Nordic Invasion AB

4.5 i betyg av av 24 omdömen

Läs vad 24 kunder tycker om Nordic Invasion AB

• 2020-05-07

Dennis K skrev om Nordic Invasion AB
    Riktigt bra, levde upp till alla mina förväntningar. 3e gången jag åker med nordic. Vill man åka på fest resa är det dem som gäller! Läs mer
  • Reco tipsar!
    Kenzan Tours
    4.7 / 5 i betyg — 243 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Vi beställde en resa av Kenzan tours till Tanzania med safari och sedan flög vi ut till en liten ö som tillhör Tanzania som heter Pemba. Vi"
    Felicia S
  • 2020-04-29

Lena L skrev om Nordic Invasion AB
    resa till magaluf
    bra kundbemötande och god service.
    Allt blev enl önskemål.
    Bra guider på plats, dygnet runt. Läs mer
  • 2020-04-27

ISAK B skrev om Nordic Invasion AB
    Bästa! Alla som jobbar där är trevliga och de svarar snabbt via mail. 10/10 Läs mer
  • Reco tipsar!
    La Villa
    4.6 / 5 i betyg — 305 omdömen
    Badge2019
    "Vi hade tidigare bokat konferensresa med La Villa och varit nöjda. Denna gång blev det några småfel som rättades till men som drog ner betyg"
  • 2020-04-27

Maja B skrev om Nordic Invasion AB
    De är inte så mån om sina kunder och svåra att få tag på. Läs mer
    2020-04-27 Ronja Å svarar Maja B
    Hej Maja!

Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om oss. Det är tråkigt att du känner så, vi nås på telefon alla vardagar mellan 9-17. Mailar du till oss får du alltid svar vardagar inom 24 timmar. Du är välkommen att kontakta oss om det skulle vara några frågor eller funderingar.
  • JONATAN J

2020-01-15

JONATAN J skrev om Nordic Invasion AB
    Reste med Nordic Invasion till Magaluf i somras och hade den bästa veckan i mitt liv!! Kommer aldrig i mitt liv glömma av partybåten 😍 Läs mer
  • 2019-12-09

Emmy Tummelisa G skrev om Nordic Invasion AB
    Avbokade min resa jag hade bokat och det skulle ta 14 dagar att få tillbaka pengarna men har fortfarande inte fått tillbaka pengarna och har gått 19 dagar nu..
    Sen skrev dom att jag skulle höra av mig i slutet av förra veckan om pengarna ej kommit till kontot och när som inte hade gjort det hörde jag av mig till dom men då slutade dom svara på mig istället.
    Riktigt dåligt stil av ett företag. Läs mer
  • 2018-08-17

Marcus A skrev om Nordic Invasion AB
    jag åkte med ert bolag för ett tag sen och blev väldigt besviken över min vistelse med er och tänkte nu berätta allt som var dåligt det var att gymmet såg verkligen inte ut som på bilden utan det var istället ett väldigt litet gym, rummen var dåligt städade och massa småkryp fanns det också. Det var väldigt mycket oljud på hotellet vilket gjorde att man inte fick någon sömn alls och det var varmt på rummet för våran AC funkade inte och kortet till rummet gick sönder hela tiden så fick gå ner minst två gånger om dagen så att dom kunde fixa det. Personalens service var under all kritik och har aldrig blivit så illa bemött innan som jag blev där och maten var inte heller bra fick besöka toaletten strax efter jag hade ätit så jag vill varna alla andra att inte välja dom om ni ska boka en resa!! Läs mer
  • 2018-04-25

Bibbi H skrev om Nordic Invasion AB
    Bästa resan i mitt liv! Hjälpsamma guider, bästa festerna och finaste stränderna! Läs mer
  • 2018-04-25

Lina H skrev om Nordic Invasion AB
    Super nöjd med min resa! Super härliga guider, grymma event och skönaste stämningen! Rekommenderas till alla studenter :D Läs mer
  • Zacharias Å

2018-04-05

Zacharias Å skrev om Nordic Invasion AB
    Perfekt studentresa! Om ni vill ha riktigt bra resa relaterat till studeneter så har ni kommit helt rätt! Läs mer
  • Sanna J

2018-03-16

Sanna J skrev om Nordic Invasion AB
    Perfekta studentresan! Sköna guider, grymma event och bra info varje dag väl på plats. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Tobias P

