Nivå Bar & Matsal

NIVÅ BAR CASINO MATSAL

7 omdömen om Nivå Bar & Matsal

Martin B
Skrev om Nivå Bar & Matsal

Vi var här och åt medioker mat med en grupp vänner. När alla hade betalat sin del av notan så sa den otrevliga servitrisen att vi inte hade betalat för två öl och ett glas rött vin. När vi sa att det inte stämde hotade hon med polisanmälan. Till slut betalade vi motvilligt. Vad som gör historien lustig är att jag har fått höra av två vänner att de har varit med om exakt samma sak. Då också två öl och ett glas rött. Vi har i efterhand dubbelkollat att verkligen ingen hade missat att betala. Vem borde polisanmäla vem egentligen... Aldrig mer Nivå!

S
Skrev om Nivå Bar & Matsal

Maten är god men servicen är usel.

J A
Skrev om Nivå Bar & Matsal

DYRT så in i helvete! MEn schysst ställe på helgerna.. Bra folk!

Peter N
Skrev om Nivå Bar & Matsal

Menyn är övelag inget utöver det vanliga med undantag för om man vill ha en bit kött så är detta rätt ställe.

Frida N
Skrev om Nivå Bar & Matsal

Till nivå kan man gå när man vill äta gott, gå ut och ta en drink eller festa loss ordentligt. Fräscht två-våningsuteställe med snygg inglasad altan och stor härlig uteservering. Trevlig personal och många olika goda drinkar att välja mellan.

Maja L
Skrev om Nivå Bar & Matsal

Kul ställe att festa på, främst på sommaren när uteserveringen är öppen. oftast mycket folk, iallafall på lördagar. Fin lokal, tre barer. Ett litet dansgolv med betoning på litet så jag går ju inte dit om jag är sugen på att dansa. Sjysst musik oftast. Personalen är väll helt okej. Öppet till tre på fre och lör tror jag vilket är en rätt lagom tid att stänga på tycker jag. Jag skulle nog vilja påstå att det är det bästa stället att gå ut på i Karlskrona, men det är ju inget ställe i världsklass direkt=)

Beatrice d
Skrev om Nivå Bar & Matsal

Trevligt ställe, men inget som skiljer sig ur mängden... Det är hit de flesta Karlskorna bor går vare sig de ska ut och ta en öl, har haft firmafest eller om de ska ut och käka. Det finns dock inget bra ställe och dansa på, visst vid baren... men det e ju inte allt för kul då det alltid går folk fram och tillbaka där..