Alla kategorier Målare Västmanland Västerås MPA Alviks Måleri AB

MPA Alviks Måleri AB

Friledningsgatan 7, 721 37 Västerås — Visa karta

Vi på MPA Alviks måleri tar emot alla målarjobb, stora som små. Bland våra målare hittar du allt från traditionella målare till dekorationsmålare och vi har personal som ansvarar för kvalitetssäkring och arbetsmiljö.

Vi arbetar i team och skräddarsyr arbetsstyrkan efter kund och projekt. Ständig kompetensutveckling inom ledarskap samt yrkeskunskap är viktig för oss och vi vill hela tiden hålla oss i framkant för att kunna erbjuda dig det bästa i målarväg.

Oavsett om du vill fräscha till hemma med lite snickerimåleri eller har ett strort, mångårigt målarprojekt för ögonen finns vi på MPA Alviks måleri för dig!

Läs vad 11 kunder tycker om MPA Alviks Måleri AB

• Lena P
    Lena P skrev om MPA Alviks Måleri AB
    Vi fick taket i vardagsrummet målat. Vi beslöt det efter ett trevligt och informativt besök av säljaren. Målaren som kom var mycket duktig och fixade allt till vår belåtenhet. Mycket bra
  • Ann-cristin L
    Ann-cristin L skrev om MPA Alviks Måleri AB
    Väldigt bra bemötande från början till slut. Vi fick prisförslaget samma dag han va här och tittade på jobbet. Vi fick tapetserat i trapp plus övre hall och tak målat. Blev också uppringd av arbetsledaren efter jobbet blivit gjort för att höra om vi var nöjda.Mycket bra utfört arbete. Jag kan verkligen rekommendera dom.
  • Catharina H
    Catharina H skrev om MPA Alviks Måleri AB
    Bara positivt från början till slut. Bra bemötande & genomförande. Glad för att slippa det vanliga hantverkstrasslet som man kan uppleva som kund med hantverkare som åker hit o dit o spiller bort massa tid. Uppskattar att man genomför uppdraget inom tidsramen som uttalats.
  • Frederic C
    Frederic C skrev om MPA Alviks Måleri AB
    Hjälp med att måla om en köpt bostadsrätt.
    MPA hade utfört ursprungsjobbet och hade god koll på vad som behövde göras.
    Vi fick hjälp att göra en avvägning om vettig insats.
    Jobbet utfört i tid och med kvalitet.
    Rent och snyggt efter avetablering.
    Har anlitat MPA tidigare och känner mig trygg med deras kompetens.
  • Per A
    Per A skrev om MPA Alviks Måleri AB
    Kalas - enkelt att jobba med och enkelt bemötande.
    Inga problem.
  • Hans J
    Hans J skrev om MPA Alviks Måleri AB
    Vi har köpt målning av huset.Bemötandet har varit bra även om det drog ut på tiden från offert till genomförande.
    Målarn gjorde ett mycket bra jobb och vi är väldigt nöjda. Priset blev som utlovat
    och kan gärna rekommendera andra att anlita företaget.
  • Leif A
    Leif A skrev om MPA Alviks Måleri AB
    Målning och tapetsering av nästan hela huset.
    Utmärkt bemötande! Rappt och bra jobb.
  • Erik J
    Erik J skrev om MPA Alviks Måleri AB
    De hjälpte oss att måla om vår hall.
    Såväl bemötandet som det utförda arbetet var väldigt bra.
    De var hjälpsamma och tog verkligen reda på vad och hur vi ville få utfört. Målaren som var här gjorde ett utmärkt jobb.
  • Kenneth L
    Kenneth L skrev om MPA Alviks Måleri AB
    Jättebra bemötande och fint jobb utfört
  • Martin K
    Martin K skrev om MPA Alviks Måleri AB
    Hej,
    Vi utförde en ytrenovering av vår lägenhet. Detta innefattade att vi tapetserade om i samtliga rum i en 102 m2 stor lägenhet. MPA Alviks Måleri var utförare av detta arbete och vi är väldigt nöjda med arbetet.

MPA Alvik levde upp till våra förväntningar.
  • Jan S
    Jan S skrev om MPA Alviks Måleri AB
    Bra service och bra kvalité
    Stabilt företag.

Friledningsgatan 7, 721 37 Västerås