Naprapathögskolans klinik Vasastan

Naprapathögskolans klinik Vasastan

Call 08-31 19 19 naprapathogskolan.se

About company

På Naprapathögskolans klinik får du snabb hjälp med besvär i muskler och leder. Vi behandlar värk och stelhet i rygg, nacke, axlar och andra leder men det går också bra att boka tid för en välgörande massage. Kliniken ligger på Observatoriegatan 17 vid Odenplan i centrala Stockholm och en behandling kostar endast 350 kr.

7 omdömen om Naprapathögskolans klinik Vasastan

Cecilia P
Wrote about Naprapathögskolans klinik Vasastan

Mycket nöjd med Katarina! Hon är kunnig, målmedveten och trevlig!

Camilla Westling Leg Naprapat
5.0/5 i betyg av 279 omdömen 5.0 av 279 omdömen

Blev rekommenderad av familj som gått på behandling hos Camilla och när jag nu fick problem med ryggen bokade jag tid hos henne. Väldigt tre

Susanna F
Wrote about Naprapathögskolans klinik Vasastan

Bra bemötande och massage som förebygger och hjälper.

Pia A
Wrote about Naprapathögskolans klinik Vasastan

Jag blev mycket positivt överraskad. Min naprapat är riktigt bra & att hon utbildar & är mycket intresserad upplever jag som mycket positivt. Jättefint mottagande & smidigt.

Access Rehab - Sjöstaden
4.7/5 i betyg av 2592 omdömen 4.7 av 2592 omdömen

Snabb, smidig och proffsig hjälp.

Barbro L
Wrote about Naprapathögskolans klinik Vasastan

Stort kunnande, empatiskt och respektfullt mottagande. Jag har fullt förtroende.

John W
Wrote about Naprapathögskolans klinik Vasastan

Bra bemötande, fick hjälp med det som behövdes. Väldigt prisvärt!

Choose a reason:
Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)
4.8/5 i betyg av 332 omdömen 4.8 av 332 omdömen

Very professional examination and consultation, focused on individual needs and holistic approach

Kerstin B
Wrote about Naprapathögskolans klinik Vasastan

Jag blev mycket väl bemött. Min upplevelse var bra men om jag ska säga något kritiskt så upplever jag att diskussioner med handläggare inte ska ingå i min tid jag betalar för. Den tid som krävs för det ska läggas på min behandlingstid.

Camilla
Wrote about Naprapathögskolans klinik Vasastan

Naprapathögskolan erbjuder behandlingar på dagtid hos deras elever, under överseende av lärare förstås. Det här är ett bra budgetalternativ för de som inte kan/vill betala för en auktoriserad naprapat. Bemötandet är professionellt och trevligt. Ett råd för första besöket då de gör en grundlig undersökning – du kan komma att få ta av dig byxorna, du känner dig oftast mer bekväm om du inte har håliga nylonstrumpbyxor och stringtrosor.....

Jonas H och 2 andra gillar detta
Agilokliniken - Södermalm
4.7/5 i betyg av 1037 omdömen 4.7 av 1037 omdömen

Har gått hos Agilokliniken i många år. Dom har fixat allt ifrån en skadad axel efter ett fall. Inpincement i en axel vilket gjort att jag kl

Caroline S Caroline S