Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Västerås

Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Västerås

Välkommen till Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Västerås!

På Vasagatan 34 i Västerås hittar du Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik. Lider du av smärta eller leder eller muskler? Vi hjälper dig med evidensbaserad och modern vård oavsett om det handlar om ett akut eller icke akut besvär.

Vi kan behandla dig om du har problem med axlar, nacke, höft, armbåge, rygg, knä eller fot.

Vi är specialiserade på olika former av belastningsskador såsom idrottsskador såväl som arbetsrelaterade och stressrelaterade besvär.

Läs vad 29 kunder tycker om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Västerås 2

2021-07-05
    Mitt första besök på kliniken där jag bemötes varmt och professionellt av naprapat Alen. Han var väldigt lyhörd och förklarade vad han gjorde, men också vad jag ska tänka på ett sätt som var enkelt att förstå. Spänningshuvudvärken är som bortblåst och jag känner mig 3 år yngre. Kommer absolut att besöka honom på kliniken igen. Rekommenderar varmt.
    2021-06-18
    Vid det första besöket kända jag mig bekväm och blev väldigt bra bemött. Alen var mycket skicklig på att lokalisera min smärta och behandla den. Jag kommer att rekommendera min vänner att besöka honom.
  • Mohammed Ali Abdulzahra Hussein A
    skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Västerås
    2021-06-18
    Alen är väldigt professionell och kunnig. Han är pedagogisk och har en stor kunskap att lokalisera smärtan och behandla den på bästa sätt.
    2021-06-10
    Tycker inte att det blev något bättre
    2021-06-09
    Jag har blivit bra bemött och behandlingen har minskat smärtan från benhinneinflammation
    2021-06-08
    Daisy är den bästa naprapaten jag haft någonsin. Otroligt duktig, bra lyssnare, har magiska händer som fixar mig vid varje besök. Blir mitt besök glesare hos henne, så känner jag försämring av mina axlar. Ska fortsätta gå till henne och göra övningar hon tilldelat. Tack!
    2021-06-08
    Duktiga, professionella, vill hjälpa.
    Ryggproblem som Daisy ordnade. Kanon
  • Sonja G
    skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Västerås
    2021-06-08
    Fick idrottsmassage med fokus på nacke och rygg

I och med hemmajobb nu under längre tid så var behovet att få en genomkörning av rygg och nacke som kändes skönt med en rygg som känns mer följsam och inte lika stel.

Fick ett bemötandet som var både professionellt och vänlig
    2021-06-07
    Bra bemötande, professionell behandling, lugn atmosfär. Har besvär med löparknä i två år, känner nu att det äntligen går framåt.
    2021-06-07
    Jag är väldigt nöjd med behandlingen. Hon är väldigt bra professionell!
    2021-06-07
    Jätte duktiga naprapater. Rekommenderas stark!
    2021-05-05
    Mitt upplevelse har blivit alltid med bästa bemötande och mycket proffesionellt.

Jag har fått hjälp med min smärta och tips för att bli bättre.

Jag är jätte nöjd.
    2021-05-03
    Efter en halk vurpa i vintras fick jag remiss via min sjukförsäkring.
    Muskelcentrum var en av flera att välja. För min del kändes de professionella och den känslan är kvar efter nu 6 behandlingar. Min naprapat är Daisy och hon har gjort ett bra jobb med mig. Hon har lyssnat på vad jag sagt om min problematik och därefter analyserat och behandlat mig på ett för mig mycket bra sätt.
    2021-05-01
    Blev skadad efter behandling av naprapat.
    Efter återbesök för kontroll av vad som hänt(som de även tog betalt för) så fick jag uppfattningenen att napraten ej riktigt visste vad han gjorde.
    2021-04-30
    Jag har haft problem med ”hälsporre” i ett års tid. Gått på behandlingar som inte hjälpt. Efter mitt första besök på muskelcentrum blev det gradvis bättre och efter fem behandlingar är jag numera smärtfri! Bra bemötande och ett intresse hos personalen som jag uppskattar som kund! Jag rekommenderar muskelcentrum till alla jag träffar.
    2021-04-30
    40 minuters idrottsmassage. Duktig och lyhörd naprapat som jag också fick god tips av. Hade dock svårt att komma in. Dörrkoden hade jag inte fått. Som tur var blev jag insläppt av en boende/arbetande i huset.
    2021-04-29
    Hade ont i ländryggen., dock hade det mesta släppt när jag kom till behandlingen. Bemötandet var trevligt och alla frågor gjorde att det kändes seriöst. Jag har varit hos många sjukgymnaster, naprapater ... under mitt liv och personen jag mötte kändes lite osäker. Hade förväntat mig mer av den fysiska behandlingen t ex massage. Vet att jag har ömma muskelknutor som min man masserar då och då men de upptäckte hon inte ens. Var bara koncentrerad på nedre delen av ryggen där jag sa att jag haft ont.

