Irma Lidén

Irma Lidén

Irma Lidén är mäklare på MOHV Malmö

Irma Lidén har varit registrerad mäklare sedan 2016-06. Irma Lidén har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-08 och har fått 24 omdömen med ett betyg på 4.9. Irma Lidén har haft 27 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 24 Läs vad Irma Lidén

• 2020-11-06
    Köpt en lägenhet på 24 kvm. Uppfattade Irma som mycket professionell och trevlig. Det blev en riktigt snabb och smidig affär. 5/5! 😊
    Benny P
    • 1:a
    • 24.0 m²
    • Folkets park
  • 2020-10-22
    Jag köpte en tvåa på 53 kvadrat. Irma var väldigt trevlig från start och väldigt hjälpsam genom hela processen.
    Ossian H
    • 53.0 m²
  • 2020-10-03
    Snabb och proff. Alt gick smidigt och vi var jätte nöjde.
    Peter H
    • 4:a
    • 112.0 m²
    • Sofielund
  • 2020-10-02
    Trevlig, tillmötesgående och seriös. Gav oss mycket stöd i en komplicerad förhandling.
    Martin M
    • 4:a
    • 112.0 m²
    • Sofielund
  • 2020-06-24
    Proffsig mäklare, fina lokaler. Lätta att ha och göra med.
    Rickard O
    • 1:a
    • 43.0 m²
  • 2020-06-04
    proffesionell, lugn och valdigt trevlig. snabb att svara pa fragor och trygg att jobbba med.
    Silka U
    • 52.5 m²
  • 2020-06-04
    Sålde min lägenhet redan vid första visningen efter knappt en vecka. Mäklaren var otroligt snäll och förstående! Mäklaren överträffade mina förväntningar.
    Hasan L
    • 52.5 m²
  • 2020-04-07
    Irma har hjälpt mig att sälja en lgh. Hon har uppträtt professionellt och vänligt samt varit snabb med återkoppling.
    Fredrik F
  • 2020-04-07
    Vi köpte ett renoveringsobjekt och fick snabbt och bra svar varje gång vi ville få kontakt med Irma. Trevlig och kunnig!
    Chadi A
  • 2020-04-07
    Vi har köpt en bostadsrätt där Irma var mäklare. Redan efter första visningen fick vi en känsla av att Irma var kunnig. Hon var inte för på oss som spekulanter utan lät oss gå runt och kolla själv, men när man hade frågor besvarade hon dem med mycket bra och nyttig information. Precis som man vill att en mäklare ska vara! Efter första visningen visade Irma stor flexibilitet och vi fick ett stort förtroende för henne. Vi hoppas att resterande del av flytten går lika smärtfritt!
    Alice D
    köpte sin lägenhet med hjälp av Irma Lidén en del av MOHV Malmö

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte