Alla kategorier Trafikskola Västra Götaland Göteborg Moderna Trafikskola

Moderna Trafikskola

Lantmätaregatan 12, 417 06 Göteborg — Visa karta

Vi på Moderna Trafikskola i Göteborg startade vår verksamhet i augusti 2014. Vi erbjuder våra kunder både körlektioner och teorilektioner, och undervisar på flera språk. Hos oss får du förmånliga priser på körlektioner, handledarkurs, riskettan och teorikurser.

Vi är en modern trafikskola med kompetent personal och hög fokus kundservice. Vi tar hand om dig som elev från start till körkort och ser till att hela processen blir trygg och lyckad. Självklart erbjuder vi räntefri delbetalning. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 190 kunder tycker om Moderna Trafikskola

• Maya N
    Maya N skrev om Moderna Trafikskola
    Det var toppen! 👍🏻 Bra lärare, rekommenderar Läs mer
    2018-07-12 Moderna Trafikskola svarar Maya N
    Tack Maya, kör försiktig och glöm inte döda vinkeln skriv gärna på handen hehehe
  • Latifa
    Latifa skrev om Moderna Trafikskola
    Tack till värdens bästa trafikskola!
    Jag skulle inte klarat körkortet utan er!
    Bästa lärare!
    Och stort tack till Hanna (skolans receptionist) för gott bemötande.
    Latifa Läs mer
    2018-07-12 Moderna Trafikskola svarar Latifa
    Tack så mycket Latifa för de fina orden, det värmer. Lycka till och kör försiktig
  • Koteswara B
    Koteswara B skrev om Moderna Trafikskola
    I took the gold package which is reasonable price and I satisfied.
    The staff are nice and friendly . Well experienced teachers. I recommend to everyone.
    Thankyou Läs mer
    2018-07-12 Moderna Trafikskola svarar Koteswara B
    Thank you Koteswara, you were very good student, good luck and drive carefully
  • Nadia Z
    Nadia Z skrev om Moderna Trafikskola
    Ett stort tack till min grymma lärare Abbas, som lärde mig allt om körning och trafik! Vilket resultera i att jag klara min uppkörning utmärkt!

