My Driving Academy Göteborg Mölndal

4.4

158 omdömen om My Driving Academy Göteborg Mölndal

Olof S
Skrev om My Driving Academy Göteborg Mölndal

Riktigt bra trafikskola som gjorde mig förbered för teori, uppkörning och trafiken i sig. Shirzad erbjuder vägledning och coaching i världsklass!

Linnégatans Trafikskola
4.7/5 i betyg av 106 omdömen 4.7 av 106 omdömen
BadgeTwoYears

Linnegatans trafikskola har supertrevliga och duktiga körlärare som får en att känna sig trygg som elev. Fredrik och Patrik ska ha en extra

Therese Marie W

Handledarut var super! Ett kul sätt att lära sej! Petter var kanon!

Anette I

En bra och genomtänkt handlerarkurs.. Svar på sina frågor och fint bemötande.

Per L

var på deras handledarutbildning. Helt OK. +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Frank R

Trevligt presenterad och nyttig information

Martin L

Fick en del bra tips men utbildningen var onödigt lång.

Helene Ö

Bra blandat med teori och övningar

Cecilia S

Jag tyckte det var informationsrikt och bra

Carina S

Handledarutbildning Det var trevligt med mycket snack runt omkring fakta men kursen kunde bli effektivare och snabbare med samma info. Lite för lång i förhållande till nytta.

Linus K

Handledarutbildning,Lättsam,Informativ På det hela taget mycket nöjd

Jessica T

Mycket trevlig och tydlig handledare. Lagom stor grupp.

Shahnaz F

Lokalen var lite liten, men fina bemötanden och den kunnig och trevliga utbildaren gjord så att man känner sig rätt välkommen. Det var en riktigt lärorik kurs för oss. Snyggt jobbat och tack så mycket.

Magnus E

Proffsigt med många fina råd och tips, så man sköter övningskörningen privat på ett bra sätt. Magnus E

Magnus J

Det var trevligt och informativt.

Gustafsson S

Bra bemötande och bra lärdom av att gå igenom i grupp. Däremot svårt att veta vad man skulle kunna i slutet av kursen

Novljanin A

Jag blev bemött jättefint av företaget och upplevde riskettan som en lärorik upplevelse som till mestadels nådde upp till mina förväntningar.

Katai C

Det var riktigt roligt att vara med och lyssna på övningen, riskettan.

Zenitha C

Handledarutbildning för körkort. Mycket bra bemötande. Bra och inspirerande lärare.

Set M

Köpte enbart utbildningen. Bra bemötande. Ok Ok

Olga N

Hej. Det var intressant information för mig eftersom jag ska ha körkort i Sverige. Jag fick en bra bok på lektionen som kan hjälpa mig att förstå bättre trafiksystem i Sverige eftersom jag inte är svensk. Det här boken består av tematiska information och övningar. Det är jättebra eftersom du kan prova dig när du svara på frågorna. Tack.

Malin L

Handledarutbildning Mycket bra

Sofia E

Hej! Jag, min man och vår dotter gick en handledarutbildning inför övningskörning. Jag är jättenöjd med utbildningen. Alan var mycket trevlig att lyssna på. Kunnig, trevlig och rolig! Vi fick många praktiska tips och även repetition av t.ex vägskyltar och högerregel. Informativ och tydlig PowerPoint. Alan svarade på allas frågor och tog sig tid att lyssna in gruppen.

Cecilia B

Mycket kallprat och lite fakta. Hade varit bra att diskutera fler trafiksituationer speciellt eftersom flera handledare var osäkra på ex högerregeln

Apoorva S

Det var jatte bra.. bra lokal och trafiklarare

Anton C

Jag visste redan de flesta saker som togs upp, men jag förstår varför kursen krävs.

Zhila D

Intensivkurs , teorikurs, körsimulator , körlektion God och vänligt bemötande Det är förtigt att svara på den tredje och sista frågan ( ingen nytta av körsimulator tillexempel ) Jag är hoppfull att kommer att uppleva glädje. Mvh /zhila

Mikael B

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Mate K

Köpte lilla paketet och fick all information som behövdes samt så blev jag väldigt bra bemött.

