Naprapatlogik

Naprapatlogik

Ring 070-406 14 75 naprapatlogik.se

Vi på NaprapatLogik strävar efter att bli den största naprapat kliniken i Norrort. Detta genom extremt bra behandlingar där vi har varje patient i fokus. Vi finns just nu som Naprapat Sollentuna och Naprapat Roslags Näsby. Välkommen att boka en behandling på någon av våra kliniker redan idag. Vår tjänster vi erbjuder på båda...

152 omdömen om Naprapatlogik

Pia C
Skrev om Naprapatlogik

Trevlig, kunnig och pedagogisk. Gav extra tid utan kostnad då hon inte hade kund efter.

Access Rehab - Sjöstaden
4.7/5 i betyg av 2589 omdömen 4.7 av 2589 omdömen

Snabb, smidig och proffsig hjälp.

Britta B
Skrev om Naprapatlogik

Efter två behandlingar blev jag mycket bättre.

Emma K
Skrev om Naprapatlogik

Otroligt proffsigt, tryggt och trevligt bemötande. Man märker att Christoffer är väldigt kompetent och brinner för att hjälpa andra människor. Kan varmt rekommendera.

Naprapatlogik gillar detta
Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)
4.8/5 i betyg av 322 omdömen 4.8 av 322 omdömen

Rekommenderar kliniken starkt! Cornelia är grym, lyhörd och kunnig!

Lisa Skogström L Lisa Skogström L
Anette R
Skrev om Naprapatlogik

Snabb tid, proffsigt bemötande och utmärkt behandling! Rekommenderas varmt!

Christian V
Skrev om Naprapatlogik

Jag har haft mycket bekymmer med mina axlar samt rygg. Med kontinuerliga besök hos naprapatlogik i kombination med de övningar jag fått för att stärka min kropp ytterligare så kan jag idag säga att jag är 100% smärtfri och kan träna på i vanlig ordning. Har dock alltid med mig de övningar jag fått i bakhuvudet och har med i min uppvärmning. Tack naprapatlogik!

Agilokliniken - City
4.7/5 i betyg av 881 omdömen 4.7 av 881 omdömen

Väldigt trevligt och vänligt bemötande av kunnig personal som hjälpt mig att bli bättre i ryggen.

Erika L
Skrev om Naprapatlogik

Jag blev väldigt väl mottagen, och mina höga förväntningar blev väl uppfyllda. Ett ryggskott som behandlats bort och en god blandning av ytterligare krämpor ska fortsätta att rättas till framöver.

Rose-Marie S
Skrev om Naprapatlogik

Behandling av ryggskott och nackspärr. Bra tider, bra bemötande och ryggskottet blev jag av med efter första besöket. Mycket bra upplevelse, har rekommenderat till vänner och bekanta.

Access Rehab - Vasastan
4.7/5 i betyg av 988 omdömen 4.7 av 988 omdömen

Riktigt bra. En idrottsmassage som är värd namnet!!!

Fredrik O Fredrik O
Mikael L
Skrev om Naprapatlogik

Otroligt nöjd med besiktningen av min kropp, så jag vet mina svaga punkter som jag behöver arbeta med i förebyggande syfte.

Tyler H
Skrev om Naprapatlogik

Mycket bra och kunnig. Hjälpte på en gång. Rekommenderas!

Camilla Westling Leg Naprapat
5.0/5 i betyg av 278 omdömen 5.0 av 278 omdömen

Blev rekommenderad av familj som gått på behandling hos Camilla och när jag nu fick problem med ryggen bokade jag tid hos henne. Väldigt tre

Ulf A

Superproffsigt och uttömmande svar

Svar från Naprapatlogik

Tack för ditt omdöme Ulf! Välkommen tillbaka om du har frågor eller behöver mer hjälp! Med vänliga hälsningar Naprapatlogik

Susanna A
Skrev om Naprapatlogik

Jättebra bemötande och väldigt kunnig naprapat som ger många bra tips. Rekommenderas varmt!

