NDD Flytt & Städ AB

Välkommen till NDD Flytt & Städ AB!

Vi på NDD Flytt & Städ AB är snabbt på plats om du behöver hjälp flytt eller städning. Vi hjälper både företag och privatpersoner med diverse flyttjänster och städtjänster. Vi är belägna i Norrköping med kan hjälpa till med flytt och städ i hela Sverige.

Tjänster: Flytt, flyttstädning, byggstädning, hemstädning, kontorsstädning, pianotransport,

Vi lämnar alltid 14 dagars garanti på alla våra utförda arbeten. Vi har ansvarsförsäkring om olyckan skulle vara framme. Varmt välkommen till NDD Flytt & Städ AB!

344 omdömen om NDD Flytt & Städ AB

Sedan starten hos Reco 2022
    2023-01-27 Verifierad kund
    Perfekt, flytten blev mycket bra, killarna var trevliga o väldigt snabba jag är mycket nöjd.
    2023-01-26 Verifierad kund
    Jag anlitade aldrig detta företag begärde bara offert. De kom hit ändå och jag trodde att det var företaget jag anlitat som kom. De hann i alla fall packa porslinet innan den rätta flyttfirma kom.
    Packningen var det inget fel på och de var snabba och duktiga. Dock var en del av porslinet skadat.
    Hejsan Marika ,
    så tråkigt att du har blandat flera företag och skrivit kontrat med ,våra killar hann packa 10 kartonger dock var det inte dom som utförde flytten när det gäller skada så är inte vår företag som orsakat detta .
    hoppas ni har förståelse för detta och försaka vara mera uppmärksamma till nästa gång när ni anlitar flyttfirma säg till inte skriva kontrakt med flera flyttfirmor .
    med vanliga hälsningar
    NDD
    2023-01-26 Verifierad kund
    Snabb svar på vår förfrågan. Vänligt bemötande samt väl utfört uppdrag. Vi är jättenöjda
    Trevligt

Hoppades positivt

Mycket nöjd med städningen
    2023-01-24 Verifierad kund
    Bra flytthjälp men mindre bra städning.

Trevlig bemötande överlag både av flytt och städpersonal.

Vi fick reklamera städningen, de hade missat golvet i ett rum, köksbänkarna var flammiga av regöringsmedelsrester, men det var även mindre mindre brister i försterputning och damm kvar på en del hyllor som upptäcktes senare.
    2023-01-24 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemötande av personalen. Snabb och effektiv städning till ett bra pris. Mkt nöjd!
    2023-01-20 Verifierad kund
    Jag blev bemött på ett trevligt sätt och jag kommer att annlita dom igen om jag skulle behöva och rekomendera dom till släkt och vänner som behöver en flytt
    2023-01-20 Verifierad kund
    Mycket nöjd med flytthjälpen. Tydlig info innan och trevlig bemötande både av kundtjänst och flyttmannarna på plats.
    De skötte flytten utmärkt.
    Städhjälp via er men kom som jag förstod det från Aros städ. Bästa städningen jag någonsin fått. Ugnen var som ny. Riktigt roligt att lämna över det så fint till de nya ägarna.
    Tack!
    2023-01-18 Verifierad kund
    Anlitade NDD för hjälp med flytt. Grabbarna som kom var trevliga och väldigt snabba. Superbra utfört och framför allt effektiva, vilket jag uppskattade enormt! Tack!
    2023-01-16 Verifierad kund
    Mycket duktiga på flytten och städningen! Tack så mycket!
    2023-01-14 Verifierad kund
    Det va fantastiska killar.jag är mycket nöjd . Dom plastade in och va rädd om grejerna. Och fort gick det. Kommer att rekommendera dom till andra. Hade så bra
    2023-01-12 Verifierad kund
    Allt gick bra. Kom i tid proffesionellt utfört inga som helst problem trevliga killar att att göra med.
    2023-01-10 Verifierad kund
    Bemötande var bra, både vid bokning och flytt.
    Upplevde dock personalen vid flytt tillfället som slarviga. Flera möbler skadades och även golvet repades i nya lägenheten.
    Dom hittade inte till nya lägenheten, jag förväntar mig att man använder GPS el dyl om man är osäker på vägen när man har ett sånt yrke. Dom åkte även till fel lägenhet när dom skulle lasta för andra gången, har man inte adressen noterad någonstans?
    Sen flyttade dom inte allt heller, jag hade noga beskrivit mitt bohag vid telefonkontakt och vi kom överens om en mindre bil men två turer eftersom det skulle bli billigare för mig. Nu flyttades inte allt, dom sa att bilen var full vilket mina grannar sa att den inte var.
    2023-01-10 Verifierad kund
    Trevligt bemött av grabbarna, samt bra att vi hade kontakt under flytten av sofforna.
    2023-01-09 Verifierad kund
    Trevlig och hjälpsam personal som kom när de skulle och skötte flytten klanderfritt.
    2023-01-08 Verifierad kund
    Jag kan varmt rekommendera NDD Flytt& Städ AB. Trevliga och professionella som jobbade på intensivt och jag uppskattade så mycket deras lugn och hur tydliga dom var. Allt kom fram i toppskick och kartongerna ställdes snyggt på sidan så det var lätt och komma åt och även snabbt komma i ordning i mitt nya hem. Och möblerna ställdes på sin plats och dom monterade upp lampa och sängen mycket snyggt. Är så tacksam för all hjälp.
    Bättre flyttfirma kan jag inte tänka mig. Verkligen helt underbara personer som gjorde ett enormt bra jobb. Kommer absolut använda dom igen om det blir flytt i framtiden.
    Flytt och städ
    John var jätteduktig och noga! Rädd om mina möbler!!!
    Den andra killen var slarvig och slog i möblerna i dörrarna,han kunde knappt någon svenska
    2023-01-08 Verifierad kund
    Flyttning, snabba och effektiva killar.
    Rekommenderar starkt!
    För er som behöver flytt hjälp och flytt städ
    Jag flyttade från Sverige till Norge, Ni gjorde ett riktigt bra jobb.
    Mycket nöjd! Väldigt fina priser dem har..
    Nästa gång jag flyttar ska jag ringa Neddflytti igen, jag är säker på att de hjälper mig igen...
    2023-01-02 Verifierad kund
    Allt kontakt med företaget har varit mycket bra. Jag har fått klara besked vid de olika kontakterna med företaget. Personalen som kom och hjälpte till med flytten var duktiga, snabba och bra bemötande.
    tjänsten uppfyllde alla mina förväntningar.
    Jag kan varmt rekommendera företaget till andra kunder.
    2023-01-02 Verifierad kund
    Det vart helt okej städat. Några hyllor och någo öist som fortfarande ba dammiga
    2022-12-31 Verifierad kund
    Snabb, smidig och flexibel hantering av bokning. Samira var en pärla!

