Alla kategorier Trafikskola Västra Götaland Göteborg Moderna Trafikskola

Moderna Trafikskola, sid 2

Lantmätaregatan 12, 417 06 Göteborg — Visa karta

Vi på Moderna Trafikskola i Göteborg startade vår verksamhet i augusti 2014. Vi erbjuder våra kunder både körlektioner och teorilektioner, och undervisar på flera språk. Hos oss får du förmånliga priser på körlektioner, handledarkurs, riskettan och teorikurser.

Vi är en modern trafikskola med kompetent personal och hög fokus kundservice. Vi tar hand om dig som elev från start till körkort och ser till att hela processen blir trygg och lyckad. Självklart erbjuder vi räntefri delbetalning. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 225 kunder tycker om Moderna Trafikskola

• Maxime K

2018-04-27

Maxime K skrev om Moderna Trafikskola
    En livsskola, en familj och en trafiksskola! Det är vad du får när du väljer att ta körkortet här! Rekommenderas starkt. Läs mer
    2018-04-27 Moderna Trafikskola svarar Maxime K
    Tack ska du ha duktiga Maxime, vi önskar dig all lycka. kör försiktig
  • 2018-04-26

elahe skrev om Moderna Trafikskola
    Jag köpte några körlektioner, det gjorde jag förut hos andra traffikskolor men var inte nöjd als. På Moderna Trafikskolan tjände jag mig jätte nöjd specielt min lärare Abbas. Läs mer
    2018-04-27 Moderna Trafikskola svarar elahe
    Tack Elahe för de vänliga orden.
  • Murali N

2018-04-23

Murali N skrev om Moderna Trafikskola
    Thank you Hemn for the great tutoring...Good guidance..Thank you Moderna for all your support...I definitely recommend Moderna for getting your driving license... Läs mer
    2018-05-15 Moderna Trafikskola svarar Murali N
    Tack snälla Murali, det var trevligt att ha dig här. Lycka till och kör försiktigt!!
  • Therese O

2018-04-11

Therese O skrev om Moderna Trafikskola
    Kunniga, trevliga och engagerade trafiklärare. Jag har nästan uteslutande kört på trafikskolan då jag inte haft möjlighet att köra så mycket privat. Klarade uppkörningen nyligen på tredje försöket. Upplever att jag fått en väldigt bra utbildning tack vare lärarna och att trafikskolan ligger på Hisingen vilket inte är det lättaste stället att köra på. Fick bra tips inför uppkörningarna också. Läs mer
    2018-04-12 Moderna Trafikskola svarar Therese O
    Tack Therese och de fina orden, det värmer, lycka till och kör försiktig.
  • Afram S

2018-04-04

Afram S skrev om Moderna Trafikskola
    يا هيك المدرسة يا اما بلا ، واخيرا بمساعدة استاذي الكريم "هيمن معروف" وخبرته الطويلة نجحت في امتحان السواقة
    شكرا جزيلا مدرسة رائعة
    Mycket bra träfikskola recomenderas Läs mer
    2018-04-12 Moderna Trafikskola svarar Afram S
    Tack Afram, Jag förstår inte mycket av arabiska men det är nåt gott så tack så mycket. lycka till och kör försiktig
  • 2018-03-28

Mehdi Y skrev om Moderna Trafikskola
    Det är väldigt bra skolan 👍🏻👍🏻 Läs mer
    2018-04-12 Moderna Trafikskola svarar Mehdi Y
    Tack Mehdi för rekommendationen lycka till.
  • Robin E

2018-03-22

Robin E skrev om Moderna Trafikskola
    Klarade precis min andra uppkörning.

Läraren (Hemn) som jag främst körde med var kanon. Väldigt trevlig och kunnig. Ingav ett lungt intryck och var pedagogisk.

Schysst nog bjöd de mig på 10 gratis online tester inför teoriprovet.

Bra priser per lektion.

Om jag ska anmärka på något:
    Vid några tillfällen var lärare försenad (ca. 10 min). Men, lektionstiden förkortades självklart inte för det. Läs mer
    2018-03-28 Moderna Trafikskola svarar Robin E
    Tack så mycket Robin för de fina orden. jätte bra att du påpekar anmärkningen. lycka till med bilkörningen och ta det lugnt i trafiken.
  • 2018-03-17

Alexandra Z skrev om Moderna Trafikskola
    Jag är otroligt nöjd med Moderna trafikskolan. Otroligt bra personal som är jätte trevliga och hjälpsamma. Jag rekommenderar alla att gå till denna trafikskola. Läs mer
    2018-03-17 Moderna Trafikskola svarar Alexandra Z
    Tack så mycket Alexandra, du var jätte duktig, lycka till och hoppas du får nya bilen snart. kör försiktig.
  • 2018-03-12

