Alla kategorier Trafikskola Västra Götaland Göteborg Moderna Trafikskola

Moderna Trafikskola, sid 2

Lantmätaregatan 12, 417 06 Göteborg — Visa karta

Vi på Moderna Trafikskola i Göteborg startade vår verksamhet i augusti 2014. Vi erbjuder våra kunder både körlektioner och teorilektioner, och undervisar på flera språk. Hos oss får du förmånliga priser på körlektioner, handledarkurs, riskettan och teorikurser.

Vi är en modern trafikskola med kompetent personal och hög fokus kundservice. Vi tar hand om dig som elev från start till körkort och ser till att hela processen blir trygg och lyckad. Självklart erbjuder vi räntefri delbetalning. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 212 kunder tycker om Moderna Trafikskola

• Pernilla B skrev om Moderna Trafikskola
    Rekommenderar varmt. Proffesionellt bemötande, högt tålamod och bra stöttning hos personalen! Hade aldrig klarat det utan deras hjälp! Läs mer
    2018-02-07 Moderna Trafikskola svarar Pernilla B
    Tack snälla Pernilla, det värmer. Lycka till och kör försiktigt nu!!
  • Lana A skrev om Moderna Trafikskola
    Mycket professionellt bemötande, kunniga och pedagogiska lärare!
    Rekommenderar starkt. Läs mer
    2018-01-25 Moderna Trafikskola svarar Lana A
    Tack snälla Lana för de fina orden, det uppskattas verkligen. Lycka till och kör försiktigt!!
  • Vahid O skrev om Moderna Trafikskola
    bästa trafikskolan i göteborg !👍☆☆☆☆☆ Läs mer
    2018-01-25 Moderna Trafikskola svarar Vahid O
    Tack ska du ha Vahid, lycka till och kör försiktigt.
  • Abdelwahed K skrev om Moderna Trafikskola
    Jag tycker att modern trafikskolan är en jätte bra trafikskolan för alla som vill tar sin körkort , jag är 100% nöjd med bemöttningen av läraren dom var väldigt tydliga med språk och förklaring angående risketten,

