MoveNclean

MoveNclean

movenclean.se
  • BadgeSixYears

Välkommen till MoveNclean! Vi är din städ och flyttfirma i Malmö med omnejd. Våra ledord är trygghet, bekvämlighet service och hög kvalitet. Vi skräddarsyr din flytt eller städning helt efter dina behov. Oavsett storleken på våra uppdrag så sätter vi kunden i första rummet. Ett bra utfört arbete = nöjda kunder. Våra tjänster...

145 omdömen om MoveNclean

Sedan starten hos Reco 2018

Pelle A
Skrev om MoveNclean

Malmös bästa flyttfirma! Trevlig flytthjälp och inga problem med flytt utan hiss. Rekommenderar varmt. 10/10

Svar från MoveNclean

Tack Pelle! Vad skönt o höra att ni var nöjda. Ni är alltid välkomna att höra av er i framtiden. Hälsningar MoveNclean AB

Per B
Skrev om MoveNclean

De hjälpte oss med flytt och städning på ett exemplariskt sätt. Dessutom ett mycket trevligt bemötande. Kan verkligen rekommendera dem.

Susanne L
Skrev om MoveNclean

Bohagsflytt oktober 2023. Ett trevligt, proffsigt och snabbt bemötande i allt från personligt möte, uppföljning med offert och återkoppling inför flyttdagen. När dagen var på plats flöt allt på smidigt och helt enligt info och överenskommelse. Rekommenderas!

Karin Ulla Birgitta G

Kan verkligen rekommendera detta företag. Seriöst och med proffsig och trevlig flyttpersonal.

Susanne W
Skrev om MoveNclean

Killarna var trevliga men lite dåliga på logistiken och hanterade våra möbler lite oaktsamt. Skrapmärken, hack i en dörr på vitrinskåp, ena sängens lameller hade släppt. Vad gäller städningen klagade nya hyresgästen men avstod från mer inblandning.

Yvonne K
Skrev om MoveNclean

Bra pris o trevlig personal. Väldigt bra städning.

Eva G
Skrev om MoveNclean

Jag bokade flyttstäd med MoveNclean och är mycket nöjd. Ett trevligt och proffsigt bemötande från första kontakten till utförandet. Rent blev det också. Rekommenderar!

Mikael G
Skrev om MoveNclean

Mycket nöjda!! Professionellt och trevlig bemötande.

Keeva D
Skrev om MoveNclean

Was the best clean, we really are impressed with the services

Inge Lise B
Skrev om MoveNclean

Otroligt bra bemötande, av Luan och hans medarbetare, levde verkligen upp till mina förväntningar av min flytt.Jag kan varmt rekommenderar dom. Lise Bern Nilsson

Nils-Erik S
Skrev om MoveNclean

Vi var mycket nöjda!! Professionellt och personligt bemötande 😊kan rekommenderas Hade vi flyttat igen han vi använt oss av dom igen

Rose-Marie W
Skrev om MoveNclean

Ett mycket fint o trevligt bemötande från beställningen via tel till själva flytten. Har fått denna kontakt via rekommendationer fr ett par vänner som också var väldigt nöjda.

Anna H
Skrev om MoveNclean

Min flytt gick helt smärtfritt o väldigt trevlig personal

James F
Skrev om MoveNclean

Great positive personnel and I was happy with the moving and cleaning!

My B
Skrev om MoveNclean

Fantastiskt bra företag att anlita! Vi beställde flyttstädning och det blev toppen bra och mycket bra städat! Trevliga människor allihop, från beställning till utförande och vänligt bemötande från dem alla! Rekommenderar! Hyresvärden godkände städningen direkt! Bra pris dessutom! Tog offert från olika företag som utför flyttstädning och valde MoveNclean pga. deras fina bemötande, proffsig offert, flexibilitet angående dag och tid, det som ingick i priset och priset! Magkänslan sa ja, och det blev precis så bra som jag...

Emil T
Skrev om MoveNclean

Otrolig bra upplevelse, tog enbart 3 timmar från att de börjat till allt var på plats i det nya boendet. Snabbt svar på mejl, tydliga och mycket trevliga och service minded. Rekommenderar starkt!

Jessica T
Skrev om MoveNclean

Flytten blev väldigt smidig! Vi gav nycklarna och de skötte både flytt och städning. Bra kontakt! Tackar så mycket!

Johan W
Skrev om MoveNclean

Mycket bra bemötande från första kontakt. Snabba svar och alltid kontaktbara. Snabb service och fick hjälp med alla frågor med ett leende. Jag hade köpt flytt och städning som utfördes på rätt tid och med perfekt resultat. Rekommenderar varmt MoveNclean för att få bästa hjälp med din flytt och städning.

Marlene L
Skrev om MoveNclean

Alldeles för dyrt! Tog väldigt lång tid att flytta möbler några meter

Lars Patrik L
Skrev om MoveNclean

Mycket nöjd med både flytt och städ! Såväl effektiva som noggranna och tillmötesgående. 5/5!

Lars-Inge F

Bara positivt fungerade jättebra

Björn O

Bra kommunikation och väl utfört jobb. Kan rekommendera 👍

Jannica K
Skrev om MoveNclean

Jättenöjd med flytthjälpen! Flyttkillarna kom på utsatt tid, till och med några minuter tidiga. Supertrevliga, hjälpsamma och allt gick jättesmidigt. Rekommenderar!

Maria V
Skrev om MoveNclean

Trevlig kontakt med företaget och flyttkillarna var grymma!

