Möller Bil Uppsala

Möller Bil Uppsala

Ring 018-17 17 00 www.mollerbil.se
2.4

Möller Bil är en återförsäljare av Volkswagen, Audi, SEAT, Skoda samt Volkswagen Transportbilar. Våra säljare är experter på respektive märke och vi har alltid ett stort antal nya bilar i lager för omgående leverans.

10 omdömen om Möller Bil Uppsala

Ewa-christa elisabeth M
Skrev om Möller Bil Uppsala

Köpte begagnad Audi. Den garanti om 21 punkter som utlovades var inte gjord, vilket vi bland annat upptäckte vi bilbesiktning kort därefter. Ansvariga återkommer inte trots att de har lovat. Vi har behövt lägga flera timmar på att åtgärda sådant som borde ha varit gjort från början. Riktigt usel kundvård. Aldrig mer Möller bil.

Bilförmedlingen Stockholm
4.7/5 i betyg av 350 omdömen 4.7 av 350 omdömen

Grymma låvar skicket på bilen...köpte en v60 av dom👍👍👍👍👍

Nicklas S Nicklas S
Anders Tommy T
Skrev om Möller Bil Uppsala

En ung och ambitiös säljare med bra korn på vad kundrelationer betyder, Robert Ahlström, anställ flera med hans sociala kompetens! Jag köpte en begagnad VW e-up 2020 och är mycket nöjd med min kontakt med Möller Bil Uppsala.

Gülay B
Skrev om Möller Bil Uppsala

Möller Bil Uppsala vilka stjärnor!! Jag vill speciellt lyfta @Fredrik Åkerblom som jobbar som Servicerådgivare! Fantastiskt kundbemötande och serviceminded, han gjorde allt och lite till när mitt försäkringsbolag svek mig. Vill ni ha bra service och mycket bra bil, tveka inte! Köp er bil på Möller bil i Uppsala, har du redan bil, serva den här! 10 ⭐️ av 5 möjliga!

Kungsängens Bil
4.8/5 i betyg av 140 omdömen 4.8 av 140 omdömen

أنني أشكركم على تعاملكم وعلى ثقتكم وأنصح كل أنسان أن لايتردد في القدوم أليكم وشكرا 😘

Sandra Lee A
Skrev om Möller Bil Uppsala

Som företag kan vi inte rekommendera Möller Bil som partner av flera anledningar. 1. Bristfällig information: Framgick inte att man endast får 2 timmar för de 3000 kr som felsökning kostar. Kassapersonalen som vi har träffat har begränsade kunskap om tekniska terminologi och shiftande grader av kunskap gällande bilens status. 2. Modulär prissättning: Deras affärsidé och prissättning baseras på avgifter med tidbegränsade segment. När de har felsökt under två timmar utgår en avgift på 3000 kr och de ringer för godkännande...

JENS PETTER F
Skrev om Möller Bil Uppsala

Köpte en 9 månader ”gammal” bil som fick skickas in direkt på verkstaden flertalet gånger. Att köpa bil från dessa skojare är som att köpa från en privatperson på blocket.

Fordonsbolaget
4.8/5 i betyg av 1027 omdömen 4.8 av 1027 omdömen

BJÖRN L
Skrev om Möller Bil Uppsala

VARNING UNDVIK! Det är ett lurendrejeriföretag! Leasade en bil, som hade ett fel på återlämningsslutbesiktningen, och plötsligt ett till, som jag då bestred eftersom de borde ha meddelat oss tidigare, så att jag kunnat ta det på försäkringen. När fakturan kom hade de upptäkt 9 fel (!) och ville att jag skulle betala 54 ksek (!) med gamla foton från redan åtgärdade och godkända skador, samt nya foton från 2 veckor efter slutbesiktningen. Har givetvis polisanmält händelsen för bedrägeri. Det verkar vara inbyggt i deras affärsmodell...

Jerker D
Skrev om Möller Bil Uppsala

Dyr service och en kundmottagning som är svår att nå via telefon. 6600:- för en service på Polo -16 med 3200 mil på mätaren som enligt offerten skulle kostat strax över 5700:-. 2100:- bara i kostnad på tändstiftsbyte. 570:- för att byta pollenfilter som tar 2 minuter. 800:- tar man ut på ett bräde i felsökningsavgift när man ”felsöker” koppling genom att trampa på pedalen och avläsa felkoder som ändå normalt ingår i servicen. Detta trots att befintlig garanti finns kvar. Ska ändå ge dem lite beröm i och med att...

Haninge Bilpark
4.6/5 i betyg av 1313 omdömen 4.6 av 1313 omdömen

Professionell och väldigt kunnig Bästa bemötandet jag någonsin fått Bra bilar och superbra priser Kommer rekommendera dom till alla mi

Susanne G Susanne G
Johannes a
Skrev om Möller Bil Uppsala

Toppenbra! Jag köpte min Audi A6 hos Möller Bil och även gjort service hos Möller med både denna och tidigare bilar. Toppenbra service och trevlig och tillmötesgående personal. Kan varmt rekommenderas.

Andreas A
Skrev om Möller Bil Uppsala

Ringde under lördagen på en bil som jag var väldigt intresserad av, jag ville veta lite mera samt att jag erbjöd mig att åka direkt (har 3 timmar till Uppsala), men ingen hörde av sig. Ringde igen under på måndagen efter lunch och frågade varför ingen hört av sig, de bad om ursäkt samt förklarade att bilen var såld. Tycker det är ytterst dålig service!

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen

Ulf S
Skrev om Möller Bil Uppsala

Opersonligt och dåligt resultat. Lämnade in bilen på felsökning av ljusreglaget på en Polo. De hittade inget fel, tog 800:- för besväret och batteriet var tomt när jag skulle köra därifrån!