Naprapatlogik

Kryssarvägen 5, 183 58 Täby — Visa karta

Läs vad 11 kunder tycker om Naprapatlogik

• 2020-01-20

Kennet S skrev om Naprapatlogik
    Christoffer är otroligt professionell och lösningsorienterad.
    Den behandling jag fått av Christoffer har tillsammans med diverse övningar har hjälpt oerhört! För att inte tala om hans lyhördhet och förmåga att på ett bra sätt förklara hur och varför. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • MARIA K

2020-01-20

MARIA K skrev om Naprapatlogik
    Jag kan varmt rekommendera Christoffer och Naprapatlogik! Proffsig, alltid energisk och väldigt kunnig inom sitt område. Har besökt honom vid flertal tillfällen med diverse krämpor. Ger alltid goda råd och ifall det behövs förser en med ett rehabprogram att följa. Dessutom följer han alltid upp ens mående efter besöket och tvingar aldrig på en onödiga extra besök. Läs mer
  • 2020-01-08

EVA-LOTTA P skrev om Naprapatlogik
    Christoffer är väldigt engagerad och kunnig och söker att hitta bästa lösningen för sina patienter genom såväl olika typer av behandlingar men också genom att visa bra övningar (rehabilitering och förebyggande) som är personligt anpassade. Inget mainstream här inte! Läs mer
  • 2020-01-08

CHRISTINA H skrev om Naprapatlogik
    Rekommenderar varmt Christoffer på Naprapatlogik. Han är professionell, kunnig, intresserad och lösningsfokuserad. Att han dessutom är sympatisk och vänlig är extra plus. Jag hade i flera månader haft besvär efter en hjärnskakning, och redan efter första behandlingen märkte jag en avsevärd skillnad. Tack vare Christoffers behandling och övningar känner jag nu åter hopp om ett normalt liv. Läs mer
  • 2020-01-07

FREDRIK G skrev om Naprapatlogik
    Varmaste rekommendationer för Christoffer. Lyssnande, analyserande och kunnig. En perfekt kombination av förebyggande och korrigerande behandlingar i kombination med smarta övningar i förebyggande och åtgärdande syfte. Läs mer
  • 2020-01-07

JENNY H skrev om Naprapatlogik
    Christoffer är en fantastisk naprapat! Han är fokuserad, genuin, intresserad och besitter stor kunskap inom sin profession. Jag kan varmt rekommendera Christoffer om du vill ha en naprapat som bryr sig och har stor känsla och handlag för det han håller på med. Läs mer
  • 2019-08-31

Carl Stefan Gustaf D skrev om Naprapatlogik
    Haft återkommande problem med ryggen, handleden och käken. Gått till Christoffer varje gång och inom någon dag efter behandling har smärtan i princip försvunnit. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Gustav R

2019-08-27

Gustav R skrev om Naprapatlogik
    Christoffer har hjälpt mig med knä-, höft- och axelbesvär med positiva resultat. Alltid väldigt professionell och alltid fantastiskt bemötande! Läs mer
  • Tobias Q

2019-08-19

Tobias Q skrev om Naprapatlogik
    Tunga redskap och dålig hållning i många år är tydligen inte så bra. Men tack vare Christoffer så är jag stabilare än någonsin tidigare. Rekommenderar alla att söka hjälp hos honom. Läs mer
    Christoffer A gillar detta
  • Viktor conny K

2019-08-19

Viktor conny K skrev om Naprapatlogik
    Fantastisk hjälp med min nu hela axel! Rekommenderar verkligen! naprapat logik Läs mer
  • Martin Å

2019-05-24

Martin Å skrev om Naprapatlogik
    Nu är min dåliga axel min bra axel :)
    Rekommenderas! Läs mer

Kryssarvägen 5, 183 58 Täby