Alla kategorier Trafikskola Västra Götaland Göteborg Moderna Trafikskola

Moderna Trafikskola

Lantmätaregatan 12, 417 06 Göteborg — Visa karta

Moderna Trafikskola i Göteborg startade sin verksamhet i augusti 2014. Vi erbjuder våra kunder körlektioner samt teorilektioner och undervisar på flera språk. Vi erbjuder förmånliga priser för körlektioner, handledarkurs, riskettan och teorikurser. Vi är en modern trafikskola med kompetent personal och hög kundservice, vi tar hand om eleven från start till körkort. Varmt välkomna!

Läs vad 124 kunder tycker om Moderna Trafikskola

• Jayanth K
    Jayanth K skrev om Moderna Trafikskola
    Had a Fantastic time with Moderna Trafikskola.

Tutors are well experienced and guide us in right path.
    2017-08-15 Moderna Trafikskola svarar Jayanth K
    Thanks a lot Jayanth, drive carefully!!
  • Rasmus R
    Rasmus R skrev om Moderna Trafikskola
    Min upplevelse har varit riktigt bra! Alltid snälla goa och uppriktiga med vad som gäller för dig som elev. Uppskattar all hjälp jag fått och det har aldrig varit några problem. Rekommenderar starkt för dig som tänkt och skaffa körkort. Tack för mig! :)
    2017-08-03 Moderna Trafikskola svarar Rasmus R
    Tack snälla Rasmus för de fina orden, det var trevligt att ha dig här. Kör försiktigt nu.
  • Hakim R
    Hakim R skrev om Moderna Trafikskola
    Ett väldigt gott bemötande direkt från början och bra instruktörer som gav kritik på ett bra sätt där du verkligen tar åt dig och vill förbättras. Bra och moderna bilar som fungerar utmärkt samt duktiga lärare gjorde att jag klarade uppkörningen på första försöket.
    2017-07-26 Moderna Trafikskola svarar Hakim R
    Tack så mycket Hakim för dina fina ord. Du var jätte duktig själv. Vi på moderna önskar dig allt gott.
  • Marsela K
    Marsela K skrev om Moderna Trafikskola
    Jag är oerhört nöjd med Moderna trafikskola som ledde till att jag klarade både teori och uppkörning på första gången. Bra engagemang från trafiklärare Nassir Fatahi som är duktig, tydlig och framförallt lugn vilket gjorde att jag inte blev stressad eller omotiverad. Men, såklart också Hana i receptionen som hjälpte och fixade allt som man behövdes. Professionellt och toppenbra service med trevligt bemötandet!
    2017-07-21 Moderna Trafikskola svarar Marsela K
    Tack så mycket Marsela för de fina orden. du var jätte duktig, vi är glada att vi har haft dig här. lycka till och kör försiktig.
  • Felicia U
    Felicia U skrev om Moderna Trafikskola
    Jag började med att köpa guldpaketet där allt ingick så som böcker, risk 1 & 2, bil vid uppkörning och 20 körlektioner. Sedan köpte jag även till fler körlektioner efter jag kört upp alla 20 och då fick jag rabatt på de körlektionerna, vilket jag tycker är bra då det blev ganska många lektioner.

Deras bemötande var jättebra. Jag körde med Nassir och han var bra på att förklara hur saker fungerade i trafiken och vad jag skulle kunna göra bättre. Han gjorde även så att jag fick bättre självförtroende i mitt körande.
    Han fårgade också hur det gick med teorin och hur risk 2:an (halkan) gick, så han hade koll hur det gick och så för mig. Hanna som satt i receptionen var jättesnäll och frågade också hur det gick med de olika momenten och även halkan osv.

Mina dagar med körskolan har varit jättebra. Jag hade inte så jättestor koll på körning och hur det gick till på en körskola, men det spelade ingen roll för man lärde sig det, då de förklarade vad man skulle göra och sedan kunde man bara fråga om man var osäker på något. När jag körde var jag även väldigt nervös och ville inte göra några fel, men Nassir pratade med en om vad man gör på fritiden osv så man blev lugn och även om man gjorde fel så sa han att det kunde hända alla och att jag bara ska ta det lugnt.
    Han såg även till att jag inte bokade uppkörning och teoriprov för tidigt, utan han ville se till att jag var tillräcklig redo, vilket var bra då jag faktsikt klarade min uppkörning på första försöket.

