Alla kategorier Restaurang Gotland Gotland Munkkällaren i Visby AB

S:T Hansgatan 40, 621 56 Visby — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Munkkällaren i Visby AB

• Emil S
    Emil S skrev om Munkkällaren i Visby AB
    Sjukt god mat. Men tyvärr var servicen lika dålig som maten var bra.

En stirrig servitris utan servicekänsla.
    En blev trampad på foten.
    En fick servetten nedriven av servitrisen och fick den bara upplagd istället för att få en ny.
    En av fyra hade beställt en färdig trerättersmeny, vilket gjorde att ingen annan blev tillfrågad om de ville ha efterrätt, utan den kom bara in.
    När vi hade bett om notan tog det sån tid att var vi på väg att gå till baren för att betala.
  • Jakob J
    Jakob J skrev om Munkkällaren i Visby AB
    Fantastiskt god grillad oxfile med tillbehör blev det till middag på Munken. Ett stort plus i kanten var att om tillbehören tog slut var det bara att säga till serveringspersonalen om mer. Själva nattklubben kändes lite som att det blev det man gjorde det till. Vi var ett stort gäng så vi hade det roligt men framåt småtimmarna kändes det lite som på en finlandsfärga
    Janne J gillar detta
  • Lars L
    Lars L skrev om Munkkällaren i Visby AB
    Stort plus för årent-runt-öppet. Okej, mat, okej priser. Ganska mysig miljö. Snudd på 4:a.
  • Josefine O
    Josefine O skrev om Munkkällaren i Visby AB
    När resten av Visby sover om vintern är denna en av de få krogarna som livar upp stämningen. Här kommer folk i alla åldrar och samlas på de olika tema rummen/dansgolven!
  • Leif J
    Leif J skrev om Munkkällaren i Visby AB
    Munkkällaren är den enda restaurangen i stan men mysig känsla. Jättegod mat, härlig stämning och härlig musik. När de andra krogarna känns som Stockholm By Night med lika kostig magkänsla är det Munkkälalren man längtar till. Aldrig no-harding mellan gästerna, aldrig känsla av sniffande gäster etc. Grattis till Lentan, som år efter år, efter år, efter årår har kvar samma koncept!

S:T Hansgatan 40, 621 56 Visby