Alla kategorier Trafikskola Västra Götaland Göteborg Moderna Trafikskola

Moderna Trafikskola

Lantmätaregatan 12, 417 06 Göteborg — Visa karta

Vi på Moderna Trafikskola i Göteborg startade vår verksamhet i augusti 2014. Vi erbjuder våra kunder både körlektioner och teorilektioner, och undervisar på flera språk. Hos oss får du förmånliga priser på körlektioner, handledarkurs, riskettan och teorikurser.

Vi är en modern trafikskola med kompetent personal och hög fokus kundservice. Vi tar hand om dig som elev från start till körkort och ser till att hela processen blir trygg och lyckad. Självklart erbjuder vi räntefri delbetalning. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 144 kunder tycker om Moderna Trafikskola

• Paniz G
    Paniz G skrev om Moderna Trafikskola
    Bästa trafikskolan, läraren och personalen var mycket snäll och professionellt .
  • Jean Paul M
    Jean Paul M skrev om Moderna Trafikskola
    Jag fick fantastisk upplevelse med alla personal i Moderna Trafikskolan. Jag köpte en guld paket i början och sedan kompletterad några lexioner. Pedagogisk,praktiskt undervisning i alla delar. Jag rekommenderar gärna till nya elever.
    2017-11-21 Moderna Trafikskola svarar Jean Paul M
    Tack Jean Paul för de fina orden. Lycka till och kör försiktigt!!
  • Saban A
    Saban A skrev om Moderna Trafikskola
    Everybody is helpful there. Teachers are honest and straight and lessons are effective. They tell your mistakes and shortages at the spot. They dont pull you to a loophole to offer more lessons. They made me realize my mistakes, I improved and passed. Simple and straight.
  • Samsom A
    Samsom A skrev om Moderna Trafikskola
    Jag tackar er föratt ni hjälpa mig ta senab som möjligt B - körkort, därför jag rekommenderar för andera att det är best trafik skolan .
    2017-11-17 Moderna Trafikskola svarar Samsom A
    Tack själv Samsom, det var trevligt att ha dig här. Lycka till & kör försiktigt!!
  • Fan G
    Fan G skrev om Moderna Trafikskola
    I drove with three different instructors in the school and all of them are nice and helpful. They are all experienced and patient. Most of them speak good English. Highly recommended!
  • Neelesh M
    Neelesh M skrev om Moderna Trafikskola
    I had an extremely fulfilling learning experience at Moderna driving school. The instructor as well the other staff are very polite and take care of your learning needs in a very efficient manner.
    The online theory pack is also extremely useful and is a big reason why I could pass the theory test in the first attempt!!
    I will surely recommend to everyone looking for a Swedish driving license!
    They are also opening a new center in Mölndal, which makes it even more accessible!!!