Bemötandet har alltså varit bra från början och slut☺️
    Felicia Ulrich
    2017-07-20 Moderna Trafikskola svarar Felicia U
    Tack snälla Felicia du var jätte duktig själv. Vi på Moderna önskar dig all lycka.
  • Oskar H
    Oskar H skrev om Moderna Trafikskola
    Genomförde hela min körskoleutbildning genom Moderna Trafikskola. Rakt igenom en smidig upplevelse, med genuint snällt bemötande och en positiv känsla där det verkligen kändes som att de ville att jag skulle lyckas med utbildningen och få mitt körkort.
    Hemn är en klippa som lärare, ärlig, pedagogisk, tydlig och inlyssnande - samt väldigt rolig att diskutera med!
    2017-06-27 Moderna Trafikskola svarar Oskar H
    Tack snälla Oskar för den fina rekommendationen, skönt att höra hur du tycker och tänker :) du var en lysande elev utan tvekan. Lycka till nu och kör försiktigt nu!!
  • Elizabeth O
    Elizabeth O skrev om Moderna Trafikskola
    Moderna Trafikskola är en bästa trafikskola i Goteborg. Jag är en nöjd kunder.
    2017-06-22 Moderna Trafikskola svarar Elizabeth O
    Tack Elizabeth, roligt att höra att du är en nöjd kund. Lycka till och kör försiktigt!
  • Veronika C
    Veronika C skrev om Moderna Trafikskola
    Positiv bemötande, trevlig personal, bra pris.
    2017-06-19 Moderna Trafikskola svarar Veronika C
    Tack Veronika, Lycka till och kör försiktigt!
  • Mohammed L
    Mohammed L skrev om Moderna Trafikskola
    Bästa trafikskolan i stan! Lärarna är väldigt måna om sina elever och lär ut på det bästa sättet för att man skall bli en trafiksäker förare. Ska du ta ditt körkort så rekommenderar jag moderna, du lär inte bli missnöjd.
    2017-06-14 Moderna Trafikskola svarar Mohammed L
    Tack snälla Mohammed för de fina orden, det värmer. Lycka till och kör försiktigt nu!
  • Jai V
    Jai V skrev om Moderna Trafikskola
    One of the best driving school in town. I highly recommend this school to all english speaking people.
    2017-06-14 Moderna Trafikskola svarar Jai V
    Thanks a lot Jai, good luck and drive carefully!!!
  • Anika S
    Anika S skrev om Moderna Trafikskola
    Äntligen har jag nått mitt mål med att ha tagit det efterlängtade (körkortet).🤗 Uppkörningen klarade jag helt galant på första försöket! När jag började hos Moderna Trafikskolan hade jag tidigare förkunskaper dock efter över ett års uppehåll från mina tidigare lektioner med en annan trafikskola samt privat. Därefter körde jag igång på nytt! Nassir va min trafiklärare, lektionerna genomfördes pedagogiskt, med en god stämning, där med riktigt trevlig att köra med. Fått konstruktiv kritik men även positiv feedback viket get positiva resultat. Peppade mig att tro på mig själv och det gick ju bra! Stort tack till fantastiskt bra trafikskola! Lärarna va jätte bra precis som service och samarbete. Och letar man efter en skola som inte lurar en på pengar så rekommenderar jag välja denna! Är grymt nöjd!👍😊

/Anika
    2017-06-08 Moderna Trafikskola svarar Anika S
    Tack snälla Anika för rekommendationen , lycka till och kör försiktigt nu!!!
  • Kristoffer E
    Kristoffer E skrev om Moderna Trafikskola
    Moderna Trafikskola är väldigt bra! De har verkligen kundens bästa i fokus och strävar efter att man så fort som möjligt ska få sitt körkort och bli en bra förare. Bra service och även en himla bra receptionist! Tack hörni för all hjälp! Skönt att vara färdig, men jag kommer sakna er.
    2017-06-19 Moderna Trafikskola svarar Kristoffer E
    Tack snälla Kristoffer för den fina rekommendationen, lycka till och kör försiktigt!
  • Inan K
    Inan K skrev om Moderna Trafikskola
    I've just got my driving license today, thanks to the great help I received from Moderna Trafikskola from the first day until the last minutes before the driving test.

They knew exactly what I needed to learn and practice in order to qualify. Hemn, my instructor, had a good judgement of my skills and weak points in the test drive, and came up with a perfect plan to improve my driving skills and knowledge of traffic rules in all aspects.

They didn't only teach me how to get pass the driving license test, but also how to be a good driver with respect to secure- and eco-driving.

Last but not the least, they all have been very nice and friendly from the beginning. They were there to help, and made me feel that I was in good hands.