MVH Abdelwahed Khawari Läs mer
    2018-01-24 Moderna Trafikskola svarar Abdelwahed K
    Tack snälla, det uppskattas verkligen!!
  • Aleksandar P
    Aleksandar P skrev om Moderna Trafikskola
    Amazing and calm teachers, perfect for English-only students (kurses are in Swedish though). Good prices. Receptionist girl, Hana, is very friendly and tremendously helps throughout the process. Highly recommended! Läs mer
    2018-01-23 Moderna Trafikskola svarar Aleksandar P
    Thanks a lot Aleksander for the fine Words.
  • Baktash A skrev om Handledarkurs en del av Moderna Trafikskola
    Riktig bra 👍👍och duktig handledare. Läs mer
    2018-01-23 Moderna Trafikskola svarar Baktash A
    Tack så mycket för rekommendationen!
  • Daniel P skrev om Handledarkurs en del av Moderna Trafikskola
    Bra kurs med engagerad ledare som verkligen älskade sitt jobbsom bilskollärare. Läs mer
    2018-01-23 Moderna Trafikskola svarar Daniel P
    Tack så mycket för rekommendationen!!
  • Aras B skrev om Moderna Trafikskola
    I had a great experience driving at Moderna driving school.
    Great staff. Friendly, informative and very professional teachers.
    I strongly and highly recommend Moderna driving school if you want to learn driving. Läs mer
    2018-01-18 Moderna Trafikskola svarar Aras B
    Tack snälla Aras för de fina orden. lycka till och kör försiktig
  • Chenyang W
    Chenyang W skrev om Moderna Trafikskola
    I had 26 driving lectures with Hemn and Nassir, and passed my driving test first time!
    The teachers are really helpful and responsible. The techniques they taught me are exactly what I need to pass the test! Also, the receptionist, Hanna, is responsive and kind. It was her who drove me to Trafikverket for the road test and brought good luck to me! Läs mer
    2018-01-18 Moderna Trafikskola svarar Chenyang W
    Thank you very much Chenyang for the fine words, it was a pleasure to have you here. Good luck and drive carefully !!
  • Nathalie J skrev om Moderna Trafikskola
    Tack Moderna för all hjälp, nu har jag mitt körkort! Läs mer
    2018-01-06 Moderna Trafikskola svarar Nathalie J
    Tack själv Nathalie. du förtjänar det, lycka till och kör försiktig.
  • Hidaayo J skrev om Moderna Trafikskola
    Hidaayo Yusuf Det är bästa Moderna Trafikskola för att de hjälpte mig jättemycket och jag fått körkort och jag är glad och jag ska rekommandare de som vill ska ta körkort de ska lära moderna eftersom de har bra kunskap. Läs mer
    2018-01-02 Moderna Trafikskola svarar Hidaayo J
    Tack snälla Hidaayo, lycka till nu!!
  • Dane L skrev om Handledarkurs en del av Moderna Trafikskola
    - fick uppfatning att trafik lerare har bra utbildning
    undervisade på bra pedagogisk sätt , vi handledare och elever fick ställa frågor , diskuterade samma sinsimellan och fick bra svar. Läs mer
    2017-12-19 Moderna Trafikskola svarar Dane L
    Tack Dane, det var trevligt att höra!!
  • Rahim M skrev om Handledarkurs en del av Moderna Trafikskola
    Mycket duktig och pedagogisk handledare.
    Det var både lärorikt men det fanns även plats för skratt vilket jag tyckte kändes jättebra.
    Bra med fika efter halva tiden.
    Tack för bra handledarekurs. Läs mer
    2017-12-19 Moderna Trafikskola svarar Rahim M
    Tack Rahim, det var trevligt att höra!!
  • Huizhong Z
    Huizhong Z skrev om Moderna Trafikskola
    I'm very happy to study the driving skill on Modern Traffic, the teacher is very reliable and responsible ,I'll command my friend to this school, it's a very nice experience. Läs mer
