Alla kategorier Restaurang Halland Varberg Mignon Café

Drottninggatan 23, 432 41 Varberg — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Mignon Café

• Raphaël G
    Raphaël G skrev om Mignon Café
    Tyvärr. Det blir en tvåa då detta är fiket i stan med alla möjligheterna. Bra lokal. Anor. Klockrent placering, m.m
    Tyvärr lyckas det inte bli annat än turist-trams. Personalen är ofta ung och osäker. Och när någon lite mer "senior" är i närheten präglas bemötandet av snålhet, "vill-inte-kan-inte", och besvär- Inte vad jag önskar av ett fik. Vill jag byta kaffet i mitt "frukost-kit" mot ngt annat så ska det självklart gå att ordna - även om jag får lägga till ett par kronor!
    Förlåt att jag låter så bitter. Men;
    Detta skulle kunna vara ett toppenfik! - Ändra bara inställning, ni är inte en STATLIG MYNDIGHET - utan ett CAFÈ!
    Niklas D, Daniel M gillar detta
  • Johan J
    Johan J skrev om Mignon Café
    Ett standardkafé fast med ganska få godsaker i disken. Ett kafé som saknar det lilla extra...
  • Martin Ö
    Martin Ö skrev om Mignon Café
    Mysigt kafe med gott om folk! Men DYRT! nästan inget hembakt utan samma halvfabrikat som överallt annars!
    Dock! Har de en Dain kaka som de gör själva som är himmelsk!
  • Andreas S
    Andreas S skrev om Mignon Café
    Mysig atmosfär och god mat, vad mer kan man önska sig? Under sommarhalvåret så har de även en uteservering som faktiskt behövs då utrymmet de har inne är ganska limiterat. Det är väl det enda negativa som jag kan komma på om man nu ska leta efter något. Ett tips är att prova på deras Kycklingpanini, min favorit ;)
  • Anna V
    Anna V skrev om Mignon Café
    Ett mysigt riktigt gammalt hederligt café. Gott kaffe, goda smörgåsar och många olika bakverk och maträtter att välja bland. Här finns säkert något för alla, inte minst för de stora måsarna som sitter och vaktar vid uteserveringen...

Drottninggatan 23, 432 41 Varberg