Svar från Naprapatlogik

Hej Susanna Tack för ditt omdöme om oss på Naprapatlogik! Med vänliga hälsningar Naprapatlogik

Agilokliniken - Södermalm
4.7/5 i betyg av 1027 omdömen 4.7 av 1027 omdömen

Bra förståelse för mina problem och snabb hjälp.

Pär Tomas S Pär Tomas S
Siv J
Skrev om Naprapatlogik

Utmärkt bemötande. Avvaktade vårdens utlåtande. Fick ett ultraljud med punktion ( kortison). Detta gjorde mej smärtfri och håller fortfarande.

Tack för ditt omdöme Siv! Med vänliga hälsningar Naprapatlogik

Viktor K
Skrev om Naprapatlogik

Fantastiskt hjälp och uppföljning! Christoffer hjälpte mig att förstå varför saker börjar göra ont och fick mig inse vad jag sjölv ska göra för att inte ha ont!

Tack Viktor för ditt omdöme :) Med vänliga hälsningar Naprapatlogik

Agilokliniken - Tumba
4.7/5 i betyg av 609 omdömen 4.7 av 609 omdömen

Otroligt duktiga, bra bemötande med trevlig personal. Proffsiga

Emelly B
Skrev om Naprapatlogik

Fick snabbt tid och hjälp! En mycket lyhörd och pedagoisk naprapat som fick mig att förstå orsaken till mina problem men också hur jag ska jobba vidare! Fick en starkare kropp och mycket bra övningar som lätt kan göras i vardagen för att förhindra åkommor på nytt.

Svar från Naprapatlogik

Tack Emelly för ditt omdöme och recension om Naprapatlogik!

Lennart J
Skrev om Naprapatlogik

Trevlig o kunnig personal får bra övningar att förebygga skador.. Snabbt o få tid

Svar från Naprapatlogik

Tack för ditt omdöme Lennart! Ha en fortsatt fin vecka och välkommen tillbaka om du behöver mer hjälp. Hälsningar Naprapatlogik

Performance Center Lindhagen
4.9/5 i betyg av 282 omdömen 4.9 av 282 omdömen

Jag går en gång i veckan och alltid blir på det bästa sättet välkomnande Genom min rehab valde jag henne, knappt kunde gå eller röra min k

Jonas Å
Skrev om Naprapatlogik

Proffsigt, lyhört och väldigt flexibelt. Högsta betyg!

Svar från Naprapatlogik

Hej Jonas Tack för att du tog dig tid till att ge Naprapatlogik ett omdöme. Tveka inte till att höra av dig om du har funderingar🌻

Magnus S
Skrev om Naprapatlogik

Christoffer har fixat min rygg de senaste två gångerna jag har fått problem. Proffsig och trygg! Rekommenderar starkt!

Svar från Naprapatlogik

Hej Magnus Stort tack för ditt omdöme, det glädjer mig att höra dig berätta att du känner skillnad efter behandlingen. Du är alltid varmt välkommen tillbaka till oss på Naprapatlogik.

Agilokliniken - Arenastaden
4.7/5 i betyg av 428 omdömen 4.7 av 428 omdömen

Mai W
Skrev om Naprapatlogik

Alltid nöjd med Christoffers behandlingar , han är engagerad, lyhörd och kreativ. Kan varmt rekommenderas !

Svar från Naprapatlogik

Hej Mai Tack för din recension och fina ord. Välkommen tillbaka till oss på Naprapatlogik!

Stefan E
Skrev om Naprapatlogik

Väldigt kompetenta och engagerade, kan varmt rekommendera dem!

Svar från Naprapatlogik

Stort tack till dig för ditt omdöme Stefan :)

Karoline R

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👐👐👐👐👐👐👐👐👐👐👐👐👐👐👐👐👐👐👐👐👐👐👐👐👐👐👐👐👐👐

Tack Karoline för ditt omdöme 🌟

Yasmina G
Skrev om Naprapatlogik

Christoffer är kompetent, proffsig och lösningsorienterad. Jag har gått hos honom i flera år och oavsett var jag har haft ont har han kunnat hjälpa mig. Han tittar inte heller bara på symptomen, utan är också duktig på att hitta problemet bakom. Rekommenderas!

