MOHV

MOHV är ett modernt och nytänkande företag som arbetar med fokus på kundnytta genom flexibla lösningar. Vi arbetar på en utmanande bostadsmarknad, med ett stort utbud av både bostäder till salu och mäklarfirmor, vilket ökar incitamenten för våra kunder att söka sig till ett företag med en stark profil, bred marknadsföring och stor energi.
Vi vågar vara nytänkande för våra kunders bästa, och vi har drivna mäklare som gillar sitt jobb och brinner för att ge köpare och säljare all den service som behövs för en lyckad bostadsaffär.
MOHV
"Tack Johannes Midbjer & MOHV! Efter att under lång tid försökt sälja vår villa via annan mäklare så kontaktade jag MOHV via deras hemsida/mailbox. Efter knappt 10min ringer Johannes Midbjer upp! Jag..."
Fredrik H anlitade MOHV Helsingborg
"Professionellt och kunnigt bemötande. Lina Bennervall har mer än väl levt upp till mina förväntningar och gjort såväl köp som försäljning till en mycket positiv och trygg process."
Camilla H anlitade MOHV Umeå
"Endast gott att säga om Samuel! Trevlig, seriös och väl förberedd. Han var väldigt tydlig med varje steg i processen vilket jag uppskattade. Rekommenderas varmt!"
Daniel N anlitade MOHV Haninge
"Johan är riktigt duktig! Tre dagar efter första visningen såldes min lägenhet och jag kan inte vara mer nöjd! Väldigt tacksam för hjälpen och mycket nöjd med val av mäklare."
Anna B anlitade MOHV Malmö

Detta är reco.se

Vi har samlat allt du behöver på ett enda ställe. Så oavsett om du vill hitta en snickare till köket, få rabatt på nya naglar eller boka en restaurang till på fredagskväll kan du göra det hos oss. Läs andra kunders rekommendationer och välj det företaget som passar dig bäst.
Registrera företag

Här finner du fler av våra vanligaste sökningar