Alla kategorier Begagnade bilar Södermanland Nyköping Möller Bil Uppsala

Möller Bil Uppsala

Kungsgatan 103, 753 18 Uppsala — Visa karta

Möller Bil är en återförsäljare av Volkswagen, Audi, SEAT, Skoda samt Volkswagen Transportbilar. Våra säljare är experter på respektive märke och vi har alltid ett stort antal nya bilar i lager för omgående leverans.
Murmästarvägen 29, 12735, SKÄRHOLMEN
Torvalla Bil Sätra
Kenneth B:
Mycket trevlig o proffsig personal

Läs vad 3 kunder tycker om Möller Bil Uppsala

• Johannes a
    Johannes a skrev om Möller Bil Uppsala
    Toppenbra! Jag köpte min Audi A6 hos Möller Bil och även gjort service hos Möller med både denna och tidigare bilar. Toppenbra service och trevlig och tillmötesgående personal. Kan varmt rekommenderas.
  • Andreas A
    Andreas A skrev om Möller Bil Uppsala
    Ringde under lördagen på en bil som jag var väldigt intresserad av, jag ville veta lite mera samt att jag erbjöd mig att åka direkt (har 3 timmar till Uppsala), men ingen hörde av sig.
    Ringde igen under på måndagen efter lunch och frågade varför ingen hört av sig, de bad om ursäkt samt förklarade att bilen var såld.

Tycker det är ytterst dålig service!
  • Ulf S
    Ulf S skrev om Möller Bil Uppsala
    Opersonligt och dåligt resultat. Lämnade in bilen på felsökning av ljusreglaget på en Polo. De hittade inget fel, tog 800:- för besväret och batteriet var tomt när jag skulle köra därifrån!

Kungsgatan 103, 753 18 Uppsala