Fatime S
Skrev om MoveNclean

Väldigt trevliga flyttgubbar. Väldigt hjälpsamma och snabba. Var väldigt försiktiga och duktiga på sitt jobb. Om vi skall flytta igen då kommer vi helt klart att använda dom igen 😊

Hilding F
Skrev om MoveNclean

Bra kvalitet på flytthjälp och flyttstäd, det förtjänar en 5:a. Men dagen innan flytt ringde de och tyckte deras egen offert var låg, något jag tolkar som att de ville ha mer betalt och försökte stressa oss till att betala mer. Hade läst om det beteendet i ett annat av deras omdömen så var beredd, men trist att de verkar använda det som taktik. Om du lämnar tydlig och heltäckande offert och kan stå på dig i en avtalsdiskussion så rekommenderar jag dem trots allt.

Svar från MoveNclean

Hej Hilding, Tackar för ett ärligt omdöme samt att ni var nöjda med utförandet. Informationen vi fick från er från början speglade inte in med verkligheten, därav ett litet påslag vilken ni hade förståelse för där och då. Vi önskar er all lycka. Varma hälsningar MoveNclean AB

Elsbeth E
Skrev om MoveNclean

Bara bara positivt att säga om företaget. Vi är nöjda med både flytt och flyttstädningen. Kan rekommendera MoveNClean!

Per H
Skrev om MoveNclean

Fantastiskt duktiga o hjälpsamma killar

Mira J
Skrev om MoveNclean

Vi anlitade MoveNclean för vår flytt. Luan och killarna var helt fantastiska i sitt arbete. De gjorde verkligen ett kanonjobb. De var snabba och verkligen försiktiga med alla möbler och så var de supertrevliga också. Kan varmt rekommendera MoveNclean! MoveNClean skötte också flyttstädningen av vårt hus. Strålande rent!

Anette F
Skrev om MoveNclean

Utmärkt bemötande och väldigt hjälpsamma. Bra att kommunicera med samt gör utöver förväntningar. Rekommenderar.

Kristina G
Skrev om MoveNclean

Mycket bra service. Använde både flytt och städ. Alla var väldigt trevliga. Kompetenta flyttkillar. Rekommenderar dem varmt. Bar kommunikation under hela tillfället.

Tova F
Skrev om MoveNclean

Enkla att ha att göra med, flexibla och försökte själva hitta sätt att minska kostnaden för oss vid flytt från Uppsala till Malmö

Maj L
Skrev om MoveNclean

Var nöjda med allt från början till slut

Åsa B

Punktliga, smidiga och trevliga. Allt gick bra 👍🏻

Ellinor H
Skrev om MoveNclean

Använde till flytt. Supertrevliga, försiktiga med saker, flexibla, snabba, bra pris.

Giovanni M
Skrev om MoveNclean

Kanonbra på alla vis, trevliga och bra samarbete mellan alla parter ⭐⭐⭐⭐⭐

Marianne S
Skrev om MoveNclean

Beställde flytt av möbler från hus med 4 våningar till lägenhet med lilla elevator. Flyttkillarna kom till avtalet tid och 1 timma och 20 minuter senare var allt packat i vagnen… totalt 3 timmar och allt var på plats i lägenheten. Väldig trevliga och stärka killar. Jag är mycket imponerad och rekommenderar detta familj företag.

Ann C
Skrev om MoveNclean

Professionella och effektiva. Mycket gott arbete. Det enda är att avtalat pris ändrades 2 gånger.

Leif Thomas A
Skrev om MoveNclean

Bra kontakt. Aviseringen funkade. Första intrycket var att allt luktade så gott🙂 Alla maskiner var tillbakasatta. Ugnen var mycket fin. Sammanfattningsvis har vi inget att klaga på! Tack!

Kurt L
Skrev om MoveNclean

Flytt vänligt och proffsigt bemötande Städning, perfekt utfört

Arsin S
Skrev om MoveNclean

Jätte bra o tydlig kommunikation från start till slut. Hjälpsamma på alla nivåer. Vi anlitade MoveNclaen för både flytt&flyttstädning. Skulle rekommendera dem starkt.

Leon F
Skrev om MoveNclean

Kompetent flytthjälp. Snabba och trevliga medarbetare.

Andreas L
Skrev om MoveNclean

Snabba och smidiga. Lätta att diskutera med och flexibla med olika lösningar. Flytt och flyttstäd!

Gerd L
Skrev om MoveNclean

Mycket vänligt bemött med bra information om min distansflytt,alla mina förväntningar blev uppfyllda,jag kommer varmt att rekomendera MoveNclean till dem som behöver hjälp med flyttning av bohag

Pierre P

Trevlig personal . Bara att kommunicera med. Håller vad man lovat

Christina V
Skrev om MoveNclean

Väldigt bra, enkelt och bekvämt från första kontakt och offert till slutliga flyttstäd. Allt har skett enligt avtalat, och av proffsiga trevliga människor. En mycket bra och prisvärd flyttfirma.

Daniella H
Skrev om MoveNclean

Mycket trevliga, jobbet blev bra gjort. Vi är jättenöjda!

Kevin Grönvall G

Ger alltid den extra servicen man behöver!

Anders O
Skrev om MoveNclean

Snabb och personlig service. Billigt jämfört med konkurrenterna och flexibla när det visade sig att jag hade fler flyttlådor än fastpriset inkluderade. Inget att anmärka på vid städning. Rekommenderas!

Ulf S
Skrev om MoveNclean

Mycket trevligt bemötande. Noggrann och försiktig hantering vid flytt. Mycket bra flyttstädning. Rekommenderar verkligen detta företag, mycket nöjda.