Vill även tacka Hanna för all stöd och uppmuntran 😃 Läs mer
    2018-07-12 Moderna Trafikskola svarar Nadia Z
    Tack så mycket Nadia, du var en duktig elev. glöm inte boka en tid för mig på din klinik. lycka till
  • Nattapon T
    Nattapon T skrev om Moderna Trafikskola
    I enrolled 10 driving lesson with the school and it's worth it. The teacher I have is very friendly and kind. He helped me fix the way I drive to be better and safer. The receptionist is friendly and helpful as well. Läs mer
    2018-07-12 Moderna Trafikskola svarar Nattapon T
    Thank you very mach Nattapon. you were very good student, good luck and drive carefully
  • Qian W
    Qian W skrev om Moderna Trafikskola
    Very good place. I passed very short time ! Läs mer
  • Olivia E
    Olivia E skrev om Moderna Trafikskola
    Alltså wow vilken skola! De är så hjälpsamma och är med en alla steg på vägen. Så uppmuntrande och duktiga! Kunde inte varit mer nöjd! Läs mer
    2018-06-22 Moderna Trafikskola svarar Olivia E
    Tack snälla Olivia för de fina orden. Det värmer oss. Lycka till med jobbet och körkortet.
  • Anita L
    Anita L skrev om Handledarkurs en del av Moderna Trafikskola
    Informationsrik dag. Bra upplägg. Läs mer
  • Tony G
    Tony G skrev om Handledarkurs en del av Moderna Trafikskola
    Bra genomgång av kunskapskrav och bra påminnelse för oss som tog körkort för länge sedan Läs mer
    2018-05-29 Moderna Trafikskola svarar Tony G
    Härligt och höra att det blev en bra genomgång. Det är alltid bra o bli påmind :)
  • Karl F
    Karl F skrev om Moderna Trafikskola
    Körkort på 6 veckor, trevligt bemötande och professionell attityd. Läs mer
    2018-05-28 Moderna Trafikskola svarar Karl F
    Tack snälla Karl, de betyder mycket. Du var jätteduktig redan från början. Lycka till
  • Guiyue S
    Guiyue S skrev om Moderna Trafikskola
    Good Teachers! Good school! I have taken more than 10 lessons, I have learned a lot there. Läs mer
    2018-05-28 Moderna Trafikskola svarar Guiyue S
    Thanks Juliana, it means a lot.
  • Hassan
    Hassan skrev om Moderna Trafikskola
    Moderna Trafikskolan var det enda skolan som jag upplevde. Från början verkade vara vanligt som andra trafikskolan men sedan fick jag en underbart trafiklärare som fick jag godkänt på min prov med hans bra tipsar. Han hetter Abbas.
    Nu vill jag bara tacka alla personalen på skolan för deras vänlighet.
    Saed Hassan Hashimi Läs mer
    2018-05-15 Moderna Trafikskola svarar Hassan
    Tack snälla Hassan för de fina orden, det värmer. Äntligen fick du ditt körkort!! Lycka till och kör försiktigt!!
  • Sandra K
    Sandra K skrev om Moderna Trafikskola
    Moderna trafskolan har varit ett enormt stöd på min resa till körkortet. Utan dom hade vägen dit varit mycket längre, svårare och tråkigare. Jag rekommenderar denna körskolan till alla där ute som vill ta ditt kort. Bara man tar ett kliv in genom dörren så slås man av värmen och känner sig sedd och välkommen. Fantastiska människor och otroligt duktiga pedagoger! Ni är bäst 💖 Läs mer
    2018-05-14 Moderna Trafikskola svarar Sandra K
    Dina ord värmer väldigt mycket Sandra, du var jätte duktig, tack för att vi har haft dig här. njut av sommaren och ditt kort. Lycka till duktiga Sandra många kramar från oss på moderna.