Thank you Moderna!!
  • Ara M
    Ara M skrev om Moderna Trafikskola
    Jättebra lärare som är pedagogiska och trevliga!
    2017-10-27 Moderna Trafikskola svarar Ara M
    Tack Ara, lycka till och kör försiktigt!!
  • Linnea S
    Linnea S skrev om Moderna Trafikskola
    Alla lärare är jättebra och vet precis vad de håller på med. Man lär sig mycket och har roligt på lektionerna. Rekommenderar verkligen!!
    2017-10-27 Moderna Trafikskola svarar Linnea S
    Tack Linnea, det var trevligt att ha dig här, lycka till och kör försiktigt!!!
  • Robin L
    Robin L skrev om Moderna Trafikskola
    Jag har lärt mig köra bil, från att aldrig suttit vid ratten till färdigt körkort, hos Moderna Trafikskola. De är väldigt pedagogiska och duktiga på vad de gör, de har varit väldigt hänsynsfulla och förstående när det gått dåligt men verkligen peppat när det gått bra. Rekommenderas!
    2017-10-19 Moderna Trafikskola svarar Robin L
    Tack snälla Robin för allt, det var trevligt att ha dig här, Lycka till och kör försiktigt i framtiden!!
  • Jennifer S
    Jennifer S skrev om Moderna Trafikskola
    Tack vare Moderna Trafikskolan har jag äntligen tagit mitt körkort. Bra lärare, bra pedagogiskt tänk och positiv attityd.
    Rekommdenderar varmt denna skola.
    2017-10-17 Moderna Trafikskola svarar Jennifer S
    Tack fina Jennifer för de fina orden, du var jätte duktig själv. kör försiktig och lycka till. vi önskar dig all lycka
  • sule k
    sule k skrev om Moderna Trafikskola
    Jag är jätteee nöjd med allt , tack för all hjälp. Bästa trafikskolan med jätte trevliga körlärare. Rekommenderar startk till alla.
    2017-10-06 Moderna Trafikskola svarar sule k
    Tack Sule för de fina orden. Kör försiktig i framtiden och lycka till. önskar dig all gott från Moderna personal
  • Natthapong S
    Natthapong S skrev om Moderna Trafikskola
    Trevliga och proffsiga mycket bra trafikskola
    2017-09-22 Moderna Trafikskola svarar Natthapong S
    Tack Natthapong för de trevliga orden, Lycka till & kör försiktigt nu!!
  • Ali M
    Ali M skrev om Moderna Trafikskola
    Ett mycket proffesionellt företag med anställda som alltid arbetar med ett leende och har mycket fina personligheter. För mig var inte körkortet det bästa jag fick tack vare dem, utan att få träffa så goda och sköna människor.
    2017-09-19 Moderna Trafikskola svarar Ali M
    Tack snälla Ali för de fina orden, det var trevligt att ha dig här, du kom alltid in med ett glatt humör :) . Kom gärna förbi på en kopp chai hihihi. Lycka till nu och kör försiktigt!!!!
  • Julia E
    Julia E skrev om Moderna Trafikskola
    Jag var väldigt nöjd med Moderna Trafikskola och skulle absolut rekommendera det! Körde en intensivkurs nu sommaren -17 med körskoleläraren Abbas och det var både lärorikt och trevligt och man kände att man hade någon i ryggen som genuint ville hjälpa en att lyckas med körkortet. Mycket värdefullt!
    2017-09-18 Moderna Trafikskola svarar Julia E
    Tack snälla Julia, det var trevligt att ha dig här, Lycka till och kör försiktigt!!!
  • Anna N
    Anna N skrev om Handledarkurs en del av Moderna Trafikskola
    Mycket trevlig och proffesionel mottagande. Det var hanledarkursen och jag hade inga förväntningar. Det var bra tyckte jag.
    2017-09-18 Moderna Trafikskola svarar Anna N
    Tack Anna för de fina orden. Härligt och att höra att det var bra.
  • Emina B
    Emina B skrev om Moderna Trafikskola
    Jättebra & jätte trevlig personal.
    2017-09-18 Moderna Trafikskola svarar Emina B
    Härligt att du tyckte om det. Hoppas att du fick mycket information angående R1.
  • Åsa R
    Åsa R skrev om Handledarkurs en del av Moderna Trafikskola
    Kände inte att något var nytt, en snabb genomgång av teorin.
    Undrar hur mycket barnen fick ut av kursen, dragläge, position i rondell, ecodrive da inte något till min son...
    2017-09-18 Moderna Trafikskola svarar Åsa R
    Tack Åsa för dina synpunkter, vi förstår att det finns duktiga elever samt handledare. Vi följer vår utbildningsplan som är godkänd av transportstyrelsen. Vi räknar med att de flesta elever är nybörjare och behöver dessa kunskaper.
  • Jonas A
    Jonas A skrev om Moderna Trafikskola
    Väldigt bra körskola, jag har kört med samtliga lärare och alla är verkligen måna om att en ska ta körkortet så snabbt som möjligt. Bra pris, och smidigt att använda appen för att boka tider.
    2017-09-06 Moderna Trafikskola svarar Jonas A
    Tack snälla Jonas, det var trevligt att ha dig här. Lycka till och kör försiktigt!!
  • Victor O
    Victor O skrev om Moderna Trafikskola
    Tack för hjälp! Proffsig skola! Nassir är lugn och lär ut på ett bra sätt. Kan starkt rekommenderas! Klarade både teori och uppkörning på första försöket, så de ser till att man är redo.
    2017-08-28 Moderna Trafikskola svarar Victor O
    Tack Victor för allt, det var trevligt att ha dig här. Lycka till och kör försiktigt!!
  • David S
    David S skrev om Moderna Trafikskola
    Ett gott bemötande direkt. Hade två olika lärare om lärde mig enormt mycket på de 2 veckor som jag var elev där. Finslipade min körning så jag nu har körkort.
    2017-08-23 Moderna Trafikskola svarar David S
    Tack David för de fina orden, lycka till och kör försiktigt nu på vägarna!!
  • Jayanth K
    Jayanth K skrev om Moderna Trafikskola
    Had a Fantastic time with Moderna Trafikskola.