Johan R

Vänligt bemötande, utbildaren gjorde en tråkig utbildning intressant.

Emilia A

Jag tyckte att det var väldigt lärorikt med information. Rekommenderar det värkligen till andra!

Elynore T

Hade förväntningar på en några väldigt tråkiga timmar men de hela sluta i att jag skrattade massor och hade en väldigt trevlig kväll tack vare en jättebra kursledare.

Richard B

Trevlig lärare och bra information som gicks igenom.

Linda V

Handledarutbildning i Mölndal. Helt ok, kanske lite lång. Förväntningarna var lägre än resultatet.

Jasmir C

Dom var jätte trevliga och professionella.

Oskar L

Bra pedagog Bra material Kanske lite trång lokal Hann inte riktigt med alla moment

Åsa S

Första delen var alldeles för lång och sövande. Det kändes som att den delen kunde ha komprimerats rejält. Efter pausen var det betydligt intressantare när vi mer gick in på det praktiska. Men det var tyvärr den korta delen.

Daniel L

Bra utbildning. Bra kursledare. Bra lokaler.

Karin A

Trevligt bra upplägg, bra föreläsare.

Caroline N

Trevlig och tillmötesgående personal, trevlig handledare som höll i kursen!

Åsa W

Jannike var toppen! Engagerad och gjorde ett halvtrist ämne intressantare!

Anna S

Jättebra kurs! Jag fick mycket förtroende för ledaren av kursen, som var väldigt kunnig, lärde ut på ett lättsamt och mycket bra sätt och var dessutom rolig och lätt att lyssna på. En sådan trafikskolelärare skulle jag vilja ha. Det var generöst fika. Kursens innehåll gav mig mycket och fick lära mig mycket nytt. Jag hade inga stora förväntningar eftersom jag hört om många tråkiga eller dåliga introkurser, så denna levde verkligen upp till långt över mina förväntningar.

Philip E

Jag tycker absolut att de var trevliga och så, men jag tyckte att de var ganska mycket onödigt som bara skulle fylla ut tiden tex dåliga skämt och så. Var lite jobbigt att lyssna på så länge, de borde vara mer seriöst och inte så ironiskt hela tiden. Men absolut det var inga dåliga personer som jobba där utan det är bara vad jag tycker.

Jens S

Bra och proffsigt genomförd utbildning. Gav konkreta tips. Bra bemötande och problemfritt.

Farha C

Jeuudbdvhkdkvyjczhb hjndudibrvjfnf din djkdnsbdukdndj kldbhkfbhhjknf kl. H vkmbvhbg

Rebecca J

• riskettan Jag blev bemött väldigt bra och mina förväntningar var att lära mig mer om hur alkohol och droger påverkar oss i vår körning och det tycker jag verkligen att jag fick lära mig. Vi fick fikapauser, jobba i grupp och gå tipspromenad vilket gjort allt mycket roligare.

Marcus Å

Jag har köpt ett litet paket med några lektioner och risk ett utbildning. Jag trodde när jag gick dit att jag skulle ha 3 timmar av att lyssna men det var mer vi som va där som gjorde saker och Janike som ledde det hela var väldigt bra och rolig så fick en possitiv överraskning.

Åsa L

Trevlig och lättsamt. Bra upplägg med teori varvat med diskussioner.

Cecilia A

Bra och nyttig kurs för oss som ska utbilda våra barn! Kan varmt rekommenderas! Ser fram emot körtiden med sonen nu

Sukri J

Trevligt, lärorikt och tankeställande

Anders S

Bra föreläsare (Petter). Kunnig och gick igenom relevanta saker för, speciellt oss handledare, på ett intressant sett. Gjorde oss delaktiga med gruppsamtal mm. Mycket bra! Tack! /Anders