  • Liam E
    Liam E skrev om Moderna Trafikskola
    Jag är supernöjd med alla som jobbar där och en extra stjärna till Abbas som lärde ut allting på ett väldigt pedagogiskt och roligt sätt som gjorde allting enklare. Skulle rekommendera moderna trafikskolan till alla som ska ta körkort! Läs mer
    2018-05-09 Moderna Trafikskola svarar Liam E
    Tack snälla Liam, de orden uppskattas verkligen. Lycka till och kör försiktigt nu!!!
  • Jesper
    Jesper skrev om Moderna Trafikskola
    Stort tack till Nassir och Hemn som jag körde mest med! Väldigt ärliga och tydliga i deras kritik om vad som kan förbättras. Följde deras råd och lyckades med proven. Rekommenderas till er som vill ha en fullständig utbildning! Läs mer
    2018-04-27 Moderna Trafikskola svarar Jesper
    Tack så mycket för de fina orden Jesper du var jätte duktig, lycka till och kör försiktig.
  • Maxime K
    Maxime K skrev om Moderna Trafikskola
    En livsskola, en familj och en trafiksskola! Det är vad du får när du väljer att ta körkortet här! Rekommenderas starkt. Läs mer
    2018-04-27 Moderna Trafikskola svarar Maxime K
    Tack ska du ha duktiga Maxime, vi önskar dig all lycka. kör försiktig
  • elahe
    elahe skrev om Moderna Trafikskola
    Jag köpte några körlektioner, det gjorde jag förut hos andra traffikskolor men var inte nöjd als. På Moderna Trafikskolan tjände jag mig jätte nöjd specielt min lärare Abbas. Läs mer
    2018-04-27 Moderna Trafikskola svarar elahe
    Tack Elahe för de vänliga orden.
  • Murali N
    Murali N skrev om Moderna Trafikskola
    Thank you Hemn for the great tutoring...Good guidance..Thank you Moderna for all your support...I definitely recommend Moderna for getting your driving license... Läs mer
    2018-05-15 Moderna Trafikskola svarar Murali N
    Tack snälla Murali, det var trevligt att ha dig här. Lycka till och kör försiktigt!!
  • Therese O
    Therese O skrev om Moderna Trafikskola
    Kunniga, trevliga och engagerade trafiklärare. Jag har nästan uteslutande kört på trafikskolan då jag inte haft möjlighet att köra så mycket privat. Klarade uppkörningen nyligen på tredje försöket. Upplever att jag fått en väldigt bra utbildning tack vare lärarna och att trafikskolan ligger på Hisingen vilket inte är det lättaste stället att köra på. Fick bra tips inför uppkörningarna också. Läs mer
    2018-04-12 Moderna Trafikskola svarar Therese O
    Tack Therese och de fina orden, det värmer, lycka till och kör försiktig.
  • Afram S
    Afram S skrev om Moderna Trafikskola
    يا هيك المدرسة يا اما بلا ، واخيرا بمساعدة استاذي الكريم "هيمن معروف" وخبرته الطويلة نجحت في امتحان السواقة
    شكرا جزيلا مدرسة رائعة
    Mycket bra träfikskola recomenderas Läs mer
    2018-04-12 Moderna Trafikskola svarar Afram S
    Tack Afram, Jag förstår inte mycket av arabiska men det är nåt gott så tack så mycket. lycka till och kör försiktig
  • Mehdi Y
    Mehdi Y skrev om Moderna Trafikskola
    Det är väldigt bra skolan 👍🏻👍🏻 Läs mer
    2018-04-12 Moderna Trafikskola svarar Mehdi Y
    Tack Mehdi för rekommendationen lycka till.
  • Robin E
    Robin E skrev om Moderna Trafikskola
    Klarade precis min andra uppkörning.

