Mir Bilar

1.0

14 omdömen om Mir Bilar

IRÉNE Å
Skrev om Mir Bilar

Hade inte kollat recensioner innan. Måste tyvärr säga som alla andra.

Fordonsbolaget
4.8/5 i betyg av 1027 omdömen 4.8 av 1027 omdömen

Mats Erik G
Skrev om Mir Bilar

Eskilstuna Bilhandeln numera. Vid köpet av en bil var en strålkastare defekt. Säljaren lovade att ordna saken, det blev aldrig gjort. Dessutom äger företaget ej bilarna, utan det gör en privatperson! Jag fick swisha ett privatnummer istället för till företagets. Detta borde skattemyndigheterna underrättas om. Rekommenderar ingen att ens tänka tanken att köpa bil av så oseriös handlare.

Nils Albin S
Skrev om Mir Bilar

Har nu bytt namn till Eskilstuna Bilhandeln. Om det skulle uppstå något problem följer dom inte Konsumentverkets riktlinjer och är väldigt svåra att ha att göra med. Jag rekommenderar ingen att köpa en bil av dom.

Haninge Bilpark
4.6/5 i betyg av 1311 omdömen 4.6 av 1311 omdömen

Professionell och väldigt kunnig Bästa bemötandet jag någonsin fått Bra bilar och superbra priser Kommer rekommendera dom till alla mi

Susanne G Susanne G
ERIKA B
Skrev om Mir Bilar

Ljuger om mätarställning och reparationer. Min Clio ligger ute just nu med fel information, de säljer den för 13.000 kr mer än vad jag sålde den för till dem. De var INTE trevliga att sälja till, sålde tillslut pga obekväm situation och de vägrade lämna min tomt ...

MARKUS L
Skrev om Mir Bilar

Varning akta er!! Han ljuger för alla!! Bilen var inte nyservad och ingen ny olja!! Saknades 4 liter olja i bilen!! Batteriet dog dagen efter!! Helt slut Läcker olja dagen efter!! Höger fram Bromsen började pysa efter några dagar! Dem bara ljuger om allt !! Varning se upp!! Anmäl!!

MARKUS L gillar detta
Bilförmedlingen Stockholm
4.7/5 i betyg av 350 omdömen 4.7 av 350 omdömen

Grymma låvar skicket på bilen...köpte en v60 av dom👍👍👍👍👍

Nicklas S Nicklas S
Bodil L
Skrev om Mir Bilar

Har fortfarande bilar med skruvad mätarställning till salu. Skönt att vi googlade firman innan vi ens åkte o tittade på bilen. Kände igen den då den var till salu för ett antal veckor sedan. Nu hade den gått åtminstone 3000 mil mindre än då. Ringde upp förra ägaren som trodde han sålt till en privatperson (vilket han iofs gjort också, då bilen är reggad på firmans ägare - privat). Tack för varningen!!

Adrian V
Skrev om Mir Bilar

Som personen nedan skrev, efter att jag läst eran omdömen så lät jag bli att kontakta företaget. Stort tack alla. Kul också att de har skruvat med miltalen på bilen från någon här inne som sålt bilen till dem, gissar att alla deras bilar är skruvade. Stort tack återigen alla!

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen

Robert N
Skrev om Mir Bilar

Tack alla ni som skrivit här, var på väg att köpa bil av Mir men efter att ha läst Era omdömen blir det ingen affär med den här bilskojaren. Varna så många många som möjligt!!!

Roffe F
Skrev om Mir Bilar

En bil som jag har sålt finns nu till salu hos Mir bilar med betydligt kortare körsträcka än vad den hade i min ägo.

Kungsängens Bil
4.8/5 i betyg av 140 omdömen 4.8 av 140 omdömen

أنني أشكركم على تعاملكم وعلى ثقتكم وأنصح كل أنسان أن لايتردد في القدوم أليكم وشكرا 😘

Chris
Skrev om Mir Bilar

Jag köpte en bil som efter kort tid efter några veckor visade på missljud i växellåda samt att bilen rusade i motorn under ett tillfälle och innan jag fick stopp på fordonet så var jag nära och krocka med flera medtrafikanter. Jag skrev om dessa problem till firman och åkte senare ditt. Ägaren var ohyfsad och mycket otrevlig, Han åtgärdade inte växellåda och inte heller motor rusningen som kunde åtgärdas med ett nytt partikelfilter. Varning för denna firma oärliga till max.

Chris gillar detta
Jessica B
Skrev om Mir Bilar

VARNING!!! AKTA ER FÖR DETTA FÖRETAG!!! Köpte en ford fiesta från denna firma. Upptäckte på plats att bilen inte hade farthållare som annonsen utlovat. Fick prisavdrag för detta. Säljaren lovade att det var kamkedja i bilen och jag åkte hem med bilen. Ett par dagar senare upptäckte jag genom min bilverkstad hemma att det inte alls satt en kamkedja i bilen utan en kamrem, som skulle bytas omgående! Jag granskade annonsen för bilen och upptäckte att det fanns mycket som var påhittat och inte alls fanns på bilen. Bland...

MARKUS L och Marianne A gillar detta
Carson Sverige
4.6/5 i betyg av 750 omdömen 4.6 av 750 omdömen

Lars L
Skrev om Mir Bilar

Akta från den företaget.Ring gärna före ägare innan ni köper.skulle köpa en bil från de hade tur att jag kontakta före ägre då fick allt info samtiden mätaren på bilen.

MARKUS L gillar detta
Amelia
Skrev om Mir Bilar

Riktigt besviken.. har haft att göra med många olika bilfirmor och aldrig har jag känt mig så lurad och missnöjd. Haft problem med bilen dag 1!

Tobias W
Skrev om Mir Bilar

Köpte en Saab 9-5 Aero och fick med 15" (195/65) vinterhjul på gamla 3-ekrade Saab-fälgar (alu) som inte passar på en Aero. Stod i annonsen att det skulle vara vinterhjul på aluminiumfälg. Kontaktade företaget som sade att det var de hjulen som följde med bilen och försökte slingra sig. Jag påpekade att de inte passade, då de tar i både bromsskiva och bromsok och är totalt omöjliga att få på. Efter lite munjidder beslutades att jag skulle komma till Eskilstuna (bor i Örebro) för att byta. Väl framme så märker jag...