MoveOn Uppsala AB

MoveOn Uppsala AB

moveonuppsala.se
  • BadgeFourYears

Välkommen till MoveOn Uppsala AB! Är det dags för att flytta och du är trött på att fråga kompisarna? Då kan du ta hjälp av en professionell flyttfirma. Vi vet hur en flytt ska göras så att dina saker håller och flytten går så smidigt som möjligt. En flytt kräver planering och det är den vi sköter medan du lutar dig tillbaka...

51 omdömen om MoveOn Uppsala AB

Sedan starten hos Reco 2020

Skrev om MoveOn Uppsala AB

Alltid samma fantastiska service och kvalité. Snabba och effektiva, utför fantastiskt arbete.

Skrev om MoveOn Uppsala AB

Snabb service & ett bemötande över förväntning.

Uppsala K
Skrev om MoveOn Uppsala AB

Alltid professionellt och trevligt bemötande. Flexibla och lätt att samarbeta med. har beställt olika tjänster och alltid vara supernöjd!

Facilify A
Skrev om MoveOn Uppsala AB

Trevliga och tillmötesgående! Flexibelt vid snabba ändringar och tillägg. Positivt i alla bemärkelser. Rekommenderas!

Mattias T
Skrev om MoveOn Uppsala AB

Flexibla, trevliga, noggranna och prisvärda. Rekomenderas varmt!

Anna S
Skrev om MoveOn Uppsala AB

Min känsla är att uppdraget skötts mycket professionellt. Vänligt bemötande, Varsam hantering av möbler. Inget att anmärka på.

Staffan C
Skrev om MoveOn Uppsala AB

Inhyrd personal och vi är supernöjda. Hög kvalitet och trevligt bemötande! Vi kommer garanterat att återkomma i framtiden.

Simon H
Skrev om MoveOn Uppsala AB

MoveOn hjälpte oss in med en 1.2 ton pizzaugn. Gick som en dans. Riktiga 100 gubbar

Nathalie L

Super! Tack för flytthjälpen! Bara +++++

Stefan B
Skrev om MoveOn Uppsala AB

Ett toppen företag som jag alltid kommer att anlita till olika saker

Mikael E
Skrev om MoveOn Uppsala AB

- Super trevlig support - killarna som kom och hjälpte oss med otroligt tunga reaktorer var proffsiga och snabba, man såg direkt att de kunde sin sak och hade rätt utrustning. - kommer använde denna firma igen om vi behöver hjälp med någon slags lyft/transport/paketering. // Rc process Uppsala

Upplands A
Skrev om MoveOn Uppsala AB

Snabb service trevliga ............................

Lideta M
Skrev om MoveOn Uppsala AB

Snabb kontakt och åtgärd. Tack för hjälpen.

Barklunda Flyttbolag B
Skrev om MoveOn Uppsala AB

Vi anlitar MoveOn med jämna mellanrum. Alltid jättebra service från start till slut men pålitliga och effektiva killar. Ser fram emot fortsatt samarbete.

Elisabeth L
Skrev om MoveOn Uppsala AB

Mycket trevliga och hjälpsamma som kom med förslag om hur det kunde bli bättre. Städade och plockade efter sig

Åsa N
Skrev om MoveOn Uppsala AB

Allt var förträffligt: kom på avtalad tid, genomförde uppdraget snabbt o. effektivt, hade trevligt bemötande!

Simon O
Skrev om MoveOn Uppsala AB

Lätt att komma i kontakt med för bokning och hög kvalitet på personalen.

David B

Seriösa, prisvärda Aldrig omöjliga

Skrev om MoveOn Uppsala AB

Trevliga, punktliga och snabba :)

Skrev om MoveOn Uppsala AB

Tydlig dialog och återkopplingar enligt ök. Vilket är en bristvara i dagens affärskultur.

Uppsala K
Skrev om MoveOn Uppsala AB

Företaget har en mycket hög kvalité på allt, från bemötande till hur arbetet utförs. De är mycket flexibla med tider och uppdrag. De ger ett personligt men samtidigt professionellt bemötande, både chef och medarbetare. Vår sammanlagda upplevelse av företaget är mycket god!

Anna-lena S
Skrev om MoveOn Uppsala AB

Jag är jättenöjd med leverans av mina möbler.Duktiga och effektiva killar inget var omöjligt.Snabb leverans.Kan varmt rekommendera dem med glädje❤️👍

David B

Snabb återkoppling Trevligt bemötande Prisvärt

Lideta M
Skrev om MoveOn Uppsala AB

Trevligt bemötande, genuint serviceminded. De levde absolut upp till våra förväntningar och vi kommer absolut anlita dem igen.

Gun M
Skrev om MoveOn Uppsala AB

De var glada, trevliga, snabba och försiktiga med möblerna. Det som var bäst var att dem inte visade några tecken på att det var jobbigt eller besvärligt. Ett flyttföretag som jag verkligen rekommenderar, väldigt professionella.

Jesper B
Skrev om MoveOn Uppsala AB

Proffsigt bemötande från första kontakt till sista. Bra och tydlig kommunikation. Höll vad som lovades.

Gunilla Q
Skrev om MoveOn Uppsala AB

Snabb hjälp och trevligt bemötande.

