Naprapatlogik

Läs vad 12 kunder tycker om Naprapatlogik

• Niklas Per Axel L

2020-08-16

Niklas Per Axel L skrev om Naprapatlogik
    Har gått till flertalet naprapater tidigare men inte hittat någon jag helt litar på.
    När jag var på naprapatlogik första gången hittade de mitt problem på direkten och behandlade.
    Eftersom jag jobbar som pt så utnyttjar jag behandlingen som en lektion också i hur kroppen fungerar.
    Behandlingen jag får är både nyttig för min kropp och väldigt lärorik när Christoffer pedagogiskt förklarar orsak eller vad problemet är. Läs mer
    Agilokliniken - Södermalm
    4.7 / 5 i betyg — 496 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Jag har tinnitus och låsningar i käken, och Natalie Medjordshagen på Aglio har lyckats otroligt bra med att hjälpa mig låsa upp låsningarna."
  • 2020-01-20

Kennet S skrev om Naprapatlogik
    Christoffer är otroligt professionell och lösningsorienterad.
    Den behandling jag fått av Christoffer har tillsammans med diverse övningar har hjälpt oerhört! För att inte tala om hans lyhördhet och förmåga att på ett bra sätt förklara hur och varför. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • MARIA K

2020-01-20

MARIA K skrev om Naprapatlogik
    Jag kan varmt rekommendera Christoffer och Naprapatlogik! Proffsig, alltid energisk och väldigt kunnig inom sitt område. Har besökt honom vid flertal tillfällen med diverse krämpor. Ger alltid goda råd och ifall det behövs förser en med ett rehabprogram att följa. Dessutom följer han alltid upp ens mående efter besöket och tvingar aldrig på en onödiga extra besök. Läs mer
    Access Rehab - Sjöstaden
    4.7 / 5 i betyg — 1016 omdömen
    Badge2020
    "Grymt bra hjälp i svår stund. Med enkla självhjälpsövningar blev ryggen som ny igen. Tack!"
  • 2020-01-08

EVA-LOTTA P skrev om Naprapatlogik
    Christoffer är väldigt engagerad och kunnig och söker att hitta bästa lösningen för sina patienter genom såväl olika typer av behandlingar men också genom att visa bra övningar (rehabilitering och förebyggande) som är personligt anpassade. Inget mainstream här inte! Läs mer
  • 2020-01-08

CHRISTINA H skrev om Naprapatlogik
    Rekommenderar varmt Christoffer på Naprapatlogik. Han är professionell, kunnig, intresserad och lösningsfokuserad. Att han dessutom är sympatisk och vänlig är extra plus. Jag hade i flera månader haft besvär efter en hjärnskakning, och redan efter första behandlingen märkte jag en avsevärd skillnad. Tack vare Christoffers behandling och övningar känner jag nu åter hopp om ett normalt liv. Läs mer
    Agilokliniken - Tumba
    4.8 / 5 i betyg — 291 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Proffsigt bemötande, otroligt kunnig naprapat. Alltid tillmötesgående gällande tider och upplägg. Lyhörd."
  • 2020-01-07

FREDRIK G skrev om Naprapatlogik
    Varmaste rekommendationer för Christoffer. Lyssnande, analyserande och kunnig. En perfekt kombination av förebyggande och korrigerande behandlingar i kombination med smarta övningar i förebyggande och åtgärdande syfte. Läs mer
  • 2020-01-07

JENNY H skrev om Naprapatlogik
    Christoffer är en fantastisk naprapat! Han är fokuserad, genuin, intresserad och besitter stor kunskap inom sin profession. Jag kan varmt rekommendera Christoffer om du vill ha en naprapat som bryr sig och har stor känsla och handlag för det han håller på med. Läs mer
    Camilla Westling Leg Naprapat
    4.9 / 5 i betyg — 166 omdömen
    Badge2020
    "Fick min armbåge undersökt och behandlad med laser och massage. Två behandlingar räckte. Mycket trevligt bemötande. Kunnig."
  • 2019-08-31

Carl Stefan Gustaf D skrev om Naprapatlogik
    Haft återkommande problem med ryggen, handleden och käken. Gått till Christoffer varje gång och inom någon dag efter behandling har smärtan i princip försvunnit. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Gustav R

2019-08-27

Gustav R skrev om Naprapatlogik
    Christoffer har hjälpt mig med knä-, höft- och axelbesvär med positiva resultat. Alltid väldigt professionell och alltid fantastiskt bemötande! Läs mer
    Nacka Värmdö Kiropraktik
    4.9 / 5 i betyg — 130 omdömen
    Badge2020
    "Mycket trevligt bemötande. Blir alltid behandlad på utsatt tid.Ger ett mycket proffsigt intryck. Väldigt bra på att förklara hur saker och t"
  • Tobias Q

2019-08-19

Tobias Q skrev om Naprapatlogik
    Tunga redskap och dålig hållning i många år är tydligen inte så bra. Men tack vare Christoffer så är jag stabilare än någonsin tidigare. Rekommenderar alla att söka hjälp hos honom. Läs mer
    Christoffer A gillar detta
  • Viktor conny K

2019-08-19

Viktor conny K skrev om Naprapatlogik
    Fantastisk hjälp med min nu hela axel! Rekommenderar verkligen! naprapat logik Läs mer
    Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Fyristorg
    4.6 / 5 i betyg — 442 omdömen
    Badge2020
    "Trevliga lokaler men framförallt en helt fantastisk behandling av naprapat Emma Kosterbärg."
  • Martin Å

2019-05-24

Martin Å skrev om Naprapatlogik
    Nu är min dåliga axel min bra axel :)
    Rekommenderas! Läs mer

Bästa Naprapaterna nära Naprapatlogik:

Li H Li H tycker:
“Anna är underbar och mycket du...” Läs mer
Joylife Solna (9.6km)