Irma Lidén

Irma Lidén

Irma Lidén är mäklare på MOHV Malmö

Irma Lidén har varit registrerad mäklare sedan 2016-06. Irma Lidén har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-08 och har fått 36 omdömen med ett betyg på 4.9. Irma Lidén har haft 30 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 36 Läs vad Irma Lidén

2021-07-30
    Bra bemött.
    Trevlig.
    Bra med information och kontakt regelbundet.
    Alltid tillgänglig.
    • Lönngården
    2021-07-25
    Väldigt proffsigt och väl förberedd. Bra bemötande och dessutom jättetrevligt.
    • Lönngården
    2021-07-25
    Hon var väldigt trevlig och hjälpsam. Hon tog sig tid att förklara allt tydligt och svarade på alla frågor jag hade.
    • Slottsstaden
    2021-07-08
    Så himla trevlig och duktig mäklare! Skulle varmt rekommendera! :)
    • Segevång
    2021-05-21
    We bought a flat with the help of Irma. She was very kind, answered all of our questions right away and guided us in every step. I had some experience with brokers so I can honestly say that she is the most trustworthy broker I have ever met and worked with. I highly recommend her. For future opportunities she will be the first one we will reach out.
    Thanks again Irma!
    2021-03-16
    Jag köpte lägenhet. Mäklaren var professionell, förtroendeingivande, påläst och duktig på att återkoppla till mig enligt överenskommelse. Jag är mycket positiv till Irma.
    2021-03-16
    Trygg, proffsigt, saklig, och noggrann.
    2021-03-12
    Hässleholmsg 4 Malmö.
    Hela processen var tydlig och väl klargjord av Irma. Fick information vad vi skulle utföra. Planen med för-visning fungerade jättebra och även förhandlingen med med köparen om pris slutade bra!
    2021-03-11
    Sålt en studiolgh.Hade tänkt o hyra ut,men Irma rekommenderade att sälja,vilket var toppen.Fick ut vårt högsta pris,och blev sålt,före objektet var ute på Hemnet.Irma är personlig, professionell, ambitiös.Anlitar henne gärna igen!
    2021-03-11
    Irma var snabb, hjälpsam och tydlig. Blev enkel och snabb försäljning så bara positiv upplevelse!