Flytten gick också väldigt smidigt. Inga skador på möblerna.
    2022-12-30 Verifierad kund
    Mycket prisvärd - hemskt duktiga och trevliga grabbar som skötte själva flytten
    2022-12-24 Verifierad kund
    Väldigt dåligt och inte bra för att jag fick inte gödkän från besiktning efter de gjorde städning lägenheten.
    2022-12-23 Verifierad kund
    Grabbarna var trevlig och jobbade mycket snabbt men städningen i lägenheten var riktigt dålig. En byrå gick sönder och mina förväntningar på städningen var mycket högre. Besiktningen gick inte igenom utan det behövs städas igen.
    2022-12-14 Verifierad kund
    Trevliga , jobba hårt och gjorde det dem skulle . Super nöjd !
    2022-12-14 Verifierad kund
    Bra bemötande. Professionella och trevliga. Det gick jätte snabbt och smidigt. Att flytta med hjälp av NDD rekommenderar ja. Bra pris och nu ska vi se hur blir det med städning.
    Rekommenderar denna företag.
    2022-12-13 Verifierad kund
    Det var svårt att få kontakt innan flytt för att få kartonger (det tog en vecka då jag försökt först sms, sedan ringa mobil, sedan maila, sedan åka till deras kontor).

Under flytt var det mycket klagomål på att de inte fick gå in med skor på parkettgolvet trots att de tidigare (då jag åkte till deras kontor) lovat att de inte skulle göra det.

Alla möbler kom fram oskadda och det var det viktigaste. Men nästa gång jag flyttar väljer jag nog en annan firma.
    2022-12-12 Verifierad kund
    Flyttföretaget gjorde ett utomordentligt bra jobb. Snabbt, säkert och utan skador.
    Fordonet var emellertid något begränsande eftersom vi trots två turer inte fick med oss hela flyttlasset.
    Personalen var trevlig och gjorde ett mycket trevligt intryck.
    //Bosse
    2022-12-12 Verifierad kund
    Himla tillmötesgående och mycket bra service det gick snabbt och smidigt med flytten och ni var väldigt duktiga fem av fem
    2022-12-12 Verifierad kund
    Dom höll sig till utlovad offert. Flytten gick bra och städningen var verkligen väl genomförd. Prisvärd!
    2022-12-11 Verifierad kund
    Dom va försenade ,otrevliga oproffsiga.men deras chef va jätte bra.
    2022-12-11 Verifierad kund
    Det var pålitliga personer som hjälpte till med flytten av de olika sakerna
    2022-12-10 Verifierad kund
    En mycket trevlig bemötande. Framför allt var jag imponerad över de låga priserna och hur noggranna de var med att ställa in varje möbel i rätt rum.
    2022-12-10 Spontant omdöme
    **VARNING**