2018-03-13

Tobias P skrev om Nordic Invasion AB
    Talar nog för hela min klass när jag säger BÄSTA studentresan! Riktigt sköna guider, grymma events och så smidigt eftersom de hjälpte till med allt. Perfekt eftersom det va första resan utan föräldrar för de flesta av oss. Läs mer
  • Mika A

2018-03-13

Mika A skrev om Nordic Invasion AB
    Åkt till både Magaluf och Ayia Napa med NordicInvasion, jättetrevliga guider och de fanns alltid till hands. Läs mer
  • Järron K

2018-01-24

Järron K skrev om Nordic Invasion AB
    Var i Ayia Napa under sommaren 2017 och ska på kryssning nu till helgen med Nordic Invasion, alla frågor jag haft har jag fått svar på inom en timme. De fanns alltid för alla bekymmer man hade nere i Cypern också.
    Inga som helst besvär med bokning, väldigt smidigt och bra priser! Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Anton Q

2018-01-17

Anton Q skrev om Nordic Invasion AB
    Vår resa med Nordic var grymt bra bästa veckan i hittills. bra service rekommenderar starkt!! Läs mer
  • Ezzulddin N

2018-01-16

Ezzulddin N skrev om Nordic Invasion AB
    Vår resa med nordic var väldigt bra! Väldigt bra service! Rekommenderar starkt!! Läs mer
  • Hanna L

Hanna L skrev om Nordic Invasion AB
    Vår resa var guld värd tack vare Nordic! Läs mer
  • Caroline D

Caroline D skrev om Nordic Invasion AB
    Min upplevelse med Nordic invasion har varit hur bra som helst. Jag var i magaluf förra året och älskade det. Dom går alltid att få tag i om man har några frågor, man ser nästan alltid någon på plats som jobbar där. Och smsuppdateringen om allt som händer är en stor favorit. Har redan bokat resa igen med nordic invasion och längtar så mycket. Dom är dom bästa att boka med för att få en grym resa och 100% trovärdiga! Läs mer
  • Ellen L

Ellen L skrev om Nordic Invasion AB
    Tack vare nordic hade jag världensroligaste sommar!! Läs mer
  • Sussi O

2018-01-06

Sussi O skrev om Nordic Invasion AB
    Jag åkte till Aiya napa med nordic invasion i 2 veckor, hur mysigt var det inte?? Alltså guiderna var hur trevliga och sköna som helst, de fick oss verkligen att känna oss bekväma och trygga vilket kändes super bra! Det fanns verkligen aktiviteter för alla och anpassade efter varje individs behov vilket kändes extra bra för mig som inte dricker!! Tummen upp för nordic och dess guider 👍🏽👍🏽 Läs mer
  • 2018-01-05

Victoria D skrev om Nordic Invasion AB
    Reste två gånger till Ayia Napa med Nordic Invasion och båda gångerna var de över mina förväntningar, med guider som bokstavligen fanns till hands 24/7, trevliga och hjälpsamma. Hotellet var bra, bra aktiviteter som de utöver vad som ingick i paketet tog med oss på osv och även prisvärt!
    Rekommenderar dom starkt! Läs mer
  • Jesper A

2017-11-21

Jesper A skrev om Nordic Invasion AB
    Var i magaluf i somras efter midsommar med ett gång vänner, och jag kan inget mer än att säga att de var den bästa resan jag varit med om i hela mitt liv. Det var bättre än mina förväntningar! Grymt hotell, bra service. Underbara människor, fantastiska guider, prisvärt! Rekommenderar starkt till den som vill ha en oförglömlig sommarupplevelse! Läs mer
  • Selma H

2017-11-20

Selma H skrev om Nordic Invasion AB
    Personalen är väldigt hjälpsam och trevlig! Känns tryggt att åka med nordic Läs mer
  • Sandra A

2014-10-15

Sandra A skrev om Nordic Invasion AB
    Vi åkte till Magaluf i början av maj, dålig start med försenat flyg och lite kyligt väder första dagen, men sen blev det riktigt varmt och soligt. Älskade verkligen magaluf och nordic guiderna som styrde upp allt med alla aktiviteter! Det enda negativa var alla fulla britter, men som tur var så bodde det nästan bara nordic resenärer och andra svenskar på Vistasol Läs mer

Bästa Resebyråerna nära Nordic Invasion AB:

GO Cruising (349m)