    2017-12-18 Moderna Trafikskola svarar Huizhong Z
    Thanks a lot Huizhong, drive safe and carefully!!
  • Tiantian S skrev om Moderna Trafikskola
    Bästa trafikskolan på hela Hisingen. Jätte duktiga och snälla pedagoger! Läs mer
    2017-12-13 Moderna Trafikskola svarar Tiantian S
    Tack bästa Tiantian, Vi önskar dig all lycka, kör försiktig
  • Alireza T skrev om Moderna Trafikskola
    De har bra lärare med noga kunskaper om körning. Med deras hjälp kunde jag klara på körkort prov med första försök. Jag gärna rekommenderar de. Läs mer
    2017-12-11 Moderna Trafikskola svarar Alireza T
    Tack snälla Alireza, lycka till och kör försiktigt!!
  • Reza M skrev om Moderna Trafikskola
    Bra lärare och bra körning
    Tack för lärning.💐 Läs mer
    2017-12-08 Moderna Trafikskola svarar Reza M
    Tack Reza, lycka till & kör försiktigt!!
  • Hoda G skrev om Moderna Trafikskola
    Mycket nöjd,
    Duktiga körlärare! Läs mer
    2017-12-01 Moderna Trafikskola svarar Hoda G
    Tack Hoda, lycka till och kör försiktigt!!
  • Paniz G skrev om Moderna Trafikskola
    Bästa trafikskolan, läraren och personalen var mycket snäll och professionellt . Läs mer
    2017-11-27 Moderna Trafikskola svarar Paniz G
    Tack snälla Paniz, sköt om dig och kör försiktigt!!
  • Jean Paul M skrev om Moderna Trafikskola
    Jag fick fantastisk upplevelse med alla personal i Moderna Trafikskolan. Jag köpte en guld paket i början och sedan kompletterad några lexioner. Pedagogisk,praktiskt undervisning i alla delar. Jag rekommenderar gärna till nya elever. Läs mer
    2017-11-21 Moderna Trafikskola svarar Jean Paul M
    Tack Jean Paul för de fina orden. Lycka till och kör försiktigt!!
  • Saban A skrev om Moderna Trafikskola
    Everybody is helpful there. Teachers are honest and straight and lessons are effective. They tell your mistakes and shortages at the spot. They dont pull you to a loophole to offer more lessons. They made me realize my mistakes, I improved and passed. Simple and straight. Läs mer
    2017-12-01 Moderna Trafikskola svarar Saban A
    Thanks for the fine words, good luck and drive carefully !!
  • Samsom A skrev om Moderna Trafikskola
    Jag tackar er föratt ni hjälpa mig ta senab som möjligt B - körkort, därför jag rekommenderar för andera att det är best trafik skolan . Läs mer
    2017-11-17 Moderna Trafikskola svarar Samsom A
    Tack själv Samsom, det var trevligt att ha dig här. Lycka till & kör försiktigt!!
  • Fan G skrev om Moderna Trafikskola
    I drove with three different instructors in the school and all of them are nice and helpful. They are all experienced and patient. Most of them speak good English. Highly recommended! Läs mer
    2017-11-27 Moderna Trafikskola svarar Fan G
    Thanks a lot Fan, it was a pleasure to have you here, good luck & drive safetly!!
  • Neelesh M skrev om Moderna Trafikskola
    I had an extremely fulfilling learning experience at Moderna driving school. The instructor as well the other staff are very polite and take care of your learning needs in a very efficient manner.
    The online theory pack is also extremely useful and is a big reason why I could pass the theory test in the first attempt!!
    I will surely recommend to everyone looking for a Swedish driving license!
    They are also opening a new center in Mölndal, which makes it even more accessible!!!