Svar från Naprapatlogik

Hej Yasmina Tack för ditt omdöme och recension om Christoffer och oss på Naprapatlogik!

Fredrik G
Skrev om Naprapatlogik

Christoffer är kompetent och trevlig. Han har hjälpt mig med ländrygg- och axelproblem. Jag kan varmt rekommendera honom.

Svar från Naprapatlogik

Tack snälla för ditt omdöme Fredrik! Varmt välkommen tillbaka till oss på Naprapatlogik!

Carl-Erik P
Skrev om Naprapatlogik

Personligt och proffsigt bemötande. Naprapatbehandling av smärtande axel. Resultatet överträffade förväntningarna

Svar från Naprapatlogik

Hej Carl-Erik Tack för din recension om oss på Naprapatlogik! Tveka inte på att höra av dig igen om du behöver någon mer hjälp! Hälsningar Naprapatlogik

Conor H
Skrev om Naprapatlogik

Otroligt kunniga, väldigt trevliga, grymma övningar och inte längre ont i ryggen och knät 😁. 10 av 10

Svar från Naprapatlogik

Tack Conor för ditt omdöme om oss på Naprapatlogik. Fortsätt gärna med träningen och övningarna, så är du välkommen om du behöver någon mer hjälp!

Camilla D
Skrev om Naprapatlogik

Christoffer är grym. Tillgänglig och alltid lösningsfokuserad på att hitta tid. Fullt fokus på mig och mina problem samt ser även till att man gör övningar hemma som hjälper

Stort tack Camilla för ditt omdöme 🌟 Hälsningar Naprapatlogik

Peter M
Skrev om Naprapatlogik

Bra bemötande, väldigt bra behandling och hittade efter första besöket redan lite övningar och saker som hjälpte mig!

Svar från Naprapatlogik

Hej Peter Tack för ditt omdöme om oss på Naprapatlogik. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller om du behöver hjälp igen. Hälsningar Naprapatlogik

Haseeb B
Skrev om Naprapatlogik

Christoffer knows his craft. Many a times I have gone to him with some pain and returned with significant improvement right after the session. He really likes to help and therefore shares exercises to avoid such inconveniences in future too. Highly recommended

Svar från Naprapatlogik

Hi Haseeb Thank you for your kind words and your review about Naprapatlogik! Don't hesitate to get in touch if you need more help or have any questions!

Stefan W
Skrev om Naprapatlogik

Trevligt bemötande. Behandling som gör skillnad. Vad mer kan man begära.

Svar från Naprapatlogik

Stort tack till dig för ditt omdöme Stefan🌟

Inger Christina Elisabet H

Christoffer på Naprapatlogik har hjälpt mig flera gånger med olika besvär, efter hjärnskakning/nackskada, axelbesvär och ryggont. Han är alltid lyhörd och proffsig, ger behandling som lindrar, och hittar övningar som hjälper. Särskilt uppskattar jag hans förmåga att välja övningar som fungerar i vardagen och över tid, så att man inte behöver återkomma för samma åkomma.

Svar från Naprapatlogik

Hej Christina Tack för att du tog dig tid till att ge Naprapatlogik ett omdöme. Fortsätt med övningarna. Tveka inte till att höra av dig om du har funderingar eller om du behöver mer hjälp🌻

Tony M
Skrev om Naprapatlogik

Kände mig välkommen och trevligt bemött Fick behandling som jag hoppas på

Tack Tony för ditt omdöme och recension om Naprapatlogik 🌟

Sofia E
Skrev om Naprapatlogik

Är nöjd över mina besök där. Behandlingarna hjälpte och Christoffer var väldigt trevlig och hjälpsam. Kom med flera tips och idéer för att hjälpa mig med mina problem.