Dennis H skrev om Moderna Trafikskola
    Bästa trafikskolan, bra priser och duktiga lärare 👌 Läs mer
    2018-03-12 Moderna Trafikskola svarar Dennis H
    Tack Dennis, Lycka till & kör försiktigt!!
  • Kevin J

2018-03-09

Kevin J skrev om Moderna Trafikskola
    Lärarna var väldigt skickliga och otroligt lärorika. Dem var väldigt bra på att korrektera de misstag man möjligtvis gjorde under körningarna och kunde visa dig hur du snabbt och enkelt kunde fixa dessa misstag på ett sätt som var enkelt att förstå.

5/5 Läs mer
    2018-03-12 Moderna Trafikskola svarar Kevin J
    Tack Kevin, dina ord värmer, Lycka till & kör försiktigt!!
  • Anastasia A

2018-03-02

Anastasia A skrev om Moderna Trafikskola
    Den bästa trafikskolan i Göteborg. Lärare Abbas, Hemn, Nassir är otroligt professionella, snälla och förklarar på ett bra och tillgängligt sätt. Otroligt bra bemötande. Tack till Johanna som sitter i receptionen, har du någon fråga så löser hon den, hon bryr sig verkligen om eleverna. Stort tack till Abbas som var min trafiklärare det mesta av tiden. Snäll, pedagogisk och professionell trafiklärare. Tackvare honom har mitt körkort nu! Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-03-02 Moderna Trafikskola svarar Anastasia A
    Tack snälla söta Anastasia, dina ord värmer jättemycket. Du var jätteduktig också & klarade teorin 1 gången samt körprovet, du hade viljan och så få körlektioner. Lycka till med körkortet & kör försiktigt!! Ps Vi tackar för Chokladen
    Anastasia A gillar detta
  • 2018-02-25

Marin C skrev om Moderna Trafikskola
    Jätte duktiga lärarna,alla var jätte snälla och allt gick väldigt snabbt. Jag har varit på introduktionsutbildning,risk ettan,risk tvån och jag gjorde 5 korlektioner. Dem har forklarat allt jättebra och dem hjälpte mig med allt som jag behovde. Prisarna var helt ok. Jag kan säga att jag var nojd med allt. Jag rekomenderar dem till alla som vill ta korkortet. Läs mer
    2018-02-25 Moderna Trafikskola svarar Marin C
    Tack snälla Marin för de fina orden om oss, det värmer. Lycka till och kör försiktigt nu!!
  • 2018-02-09

Gustavo F skrev om Moderna Trafikskola
    Hi!
    Everybody there in Moderna are very friendly people, they give information, support and very good teaching.
    Recommended Trafikskola for foreign and local who want to drive in Sweden.
    There you can take classes in English without problems. Läs mer
    2018-02-15 Moderna Trafikskola svarar Gustavo F
    Thanks a lot for the fine Words, god luck and drive carefully!!
  • 2018-02-05

Pernilla B skrev om Moderna Trafikskola
    Rekommenderar varmt. Proffesionellt bemötande, högt tålamod och bra stöttning hos personalen! Hade aldrig klarat det utan deras hjälp! Läs mer
    2018-02-07 Moderna Trafikskola svarar Pernilla B
    Tack snälla Pernilla, det värmer. Lycka till och kör försiktigt nu!!
  • 2018-01-25

Lana A skrev om Moderna Trafikskola
    Mycket professionellt bemötande, kunniga och pedagogiska lärare!
    Rekommenderar starkt. Läs mer
    2018-01-25 Moderna Trafikskola svarar Lana A
    Tack snälla Lana för de fina orden, det uppskattas verkligen. Lycka till och kör försiktigt!!
  • 2018-01-24

Vahid O skrev om Moderna Trafikskola
    bästa trafikskolan i göteborg !👍☆☆☆☆☆ Läs mer
    2018-01-25 Moderna Trafikskola svarar Vahid O
    Tack ska du ha Vahid, lycka till och kör försiktigt.
  • 2018-01-24

Abdelwahed K skrev om Moderna Trafikskola
    Jag tycker att modern trafikskolan är en jätte bra trafikskolan för alla som vill tar sin körkort , jag är 100% nöjd med bemöttningen av läraren dom var väldigt tydliga med språk och förklaring angående risketten,

MVH Abdelwahed Khawari Läs mer
    2018-01-24 Moderna Trafikskola svarar Abdelwahed K
    Tack snälla, det uppskattas verkligen!!
  • Aleksandar P

