Alla kategorier Resebyrå Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Nordic Invasion AB

Nordic Invasion AB

Saltmätargatan 19, 113 59 Stockholm — Visa karta

Torggatan 1, 72215, VÄSTERÅS
Kenzan Tours
Henriette E:
TACK FÖR EN UNDERBAR RESA TILL CUBA KENZAN TOURS!! VI HAR HAFT DET BRA FRÅN BÖRJAN TILL SLUT. TOPP BETYG FRÅN MIG!

Resebyråer nära Nordic Invasion AB:

Västmannagatan 15, STOCKHOLM
Välkomna! Läs mer ›
Marita N:
Supernöjda med vår rundresa i Skottland. Suverän hjälp med att organisera och boka allt från flyg, hyrbil och boende. Ett bemötande i världs...

Nygränd 10, STOCKHOLM
Allinc säljer enbart All inclusive resor och är därmed naturligtvis experter på... Läs mer ›
Kari R:
Endast kontakt via E-mail och det fungerat bra. Tyvärr så framgick det ej att pool-baren inte ingick i priset. Allt annat ok!

Läs vad 1 kund tycker om Nordic Invasion AB

• Sandra A
    Sandra A skrev om Nordic Invasion AB
    Vi åkte till Magaluf i början av maj, dålig start med försenat flyg och lite kyligt väder första dagen, men sen blev det riktigt varmt och soligt. Älskade verkligen magaluf och nordic guiderna som styrde upp allt med alla aktiviteter! Det enda negativa var alla fulla britter, men som tur var så bodde det nästan bara nordic resenärer och andra svenskar på Vistasol

Saltmätargatan 19, 113 59 Stockholm