Sammanfattningsvis blir det en 3 av 5
    2021-04-29
    Trevliga lokaler i city. Kunnig och duktig naprapat som jag besökte. Använder moderna hjälpmedel i sin behandling.
    2021-04-28
    Sökte för hälsporre. Fick stötvågsbehandling som gjorde rejält ont. Tejpades också. Tyckte dock att jag inte märkte någon skillnad dagen efter, inte i någon riktning. Valde därför att avsluta och för att priset på 700kr var för högt med tanke på att behandlingen kunde kräva upp till sju ggr.
    2021-04-28
    jag hade sökt hjälp på vårdcentralen 2ggr utan att egentligen fått någon hjälp.
    Eftersom jag hade ont i knät så ville inte min PT träna mig, när vi inte visste vad som va fel.
    jag tog kontakt med Muskelcentrum, dom tog sej tid att lyssna och undersöka va som va fel.
    Idag vet jag var felet är och har fortsatt träna med PT:n.
    Jag är jätte nöjd med bemötande och den hjälp jag fått.
    tvekar inte och ta kontakt igen om problem uppstår.
    2021-04-28
    Behövde hjälp med muskelvärk i ryggen. Fick snabbt tid och väl där bra hjälp med mina bekymmer.
    Kunnig och kompentent behandlare
    2021-04-28
    Otroligt kunnig och bättre än de naprapater jag har varit till tidigare!
    2021-04-23
    Var på Akupunktur/Stötvåg samt Djupgående massage. 5 tillfällen, men hjälpte dock inte mig.

Väldigt utsökt bemötande och trevlig massör.
    Trodde att jag skulle bli hjälpt,men har nog mer smärtor än normalt så.
    Förväntade mig återkoppling via mail som utlovats med tränings övningar/återkoppling med info.

Väldigt mysig mottagning med Kaffe / bakat till kunderna <3.
    Trevlig personal <3 och kan varmt rekommenderas för ett besök här.Stilfull och äldre byggnad som känns mysigt.
    Lite dyrt blev det för min plånbok bara.
    2021-04-22
    Allt var väldigt trevligt och bra!
    Kunnig och skicklig naprapat!
    2021-02-20
    Behandling av många års huvudvärk samt värk i axlar och nacke. Bemötandet var väldigt positivt, kände att man verkligen lyssnade på mig och har nu varit på ett par behandlingar och känner mig något bättre stundtals. Kommer att gå på flera framöver.
    2021-02-13
    Trevligt bemötande i fina lokaler. Daisy var mycket proffsig och kompetent, hjälpte mig med stora problem i axeln.
    2021-02-12
    Jag sökte hjälp för min envisa hälsporre. Bokade ett naprapat besök på 45 min och möttes av en fin och ren mottagning och en jätte trevlig tjej i receptionen. Jag hade en förväntning att få hjälp med smärtan men att efter 4:e besöket vara smärtfri hade jag aldrig förväntat mig. Jag behandlades med stötvåg och tejp runt foten tills nästa besök. Min naprapat var lyhörd och duktig. Muskulcetrum i Västerås vill jag varmt rekommendera.
    2021-02-12
    Jag behövde hjälp med en axel som krånglat länge. Bokade tid hos naprapat Daisy. Fick en gedigen genomgång av min status i nuläget vad gäller styrka, rörlighet och vilken smärta jag låg på.
    Kändes som hon brydde sig på riktigt! Haft dålig erfarenhet från andra företag.
    Mina förväntningar var att få hjälp med mitt axelproblem och hur jag ska gå till väga för att bli av med det så att jag inte går för snabbt fram. Även få hjälp med bra övningar! Jag har absolut fått den hjälp jag ville ha. Är ej klar med behandling men har kommit en bit på väg. Har nog fått den bästa naprapat man kan tänka sig. Som verkligen bryr sig!!
    Mvh Anette