In short, I strongly recommend Moderna Trafikskola to everyone!
    2017-06-07 Moderna Trafikskola svarar Inan K
    Thank you so much for your recommendation, we are very happy that you are satisfied with everything, but you have to thank yourself too :) Good luck and drive carefully now on the roads!!
  • Lotta R
    Lotta R skrev om Moderna Trafikskola
    Mycket bra handledarutbildning!
    2017-05-16 Moderna Trafikskola svarar Lotta R
    Tack Lotta, för att Du tyckte om utbildningen.
  • Elisabeth G
    Elisabeth G skrev om Moderna Trafikskola
    Väldigt bra väldigt trevlig lärare
    2017-05-16 Moderna Trafikskola svarar Elisabeth G
    Tack Elisabeth, det var trevligt att ha dig här.
  • Yan Z
    Yan Z skrev om Moderna Trafikskola
    Jättebra skolan och handledare! De har tålamod och erfarenhet. Hög rekommendera !
    2017-05-12 Moderna Trafikskola svarar Yan Z
    Tack snälla Yan för rekommendationen, lycka till och kör försiktigt!
  • Johan B
    Johan B skrev om Moderna Trafikskola
    Jag rekommenderar starkt att ta introduktionskursen som handledare hos Moderna. Det var 3 lärorika och trevliga timmar.
    2017-05-11 Moderna Trafikskola svarar Johan B
    Tack snälla Johan, det var trevligt att ha dig här.
  • Aloka M
    Aloka M skrev om Moderna Trafikskola
    Very nice staff! They provide quick service and find slots for you even on a Saturday. Thank you for helping me get my license!
    2017-05-10 Moderna Trafikskola svarar Aloka M
    Thank you Aloka for the fine words. Good luck and drive carefully now!
  • Shahla S
    Shahla S skrev om Moderna Trafikskola
    Hej.

Jag är väldigt tacksam över all hjälp och stöd som jag har fått från er. Ni har väldigt duktiga hanledare som har hjälpt mig enormt att utvecklas! Ännu en gång tackar jag er allihopa och jag kommer absolut rekommendera er trafikskola till alla som jag känner.

Ha en riktig bra helg
    Shahla S
    2017-04-13 Moderna Trafikskola svarar Shahla S
    Tack snälla Shahla för de fina orden, du förtjänade det verkligen wuhuuuuuu. Lycka till och kör försiktigt nu!
  • Thuy D
    Thuy D skrev om Moderna Trafikskola
    Bra/duktiga lärare. Billigt.
    Rekommenderar starkt !
    2017-04-10 Moderna Trafikskola svarar Thuy D
    Tack snälla Ida, lycka till och kör försiktigt!!
  • Frida W
    Frida W skrev om Moderna Trafikskola
    En fantastisk körskola med härliga kunniga lärare! Känts tryggt varenda lektion och vägen till körkortet gick snabbt!
    2017-04-06 Moderna Trafikskola svarar Frida W
    Tack snälla Frida för de fina orden, skönt att höra att det var tryggt :) Lycka till och kör försiktigt!
  • Nattahapol S
    Nattahapol S skrev om Moderna Trafikskola
    Mycket trevlig trafik skola, proffsig personal.
    2017-04-04 Moderna Trafikskola svarar Nattahapol S
    Tack Natthapol, lycka till och kör försiktigt!
  • Carl H
    Carl H skrev om Moderna Trafikskola
    Allt gått bra och smärtfritt. Skulle ta körkortet på 3 månader och lyckades med deras hjälp. Rekommenderas
    2017-04-06 Moderna Trafikskola svarar Carl H
    Tack Carl, skönt att höra att du hade ett mål på 3 månader samt att du lyckades genomföra det :). Lycka till och kör försiktigt!
  • Alisa Z
    Alisa Z skrev om Moderna Trafikskola
    Duktiga på att lära ut, nogranna och ser till att man förstår. Dock drar ni ut på varje moment för länge (enligt mig). Annars är allt annat bra!
    2017-04-03 Moderna Trafikskola svarar Alisa Z
    Tack Alisa! Lycka till och kör försiktigt på vägarna nu!
  • Ahsan S
    Ahsan S skrev om Moderna Trafikskola
    I am really too much satisfied with Moderna Trafikskola lessons and way of driving with Hemn Maarouf.
    He is strict teacher which really helps you to be extra careful and thorough during actual test.
    2017-04-03 Moderna Trafikskola svarar Ahsan S
    Thanks Ahsan for the nice review, good luck and drive safely now! :)
  • Rebin N
    Rebin N skrev om Moderna Trafikskola
    Nog den bästa trafikskolan, grymma trafiklärare och en fantastisk upplevelse. Tack så mycket !!
    2017-03-27 Moderna Trafikskola svarar Rebin N
    Tack snälla Rèbin för de fina orden. Lycka till & kör försiktigt nu :) !!!
  • Amanda R
    Amanda R skrev om Moderna Trafikskola
    Jag kan ärligt säga att Moderna Trafikskola är helt fantastiska, jag rekommenderar alla till dem! Jag har testar några skolor innan utan att ha fått samma support. Jag klarade min uppkörning idag och har äntligen tagit mitt körkort som jag verkligen har kämpat med under lång tid!!! Hemn som var min lärare är verkligen helt fantastisk, jag hade aldrig klarat det utan honom.
    Professionella, duktiga och jättebra bemötanden.