Skrev om MoveOn Uppsala AB

Lätt att boka, Snabb återkoppling, Duktiga montörer.

Upplands Thermografi & Energitektnik Ab U

Bra bemötande. Service på topp. Ser inga hinder eller problem.

Katarina E
Skrev om MoveOn Uppsala AB

Slet hårt vid akut utryckning sent en fredag, fortsatte jobba hårt till 23 på kvällen. Mycket hjälpsamma.

Birgitta A
Skrev om MoveOn Uppsala AB

Det bästa av leverans av flyttkartonger samt underbara flyttgubbar proffs

Daniel E

Riktigt bra service! Gick smidigt

Sofie Å
Skrev om MoveOn Uppsala AB

Vi beställde "flytthjälp", hjällp med att frakta bort diverse gods från ett garage- utrymme. Snabbt och enkelt att komma i kontakt med och boka tid.

Christina E
Skrev om MoveOn Uppsala AB

Mycket bra jobb av två duktiga och trevliga killar. Arbetet utförde de på den av mig uppskattade tiden. Jag fick betala fast pris för mer tid. Mellanskillnaden får gärna krediteras mig som ägnat 16 år att ta hand om barncancer och dess sena effekter. Alternativt ser jag gärna att Barncancerfonden kan få motta detta belopp. Vänligen bekräfta. Skåpet ska användas för en hobby som återupptas sedan 2004. Christina Eriksson

Sofie G
Skrev om MoveOn Uppsala AB

De hjälpte oss på Uppsalahem att flytta våra kontorslokaler. God service och väldigt flexibla.

Skrev om MoveOn Uppsala AB

Montering av kontorsmöbler hos slutkund. Snabb återkoppling och human pris-sättning. Har fler UL att jobba med men väljer föredrädesvis MoveOn då det är vårt varumärke de representerar på ett bra sätt.

Carl Jacob E

Hjälp med flytt av tyngre möbler. Fungerade helt OK

Mikael E
Skrev om MoveOn Uppsala AB

MoveOn hjälpte oss att flytta och de var både snabba och proffsiga. Mest imponerad var jag över deras packning som de gjorde med allt porslin/glas/tavlor. Killarna var supertrevliga och effektiva och för oss blir det ett lätt val att anlita MoveOn vid nästa tillfälle vi behöver dem. Vi rekommenderar MoveOn till alla som funderar på flytta något. Tack till samtliga led i personalstyrkan. // Mikael & Gunilla

ELISABET M
Skrev om MoveOn Uppsala AB

Moveon hjälpte mig att både packa lägenheten och flytta och det kunde inte ha gått smidigare. Den engelsktalande killen packade hela lägenheten på några få timmar! Alla saker hanterades med respekt och inget gick sönder. Alla var väldigt trevliga och professionella och gjorde en väldigt stressig flytt superenkel. Kan varmt rekommendera. Tack igen!

Johan A
Skrev om MoveOn Uppsala AB

Flytt från lägenhet till hus. Suveränt bemötande, snabbt jobbat och allt helt och rent. Moveon gör det där lilla extra!

Novavax N
Skrev om MoveOn Uppsala AB

Proffsig och löser alla problem samt ser möjligheter före problem

Skrev om MoveOn Uppsala AB

Vi behöver hjälp med montering och flytt ganska ofta, MoveOn levererar tjänsten snabbt, noggrant och utmärkt varje gång.

Barklunda Flyttbolag B
Skrev om MoveOn Uppsala AB

Proffsiga och snabba! Vi blev otroligt bra bemötta från första kontakt till avslut. Kan varmt rekommendera dem!

Daniel B
Skrev om MoveOn Uppsala AB

Underbart trevliga killar som gjorde ett utmärkt arbete. Dom hjälpte mig med de tyngre möblerna upp på vinden, vi hade aldrig löst det utan dem.

Gossip Corner G
Skrev om MoveOn Uppsala AB

Starka, snabba och flexibla. Rekommenderas! På ett ögonblick hade dom burit ut våra gamla och in våra nya schamponeringar.

Josefine L
Skrev om MoveOn Uppsala AB

Jag fyndade en ny soffa på rean och fick hjälp av två trevliga och duktiga killar att få den från släpkärran till rätt plats i vardagsrummet. Dom hjälpte tom mig att av emballera den och erbjöd sig att ta med emballaget utan extra kostnad. Jag är supernöjd och kan verkligen rekommendera Moveon!

Upplands Thermografi & Energitektnik Ab U

Jag jobbade som UE vid en flytt. Allt fungerade klockrent Seriös firma

David M
Skrev om MoveOn Uppsala AB

I used moveon for my move from Uppsala to London. From start to finish the guys were very friendly and professional. The export packing was exceptional and they took great care of my collection of crystal glasses. Everything arrived on time and nothing had broken. You could clearly see the guys had a lot of experience and took pride in their work.10/10 I would recommend moveon to anybody.

Bravida Sverige Ab B
Skrev om MoveOn Uppsala AB

Inhyrd för tunga lyft samt diverse frakter

Global Mobility Moving Ab G

Flyttjänst seriöst företag proffs återkommer gärna