Alla kategorier Elektriker Blekinge Karlskrona Nofatel AB

Utövägen 3A, 371 37 Karlskrona — Visa karta

Läs vad 7 kunder tycker om Nofatel AB

• Patric W
    Patric W skrev om Nofatel AB
    Helt förjävla dåligt! Blev lovad fyra st abonnemang. Tre st blev beställda, men telefonerna kom en månad försent. Det fjärde fick vi beställa av annan försäljare på annat bolag. Beställde även en växel, där mitt nr (beställarens) inte ens fanns med, utan ett nr som gick till en man i Göteborg. Beställde även en flytt från en annan operatör, blev lovad att det inte skulle bli något driftuppehåll, där klippte den andra operatören bara abonnemanget och vår anställde stod 50 mil bort utan telefon...
    Inte nog med allt strul så stämde inte priserna, och fick precis en faktura på frakt av telefoner som kom ca en månad försent.

Allt detta gäller Telia skall tilläggas.

STOR varning!
  • Isabelle L
    Isabelle L skrev om Nofatel AB
    Bluff, bluff, bluff, är du företagare så lägg bara på luren om du vill slippa problem. Är du intresserad av Telias produkter så kontakta ex Telias egna butiker för bra service, vår erfarenhet efter att ha blivit lurade 2 gånger
    M.
  • Patrik H
    Patrik H skrev om Nofatel AB
    Mig lurade dom totalt. Sa att dom kunde sänka mina kostnader på mitt abonemang. Istället la dom upp ett till abonemang. dom lurade mig på 12000 kr.
  • Rikard F
    Rikard F skrev om Nofatel AB
    Vet inte ett skit om företaget egentligen, men vi tycker om sara där iaf, så blir 5 st såna här färgglada badbollar.

Nyköpings Byggservice AB
  • Markus A
    Markus A skrev om Nofatel AB
    Nofatel är ett extremt blufföretag. Lovar en massa och sen skiter i att följa upp eventuella klagomål. Så här i efterhand var mycket av det säljaren sa ren lögn och nu sitter vi fast med massa dyra förhöjda avgifter för saker som skulle varit gratis om man tecknade abonemang via dem. Riktigt uselt.
  • Anders
    Anders skrev om Nofatel AB
    Handlat av Nofatel ett flertal gånger och har alltid blivit super nöjd. Köper dock Telia och inte Telenor som föregående talare. Detta kanske är ditt fel val och inte vem du handlar av, eller?
  • Johan L
    Johan L skrev om Nofatel AB
    Nofatel är ett oseriöst telefonförsäljarföretag. Tecknade ett ab där för ett år sedan där jag blev lovad guld och gröna ängar. Efter första fakturan förstod jag att något var väldigt fel. Bråkat med Telenor och Nofatel i över ett år innan jag nu slutligen har fått upprättelse (lång och tråkig historia).

Jag är inte den enda som har blivit lurad ...

Till ovanstående talande, är det mitt val att dom skiter i att skicka mobiltelefonen som jag blev lovad i avtalet?

Utövägen 3A, 371 37 Karlskrona