2018-01-22

Aleksandar P skrev om Moderna Trafikskola
    Amazing and calm teachers, perfect for English-only students (kurses are in Swedish though). Good prices. Receptionist girl, Hana, is very friendly and tremendously helps throughout the process. Highly recommended! Läs mer
    2018-01-23 Moderna Trafikskola svarar Aleksandar P
    Thanks a lot Aleksander for the fine Words.
  • 2018-01-22

Baktash A skrev om Handledarkurs en del av Moderna Trafikskola
    Riktig bra 👍👍och duktig handledare. Läs mer
    2018-01-23 Moderna Trafikskola svarar Baktash A
    Tack så mycket för rekommendationen!
  • 2018-01-22

Daniel P skrev om Handledarkurs en del av Moderna Trafikskola
    Bra kurs med engagerad ledare som verkligen älskade sitt jobbsom bilskollärare. Läs mer
    2018-01-23 Moderna Trafikskola svarar Daniel P
    Tack så mycket för rekommendationen!!
  • 2018-01-18

Aras B skrev om Moderna Trafikskola
    I had a great experience driving at Moderna driving school.
    Great staff. Friendly, informative and very professional teachers.
    I strongly and highly recommend Moderna driving school if you want to learn driving. Läs mer
    2018-01-18 Moderna Trafikskola svarar Aras B
    Tack snälla Aras för de fina orden. lycka till och kör försiktig
  • Chenyang W

2018-01-16

Chenyang W skrev om Moderna Trafikskola
    I had 26 driving lectures with Hemn and Nassir, and passed my driving test first time!
    The teachers are really helpful and responsible. The techniques they taught me are exactly what I need to pass the test! Also, the receptionist, Hanna, is responsive and kind. It was her who drove me to Trafikverket for the road test and brought good luck to me! Läs mer
    2018-01-18 Moderna Trafikskola svarar Chenyang W
    Thank you very much Chenyang for the fine words, it was a pleasure to have you here. Good luck and drive carefully !!
  • 2018-01-06

Nathalie J skrev om Moderna Trafikskola
    Tack Moderna för all hjälp, nu har jag mitt körkort! Läs mer
    2018-01-06 Moderna Trafikskola svarar Nathalie J
    Tack själv Nathalie. du förtjänar det, lycka till och kör försiktig.
  • 2017-12-23

Hidaayo J skrev om Moderna Trafikskola
    Hidaayo Yusuf Det är bästa Moderna Trafikskola för att de hjälpte mig jättemycket och jag fått körkort och jag är glad och jag ska rekommandare de som vill ska ta körkort de ska lära moderna eftersom de har bra kunskap. Läs mer
    2018-01-02 Moderna Trafikskola svarar Hidaayo J
    Tack snälla Hidaayo, lycka till nu!!
  • 2017-12-18

Dane L skrev om Handledarkurs en del av Moderna Trafikskola
    - fick uppfatning att trafik lerare har bra utbildning
    undervisade på bra pedagogisk sätt , vi handledare och elever fick ställa frågor , diskuterade samma sinsimellan och fick bra svar. Läs mer
    2017-12-19 Moderna Trafikskola svarar Dane L
    Tack Dane, det var trevligt att höra!!
  • 2017-12-18

Rahim M skrev om Handledarkurs en del av Moderna Trafikskola
    Mycket duktig och pedagogisk handledare.
    Det var både lärorikt men det fanns även plats för skratt vilket jag tyckte kändes jättebra.
    Bra med fika efter halva tiden.
    Tack för bra handledarekurs. Läs mer
    2017-12-19 Moderna Trafikskola svarar Rahim M
    Tack Rahim, det var trevligt att höra!!
  • Huizhong Z

2017-12-14

Huizhong Z skrev om Moderna Trafikskola
    I'm very happy to study the driving skill on Modern Traffic, the teacher is very reliable and responsible ,I'll command my friend to this school, it's a very nice experience. Läs mer
    2017-12-18 Moderna Trafikskola svarar Huizhong Z
    Thanks a lot Huizhong, drive safe and carefully!!
  • 2017-12-12

Tiantian S skrev om Moderna Trafikskola
    Bästa trafikskolan på hela Hisingen. Jätte duktiga och snälla pedagoger! Läs mer
    2017-12-13 Moderna Trafikskola svarar Tiantian S
    Tack bästa Tiantian, Vi önskar dig all lycka, kör försiktig
  • 2017-12-10

Alireza T skrev om Moderna Trafikskola
    De har bra lärare med noga kunskaper om körning. Med deras hjälp kunde jag klara på körkort prov med första försök. Jag gärna rekommenderar de. Läs mer
    2017-12-11 Moderna Trafikskola svarar Alireza T
    Tack snälla Alireza, lycka till och kör försiktigt!!
  • 2017-12-07