Thank you Moderna!! Läs mer
    2017-12-01 Moderna Trafikskola svarar Neelesh M
    Thanks for the fine words, good luck and drive carefully !!
  • Ara M
    Ara M skrev om Moderna Trafikskola
    Jättebra lärare som är pedagogiska och trevliga! Läs mer
    2017-10-27 Moderna Trafikskola svarar Ara M
    Tack Ara, lycka till och kör försiktigt!!
  • Linnea S skrev om Moderna Trafikskola
    Alla lärare är jättebra och vet precis vad de håller på med. Man lär sig mycket och har roligt på lektionerna. Rekommenderar verkligen!! Läs mer
    2017-10-27 Moderna Trafikskola svarar Linnea S
    Tack Linnea, det var trevligt att ha dig här, lycka till och kör försiktigt!!!
  • Robin L skrev om Moderna Trafikskola
    Jag har lärt mig köra bil, från att aldrig suttit vid ratten till färdigt körkort, hos Moderna Trafikskola. De är väldigt pedagogiska och duktiga på vad de gör, de har varit väldigt hänsynsfulla och förstående när det gått dåligt men verkligen peppat när det gått bra. Rekommenderas! Läs mer
    2017-10-19 Moderna Trafikskola svarar Robin L
    Tack snälla Robin för allt, det var trevligt att ha dig här, Lycka till och kör försiktigt i framtiden!!
  • Jennifer S skrev om Moderna Trafikskola
    Tack vare Moderna Trafikskolan har jag äntligen tagit mitt körkort. Bra lärare, bra pedagogiskt tänk och positiv attityd.
    Rekommdenderar varmt denna skola. Läs mer
    2017-10-17 Moderna Trafikskola svarar Jennifer S
    Tack fina Jennifer för de fina orden, du var jätte duktig själv. kör försiktig och lycka till. vi önskar dig all lycka
  • sule k skrev om Moderna Trafikskola
    Jag är jätteee nöjd med allt , tack för all hjälp. Bästa trafikskolan med jätte trevliga körlärare. Rekommenderar startk till alla. Läs mer
    2017-10-06 Moderna Trafikskola svarar sule k
    Tack Sule för de fina orden. Kör försiktig i framtiden och lycka till. önskar dig all gott från Moderna personal
  • Natthapong S skrev om Moderna Trafikskola
    Trevliga och proffsiga mycket bra trafikskola Läs mer
    2017-09-22 Moderna Trafikskola svarar Natthapong S
    Tack Natthapong för de trevliga orden, Lycka till & kör försiktigt nu!!
  • Ali M skrev om Moderna Trafikskola
    Ett mycket proffesionellt företag med anställda som alltid arbetar med ett leende och har mycket fina personligheter. För mig var inte körkortet det bästa jag fick tack vare dem, utan att få träffa så goda och sköna människor. Läs mer
    2017-09-19 Moderna Trafikskola svarar Ali M
    Tack snälla Ali för de fina orden, det var trevligt att ha dig här, du kom alltid in med ett glatt humör :) . Kom gärna förbi på en kopp chai hihihi. Lycka till nu och kör försiktigt!!!!
  • Julia E skrev om Moderna Trafikskola
    Jag var väldigt nöjd med Moderna Trafikskola och skulle absolut rekommendera det! Körde en intensivkurs nu sommaren -17 med körskoleläraren Abbas och det var både lärorikt och trevligt och man kände att man hade någon i ryggen som genuint ville hjälpa en att lyckas med körkortet. Mycket värdefullt! Läs mer
    2017-09-18 Moderna Trafikskola svarar Julia E
    Tack snälla Julia, det var trevligt att ha dig här, Lycka till och kör försiktigt!!!
  • Anna N skrev om Handledarkurs en del av Moderna Trafikskola
    Mycket trevlig och proffesionel mottagande. Det var hanledarkursen och jag hade inga förväntningar. Det var bra tyckte jag. Läs mer
    2017-09-18 Moderna Trafikskola svarar Anna N
    Tack Anna för de fina orden. Härligt och att höra att det var bra.
  • Emina B skrev om Moderna Trafikskola
    Jättebra & jätte trevlig personal. Läs mer
    2017-09-18 Moderna Trafikskola svarar Emina B
    Härligt att du tyckte om det. Hoppas att du fick mycket information angående R1.
  • Åsa R skrev om Handledarkurs en del av Moderna Trafikskola
    Kände inte att något var nytt, en snabb genomgång av teorin.
    Undrar hur mycket barnen fick ut av kursen, dragläge, position i rondell, ecodrive da inte något till min son... Läs mer
    2017-09-18 Moderna Trafikskola svarar Åsa R
    Tack Åsa för dina synpunkter, vi förstår att det finns duktiga elever samt handledare. Vi följer vår utbildningsplan som är godkänd av transportstyrelsen. Vi räknar med att de flesta elever är nybörjare och behöver dessa kunskaper.
  • Jonas A skrev om Moderna Trafikskola
    Väldigt bra körskola, jag har kört med samtliga lärare och alla är verkligen måna om att en ska ta körkortet så snabbt som möjligt. Bra pris, och smidigt att använda appen för att boka tider. Läs mer
    2017-09-06 Moderna Trafikskola svarar Jonas A
    Tack snälla Jonas, det var trevligt att ha dig här. Lycka till och kör försiktigt!!
  • Victor O skrev om Moderna Trafikskola
    Tack för hjälp! Proffsig skola! Nassir är lugn och lär ut på ett bra sätt. Kan starkt rekommenderas! Klarade både teori och uppkörning på första försöket, så de ser till att man är redo. Läs mer
    2017-08-28 Moderna Trafikskola svarar Victor O
    Tack Victor för allt, det var trevligt att ha dig här. Lycka till och kör försiktigt!!
  • David S skrev om Moderna Trafikskola
    Ett gott bemötande direkt. Hade två olika lärare om lärde mig enormt mycket på de 2 veckor som jag var elev där. Finslipade min körning så jag nu har körkort. Läs mer
    2017-08-23 Moderna Trafikskola svarar David S
    Tack David för de fina orden, lycka till och kör försiktigt nu på vägarna!!
  • Jayanth K skrev om Moderna Trafikskola
    Had a Fantastic time with Moderna Trafikskola.