Tutors are well experienced and guide us in right path.
    2017-08-15 Moderna Trafikskola svarar Jayanth K
    Thanks a lot Jayanth, drive carefully!!
  • Rasmus R
    Rasmus R skrev om Moderna Trafikskola
    Min upplevelse har varit riktigt bra! Alltid snälla goa och uppriktiga med vad som gäller för dig som elev. Uppskattar all hjälp jag fått och det har aldrig varit några problem. Rekommenderar starkt för dig som tänkt och skaffa körkort. Tack för mig! :)
    2017-08-03 Moderna Trafikskola svarar Rasmus R
    Tack snälla Rasmus för de fina orden, det var trevligt att ha dig här. Kör försiktigt nu.
  • Hakim R
    Hakim R skrev om Moderna Trafikskola
    Ett väldigt gott bemötande direkt från början och bra instruktörer som gav kritik på ett bra sätt där du verkligen tar åt dig och vill förbättras. Bra och moderna bilar som fungerar utmärkt samt duktiga lärare gjorde att jag klarade uppkörningen på första försöket.
    2017-07-26 Moderna Trafikskola svarar Hakim R
    Tack så mycket Hakim för dina fina ord. Du var jätte duktig själv. Vi på moderna önskar dig allt gott.
  • Marsela K
    Marsela K skrev om Moderna Trafikskola
    Jag är oerhört nöjd med Moderna trafikskola som ledde till att jag klarade både teori och uppkörning på första gången. Bra engagemang från trafiklärare Nassir Fatahi som är duktig, tydlig och framförallt lugn vilket gjorde att jag inte blev stressad eller omotiverad. Men, såklart också Hana i receptionen som hjälpte och fixade allt som man behövdes. Professionellt och toppenbra service med trevligt bemötandet!
    2017-07-21 Moderna Trafikskola svarar Marsela K
    Tack så mycket Marsela för de fina orden. du var jätte duktig, vi är glada att vi har haft dig här. lycka till och kör försiktig.
  • Felicia U
    Felicia U skrev om Moderna Trafikskola
    Jag började med att köpa guldpaketet där allt ingick så som böcker, risk 1 & 2, bil vid uppkörning och 20 körlektioner. Sedan köpte jag även till fler körlektioner efter jag kört upp alla 20 och då fick jag rabatt på de körlektionerna, vilket jag tycker är bra då det blev ganska många lektioner.

Deras bemötande var jättebra. Jag körde med Nassir och han var bra på att förklara hur saker fungerade i trafiken och vad jag skulle kunna göra bättre. Han gjorde även så att jag fick bättre självförtroende i mitt körande.
    Han fårgade också hur det gick med teorin och hur risk 2:an (halkan) gick, så han hade koll hur det gick och så för mig. Hanna som satt i receptionen var jättesnäll och frågade också hur det gick med de olika momenten och även halkan osv.