Reza M skrev om Moderna Trafikskola
    Bra lärare och bra körning
    Tack för lärning.💐 Läs mer
    2017-12-08 Moderna Trafikskola svarar Reza M
    Tack Reza, lycka till & kör försiktigt!!
  • 2017-11-28

Hoda G skrev om Moderna Trafikskola
    Mycket nöjd,
    Duktiga körlärare! Läs mer
    2017-12-01 Moderna Trafikskola svarar Hoda G
    Tack Hoda, lycka till och kör försiktigt!!
  • 2017-11-23

Paniz G skrev om Moderna Trafikskola
    Bästa trafikskolan, läraren och personalen var mycket snäll och professionellt . Läs mer
    2017-11-27 Moderna Trafikskola svarar Paniz G
    Tack snälla Paniz, sköt om dig och kör försiktigt!!
  • 2017-11-17

Jean Paul M skrev om Moderna Trafikskola
    Jag fick fantastisk upplevelse med alla personal i Moderna Trafikskolan. Jag köpte en guld paket i början och sedan kompletterad några lexioner. Pedagogisk,praktiskt undervisning i alla delar. Jag rekommenderar gärna till nya elever. Läs mer
    2017-11-21 Moderna Trafikskola svarar Jean Paul M
    Tack Jean Paul för de fina orden. Lycka till och kör försiktigt!!
  • 2017-11-17

Saban A skrev om Moderna Trafikskola
    Everybody is helpful there. Teachers are honest and straight and lessons are effective. They tell your mistakes and shortages at the spot. They dont pull you to a loophole to offer more lessons. They made me realize my mistakes, I improved and passed. Simple and straight. Läs mer
    2017-12-01 Moderna Trafikskola svarar Saban A
    Thanks for the fine words, good luck and drive carefully !!
  • 2017-11-16

Samsom A skrev om Moderna Trafikskola
    Jag tackar er föratt ni hjälpa mig ta senab som möjligt B - körkort, därför jag rekommenderar för andera att det är best trafik skolan . Läs mer
    2017-11-17 Moderna Trafikskola svarar Samsom A
    Tack själv Samsom, det var trevligt att ha dig här. Lycka till & kör försiktigt!!
  • 2017-11-15

Fan G skrev om Moderna Trafikskola
    I drove with three different instructors in the school and all of them are nice and helpful. They are all experienced and patient. Most of them speak good English. Highly recommended! Läs mer
    2017-11-27 Moderna Trafikskola svarar Fan G
    Thanks a lot Fan, it was a pleasure to have you here, good luck & drive safetly!!
  • 2017-11-05

Neelesh M skrev om Moderna Trafikskola
    I had an extremely fulfilling learning experience at Moderna driving school. The instructor as well the other staff are very polite and take care of your learning needs in a very efficient manner.
    The online theory pack is also extremely useful and is a big reason why I could pass the theory test in the first attempt!!
    I will surely recommend to everyone looking for a Swedish driving license!
    They are also opening a new center in Mölndal, which makes it even more accessible!!!

Thank you Moderna!! Läs mer
    2017-12-01 Moderna Trafikskola svarar Neelesh M
    Thanks for the fine words, good luck and drive carefully !!
  • Ara M

2017-10-19

Ara M skrev om Moderna Trafikskola
    Jättebra lärare som är pedagogiska och trevliga! Läs mer
    2017-10-27 Moderna Trafikskola svarar Ara M
    Tack Ara, lycka till och kör försiktigt!!
  • 2017-10-19

Linnea S skrev om Moderna Trafikskola
    Alla lärare är jättebra och vet precis vad de håller på med. Man lär sig mycket och har roligt på lektionerna. Rekommenderar verkligen!! Läs mer
    2017-10-27 Moderna Trafikskola svarar Linnea S
    Tack Linnea, det var trevligt att ha dig här, lycka till och kör försiktigt!!!
  • 2017-10-18

Robin L skrev om Moderna Trafikskola
    Jag har lärt mig köra bil, från att aldrig suttit vid ratten till färdigt körkort, hos Moderna Trafikskola. De är väldigt pedagogiska och duktiga på vad de gör, de har varit väldigt hänsynsfulla och förstående när det gått dåligt men verkligen peppat när det gått bra. Rekommenderas! Läs mer
    2017-10-19 Moderna Trafikskola svarar Robin L
    Tack snälla Robin för allt, det var trevligt att ha dig här, Lycka till och kör försiktigt i framtiden!!
  • 2017-10-17