Läraren (Hemn) som jag främst körde med var kanon. Väldigt trevlig och kunnig. Ingav ett lungt intryck och var pedagogisk.

Schysst nog bjöd de mig på 10 gratis online tester inför teoriprovet.

Bra priser per lektion.

Om jag ska anmärka på något:
    Vid några tillfällen var lärare försenad (ca. 10 min). Men, lektionstiden förkortades självklart inte för det. Läs mer
    2018-03-28 Moderna Trafikskola svarar Robin E
    Tack så mycket Robin för de fina orden. jätte bra att du påpekar anmärkningen. lycka till med bilkörningen och ta det lugnt i trafiken.
  • Alexandra Z
    Alexandra Z skrev om Moderna Trafikskola
    Jag är otroligt nöjd med Moderna trafikskolan. Otroligt bra personal som är jätte trevliga och hjälpsamma. Jag rekommenderar alla att gå till denna trafikskola. Läs mer
    2018-03-17 Moderna Trafikskola svarar Alexandra Z
    Tack så mycket Alexandra, du var jätte duktig, lycka till och hoppas du får nya bilen snart. kör försiktig.
  • Dennis H
    Dennis H skrev om Moderna Trafikskola
    Bästa trafikskolan, bra priser och duktiga lärare 👌 Läs mer
    2018-03-12 Moderna Trafikskola svarar Dennis H
    Tack Dennis, Lycka till & kör försiktigt!!
  • Kevin J
    Kevin J skrev om Moderna Trafikskola
    Lärarna var väldigt skickliga och otroligt lärorika. Dem var väldigt bra på att korrektera de misstag man möjligtvis gjorde under körningarna och kunde visa dig hur du snabbt och enkelt kunde fixa dessa misstag på ett sätt som var enkelt att förstå.

5/5 Läs mer
    2018-03-12 Moderna Trafikskola svarar Kevin J
    Tack Kevin, dina ord värmer, Lycka till & kör försiktigt!!
  • Anastasia A
    Anastasia A skrev om Moderna Trafikskola
    Den bästa trafikskolan i Göteborg. Lärare Abbas, Hemn, Nassir är otroligt professionella, snälla och förklarar på ett bra och tillgängligt sätt. Otroligt bra bemötande. Tack till Johanna som sitter i receptionen, har du någon fråga så löser hon den, hon bryr sig verkligen om eleverna. Stort tack till Abbas som var min trafiklärare det mesta av tiden. Snäll, pedagogisk och professionell trafiklärare. Tackvare honom har mitt körkort nu! Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-03-02 Moderna Trafikskola svarar Anastasia A
    Tack snälla söta Anastasia, dina ord värmer jättemycket. Du var jätteduktig också & klarade teorin 1 gången samt körprovet, du hade viljan och så få körlektioner. Lycka till med körkortet & kör försiktigt!! Ps Vi tackar för Chokladen
    Anastasia A gillar detta
  • Marin C
    Marin C skrev om Moderna Trafikskola
    Jätte duktiga lärarna,alla var jätte snälla och allt gick väldigt snabbt. Jag har varit på introduktionsutbildning,risk ettan,risk tvån och jag gjorde 5 korlektioner. Dem har forklarat allt jättebra och dem hjälpte mig med allt som jag behovde. Prisarna var helt ok. Jag kan säga att jag var nojd med allt. Jag rekomenderar dem till alla som vill ta korkortet. Läs mer
    2018-02-25 Moderna Trafikskola svarar Marin C
    Tack snälla Marin för de fina orden om oss, det värmer. Lycka till och kör försiktigt nu!!
  • Gustavo F
    Gustavo F skrev om Moderna Trafikskola
    Hi!
    Everybody there in Moderna are very friendly people, they give information, support and very good teaching.
    Recommended Trafikskola for foreign and local who want to drive in Sweden.
    There you can take classes in English without problems. Läs mer
    2018-02-15 Moderna Trafikskola svarar Gustavo F
    Thanks a lot for the fine Words, god luck and drive carefully!!
  • Pernilla  B
    Pernilla B skrev om Moderna Trafikskola
    Rekommenderar varmt. Proffesionellt bemötande, högt tålamod och bra stöttning hos personalen! Hade aldrig klarat det utan deras hjälp! Läs mer
    2018-02-07 Moderna Trafikskola svarar Pernilla B
    Tack snälla Pernilla, det värmer. Lycka till och kör försiktigt nu!!
  • Lana A
    Lana A skrev om Moderna Trafikskola
    Mycket professionellt bemötande, kunniga och pedagogiska lärare!
    Rekommenderar starkt. Läs mer
    2018-01-25 Moderna Trafikskola svarar Lana A
    Tack snälla Lana för de fina orden, det uppskattas verkligen. Lycka till och kör försiktigt!!
  • Vahid O
    Vahid O skrev om Moderna Trafikskola
    bästa trafikskolan i göteborg !👍☆☆☆☆☆ Läs mer
    2018-01-25 Moderna Trafikskola svarar Vahid O
    Tack ska du ha Vahid, lycka till och kör försiktigt.
  • Abdelwahed K
    Abdelwahed K skrev om Moderna Trafikskola
    Jag tycker att modern trafikskolan är en jätte bra trafikskolan för alla som vill tar sin körkort , jag är 100% nöjd med bemöttningen av läraren dom var väldigt tydliga med språk och förklaring angående risketten,