Absolut sämsta flyttfirman. De får all underlag. Räknar på jobbet för att vinna anbudet. Lastar hälften av bohagen och sen ringer s k chefen och kräver en på mer betald.
    2022-12-09 Verifierad kund
    Jag fick ett mycket trevligt bemötande vid bokning&kontakt.Perfekt städning inget att klaga på.proffsiga flyttkillar,dock svårt att kommunicera på plats då ingen talade Svenska,kan lätt bli missförstånd då mellan parterna.
    Jag köpte en flytt&städ,men felberäkning gjorde att jag fick köpa till en flytt till.Men i övrigt är jag mycket nöjd.
    2022-12-09 Verifierad kund
    Bra och noggrann städning. Jobbar på och samarbetar bra.
    2022-12-08 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande. Snabba och effektiva.
    2022-12-08 Verifierad kund
    Beställde flytthjälp! Fick bästa service man kan få, av trevlig, hjälpsam och artig personal! Rekommenderas varmt!
    Tack!
    Mvh Camilla
    2022-12-08 Verifierad kund
    Flytten genomfördes inom tidsramen och bemötandet av personalen var bra. De hade dock bedömt behovet av bil och personalresurser fel, och hade inte full koll på vad som var beställt gällande möbler. En tavla gick sönder, och vi fick svaret att den redan var trasig (vilket vi vet att den inte var). Personalen hade tagit kort på den trasiga tavlan för att visa att den redan var trasig, men det visar ju inte när och hur den gick sönder enligt oss. När vi kom till lägenheten var det även urin på hela badrumsgolvet som vi fick städa upp. Sen lånade de en jobbarkniv av oss för att laga sin bil och den fick vi inte tillbaka. Så flytten fungerade för oss, men helhetsintrycket blev inte perfekt.
    2022-12-07 Verifierad kund
    Tummen upp, snabbt jobbat men inte bra att ni försökte ändra tiden två gånger
    2022-12-07 Verifierad kund
    Alla var trevliga och dem var försiktiga med möblerna. Väldigt tillmötesgående
    2022-12-07 Verifierad kund
    Trevliga killar, som var snabba o försiktiga.
    Jag hade flytthjälp, och dom fick köra långt för att komma till mig.
    Hälsa dom så gott o God Jul.
    Åsa Genstam
    2022-12-07 Verifierad kund
    Bemötandet var trevligt, jag fick vänta en dag extra på grund av motorhaveri. Detta fick jag ingen info om, utan fick själv ringa för att få veta varför de inte kom. Dagen efter ringde de och sa att de kunde komma tidigare, trots att jag informerat att det inte gick förrän 14,00. Killarna som kom med mina grejor ( tunga soffor) hade inte fått info om att det inte fanns hiss, trots att jag givit den informationen. De bar med gott humör och gjorde ett väldigt bra jobb!
    2022-12-07 Verifierad kund
    Tyvärr glömdes många ytor bort vid flyttstädet. Fönsterbläck blev inte avtorkade, fönstertvätt på inglasad balkong blev inte gjord trots att vi betalade extra för det, damm och spindelnät hängde kvar i taket och vissa dörrkarmar var ej avtorkade. På de ytor som städades användes för mycket rengöringsmedel. På golven låg en yta av vitt rengöringsmedel. Städarna har även gått på det nytorkade golvet med skor, på många ställen kunde man se deras fotspår på det "nystädade" golvet.
    Ugnen och ugnsplåtarna var över förväntan, mycket rent. Hela köket överlag var bra städat.
  • Madeleine E
    skrev om NDD Flytt & Städ AB
    2022-12-07 Verifierad kund
    Trevliga och duktiga killar som klarade min flytt exemplariskt. Så nöjd!
    2022-12-06 Verifierad kund
    Lite strul från början dock löste allt sig. Alla som inblandade skötte sig på bästa sätt. En extra eloge till arbetsledaren som gjorde det där lilla extra 👏👏👏. Superbra städpersonal som gnodde skinande rent.
    2022-12-05 Verifierad kund
    Flytten i sig var ok men städningen var inte ok.
    2022-12-02 Verifierad kund
    This company is people's of unprofessional. I have bought the services for moving and cleaning 🙃.
    IN MOVING the 2 guys and just doing oh oh all time and downloaded all thing in living room instead of to put things where it should be ,even though all boxes were clearly written where to put and so.
    IN CLEANING Ndd buy services from others and no information if things not cleaned .

In short it's just mess I would say be careful in hiring .
    2022-11-30 Verifierad kund
    Trevliga killar. Flytten gick smidigt.

Flytt av lägenhet från Linghem tlll Ljungsbro.