Jennifer S skrev om Moderna Trafikskola
    Tack vare Moderna Trafikskolan har jag äntligen tagit mitt körkort. Bra lärare, bra pedagogiskt tänk och positiv attityd.
    Rekommdenderar varmt denna skola. Läs mer
    2017-10-17 Moderna Trafikskola svarar Jennifer S
    Tack fina Jennifer för de fina orden, du var jätte duktig själv. kör försiktig och lycka till. vi önskar dig all lycka
  • 2017-10-04

sule k skrev om Moderna Trafikskola
    Jag är jätteee nöjd med allt , tack för all hjälp. Bästa trafikskolan med jätte trevliga körlärare. Rekommenderar startk till alla. Läs mer
    2017-10-06 Moderna Trafikskola svarar sule k
    Tack Sule för de fina orden. Kör försiktig i framtiden och lycka till. önskar dig all gott från Moderna personal
  • 2017-09-22

Natthapong S skrev om Moderna Trafikskola
    Trevliga och proffsiga mycket bra trafikskola Läs mer
    2017-09-22 Moderna Trafikskola svarar Natthapong S
    Tack Natthapong för de trevliga orden, Lycka till & kör försiktigt nu!!
  • 2017-09-19

Ali M skrev om Moderna Trafikskola
    Ett mycket proffesionellt företag med anställda som alltid arbetar med ett leende och har mycket fina personligheter. För mig var inte körkortet det bästa jag fick tack vare dem, utan att få träffa så goda och sköna människor. Läs mer
    2017-09-19 Moderna Trafikskola svarar Ali M
    Tack snälla Ali för de fina orden, det var trevligt att ha dig här, du kom alltid in med ett glatt humör :) . Kom gärna förbi på en kopp chai hihihi. Lycka till nu och kör försiktigt!!!!
  • 2017-09-14

Julia E skrev om Moderna Trafikskola
    Jag var väldigt nöjd med Moderna Trafikskola och skulle absolut rekommendera det! Körde en intensivkurs nu sommaren -17 med körskoleläraren Abbas och det var både lärorikt och trevligt och man kände att man hade någon i ryggen som genuint ville hjälpa en att lyckas med körkortet. Mycket värdefullt! Läs mer
    2017-09-18 Moderna Trafikskola svarar Julia E
    Tack snälla Julia, det var trevligt att ha dig här, Lycka till och kör försiktigt!!!

Anna N skrev om Handledarkurs en del av Moderna Trafikskola
    Mycket trevlig och proffesionel mottagande. Det var hanledarkursen och jag hade inga förväntningar. Det var bra tyckte jag. Läs mer
    2017-09-18 Moderna Trafikskola svarar Anna N
    Tack Anna för de fina orden. Härligt och att höra att det var bra.

Emina B skrev om Moderna Trafikskola
    Jättebra & jätte trevlig personal. Läs mer
    2017-09-18 Moderna Trafikskola svarar Emina B
    Härligt att du tyckte om det. Hoppas att du fick mycket information angående R1.

Åsa R skrev om Handledarkurs en del av Moderna Trafikskola
    Kände inte att något var nytt, en snabb genomgång av teorin.
    Undrar hur mycket barnen fick ut av kursen, dragläge, position i rondell, ecodrive da inte något till min son... Läs mer
    2017-09-18 Moderna Trafikskola svarar Åsa R
    Tack Åsa för dina synpunkter, vi förstår att det finns duktiga elever samt handledare. Vi följer vår utbildningsplan som är godkänd av transportstyrelsen. Vi räknar med att de flesta elever är nybörjare och behöver dessa kunskaper.
  • 2017-09-05

Jonas A skrev om Moderna Trafikskola
    Väldigt bra körskola, jag har kört med samtliga lärare och alla är verkligen måna om att en ska ta körkortet så snabbt som möjligt. Bra pris, och smidigt att använda appen för att boka tider. Läs mer
    2017-09-06 Moderna Trafikskola svarar Jonas A
    Tack snälla Jonas, det var trevligt att ha dig här. Lycka till och kör försiktigt!!
  • 2017-08-24

Victor O skrev om Moderna Trafikskola
    Tack för hjälp! Proffsig skola! Nassir är lugn och lär ut på ett bra sätt. Kan starkt rekommenderas! Klarade både teori och uppkörning på första försöket, så de ser till att man är redo. Läs mer
    2017-08-28 Moderna Trafikskola svarar Victor O
    Tack Victor för allt, det var trevligt att ha dig här. Lycka till och kör försiktigt!!

Lantmätaregatan 12, 417 06 Göteborg