Mina dagar med körskolan har varit jättebra. Jag hade inte så jättestor koll på körning och hur det gick till på en körskola, men det spelade ingen roll för man lärde sig det, då de förklarade vad man skulle göra och sedan kunde man bara fråga om man var osäker på något. När jag körde var jag även väldigt nervös och ville inte göra några fel, men Nassir pratade med en om vad man gör på fritiden osv så man blev lugn och även om man gjorde fel så sa han att det kunde hända alla och att jag bara ska ta det lugnt.
    Han såg även till att jag inte bokade uppkörning och teoriprov för tidigt, utan han ville se till att jag var tillräcklig redo, vilket var bra då jag faktsikt klarade min uppkörning på första försöket.

Bemötandet har alltså varit bra från början och slut☺️
    Felicia Ulrich
    2017-07-20 Moderna Trafikskola svarar Felicia U
    Tack snälla Felicia du var jätte duktig själv. Vi på Moderna önskar dig all lycka.
  • Oskar H
    Oskar H skrev om Moderna Trafikskola
    Genomförde hela min körskoleutbildning genom Moderna Trafikskola. Rakt igenom en smidig upplevelse, med genuint snällt bemötande och en positiv känsla där det verkligen kändes som att de ville att jag skulle lyckas med utbildningen och få mitt körkort.
    Hemn är en klippa som lärare, ärlig, pedagogisk, tydlig och inlyssnande - samt väldigt rolig att diskutera med!
    2017-06-27 Moderna Trafikskola svarar Oskar H
    Tack snälla Oskar för den fina rekommendationen, skönt att höra hur du tycker och tänker :) du var en lysande elev utan tvekan. Lycka till nu och kör försiktigt nu!!
  • Elizabeth O
    Elizabeth O skrev om Moderna Trafikskola
    Moderna Trafikskola är en bästa trafikskola i Goteborg. Jag är en nöjd kunder.
    2017-06-22 Moderna Trafikskola svarar Elizabeth O
    Tack Elizabeth, roligt att höra att du är en nöjd kund. Lycka till och kör försiktigt!
  • Veronika C
    Veronika C skrev om Moderna Trafikskola
    Positiv bemötande, trevlig personal, bra pris.
    2017-06-19 Moderna Trafikskola svarar Veronika C
    Tack Veronika, Lycka till och kör försiktigt!
  • Mohammed L
    Mohammed L skrev om Moderna Trafikskola
    Bästa trafikskolan i stan! Lärarna är väldigt måna om sina elever och lär ut på det bästa sättet för att man skall bli en trafiksäker förare. Ska du ta ditt körkort så rekommenderar jag moderna, du lär inte bli missnöjd.
    2017-06-14 Moderna Trafikskola svarar Mohammed L
    Tack snälla Mohammed för de fina orden, det värmer. Lycka till och kör försiktigt nu!
  • Jai V
    Jai V skrev om Moderna Trafikskola
    One of the best driving school in town. I highly recommend this school to all english speaking people.
    2017-06-14 Moderna Trafikskola svarar Jai V
    Thanks a lot Jai, good luck and drive carefully!!!
  • Anika S
    Anika S skrev om Moderna Trafikskola
    Äntligen har jag nått mitt mål med att ha tagit det efterlängtade (körkortet).🤗 Uppkörningen klarade jag helt galant på första försöket! När jag började hos Moderna Trafikskolan hade jag tidigare förkunskaper dock efter över ett års uppehåll från mina tidigare lektioner med en annan trafikskola samt privat. Därefter körde jag igång på nytt! Nassir va min trafiklärare, lektionerna genomfördes pedagogiskt, med en god stämning, där med riktigt trevlig att köra med. Fått konstruktiv kritik men även positiv feedback viket get positiva resultat. Peppade mig att tro på mig själv och det gick ju bra! Stort tack till fantastiskt bra trafikskola! Lärarna va jätte bra precis som service och samarbete. Och letar man efter en skola som inte lurar en på pengar så rekommenderar jag välja denna! Är grymt nöjd!👍😊

