Alla kategorier Restaurang Skåne Malmö Mobilia

Per Albin Hanssons Väg 40, 214 32 Malmö — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Mobilia

• Josefin L
    Josefin L skrev om Mobilia
    Deras cappuccino med en extra espresso shot är sjukt bra. Speciellt på dagar då man var ute lite länge dagen och känner sig lite sliten. Deras kyckling club sandwich är kanon och mättar en hungrig mage. För en kakmonster som mig smakade deras morotskaka gott i munnen.
  • Kerstin A
    Kerstin A skrev om Mobilia
    Det är inget fel på utbudet med kakor och mackor. Dock är detta lilla cafeét placerat fel. I anslutning till McDonalds i en stressad miljö så själva fikaupplevelsen känns stressad när jag suttit och fikat med folk. Inte särskilt gott om plats heller för den delen då oftast mcDonaldskunder med sitter här. Servicen är bra då personalen är trevliga mot dig som kund. Så, stället får endast 2/5 recos baserat på miljön och stressen som känns tydligt här.
    Johanna L gillar detta
  • Ami H
    Ami H skrev om Mobilia
    Säga vad man vill om Espresso House, det blir aldrig fel men det kräver ganska mycket om man vill få riktigt bra betyg.
    Mitt i myllret på Mobilia vill jag inte bli serverad mitt kaffe i pappersmugg som om jag var på väg till nästa inköp. Ett café mitt i ett varuhus ska ju understryka lugnet. En trist ö mitt bland shoppande människor är inget som tilltalar mig.
    Dessutom undrar jag när man ska kunna få kallt vatten att dricka på Espresso House.
    Jonas E gillar detta

Per Albin Hanssons Väg 40, 214 32 Malmö