Nolhage Bil AB

Nolhage Bil AB

Ring 044-10 99 69 nolhagebil.se

Välkommen till oss på Nolhage Bil! Vi köper, säljer och byter bilar av alla märken och modeller. Funderar du på att byta bil, kom förbi oss så kan vi visa de bilar vi har inne och samtidigt ta en titt på din nuvarande bil. Vill du slippa allt jobb som tillkommer om du säljer din bil privat? Inga problem, vi hjälper dig gärna...

52 omdömen om Nolhage Bil AB

Monica Birgitta O
Skrev om Nolhage Bil AB

Köpte en bil i okt, årsmodell 2020. Kände mig nöjd med bra bemötande och allt (blev lite besviken att de inte sa att bilen skulle servas direkt, det sa displayen direkt när vi lämnade firman) . Men nu när vi bytte till vinterdäck visade det sig att vi gett 7500kr för dubbdäck från 2017... Alltså 4 år gamla däck. Har frågat och visat 2 olika däckfirmor och ingen av dem skulle betalat mer än 4000kr för dem. Så där känner jag mig lite lurad...

Bilförmedlingen Helsingborg
4.7/5 i betyg av 412 omdömen 4.7 av 412 omdömen

Har sålt 2 bilar på kort tid. Det tog ca 2-5 dagar för var bil till att bli såld till fullt begärt pris. Måste berömma Erik Odbjer som är

Anne-marie A Anne-marie A
ZEKA I
Skrev om Nolhage Bil AB

Köpte nyligen en audi A3 från dem med min tidigare bil som inbyte. Dem har ett otroligt bra bemötande samt var det en väldigt smidig affär, fick bilen levererad hela vägen till Stockholm i precis det skick dem lovat. Är så nöjd med bilen Rekommenderar starkt denna firma!!!

Kurt Johan S
Skrev om Nolhage Bil AB

Jag har precis sålt en bil till Nolhage bil. Jag trodde inte att en bilhandlare kunde vara så bra och seriös att ha med att göra. Högsta betyg till Nolhage Bil. Kan absolut tänka mig att även köpa bil hos dem.👍

Ulf Thomas H
Skrev om Nolhage Bil AB

Det var den mest ultimata kundupplevelse jag någonsin har haft. Allt löst på distans via telefon, jag fick bilen levererad till jobbet där man oxå hämtade upp inbytesbilen. Aldrig upplevt ett sådant lösningsfokuserat kundfokus tidigare. Jag lär och tar med mig till min egen verksamhet där jag möter kunder. Full pott till medarbetarna på Nolhage. Nästa bil köper jag med stor sannolikhet hos dem. Bästa kundmötet någonsin.

Andreas P
Skrev om Nolhage Bil AB

Första gången jag köper bil här, professionella hela vägen hittills. Tillmötesgående, bra känsla och kunnande. Fick bilen idag och återstår att se om de är lika duktiga om jag behöver hjälp att åtgärda något med bilen. Detta är för mig lika viktigt för relationen.

ENIS P
Skrev om Nolhage Bil AB

Jag rekommenderar inte för att köpa bil på nolhagebil dom är inte seriösa med kunder jag hade problem med min bil dom vill inte reparera bilen eller står för kostnaden men nu jag ska vidare till tingsrätt

ANDREAS Å
Skrev om Nolhage Bil AB

Helt otroligt bra efter massor av strul. Köpte en perfekt bil med perfekt historik. Efter att vi observerat ett problem som varken vi eller Nolhage Bil kunde förutse bemöttes vi på ett fantastiskt bra sätt. Efter djupgående felsökning konstaterades att en omfattande renovering av motorn behövdes. Kostnaden delades mellan Nolhage, försäkringsbolaget och biltillverkaren. Kostade inte mig som kund en krona och jag kommer givetvis köpa min nästa bil av Daniel och gänget! I vissa fall har man helt enkelt otur. Felet på vår...

Gustav Fredrik S
Skrev om Nolhage Bil AB

Gjort en bytesaffär med Daniel och Mattias på Nolhage Bil, rakt igenom en ypperlig affär. Bra kommunikation, tydlig beskrivning samt oerhört serviceminded då Daniel personligen levererade min bil. Mina starka rekommendationer, kommer med största sannolikhet göra affär igen.