Tutors are well experienced and guide us in right path. Läs mer
    2017-08-15 Moderna Trafikskola svarar Jayanth K
    Thanks a lot Jayanth, drive carefully!!
  • Rasmus R skrev om Moderna Trafikskola
    Min upplevelse har varit riktigt bra! Alltid snälla goa och uppriktiga med vad som gäller för dig som elev. Uppskattar all hjälp jag fått och det har aldrig varit några problem. Rekommenderar starkt för dig som tänkt och skaffa körkort. Tack för mig! :) Läs mer
    2017-08-03 Moderna Trafikskola svarar Rasmus R
    Tack snälla Rasmus för de fina orden, det var trevligt att ha dig här. Kör försiktigt nu.
  • Hakim R skrev om Moderna Trafikskola
    Ett väldigt gott bemötande direkt från början och bra instruktörer som gav kritik på ett bra sätt där du verkligen tar åt dig och vill förbättras. Bra och moderna bilar som fungerar utmärkt samt duktiga lärare gjorde att jag klarade uppkörningen på första försöket. Läs mer
    2017-07-26 Moderna Trafikskola svarar Hakim R
    Tack så mycket Hakim för dina fina ord. Du var jätte duktig själv. Vi på moderna önskar dig allt gott.
  • Marsela K
    Marsela K skrev om Moderna Trafikskola
    Jag är oerhört nöjd med Moderna trafikskola som ledde till att jag klarade både teori och uppkörning på första gången. Bra engagemang från trafiklärare Nassir Fatahi som är duktig, tydlig och framförallt lugn vilket gjorde att jag inte blev stressad eller omotiverad. Men, såklart också Hana i receptionen som hjälpte och fixade allt som man behövdes. Professionellt och toppenbra service med trevligt bemötandet! Läs mer
    2017-07-21 Moderna Trafikskola svarar Marsela K
    Tack så mycket Marsela för de fina orden. du var jätte duktig, vi är glada att vi har haft dig här. lycka till och kör försiktig.
  • Felicia U skrev om Moderna Trafikskola
    Jag började med att köpa guldpaketet där allt ingick så som böcker, risk 1 & 2, bil vid uppkörning och 20 körlektioner. Sedan köpte jag även till fler körlektioner efter jag kört upp alla 20 och då fick jag rabatt på de körlektionerna, vilket jag tycker är bra då det blev ganska många lektioner.