Tusen tack för allt Moderna ni är bäst!!
    Kram Amanda R.
    2017-03-21 Moderna Trafikskola svarar Amanda R
    Tack snälla Amanda för de fina orden, du var en duktig elev också :) lycka till och kör försiktigt nu...
  • Niloufare Z
    Niloufare Z skrev om Moderna Trafikskola
    Jag har haft jätte bra tid som har lärt mycket saker om körning i lugn och ro med en duktig lärare, snäll och mycket tålamod

Jag nöjde jätte mycket som var kund hos dem
    2017-03-21 Moderna Trafikskola svarar Niloufare Z
    Tack Niloufare för de fina orden. Lycka till och kör försiktigt!
  • Marie H
    Marie H skrev om Moderna Trafikskola
    Helt outstanding personal, ett extra stort plus till Hemn som med stort tålamod och klara direktiv guidat mig till körkortet. Personal med stort engangemang och en känsla för sina elever.
    2017-03-16 Moderna Trafikskola svarar Marie H
    Tack Marie för de fina orden, Lycka till nu och kör försiktigt!
  • Mohammad E
    Mohammad E skrev om Moderna Trafikskola
    Bästa trafikakolan som finns i göteborg :) jag kan rekomendera det till alla
    2017-03-09 Moderna Trafikskola svarar Mohammad E
    Tack Mohammad, lycka till och kör försiktigt!
  • Afshin E
    Afshin E skrev om Moderna Trafikskola
    100% nöjd , Naser är bästa lärare !
    2017-02-19 Moderna Trafikskola svarar Afshin E
    Tack Afshin, Lycka till med körningen.
  • Lida B
    Lida B skrev om Moderna Trafikskola
    En utav de bästa tarfikskolan i Göteborg! Super bra pedagoger och bra service mest av allt sättet de peppar än❤ Rekommenderas varmt till dig som vill verkligen uppnå sitt mål med att ta körkortet! Hade inte klarat det utav Moderna trafikskolan...Hemen & Naser ni kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta🙏🏼
    2017-02-13 Moderna Trafikskola svarar Lida B
    Tack Lida för de fina orden, du förtjänade det verkligen. Kör försiktigt nu. Vi ses på vägarna.
  • Karwan K
    Karwan K skrev om Moderna Trafikskola
    Riktigt bra service, flexibla med tider. Lätta att ha att göra med, bra priser. Rekommenderas starkt!
    2017-02-13 Moderna Trafikskola svarar Karwan K
    Tack Karwan för de fina orden, kör försiktigt. Vi ses på vägarna
  • Robert M
    Robert M skrev om Moderna Trafikskola
    Gick riskettan på moderna trafikskolan, är nöjd och undervisningen var jätte bra.
    2017-02-09 Moderna Trafikskola svarar Robert M
    Tack för rekommendationen, lycka till.
  • Linda B
    Linda B skrev om Moderna Trafikskola
    Jag tyckte kursen var lite lång men föreläsaren var väldigt duktig. Det märktes att han verkligen brann för sitt yrke!
    2017-02-09 Moderna Trafikskola svarar Linda B
    Tack för rekommendationen, lycka till.
  • Alice R
    Alice R skrev om Moderna Trafikskola
    Mycket bra lärare och tydliga instruktioner!
    2017-02-06 Moderna Trafikskola svarar Alice R
    Tack Alice för rekommendationen, vi ses snart.
  • Amela A
    Amela A skrev om Moderna Trafikskola
    Tiden gick väldigt fort och han som höll i kursen var tolig
    2017-02-06 Moderna Trafikskola svarar Amela A
    Tack för rekommendationen, lycka till med träningen.
  • Nabard A
    Nabard A skrev om Moderna Trafikskola
    Vill du ta ditt körkort med en modern och pedagogisk trafikskola, då får du välja moderna trafikskolan i Göteborg på Hisingen. Mycket trevliga och pedagogiska lärare ni kommer absolut inte ångra er, tveka inte att välja denna trafikskolan. Jag fick mitt kort på första försöket med moderna. Väldigt nöjd med alla personal.
    2017-02-06 Moderna Trafikskola svarar Nabard A
