MoveOn Uppsala AB

MoveOn Uppsala AB

Välkommen till MoveOn Uppsala AB!

Är det dags för att flytta och du är trött på att fråga kompisarna? Då kan du ta hjälp av en professionell flyttfirma. Vi vet hur en flytt ska göras så att dina saker håller och flytten går så smidigt som möjligt. En flytt kräver planering och det är den vi sköter medan du lutar dig tillbaka och kan fokusera på annat.

Oavsett om det handlar om en lättare flytt eller om du behöver hjälp med flytt av tungt gods så står vi redo att hjälpa dig, företag såväl som privatperson. Vår verksamhet har alltid miljön i fokus i alla våra moment. Varmt välkommen!

Läs vad 19 kunder tycker om MoveOn Uppsala AB 2

2021-06-01
    Vi beställde "flytthjälp", hjällp med att frakta bort diverse gods från ett garage- utrymme.

Snabbt och enkelt att komma i kontakt med och boka tid.
    2021-05-24
    Mycket bra jobb av två duktiga och trevliga killar. Arbetet utförde de på den av mig uppskattade tiden. Jag fick betala fast pris för mer tid. Mellanskillnaden får gärna krediteras mig som ägnat 16 år att ta hand om barncancer och dess sena effekter. Alternativt ser jag gärna att Barncancerfonden kan få motta detta belopp. Vänligen bekräfta.

Skåpet ska användas för en hobby som återupptas sedan 2004.

Christina Eriksson
    2021-05-07
    De hjälpte oss på Uppsalahem att flytta våra kontorslokaler.
    God service och väldigt flexibla.
  • Johnny W
    2021-05-06
    Montering av kontorsmöbler hos slutkund.
    Snabb återkoppling och human pris-sättning.
    Har fler UL att jobba med men väljer föredrädesvis MoveOn då det är vårt varumärke de representerar på ett bra sätt.
    2021-05-06
    Hjälp med flytt av tyngre möbler. Fungerade helt OK
    2021-04-28
    MoveOn hjälpte oss att flytta och de var både snabba och proffsiga. Mest imponerad var jag över deras packning som de gjorde med allt porslin/glas/tavlor.
    Killarna var supertrevliga och effektiva och för oss blir det ett lätt val att anlita MoveOn vid nästa tillfälle vi behöver dem.

Vi rekommenderar MoveOn till alla som funderar på flytta något.

Tack till samtliga led i personalstyrkan.

// Mikael & Gunilla
  • ELISABET M
    2021-02-02
    Moveon hjälpte mig att både packa lägenheten och flytta och det kunde inte ha gått smidigare. Den engelsktalande killen packade hela lägenheten på några få timmar! Alla saker hanterades med respekt och inget gick sönder. Alla var väldigt trevliga och professionella och gjorde en väldigt stressig flytt superenkel. Kan varmt rekommendera.

Tack igen!
    2020-12-10
    Flytt från lägenhet till hus. Suveränt bemötande, snabbt jobbat och allt helt och rent. Moveon gör det där lilla extra!
    2020-11-03
    Proffsig och löser alla problem samt ser möjligheter före problem
    2020-09-01
    Vi behöver hjälp med montering och flytt ganska ofta, MoveOn levererar tjänsten snabbt, noggrant och utmärkt varje gång.
  • 2020-08-31
    Proffsiga och snabba!
    Vi blev otroligt bra bemötta från första kontakt till avslut.
    Kan varmt rekommendera dem!
  • Daniel B
    2020-08-28
    Underbart trevliga killar som gjorde ett utmärkt arbete. Dom hjälpte mig med de tyngre möblerna upp på vinden, vi hade aldrig löst det utan dem.
  • 2020-08-27
    Starka, snabba och flexibla. Rekommenderas!

På ett ögonblick hade dom burit ut våra gamla och in våra nya schamponeringar.
  • Josefine L
    2020-08-27
    Jag fyndade en ny soffa på rean och fick hjälp av två trevliga och duktiga killar att få den från släpkärran till rätt plats i vardagsrummet. Dom hjälpte tom mig att av emballera den och erbjöd sig att ta med emballaget utan extra kostnad.

Jag är supernöjd och kan verkligen rekommendera Moveon!
  • 2020-08-26
    Jag jobbade som UE vid en flytt.

Allt fungerade klockrent

Seriös firma
    2020-08-26
    I used moveon for my move from Uppsala to London.

From start to finish the guys were very friendly and professional.
    The export packing was exceptional and they took great care of my collection of crystal glasses.
    Everything arrived on time and nothing had broken.
    You could clearly see the guys had a lot of experience and took pride in their work.10/10
    I would recommend moveon to anybody.
  • 2020-08-26
    Inhyrd för tunga lyft samt diverse frakter
  • 2020-08-26
    Flyttjänst seriöst företag proffs återkommer gärna
    2020-08-26
    Punktligt, proffsigt & Tryggt