Deras bemötande var jättebra. Jag körde med Nassir och han var bra på att förklara hur saker fungerade i trafiken och vad jag skulle kunna göra bättre. Han gjorde även så att jag fick bättre självförtroende i mitt körande.
    Han fårgade också hur det gick med teorin och hur risk 2:an (halkan) gick, så han hade koll hur det gick och så för mig. Hanna som satt i receptionen var jättesnäll och frågade också hur det gick med de olika momenten och även halkan osv.

Mina dagar med körskolan har varit jättebra. Jag hade inte så jättestor koll på körning och hur det gick till på en körskola, men det spelade ingen roll för man lärde sig det, då de förklarade vad man skulle göra och sedan kunde man bara fråga om man var osäker på något. När jag körde var jag även väldigt nervös och ville inte göra några fel, men Nassir pratade med en om vad man gör på fritiden osv så man blev lugn och även om man gjorde fel så sa han att det kunde hända alla och att jag bara ska ta det lugnt.
    Han såg även till att jag inte bokade uppkörning och teoriprov för tidigt, utan han ville se till att jag var tillräcklig redo, vilket var bra då jag faktsikt klarade min uppkörning på första försöket.

Bemötandet har alltså varit bra från början och slut☺️
    Felicia Ulrich Läs mer
    2017-07-20 Moderna Trafikskola svarar Felicia U
    Tack snälla Felicia du var jätte duktig själv. Vi på Moderna önskar dig all lycka.
  • Oskar H skrev om Moderna Trafikskola
    Genomförde hela min körskoleutbildning genom Moderna Trafikskola. Rakt igenom en smidig upplevelse, med genuint snällt bemötande och en positiv känsla där det verkligen kändes som att de ville att jag skulle lyckas med utbildningen och få mitt körkort.
    Hemn är en klippa som lärare, ärlig, pedagogisk, tydlig och inlyssnande - samt väldigt rolig att diskutera med! Läs mer
    2017-06-27 Moderna Trafikskola svarar Oskar H
    Tack snälla Oskar för den fina rekommendationen, skönt att höra hur du tycker och tänker :) du var en lysande elev utan tvekan. Lycka till nu och kör försiktigt nu!!
  • Elizabeth O skrev om Moderna Trafikskola
    Moderna Trafikskola är en bästa trafikskola i Goteborg. Jag är en nöjd kunder. Läs mer
    2017-06-22 Moderna Trafikskola svarar Elizabeth O
    Tack Elizabeth, roligt att höra att du är en nöjd kund. Lycka till och kör försiktigt!
  • Veronika C skrev om Moderna Trafikskola
    Positiv bemötande, trevlig personal, bra pris. Läs mer
    2017-06-19 Moderna Trafikskola svarar Veronika C
    Tack Veronika, Lycka till och kör försiktigt!
  • Mohammed L skrev om Moderna Trafikskola
    Bästa trafikskolan i stan! Lärarna är väldigt måna om sina elever och lär ut på det bästa sättet för att man skall bli en trafiksäker förare. Ska du ta ditt körkort så rekommenderar jag moderna, du lär inte bli missnöjd. Läs mer
    2017-06-14 Moderna Trafikskola svarar Mohammed L
    Tack snälla Mohammed för de fina orden, det värmer. Lycka till och kör försiktigt nu!
  • Jai V skrev om Moderna Trafikskola
    One of the best driving school in town. I highly recommend this school to all english speaking people. Läs mer
    2017-06-14 Moderna Trafikskola svarar Jai V
    Thanks a lot Jai, good luck and drive carefully!!!
  • Anika S skrev om Moderna Trafikskola
    Äntligen har jag nått mitt mål med att ha tagit det efterlängtade (körkortet).🤗 Uppkörningen klarade jag helt galant på första försöket! När jag började hos Moderna Trafikskolan hade jag tidigare förkunskaper dock efter över ett års uppehåll från mina tidigare lektioner med en annan trafikskola samt privat. Därefter körde jag igång på nytt! Nassir va min trafiklärare, lektionerna genomfördes pedagogiskt, med en god stämning, där med riktigt trevlig att köra med. Fått konstruktiv kritik men även positiv feedback viket get positiva resultat. Peppade mig att tro på mig själv och det gick ju bra! Stort tack till fantastiskt bra trafikskola! Lärarna va jätte bra precis som service och samarbete. Och letar man efter en skola som inte lurar en på pengar så rekommenderar jag välja denna! Är grymt nöjd!👍😊

/Anika Läs mer
    2017-06-08 Moderna Trafikskola svarar Anika S
    Tack snälla Anika för rekommendationen , lycka till och kör försiktigt nu!!!
  • Kristoffer E skrev om Moderna Trafikskola
    Moderna Trafikskola är väldigt bra! De har verkligen kundens bästa i fokus och strävar efter att man så fort som möjligt ska få sitt körkort och bli en bra förare. Bra service och även en himla bra receptionist! Tack hörni för all hjälp! Skönt att vara färdig, men jag kommer sakna er. Läs mer
    2017-06-19 Moderna Trafikskola svarar Kristoffer E
    Tack snälla Kristoffer för den fina rekommendationen, lycka till och kör försiktigt!

Lantmätaregatan 12, 417 06 Göteborg