    Tack Nabard för den fina rekommendationen, lycka till och förhoppningsvis så ses vi på vägen. Kör försiktigt!
  • Nareerat P
    Nareerat P skrev om Moderna Trafikskola
    The teachers are very knowledgeable! They will make sure you will be a good driver.
    2017-02-06 Moderna Trafikskola svarar Nareerat P
    Thanks for the nice recommendation, good luck!
  • Karthik R
    Karthik R skrev om Moderna Trafikskola
    Wonderful driving school. Got essential tips on driving safely and eco-friendly. Wonderful tutors, great learning experience. Definitely recommended to everyone.
    2017-02-09 Moderna Trafikskola svarar Karthik R
    Thanks for the nice recommendation.
  • Hassan B
    Hassan B skrev om Moderna Trafikskola
    Grym trafikskola , rekommmenderar starkt
    2017-01-27 Moderna Trafikskola svarar Hassan B
    Tack Hassan för de fina orden. Lycka till.
  • Paul B
    Paul B skrev om Moderna Trafikskola
    Moderna Trafikskola var professionell och flexibel. Dessutom alltid trevligt!
    2017-01-27 Moderna Trafikskola svarar Paul B
    Tack så mycket Paul B, lycka till och kör försiktig. vi ses på vägarna.
  • Hale R
    Hale R skrev om Moderna Trafikskola
    Helt klart trafikskolan man ska välja! Underbara lärare jag har fått köra med båda, finns verkligen som stöd! Allt man vill ha i en körskola och hos lärarna hittar du här! Lycka till med körkortet 🎉
    2017-01-03 Moderna Trafikskola svarar Hale R
    Tack så mycket Hale för det fina rekommendationen, du var jätte duktig. Lycka till och kör försiktig.
  • Edvin A
    Edvin A skrev om Moderna Trafikskola
    Jättebra trafikskola med väldigt tydliga handledare. Rekomenderar denna trafikskola till alla!
    2017-01-03 Moderna Trafikskola svarar Edvin A
    Tack Edvin för din fina rekommendation, lycka till och kör försiktig.
  • Tome I
    Tome I skrev om Moderna Trafikskola
    Fantastiskt bra undervisning. Klockren feedback efter varje körlektion. Lärarna uppvisar hög kompetens.
    2017-01-03 Moderna Trafikskola svarar Tome I
    Tack Tome du var en duktig körkorts tagare. Lycka till och kör försiktig
  • Filippa p
    Filippa p skrev om Moderna Trafikskola
    Moderna Trafikskola erbjuder personlig körkortsundervisning för automat-och manuellväxlad bil. Riktigt bra körskola med professionella instruktörer. Effektiv och prisvärds körlektioner.
    2017-01-03 Moderna Trafikskola svarar Filippa p
    Tack så mycket Filippa för din rekommendation, du var jätte duktig. Lycka till med körningen.
  • Martin S
    Martin S skrev om Moderna Trafikskola
    Trevlig personal. Schyssta bilar. snabb lösning av tider
    2017-01-03 Moderna Trafikskola svarar Martin S
    Tack Maritn. Lycka till och kör försiktig.
  • Mir r
    Mir r skrev om Moderna Trafikskola
    Bästa trafikskolan i Göteborg!!!! På ett fåtal lekrioner har jag tagit körkort! Morderna Trafikskola rekomemderas stort till alla som vill ta körkort!!
    Tack så mycket för all er hjälp!,
    Mir
    2016-12-14 Moderna Trafikskola svarar Mir r
    Tack så mycket Mir, vi är glada att du var elev hos oss och att du är nöjd med oss. lycka till och kör försiktig.
  • Marina Ş
    Marina Ş skrev om Moderna Trafikskola
    Rekommenderar varmt Moderna trafikskolan.Jätte bra lärare, bra bilar 👍🏼
    2016-12-14 Moderna Trafikskola svarar Marina Ş
    Tack så mycket Marina, du var jätte duktig. Lycka till och håll dig till reglerna. personal från MT.
  • Yashawini S
    Yashawini S skrev om Moderna Trafikskola
    The best driving teachers of Göteborg!
    2016-12-05 Moderna Trafikskola svarar Yashawini S
    Thanks so much Yashawini S. Good luck