/Anika
    2017-06-08 Moderna Trafikskola svarar Anika S
    Tack snälla Anika för rekommendationen , lycka till och kör försiktigt nu!!!
  • Kristoffer E
    Kristoffer E skrev om Moderna Trafikskola
    Moderna Trafikskola är väldigt bra! De har verkligen kundens bästa i fokus och strävar efter att man så fort som möjligt ska få sitt körkort och bli en bra förare. Bra service och även en himla bra receptionist! Tack hörni för all hjälp! Skönt att vara färdig, men jag kommer sakna er.
    2017-06-19 Moderna Trafikskola svarar Kristoffer E
    Tack snälla Kristoffer för den fina rekommendationen, lycka till och kör försiktigt!
  • Inan K
    Inan K skrev om Moderna Trafikskola
    I've just got my driving license today, thanks to the great help I received from Moderna Trafikskola from the first day until the last minutes before the driving test.

They knew exactly what I needed to learn and practice in order to qualify. Hemn, my instructor, had a good judgement of my skills and weak points in the test drive, and came up with a perfect plan to improve my driving skills and knowledge of traffic rules in all aspects.

They didn't only teach me how to get pass the driving license test, but also how to be a good driver with respect to secure- and eco-driving.

Last but not the least, they all have been very nice and friendly from the beginning. They were there to help, and made me feel that I was in good hands.

In short, I strongly recommend Moderna Trafikskola to everyone!
    2017-06-07 Moderna Trafikskola svarar Inan K
    Thank you so much for your recommendation, we are very happy that you are satisfied with everything, but you have to thank yourself too :) Good luck and drive carefully now on the roads!!
  • Lotta R
    Lotta R skrev om Moderna Trafikskola
    Mycket bra handledarutbildning!
    2017-05-16 Moderna Trafikskola svarar Lotta R
    Tack Lotta, för att Du tyckte om utbildningen.
  • Elisabeth G
    Elisabeth G skrev om Moderna Trafikskola
    Väldigt bra väldigt trevlig lärare
    2017-05-16 Moderna Trafikskola svarar Elisabeth G
    Tack Elisabeth, det var trevligt att ha dig här.
  • Yan Z
    Yan Z skrev om Moderna Trafikskola
    Jättebra skolan och handledare! De har tålamod och erfarenhet. Hög rekommendera !
    2017-05-12 Moderna Trafikskola svarar Yan Z
    Tack snälla Yan för rekommendationen, lycka till och kör försiktigt!
  • Johan B
    Johan B skrev om Moderna Trafikskola
    Jag rekommenderar starkt att ta introduktionskursen som handledare hos Moderna. Det var 3 lärorika och trevliga timmar.
    2017-05-11 Moderna Trafikskola svarar Johan B
    Tack snälla Johan, det var trevligt att ha dig här.
  • Aloka M
    Aloka M skrev om Moderna Trafikskola
    Very nice staff! They provide quick service and find slots for you even on a Saturday. Thank you for helping me get my license!
    2017-05-10 Moderna Trafikskola svarar Aloka M
    Thank you Aloka for the fine words. Good luck and drive carefully now!
  • Shahla S
    Shahla S skrev om Moderna Trafikskola
    Hej.

Jag är väldigt tacksam över all hjälp och stöd som jag har fått från er. Ni har väldigt duktiga hanledare som har hjälpt mig enormt att utvecklas! Ännu en gång tackar jag er allihopa och jag kommer absolut rekommendera er trafikskola till alla som jag känner.

