolf. Tack för din feedback. Om ni tar kontakt med oss så vi får reda på lite mer om vad som har hänt. Så kan vi säkert komma fram till en lösning. Om det är ett arbete vi har utfört som dragit ut på tiden, så kan det finnas många anledningar till detta. Var snäll och hör av dig.

Ulf A
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö

Mycket trevlig och kompetent personal!

Göran K
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö

Ger en bra service både vid kundmottagning och reparation

Ann K

Snabb service till ett bra pris . Toppen 😀

Lena P
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö

Fin servis.Bra jobb vänligt bemötande!👍👍

Lars D
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö

Var mycket behjälpliga i servicen

Linda E
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö

Trevligt bemötande och pålitligt pris på min service.

Mahdi A
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö

Bra bemötande,god servis med kvalite, skulle rekommendera starkt Mekonomen!

Ingegerd G
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö

Mycket bra bemötande från bokning till avhämtning av bilen. Prisförslaget vid bokningen stämde med vad jag betalade när jobbet var klart. Känner mej trygg med Mekonomen och rekommenderar er gärna. Bilen genom gick service.

Claes-Håkan F
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö

Service o däckbyte. Utmärkt bemötande, priset höll och bra info om bilens status. Inget att anmärka!

Sven S
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö

Bra, hade inga förväntningar mer än att jobbet skulle utföras enligt ö k.

Sven A

Tillmötesgående Kunniga Vänliga

Csilla-Agnes E
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö

Byte halvljuset,Fixat direkt.Mycket trevlig personal. Tacksam för snabbt åtgärd .Med vänlig hälsning, Agnes

Gonzalo E
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Växjö

Efter servicen fick jag direkt en varningslampa som bilen inte hade innan servicen, åkte tillbaka till verkstan och dom kunde inte släcka den. Det tycker jag att är jättedåligt. Säker det här meddelandet hjälper inte alls men jag ville bara säga det.

Svar från Mekonomen Bilverkstad Växjö

Hej Gonzalo. Tack för din feedback. I ditt fall så var det övervakningssystemet för däcktrycket som varnade eftersom vi hade justerat däcktrycket på servicen som vi utförde. Det var fel av oss att inte informera dig om att din bil lär in de nya lufttrycksvärderna under körning, och att lampan då kan vara tänd tills bilen har sparat de nya värderna. Vi ber om ursäkt för detta och tar lärdom om att bli tydligare att informera om detta.