Stort tack till dig för ditt omdöme Sofia 🌟

Peter H
Skrev om Naprapatlogik

Jag vill starkt rekommendera Cristoffer för alla som behöver professionell behandling för idrottrelaterade skador och besvär. Jag har varit hans patient under många år och har upplevt enastående resultat. Cristoffers förmåga att förstå och behandla olika åkommor är imponerande. Jag känner mig trygg med att rekommendera Cristoffer till alla som behöver professionell naprapatvård.

Svar från Naprapatlogik

Hej Peter och tack för att du tog dig tid till att ge Naprapatlogik ett omdöme. Fortsätt med träning och övningarna. Tveka inte till att höra av dig om du har funderingar🌻

Ryan H
Skrev om Naprapatlogik

Always great attention to helping but also giving guidance on prevention

Svar från Naprapatlogik

Thank you Ryan for your review! Hope your exercises works out for you to prevent new problems. /Naprapatlogik

Jaqueline P
Skrev om Naprapatlogik

Alltid väl bemött med både omsorg och humor. Genuint mån om att man skall bli av med sina problem och inte behöva komma tillbaka.

Stort tack till dig för ditt omdöme Jaqueline 🌟

Ebba W
Skrev om Naprapatlogik

Christoffer är lyhörd och mycket kompetent Naprapat. Rekommenderar starkt!

Svar från Naprapatlogik

Hej Ebba Tack för din recension om Christoffer och Naprapatlogik!

Patrick D
Skrev om Naprapatlogik

Trevlig, proffsig, kompetent. Effektiv behandling och ffa bra träningsövningar för att förebygga återfall av i mitt fall nackspärr. Bra uppföljning! Helt fenomenal helt enkelt!

Svar från Naprapatlogik

Hej Patrick och tack för att du tog dig tid till att ge Naprapatlogik ett omdöme. Fortsätt med träning och övningarna. Tveka inte till att höra av dig om du har funderingar🌻

Urban J
Skrev om Naprapatlogik

Hej! Drabbades av akut ryggskott och vände mig till Naprapatlogik. Snabb återkoppling och behandling omgående. Naprapaten var lyhörd för mina problem och gav mig en bra behandling. Fick bra tips på rörelser att göra hemma för att motverka ryggskottet. Bokade in återbesök någon dag senare för uppföljande behandling. Bra behandling och nya förslag på förebyggande rörelser att göra hemma. Kan varmt rekommendera Naprapatlogik.

Svar från Naprapatlogik

Hej Urban Tack snälla för ditt omdöme, det värmer! :) Fortsätt gärna med övningarna och träningen du fick. Varmt välkommen tillbaka till oss! Med vänliga hälsningar Naprapatlogik

Fadi B
Skrev om Naprapatlogik

Jag blir alltid varmt och väl bemött , hade ett ganska besvärligt smärta i ländryggen så jag fick rekommendationen av att besöka naprapaten Christoffer Andell på Naprapatlogik och sen dess kommer jag vara för evigt tacksam för all hjälp jag har fått. Alltid lika nöjd efter varje besök.

Svar från Naprapatlogik

Stort tack för ditt omdöme Fadi. Det glädjer mig att höra dig berätta att du känner skillnad efter behandlingarna. Du är alltid varmt välkommen tillbaka till oss på Naprapatlogik.

Gustav H
Skrev om Naprapatlogik

Trots att det var 3 år sedan mitt senaste besök hos Christoffer på naprapatlogik så minns jag fortfarande mina besök tydligt. Professionellt bemötande, bra program, och uppföljning.

Svar från Naprapatlogik

Tack för din feedback och stort tack för din rekommendation Gustav :)

Marcus B
Skrev om Naprapatlogik

Vid varje bokat tillfälle har jag upplevt mycket trevligt bemötande med behandlingar som hjälpt mig till en bättre fysisk hälsa. Man får mycket mer än en behandling vid besök hos Naprapatlogik som gör att man långsiktigt kan bygga och ta hand om sin kropp, även på egen hand.