Juras P
Skrev om Nolhage Bil AB

Köpte bil och personal var trevligas som man kan träffa. Servis var 100% best.

Henrik T
Skrev om Nolhage Bil AB

Köpte en fantastiskt fin Volvo v60! Blev väldigt väl bemött! Bilen överträffade mina förväntningar!

Olof N
Skrev om Nolhage Bil AB

Mercedes CLA 220d En mycket smidig affär. Trevligt bemötande och kunniga försäljare. En mycket fin bil med testprotokoll från Besikta. Jag kan varmt rekommendera Nolhage bil. Olof

Amanda N
Skrev om Nolhage Bil AB

Vi köpte en Volvo v60 2013 årsmodell på Nolhage Bil. Bilarna var överlag väldigt välrekonditionerade. Vi fick väldigt bra bemötande från start. Efter bara några dagar insåg vi att låset på förardörren inte låste/låste upp sig som det skulle. Vid återkoppling med Nolhage Bil meddelade de att de självklart ordnar en verkstadstid för att åtgärda felet. Nu är bilen fixad och vi är mycket nöjda med vårt köp och med kontakten med Daniel och Martin :)

Athanassios H

Väldigt bra bemötande,trevlig personal,toppen

Anita S
Skrev om Nolhage Bil AB

Letade efter extrabil, blev en sådan vi ville ha, snabbt o bra👍

Tony A
Skrev om Nolhage Bil AB

Mycket god service och bemötande.

Joakim L
Skrev om Nolhage Bil AB

Köpte en bil. Blev väldigt bra bemött och kände snabbt att dessa kan man lita på. Fick lite problem med bilen kort efter men det fixa dom utan problem. Riktigt bra människor. Ska rekommendera dom till många. Kommer köpa bil av dom fler gånger.

Ida C
Skrev om Nolhage Bil AB

Jag köpte en väldigt fin och bra bil!! Kan sammanfatta allt som utmärkt och perfekt!!

Elin N
Skrev om Nolhage Bil AB

Köpte bil och väldigt nöjd med hela upplevelsen. Väldigt tillmötesgående och schyssta 👍🏼

Erik O
Skrev om Nolhage Bil AB

Mycket trevligt och professionellt bemötande. Säljarna är ärliga och kunniga, de känner sina bilar, och ger gott intryck. Alla bilar putsade och rena. De ordnade service och besiktning. Mycket positiv upplevelse. Tack

Emelie S
Skrev om Nolhage Bil AB

Jag köpte en bil. Trevligt bemötande och kunnig personal! Återkommer gärna om Det blir fler bilköp.

Sebastian P
Skrev om Nolhage Bil AB

Köpte bil av nolhage bil. Det var ett bra bemötande. Trevlig personal. Är nöjd med min affär. Kan rekommendera dem!

Andreas A
Skrev om Nolhage Bil AB

Mycket bra bemötande, köpte en beg Volvo xc70.

Jan K
Skrev om Nolhage Bil AB

Köpte en Mercedes R Bemötande var mkt trevlig och proffsig Väntade mig en ett halvt seriös bilfirma(tidigare erfarenheter) men det var en total överaskning. En fin byggnad, fresch och ordning i lokalen. Bege försäljarna mkt duktiga och hjälpsamma. En av de - Martin kontaktade mig dagen efter , frågade om resan hem ( 50 mil) gick bra och om bilen funkade som den skulle. Det var en trevlig upplevelse . Jan K. Saltsjö-Duvnäs ( Stockholm) 070-5753074

Carina C
Skrev om Nolhage Bil AB

Är supernöjd med mitt bilköp, tillmötesgående super service kan varmt rekommendera den

Carina C gillar detta
Sofia C
Skrev om Nolhage Bil AB

Helt klart den bästa bilhandelen. Köpt 2 bilar från han och har varit lika nöjd varje gång. Och även rekommenderat familjen så dom köpt bil. 😊 många plus till Nolhage bil. Blir säkert fler köp där ifrån.

Carina A

Bilköp. Trevligt bemötande.

Ronny E
Skrev om Nolhage Bil AB

Trevliga killar med bra service och bra bemötande.

