Munthers Allservice AB

Munthers Allservice AB

Välkommen till Munthers Allservice! Vi erbjuder allt inom städning och trädgård och går helhjärtat in i varje projekt vi åtar oss. Bland våra städtjänster hittar du hemstädning, kontorsstädning och flyttstädning men även service som trädgårdsskötsel och hushållshjälp. Är du inte nöjd med utfört arbete? Då kan du räkna med att...

12 omdömen om Munthers Allservice AB

Rolle R
Skrev om Munthers Allservice AB

Jag beställde en flyttstäd. Jag blev riktigt trevligt bemöt med min önskan. Jag ger munthers ett toppen betyg. De blev riktigt bra och jag är jätte nöjd med deras arbete .

AB Maid 2 Clean
4.5/5 i betyg av 266 omdömen 4.5 av 266 omdömen

Fönsterputsning, utfört effektivt, ordentligt. Gott bemötande. Fullt tillfredsställande. Supernöjd!

Elenor M
Skrev om Munthers Allservice AB

Hej jag tycker munthers allservic är det bästa som hänt . Fantastiska människor bra servic bra priser och har ett trevligt bemötande . Hundra rosor till er alla på munthers Eleonor

Jossefine O
Skrev om Munthers Allservice AB

Som barnfamilj är det väldigt skönt att få hjälp med städningen en gång i veckan! Även väldigt skönt att det är samma personer som kommer och städar varje gång. Kunde inte valt någon bättre städfirma 👍

Gunilla B
Skrev om Munthers Allservice AB

Helt underbara. Hjälper mig med allt från städning till att hänga upp gardiner.

Lajla F
Skrev om Munthers Allservice AB

Mycket trevlig personal. Och väldigt service inriktade

Nick B
Skrev om Munthers Allservice AB

Professionell service för hem- och flyttstädning. Rekommenderas varmt av oss. Dessutom utmärkt bemötande från beställning till genomförande. Det fanns alltid beredskap för det "lilla extra", för oss. Ingeting var omöjligt, utan allt gick att genomföra med full energi och perfekt städkunskap.

Rena Fönster & Golv H
Skrev om Munthers Allservice AB

Trevligt bemötande och proffsigt utfört. Fick hjälp med gräsklippning och det blev verkligen bra.

Anneth P
Skrev om Munthers Allservice AB

Jag har hemstädning och fönster putts . Alltid glad och trevlig personal. Noga och lyhörda om jag skulle behöva hjälp med något extra. Som att flytta någon kartong skruva i ny lampa eller batteri i min brandvarnare. Man är alltid glad dom dagar dom varit här

Emmeli P
Skrev om Munthers Allservice AB

Dom har ett bra och trevligt bemötande. Har hjälp med trädgård och fönsterputs. Dom gör ett mycket bra arbete. Jag är mycket nöjd.

Hie Ab
Skrev om Munthers Allservice AB

Kanon företag gör vad dom ska Bra priser ....

Cindy J
Skrev om Munthers Allservice AB

Bra och tillmötesgående! Inget att klaga på här inte!

Magnus M gillar detta
Anderas J
Skrev om Munthers Allservice AB

Fantastiskt bra fönsterputs, snabbt också!