MPA Alviks Måleri AB

MPA Alviks Måleri AB

Ring 021-81 53 00 mpaalviksmaleri.se

Vi på MPA Alviks måleri tar emot alla målarjobb, stora som små. Bland våra målare hittar du allt från traditionella målare till dekorationsmålare och vi har personal som ansvarar för kvalitetssäkring och arbetsmiljö. Vi arbetar i team och skräddarsyr arbetsstyrkan efter kund och projekt. Ständig kompetensutveckling inom ledarskap...

10 omdömen om MPA Alviks Måleri AB

Lena P
Skrev om MPA Alviks Måleri AB

Vi fick taket i vardagsrummet målat. Vi beslöt det efter ett trevligt och informativt besök av säljaren. Målaren som kom var mycket duktig och fixade allt till vår belåtenhet. Mycket bra

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Ann-cristin L
Skrev om MPA Alviks Måleri AB

Väldigt bra bemötande från början till slut. Vi fick prisförslaget samma dag han va här och tittade på jobbet. Vi fick tapetserat i trapp plus övre hall och tak målat. Blev också uppringd av arbetsledaren efter jobbet blivit gjort för att höra om vi var nöjda.Mycket bra utfört arbete. Jag kan verkligen rekommendera dom.

Catharina H
Skrev om MPA Alviks Måleri AB

Bara positivt från början till slut. Bra bemötande & genomförande. Glad för att slippa det vanliga hantverkstrasslet som man kan uppleva som kund med hantverkare som åker hit o dit o spiller bort massa tid. Uppskattar att man genomför uppdraget inom tidsramen som uttalats.

Målerispectrum
4.7/5 i betyg av 131 omdömen 4.7 av 131 omdömen
BadgeFourYears

Carolina S Carolina S
Frederic C
Skrev om MPA Alviks Måleri AB

Hjälp med att måla om en köpt bostadsrätt. MPA hade utfört ursprungsjobbet och hade god koll på vad som behövde göras. Vi fick hjälp att göra en avvägning om vettig insats. Jobbet utfört i tid och med kvalitet. Rent och snyggt efter avetablering. Har anlitat MPA tidigare och känner mig trygg med deras kompetens.

Per A
Skrev om MPA Alviks Måleri AB

Kalas - enkelt att jobba med och enkelt bemötande. Inga problem.

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Hans J
Skrev om MPA Alviks Måleri AB

Vi har köpt målning av huset.Bemötandet har varit bra även om det drog ut på tiden från offert till genomförande. Målarn gjorde ett mycket bra jobb och vi är väldigt nöjda. Priset blev som utlovat och kan gärna rekommendera andra att anlita företaget.

Leif A
Skrev om MPA Alviks Måleri AB

Målning och tapetsering av nästan hela huset. Utmärkt bemötande! Rappt och bra jobb.

Jf Måleriteam
4.9/5 i betyg av 246 omdömen 4.9 av 246 omdömen

Erik J
Skrev om MPA Alviks Måleri AB

De hjälpte oss att måla om vår hall. Såväl bemötandet som det utförda arbetet var väldigt bra. De var hjälpsamma och tog verkligen reda på vad och hur vi ville få utfört. Målaren som var här gjorde ett utmärkt jobb.

Kenneth L
Skrev om MPA Alviks Måleri AB

Jättebra bemötande och fint jobb utfört

Palma Bygg
4.8/5 i betyg av 434 omdömen 4.8 av 434 omdömen

Martin K
Skrev om MPA Alviks Måleri AB

Hej, Vi utförde en ytrenovering av vår lägenhet. Detta innefattade att vi tapetserade om i samtliga rum i en 102 m2 stor lägenhet. MPA Alviks Måleri var utförare av detta arbete och vi är väldigt nöjda med arbetet. MPA Alvik levde upp till våra förväntningar.