Svar från Naprapatlogik

Hej Marcus Stort tack för ditt omdöme! Det glädjer mig att höra dig berätta att du känner skillnad efter behandlingen. Du är alltid varmt välkommen tillbaka till oss på Naprapatlogik.

Ian L
Skrev om Naprapatlogik

Lyssnade noga på problembeskrivningen och utförde sedan behandling. Behandlingen gav önskad effekt/lindring redan efter ett fåtal gånger. Blev ordinerad några övningar som hjälpte bra.

Svar från Naprapatlogik

Stort tack för ditt omdöme Ian. Det glädjer mig att höra dig berätta att du känner skillnad efter behandlingen och att övningarna har hjälpt dig. Du är alltid varmt välkommen tillbaka till mig och klinik Naprapatlogik.

Tomas S
Skrev om Naprapatlogik

Alltid proffesionellt och nyttigt!

Stort tack Tomas för ditt omdöme 🌟 Hälsningar Naprapatlogik

Oscar D
Skrev om Naprapatlogik

Otroligt kunnig personal, professionell behandling till mina behov. Min skada var diskbråck från S1-L3. Jag kan starkt rekommendera Christoffer, han var förstående och empatisk vilket verkligen uppskattades i min situation! Vi fann en bra behandling som dämpade mina besvär och jag kan idag utöva mycket idrott som jag inte kunnat tidigare.

Svar från Naprapatlogik

Hej Oscar Tack för att du tog dig tid att skriva en recension om Christoffer och Naprapatlogik. Hoppas att det går fortsatt bra med ryggen. Välkommen tillbaka om du behöver mer hjälp!

Åsa T
Skrev om Naprapatlogik

Mycket bra. Tog även tid på sig att visa och gå igenom enkla övningar att göra hemma. Länk till film /video där han visar dessa övningar fick jag också .

Svar från Naprapatlogik

Hej Åsa Vad roligt att du fått bra hjälp av övningarna och filmerna! Fortsätt gärna med träningen och övningarna, så är du välkommen till oss om du behöver mer hjälp eller har några frågor!

Sara M
Skrev om Naprapatlogik

Bra behovsanpassad behandling. Väldigt bra uppföljning.

Svar från Naprapatlogik

Tack Sara för ditt omdöme och recension om oss på Naprapatlogik. Hör gärna av dig om du har några frågor eller behöver mer hjälp!

Jeanette F
Skrev om Naprapatlogik

De är väldigt kunniga och har ett väldigt trevligt bemötande. En bra upplevelse helt enkelt.

Svar från Naprapatlogik

Tack för din feedback och stort tack för din rekommendation Jeanette

Joakim S
Skrev om Naprapatlogik

Blivit behandlad för flertalet skador och problem av både Christopher och Saga, bästa naprapatfirman jag och min personal har använt. Rekommenderar Naprapatlogik varmt till vänner och bekanta!

Svar från Naprapatlogik

Hej Joakim Tack för dina fina ord om Saga och Christoffer! Välkommen tillbaka om du behöver mer hjälp. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor. Med vänliga hälsningar Saga och Christoffer

Anton G
Skrev om Naprapatlogik

Superbra behandling. Gör det lilla extra och är väldigt engagerade.

Svar från Naprapatlogik

Tack för ditt omdöme och recension Anton! ;)

Katarina E
Skrev om Naprapatlogik

Mycket professionellt bemötande och behandling. Förutom behandling tog sig Christoffer tid att förklara varför jag hade ont och hur jag skulle göra övningarna. Det märks att Christoffer är kunnig och genuint bryr sig om sina kunder!

Svar från Naprapatlogik

Hej Katarina Stort tack för ditt omdöme 🌟 Välkommen tillbaka till oss om du behöver mer hjälp eller om du har några frågor.

Mathias L
Skrev om Naprapatlogik

Trevlig, noggrann, otroligt kunnig!

Svar från Naprapatlogik

Tack för din feedback Mathias och stort tack för din rekommendation ☀️