Carola S
Skrev om Nolhage Bil AB

Fantastisk personal som e mycket tillmötesgående

Hans Roland S
Skrev om Nolhage Bil AB

Super bra bemötande . Och trevliga . Fina bilar . Kan varmt rekommendera denna bil firma . Mvh Mikael Ström

Magnus W
Skrev om Nolhage Bil AB

Tack daniel och Martin för fantastisk service och hjälpsamhet i samband med min bilaffär!

Philip M
Skrev om Nolhage Bil AB

Trevligt bemötande utav Daniel och Martin. Höll vad de lovade och gjorde det väldigt enkelt gällande inbyte utav min gamla bil och köp utav den nya. Rekommenderas varmt!

Gisela L
Skrev om Nolhage Bil AB

Köpte bil, Honda Civic, och från början till slut var det toppen bra kommunikation och allt gick smidigt!

Oskar N
Skrev om Nolhage Bil AB

Köpte en Opel Insignia, Lundhage bil erbjöd ett fantastiskt bemötande och var oerhört kundorienterade. Kan varmt rekommendera!

Sven L
Skrev om Nolhage Bil AB

Köpte en bil vw scirocco Hjälpsamma hämtade på stationen i Hässleholm hjälpte till att lasta somnar hjulen

Martin S
Skrev om Nolhage Bil AB

Köpte nyligen bil hos Lundhage Bil, min tredje faktiskt, och är lika nöjd nu som alltid. Trevligt bemötande, bra service och bilar som snällt rullar genom besiktningen när det är dags. Helnöjd!

Örjan S
Skrev om Nolhage Bil AB

Bil trevlig personal kunnig personal

Anne J
Skrev om Nolhage Bil AB

Mycket trevlig och tillmötesgående. En bilfirma man verkligen vill gynna ! Supernöjd med mitt köp !

Maria L
Skrev om Nolhage Bil AB

Lundhage Bil förmedlade försäljning av min bil på ett för mig mycket smidigt och enkelt sätt. De skötte hela processen på ett professionellt sätt, med ett väldigt trevligt bemötande! Kan varmt rekommenderas! Maria

Kitte P
Skrev om Nolhage Bil AB

Nöjd med allt både bemötande och hjälp med allt ett riktigt toppenföretag.

Stefan S
Skrev om Nolhage Bil AB

Bra bemötande och trevlig service vid vårt bilköp.

Filip F
Skrev om Nolhage Bil AB

Köpte en Volvo V70. Fick ett väldigt fint bemötande av företaget. Kunniga och hjälpsamma.

Bo N
Skrev om Nolhage Bil AB

Köp av beg bil Mycket bra bemötande Seriösa o duktiga Rekommenderar Lundhage Bil

Gunvor L
Skrev om Nolhage Bil AB

Blev väldigt bra bemött .Köpte en hyndai 1.20 , var vänliga och trevliga . Dom passar som för säljare mvh gunvor

Ann-Christine A
Skrev om Nolhage Bil AB

Köpte en bil. Nöjd med allt. Bra service bemötande och kontakt. Utmärkt.

Tomas G
Skrev om Nolhage Bil AB

Trygg affär. Trevliga och hjälpsamma säljare. När jag frågade om bilens skick fick jag raka svar och slapp bli besviken när jag hade kört 150 km. Nöjd med affären!

Martin L
Skrev om Nolhage Bil AB

Mycket nöjd med mitt bilköp. Bra service från personalen som var engagerade och tillmötesgående.

Micke H
Skrev om Nolhage Bil AB

Jag inhandlade en begagnad bil vilken jag är mycket nöjd med bilen var i mycket bättre skick än vad som beskrevs för mig vilket gjorde att köpet blev än mer nöjdsamhet för mig. En försäkring på tre månader fanns vilket tog kostnaden för kylarfläkt som under första månaden upptäckes ha varit ur funktion. Så mycket bra företag som tog ansvar.

Andre K
Skrev om Nolhage Bil AB

Väldigt trevliga och måna om sina kunder!

John-Inge M
Skrev om Nolhage Bil AB

Mycket bra service.bra bemötande . Bra med 3 mån garanti.

Malin N
Skrev om Nolhage Bil AB

Köpte en bil. Fick väldigt trevligt bemötande och affären var väldigt smidig. Fick allt som utlovats på bästa sätt.