Irma Lidén

Irma Lidén

Irma Lidén är mäklare på MOHV Malmö

Irma Lidén har varit registrerad mäklare sedan 2016-06. Irma Lidén har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-08 och har fått 57 omdömen med ett betyg på 4.9. Irma Lidén har haft 1 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

57 omdömen om Irma Lidén

Sedan starten hos Reco 2019
Maha M
Värnhem

Et respektfullt och väldig professionellt sätt.

Linda J
Värnhem

Trevligt bemötande, proffsig och ärlig! Med Irmas hjälp sålde vi till ett bra pris på en svår marknad. Irma var väldigt proffsig hela vägen, från värdering, till försäljning. Snabb återkoppling och starkt engagemang. Jag kände mig trygg att ha Irma som mäklare! För övrigt väldigt bra mäklarbyrå, en av de bästa i Malmö (jag har haft kontakt med ett flertal tidigare). Tack för ett bra samarbete!

Liz R
Lönngården

Irma har varit hjälpsam hela tiden. Sett till att allt gått smidigt, förklarat o berättat vad som måste göras mm. Hon har gett ett väldigt bra o kunnigt intryck som mäklare.

Lena P
Sålde sin stuga med hjälp av Irma Lidén en del av MOHV Malmö
Strandåsens stugförening

Duktig mäklare, Brs bemötande och kan svara på våra frågor

Hanna T
Lönngården

Jättebra! Trevlig och ärlig och lätt att prata med. Förklarade allting på ett tryggt sätt för mig som förstagångssäljare.

Staffan M
Pildammarna

Supernöjda, både med slutpris och själva processen från start till mål!

Alexander G
Fridhem

Hon är mycket trevlig ,kunnig ,kompetent, och ärlig person och jag kommer hjärtligt att rekommendera henne som det bästa mäklare med en underbar personlighet som man kan önska sig att träffa och jobba med.

Birgitta L
Fridhem

Välkomnandede och inkluderande bemötande. Hon var välinformerad och kunde svara på alla frågor. Hon var engagerad och professionell och samtidigt vänlig och glad.

Kastriot M
Södertorp

Mycket trevligt bemötande, fick svar på alla frågor vi hade och hjälp med det vi behövde. Vi är mycket nöjda.

Leo F
Almhög

Ett trevligt bemötande samt har skött visningar osv på ett bra sätt och med ihärdighet !