Mikael Cakin Bil AB

2.3

6 omdömen om Mikael Cakin Bil AB

Jörgen P
Skrev om Mikael Cakin Bil AB

Har köpt 2 bilar av han va nåt små fel på båda bilarna men ja prata med han o han fixa problemen utan krångel ! Ja kan inte annat än säga att han är trevlig o står för det han lovat köper mer än gärna bil där igen hälsn Jörgen

Kungsängens Bil
4.8/5 i betyg av 140 omdömen 4.8 av 140 omdömen

أنني أشكركم على تعاملكم وعلى ثقتكم وأنصح كل أنسان أن لايتردد في القدوم أليكم وشكرا 😘

ALBIN A
Skrev om Mikael Cakin Bil AB

Köpte en transporter som fortfarande är fel fri. Nöjd med servicen av Mikael och bilen!

Lars Mikael E
Skrev om Mikael Cakin Bil AB

Trevlig säljare, dock var det ända positiva. Köpet av en 2017 års traffic. Med läkageolja på 2 ställen ur motorn även växellåda. Och läkage acp ump. Detta uppdagades 2 månader efter köp. Avråder stark att handla från denna bedragare, ifall du inte vill stå för ev. Fel själv så klart.

Fikratsson Bil AB
4.8/5 i betyg av 594 omdömen 4.8 av 594 omdömen

Grym säljare, flexibla, bemötande utöver det vanliga. Jag har aldrig gjort en sådan trevlig bilaffär. Rekommenderar Dennis med en stor stjär

Johanna S Johanna S
CAROLIN V
Skrev om Mikael Cakin Bil AB

Värdelöst. Undanhöll många fel på bilen.

Karam A gillar detta
Ingrid L
Skrev om Mikael Cakin Bil AB

Köpte en Hyundai Santa Fe för ca 2,5 månader sedan av honom och det var inga fel på bilen Bilen står nu hos Bil&Däck i Kumla den har oljeläckage och läcker olja på flera ställen Bilen kostar 150000 att fixa med ny motor och alla andra delar som behöver bytas ut Bilen har förslitningsskador sen flera år tillbaka Bilen skulle ha skurit efter några mer körda mil Bilen har kostat mig och min familj 3 bärgningar och mycket frustration då jag tyckte att det var en bra bil eftersom jag har varit med om en bilolycka och ville ha en säker bil Kan bara säga .. ... för denna bilhandlare

Marre J
Skrev om Mikael Cakin Bil AB

Inte ens värd en plupp..... finns inga ord för denna bilhandlare. Åk till någon om ni ska köpa bil helt enkelt!!!

Karam A gillar detta