MVH Abdelwahed Khawari Läs mer
    2018-01-24 Moderna Trafikskola svarar Abdelwahed K
    Tack snälla, det uppskattas verkligen!!
  • Aleksandar P
    Aleksandar P skrev om Moderna Trafikskola
    Amazing and calm teachers, perfect for English-only students (kurses are in Swedish though). Good prices. Receptionist girl, Hana, is very friendly and tremendously helps throughout the process. Highly recommended! Läs mer
    2018-01-23 Moderna Trafikskola svarar Aleksandar P
    Thanks a lot Aleksander for the fine Words.
  • Baktash A
    Baktash A skrev om Handledarkurs en del av Moderna Trafikskola
    Riktig bra 👍👍och duktig handledare. Läs mer
    2018-01-23 Moderna Trafikskola svarar Baktash A
    Tack så mycket för rekommendationen!
  • Daniel P
    Daniel P skrev om Handledarkurs en del av Moderna Trafikskola
    Bra kurs med engagerad ledare som verkligen älskade sitt jobbsom bilskollärare. Läs mer
    2018-01-23 Moderna Trafikskola svarar Daniel P
    Tack så mycket för rekommendationen!!
  • Aras B
    Aras B skrev om Moderna Trafikskola
    I had a great experience driving at Moderna driving school.
    Great staff. Friendly, informative and very professional teachers.
    I strongly and highly recommend Moderna driving school if you want to learn driving. Läs mer
    2018-01-18 Moderna Trafikskola svarar Aras B
    Tack snälla Aras för de fina orden. lycka till och kör försiktig
  • Chenyang W
    Chenyang W skrev om Moderna Trafikskola
    I had 26 driving lectures with Hemn and Nassir, and passed my driving test first time!
    The teachers are really helpful and responsible. The techniques they taught me are exactly what I need to pass the test! Also, the receptionist, Hanna, is responsive and kind. It was her who drove me to Trafikverket for the road test and brought good luck to me! Läs mer
    2018-01-18 Moderna Trafikskola svarar Chenyang W
    Thank you very much Chenyang for the fine words, it was a pleasure to have you here. Good luck and drive carefully !!
  • Nathalie J
    Nathalie J skrev om Moderna Trafikskola
    Tack Moderna för all hjälp, nu har jag mitt körkort! Läs mer
    2018-01-06 Moderna Trafikskola svarar Nathalie J
    Tack själv Nathalie. du förtjänar det, lycka till och kör försiktig.
  • Hidaayo J
    Hidaayo J skrev om Moderna Trafikskola
    Hidaayo Yusuf Det är bästa Moderna Trafikskola för att de hjälpte mig jättemycket och jag fått körkort och jag är glad och jag ska rekommandare de som vill ska ta körkort de ska lära moderna eftersom de har bra kunskap. Läs mer
    2018-01-02 Moderna Trafikskola svarar Hidaayo J
    Tack snälla Hidaayo, lycka till nu!!
  • Dane L
    Dane L skrev om Handledarkurs en del av Moderna Trafikskola
    - fick uppfatning att trafik lerare har bra utbildning
    undervisade på bra pedagogisk sätt , vi handledare och elever fick ställa frågor , diskuterade samma sinsimellan och fick bra svar. Läs mer
    2017-12-19 Moderna Trafikskola svarar Dane L
    Tack Dane, det var trevligt att höra!!
  • Rahim M
    Rahim M skrev om Handledarkurs en del av Moderna Trafikskola
    Mycket duktig och pedagogisk handledare.
    Det var både lärorikt men det fanns även plats för skratt vilket jag tyckte kändes jättebra.
    Bra med fika efter halva tiden.
    Tack för bra handledarekurs. Läs mer
    2017-12-19 Moderna Trafikskola svarar Rahim M
    Tack Rahim, det var trevligt att höra!!
  • Huizhong Z
    Huizhong Z skrev om Moderna Trafikskola
    I'm very happy to study the driving skill on Modern Traffic, the teacher is very reliable and responsible ,I'll command my friend to this school, it's a very nice experience. Läs mer
    2017-12-18 Moderna Trafikskola svarar Huizhong Z
    Thanks a lot Huizhong, drive safe and carefully!!
  • Tiantian S
    Tiantian S skrev om Moderna Trafikskola
    Bästa trafikskolan på hela Hisingen. Jätte duktiga och snälla pedagoger! Läs mer
    2017-12-13 Moderna Trafikskola svarar Tiantian S
    Tack bästa Tiantian, Vi önskar dig all lycka, kör försiktig
  • Alireza T
    Alireza T skrev om Moderna Trafikskola
    De har bra lärare med noga kunskaper om körning. Med deras hjälp kunde jag klara på körkort prov med första försök. Jag gärna rekommenderar de. Läs mer
    2017-12-11 Moderna Trafikskola svarar Alireza T
    Tack snälla Alireza, lycka till och kör försiktigt!!
  • Reza M
    Reza M skrev om Moderna Trafikskola
    Bra lärare och bra körning
    Tack för lärning.💐 Läs mer
    2017-12-08 Moderna Trafikskola svarar Reza M
    Tack Reza, lycka till & kör försiktigt!!
  • Hoda G
    Hoda G skrev om Moderna Trafikskola
    Mycket nöjd,
    Duktiga körlärare! Läs mer
    2017-12-01 Moderna Trafikskola svarar Hoda G
    Tack Hoda, lycka till och kör försiktigt!!
  • Paniz G
    Paniz G skrev om Moderna Trafikskola
    Bästa trafikskolan, läraren och personalen var mycket snäll och professionellt . Läs mer
    2017-11-27 Moderna Trafikskola svarar Paniz G
    Tack snälla Paniz, sköt om dig och kör försiktigt!!
  • Jean Paul M
    Jean Paul M skrev om Moderna Trafikskola
    Jag fick fantastisk upplevelse med alla personal i Moderna Trafikskolan. Jag köpte en guld paket i början och sedan kompletterad några lexioner. Pedagogisk,praktiskt undervisning i alla delar. Jag rekommenderar gärna till nya elever. Läs mer
    2017-11-21 Moderna Trafikskola svarar Jean Paul M
    Tack Jean Paul för de fina orden. Lycka till och kör försiktigt!!
  • Saban A
    Saban A skrev om Moderna Trafikskola
    Everybody is helpful there. Teachers are honest and straight and lessons are effective. They tell your mistakes and shortages at the spot. They dont pull you to a loophole to offer more lessons. They made me realize my mistakes, I improved and passed. Simple and straight. Läs mer
    2017-12-01 Moderna Trafikskola svarar Saban A
    Thanks for the fine words, good luck and drive carefully !!
  • Samsom A
    Samsom A skrev om Moderna Trafikskola
    Jag tackar er föratt ni hjälpa mig ta senab som möjligt B - körkort, därför jag rekommenderar för andera att det är best trafik skolan . Läs mer
    2017-11-17 Moderna Trafikskola svarar Samsom A
    Tack själv Samsom, det var trevligt att ha dig här. Lycka till & kör försiktigt!!

Lantmätaregatan 12, 417 06 Göteborg