Ha en riktig bra helg
    Shahla S
    2017-04-13 Moderna Trafikskola svarar Shahla S
    Tack snälla Shahla för de fina orden, du förtjänade det verkligen wuhuuuuuu. Lycka till och kör försiktigt nu!
  • Thuy D
    Thuy D skrev om Moderna Trafikskola
    Bra/duktiga lärare. Billigt.
    Rekommenderar starkt !
    2017-04-10 Moderna Trafikskola svarar Thuy D
    Tack snälla Ida, lycka till och kör försiktigt!!
  • Frida W
    Frida W skrev om Moderna Trafikskola
    En fantastisk körskola med härliga kunniga lärare! Känts tryggt varenda lektion och vägen till körkortet gick snabbt!
    2017-04-06 Moderna Trafikskola svarar Frida W
    Tack snälla Frida för de fina orden, skönt att höra att det var tryggt :) Lycka till och kör försiktigt!
  • Nattahapol S
    Nattahapol S skrev om Moderna Trafikskola
    Mycket trevlig trafik skola, proffsig personal.
    2017-04-04 Moderna Trafikskola svarar Nattahapol S
    Tack Natthapol, lycka till och kör försiktigt!
  • Carl H
    Carl H skrev om Moderna Trafikskola
    Allt gått bra och smärtfritt. Skulle ta körkortet på 3 månader och lyckades med deras hjälp. Rekommenderas
    2017-04-06 Moderna Trafikskola svarar Carl H
    Tack Carl, skönt att höra att du hade ett mål på 3 månader samt att du lyckades genomföra det :). Lycka till och kör försiktigt!
  • Alisa Z
    Alisa Z skrev om Moderna Trafikskola
    Duktiga på att lära ut, nogranna och ser till att man förstår. Dock drar ni ut på varje moment för länge (enligt mig). Annars är allt annat bra!
    2017-04-03 Moderna Trafikskola svarar Alisa Z
    Tack Alisa! Lycka till och kör försiktigt på vägarna nu!
  • Ahsan S
    Ahsan S skrev om Moderna Trafikskola
    I am really too much satisfied with Moderna Trafikskola lessons and way of driving with Hemn Maarouf.
    He is strict teacher which really helps you to be extra careful and thorough during actual test.
    2017-04-03 Moderna Trafikskola svarar Ahsan S
    Thanks Ahsan for the nice review, good luck and drive safely now! :)
  • Rebin N
    Rebin N skrev om Moderna Trafikskola
    Nog den bästa trafikskolan, grymma trafiklärare och en fantastisk upplevelse. Tack så mycket !!
    2017-03-27 Moderna Trafikskola svarar Rebin N
    Tack snälla Rèbin för de fina orden. Lycka till & kör försiktigt nu :) !!!
  • Amanda R
    Amanda R skrev om Moderna Trafikskola
    Jag kan ärligt säga att Moderna Trafikskola är helt fantastiska, jag rekommenderar alla till dem! Jag har testar några skolor innan utan att ha fått samma support. Jag klarade min uppkörning idag och har äntligen tagit mitt körkort som jag verkligen har kämpat med under lång tid!!! Hemn som var min lärare är verkligen helt fantastisk, jag hade aldrig klarat det utan honom.
    Professionella, duktiga och jättebra bemötanden.

Tusen tack för allt Moderna ni är bäst!!
    Kram Amanda R.
    2017-03-21 Moderna Trafikskola svarar Amanda R
    Tack snälla Amanda för de fina orden, du var en duktig elev också :) lycka till och kör försiktigt nu...
  • Niloufare Z
    Niloufare Z skrev om Moderna Trafikskola
    Jag har haft jätte bra tid som har lärt mycket saker om körning i lugn och ro med en duktig lärare, snäll och mycket tålamod

Jag nöjde jätte mycket som var kund hos dem
    2017-03-21 Moderna Trafikskola svarar Niloufare Z
    Tack Niloufare för de fina orden. Lycka till och kör försiktigt!
  • Marie H
    Marie H skrev om Moderna Trafikskola
    Helt outstanding personal, ett extra stort plus till Hemn som med stort tålamod och klara direktiv guidat mig till körkortet. Personal med stort engangemang och en känsla för sina elever.
    2017-03-16 Moderna Trafikskola svarar Marie H
    Tack Marie för de fina orden, Lycka till nu och kör försiktigt!
  • Mohammad E
    Mohammad E skrev om Moderna Trafikskola
    Bästa trafikakolan som finns i göteborg :) jag kan rekomendera det till alla
    2017-03-09 Moderna Trafikskola svarar Mohammad E
    Tack Mohammad, lycka till och kör försiktigt!

Lantmätaregatan 12, 417 06 Göteborg