Mobilia

2.0

4 omdömen om Mobilia

SAIF A
Skrev om Mobilia

Extremt otrevlig och oprofessionell personal. aldrig blivit bemött med så otrevlig ton för att jag tyckte min macka va lite bränd. Rekommenderar inte denna espresso house.

Josefin L
Skrev om Mobilia

Deras cappuccino med en extra espresso shot är sjukt bra. Speciellt på dagar då man var ute lite länge dagen och känner sig lite sliten. Deras kyckling club sandwich är kanon och mättar en hungrig mage. För en kakmonster som mig smakade deras morotskaka gott i munnen.

Kerstin A
Skrev om Mobilia

Det är inget fel på utbudet med kakor och mackor. Dock är detta lilla cafeét placerat fel. I anslutning till McDonalds i en stressad miljö så själva fikaupplevelsen känns stressad när jag suttit och fikat med folk. Inte särskilt gott om plats heller för den delen då oftast mcDonaldskunder med sitter här. Servicen är bra då personalen är trevliga mot dig som kund. Så, stället får endast 2/5 recos baserat på miljön och stressen som känns tydligt här.

Johanna L gillar detta
Ami H
Skrev om Mobilia

Säga vad man vill om Espresso House, det blir aldrig fel men det kräver ganska mycket om man vill få riktigt bra betyg. Mitt i myllret på Mobilia vill jag inte bli serverad mitt kaffe i pappersmugg som om jag var på väg till nästa inköp. Ett café mitt i ett varuhus ska ju understryka lugnet. En trist ö mitt bland shoppande människor är inget som tilltalar mig. Dessutom undrar jag när man ska kunna få kallt vatten att dricka på Espresso House.

Jonas E gillar detta