Naprapathögskolans klinik Vasastan

Naprapathögskolans klinik Vasastan

Ring 08-31 19 19 naprapathogskolan.se

På Naprapathögskolans klinik får du snabb hjälp med besvär i muskler och leder. Vi behandlar värk och stelhet i rygg, nacke, axlar och andra leder men det går också bra att boka tid för en välgörande massage. Kliniken ligger på Observatoriegatan 17 vid Odenplan i centrala Stockholm och en behandling kostar endast 350 kr.

7 omdömen om Naprapathögskolans klinik Vasastan

Cecilia P
Skrev om Naprapathögskolans klinik Vasastan

Mycket nöjd med Katarina! Hon är kunnig, målmedveten och trevlig!

Agilokliniken - City
4.7/5 i betyg av 875 omdömen 4.7 av 875 omdömen

Väldigt trevligt och vänligt bemötande av kunnig personal som hjälpt mig att bli bättre i ryggen.

Susanna F
Skrev om Naprapathögskolans klinik Vasastan

Bra bemötande och massage som förebygger och hjälper.

Pia A
Skrev om Naprapathögskolans klinik Vasastan

Jag blev mycket positivt överraskad. Min naprapat är riktigt bra & att hon utbildar & är mycket intresserad upplever jag som mycket positivt. Jättefint mottagande & smidigt.

Access Rehab - Vasastan
4.7/5 i betyg av 988 omdömen 4.7 av 988 omdömen

Riktigt bra. En idrottsmassage som är värd namnet!!!

Fredrik O Fredrik O
Barbro L
Skrev om Naprapathögskolans klinik Vasastan

Stort kunnande, empatiskt och respektfullt mottagande. Jag har fullt förtroende.

John W
Skrev om Naprapathögskolans klinik Vasastan

Bra bemötande, fick hjälp med det som behövdes. Väldigt prisvärt!

Camilla Westling Leg Naprapat
5.0/5 i betyg av 277 omdömen 5.0 av 277 omdömen

Blev rekommenderad av familj som gått på behandling hos Camilla och när jag nu fick problem med ryggen bokade jag tid hos henne. Väldigt tre

Kerstin B
Skrev om Naprapathögskolans klinik Vasastan

Jag blev mycket väl bemött. Min upplevelse var bra men om jag ska säga något kritiskt så upplever jag att diskussioner med handläggare inte ska ingå i min tid jag betalar för. Den tid som krävs för det ska läggas på min behandlingstid.

Camilla
Skrev om Naprapathögskolans klinik Vasastan

Naprapathögskolan erbjuder behandlingar på dagtid hos deras elever, under överseende av lärare förstås. Det här är ett bra budgetalternativ för de som inte kan/vill betala för en auktoriserad naprapat. Bemötandet är professionellt och trevligt. Ett råd för första besöket då de gör en grundlig undersökning – du kan komma att få ta av dig byxorna, du känner dig oftast mer bekväm om du inte har håliga nylonstrumpbyxor och stringtrosor.....

Jonas H och 2 andra gillar detta
Agilokliniken - Arenastaden