NFM & Entreprenad

4.4

10 omdömen om NFM & Entreprenad

VICTOR L
Skrev om NFM & Entreprenad

Alltid nöjd efter att ha anlitat NFM

Värmdö Kakel & Design AB
4.0/5 i betyg av 100 omdömen 4.0 av 100 omdömen

Evelina T Evelina T
Jörgen H
Skrev om NFM & Entreprenad

Den offererade, beställda och utförda tjänsten bestod i ommålning av vår villa. Priset var konkurrenskraftigt, önskad tidpunkt för arbetets genomförande tillmötesgicks, tidplanen höll, målarna var noggranna och proffsiga och jobbade hårt, resultatet blev utmärkt. Det är helt enkelt så här det ska gå till.

Anna-karin H
Skrev om NFM & Entreprenad

Dåligt jobb Inte särskilt trevligt bemötande Verkade handla mest om att avklara arbetet så fort som möjligt.

Svar från NFM & Entreprenad

Hej Anna-karin. Tack för att du tog dig tid att ge ett omdöme. Jag skulle gärna vilja veta mer om ditt omdöme att vi inte bemött er på ett trevligt sätt eller levererat den kvalitén ni eftersträvat. Detta är inget jag hört från er när vi gjorde arbetet hos er vilket jag mer än gärna hade vilja höra om ni va missnöjda med nånting. Det va ca 7 månader sen vi hjälpte er med erat projekt och jag har fortfarande inte hört nånting. Ni får jätte gärna höra av er till mig så jag får veta mer om detta. Vi strävar alltid efter kundens...

Målerifirma Alfred Holm
4.4/5 i betyg av 322 omdömen 4.4 av 322 omdömen

Anrikt och ansvarstagande företag som alltid levererar det de lovar.

Staffan P Staffan P
Ekenhall Måleriservice Ab E

Har inget dåligt alls att säga, bra kontakt, riktigt bra slutresultat, bra kontakt med chefen från början till slut! Kommer ringa Nfm nästa gång vi ska måla :)

Marjo W
Skrev om NFM & Entreprenad

Målning av träbalkong och husvägg. Snabb och tydlig offert. Oftast kom två målare och utförde arbetet. De började tidigt på morgonen och kom alltid i tid med rätt utrustning. Vänliga och tillmötesgående. Jobbade varje dag hos oss (istället för att hoppa mellan oss och andra jobb) tills allt var klart. Ordning och reda med burkar, trasor mm De mer än levde upp till våra förväntningar. Vi rekommenderar dem varmt!

BM Villatak & Måleri AB
4.9/5 i betyg av 253 omdömen 4.9 av 253 omdömen

Vårt projekt: ca 250 kvm valmat tak. Byte av en takstol, råspont, tegel, hängrännor och stuprör. Eftersom det är valmat så innebar det att v

niklas f
Skrev om NFM & Entreprenad

Spackla och måla om ett badrumstak och hall. Dom håll tiderna perfekt och vart till och med billigare en det vi kom överens om .

Göran D

Husmålning, väldigt bra utfört

Palma Bygg
4.8/5 i betyg av 435 omdömen 4.8 av 435 omdömen

Bror Kai Kraft Ab B
Skrev om NFM & Entreprenad

Kvalitet för dålig om inte Nicklas kör själv. Pris för högt

Maria E
Skrev om NFM & Entreprenad

Målning av hus. Proffsigt utfört arbete. Trevligt bemötande. Kom alltid i tid . Inget spill eller kladd. Fantastiskt slutresultat. Kommer absolut anlita dem igen.

Entreprenadhuset
4.8/5 i betyg av 156 omdömen 4.8 av 156 omdömen

Anna Karin Ulrica A Anna Karin Ulrica A
Per Lundkvist L
Skrev om NFM & Entreprenad

Målning av hus utvändigt. Trevliga och respektfulla. Gjorde ett mycket bra jobb på utsatt tid. Jag rekommenderar dem varmt.

Svar från NFM & Entreprenad

Hej Per. Tack för det fina omdömet. Mvh Niklas