Alla kategorier Skönhetssalong Stockholms län Stockholm Östermalm Narva Derma Center AB

Narva Derma Center AB

Narvavägen 24, 115 22 Stockholm — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Narva Derma Center AB

• Stina  D
    Stina D skrev om Narva Derma Center AB
    Fantastisk kunnig personal, fina lokaler och toppen vård. Läs mer
  • Charlotta A
    Charlotta A skrev om Narva Derma Center AB
    Tog bort ådernät (är som pyttesmå åderbrock) hos en Doktor Marian Diaz.

Ska först säga att jag var på första besöket hos en annan doktor som var helt ok. Han var lugn trygg och verkade veta vad han höll på med. Sen blev en sjuksköterska sjuk och jag fick tyvärr Dr Marian Diaz. Jag fick också gå till Annexet på Narvavägen 24 då.

Lokalen är rörig. Personalen springer runt, alla dörrar öppna osv.

När jag fick komma in till doktorn var inget förberett utan hon började leta upp något för mig att sitta på. Hon hittade till slut en vit engångs"filt". Marian var mycket handfallen och opedagogisk. Böjer sig plötsligt ner o börjar rita på mina ben. Ingen förklaring. " oj pennan funkar inte, har du använt hudlotion?". var typ det första hon sa.

Jag tycker en doktor ska förklara vad som ska hända, och vara lugn och pedagogisk. Jag var själv stressad denna dag, och tyckte allt var jobbigt. En lugn läkare hade varit guld. Marian blandar bruten svenska, engelska och lite spanska. Kändes ej helt lätt kommunicera då. Namn på sjukdomar kan hon bara på spanska/latin.

Behandlingen bestod av att man sprutar i skum i ådernäten. Det gjorde mycket ont, o först efter 20 (TJUGO) minuter säger hon "vi kanske ska ta en lite finare nål till sprutan, så gör det mindre ont". Det kunde hon ju ha tagit upp lite tidigare. Det konstigaste var att mitt under behandlingen så STICKER hon UT FRÅN RUMMET utan någon förklaring!! Hon börjar då diskutera med personalen om olika saker som ska beställas!!! Kändes ej särskilt uppmärksamt.

Under behandlingen hölls dörren halvstängd och det sprang runt barn i lokalen. Störande i en redan jobbig situation. Kändes inte så proffsigt. När barnet/barnen äntligen drog hojtade personalen glatt " kom snart igen".

Doktor Marian Diaz bokade om en ny tid för behandling. Kostar 3000 kr. Den tiden kommer jag avboka. Läs mer

Bästa skönhetssalongerna i Stockholm:

Jane K Jane K tycker: