Mocco AB

Ugglevägen 32, 135 68 Tyresö — Visa karta

Mocco [Östermalm] ligger i hjärtat av fashionabla Östermalm och välkomnar dig till en varm, modern och exklusiv atmosfär. På Mocco behöver du inte trängas. Vi tycker att storleken spelar roll och i vår luftiga miljö kan du ta ut svängarna.
Timmermansgatan 35, 11855, STOCKHOLM
Timmermans 1857
Elias M:
God mat och trevlig personal trots bestyret då vi har tre barn på 1, 2 och 4 år.

Läs vad 7 kunder tycker om Mocco AB

• Hans F
    Hans F skrev om Mocco AB
    Bästa cafet, grymma luncher. Plus ni måste pröva deras barcelona macka!
  • Calle L
    Calle L skrev om Mocco AB
    Bra mat, bra kaffe men tyvärr stel personal som inte ler eller hälsar. Den dåliga servicen gäller i synnerhet gäster med barnvagn. Ge personalen en servicekurs. Kram!
  • Magnus A
    Magnus A skrev om Mocco AB
    Mycket gott och trevlig personal. Ska testa deras, gratis, Wifi nästa vecka och om det fungerar bra så blir det en femma. :-)
  • Alex J
    Alex J skrev om Mocco AB
    Dit går jag minst 3 ggr i veckan och äter lunch eller brunch. Älskar deras smörgåsar som är gjorda av hembakade bröd. Trevlig personal som ger riktigt bra service också. Missa inte stans bästa ställe!
  • Manou S
    Manou S skrev om Mocco AB
    Trevligt ställe för fika och lunch.Priserna lite dyra men personalen är trevlig. Bra ställe för affärsmöte, blogga och mingla med kändisar
  • Niclas B
    Niclas B skrev om Mocco AB
    Mocco på Nybrogatan, är tillskillnad från Kungsholmsgatan plejset för alla storbloggare. På tok för dyrt, men en skön miljö. Bra lunch och trevlig personal.
  • Jenny T
    Jenny T skrev om Mocco AB
    Stort och luftigt café, trevlig personal och bra mat. Frukosten är det bästa. Perfekt när man är student och kommer för att plugga på morgonen. Lugnt och skönt fram till 12. Helt klart värt ett besök!!!

Ugglevägen 32, 135 68 Tyresö