Nordic Invasion AB

4.4

27 omdömen om Nordic Invasion AB

Alexander Eduard H
Skrev om Nordic Invasion AB

+Oceans atmosfär var bra och det fanns gott om sittplatser, men lite dyr alkohol dock. Några av guiderna var väldigt bra och hjälpte en direkt när man behövde hjälp. - Man behövde åka buss till Köpenhamn och sedan flyg till Mallorca istället för att åka direkt från Landvetter. Man behövde även vänta från kl 12 till kl 5 efter utcheckning vilket var tråkigt. Några guider hade ingen koll och kändes oseriösa.

La Villa Travel
4.6/5 i betyg av 464 omdömen 4.6 av 464 omdömen
BadgeThreeYears

Samra H
Skrev om Nordic Invasion AB

Bästa resan någonsin! Vill börja med att tacka guiderna för en så bra upplevelse och säga att dem verkligen var jättesnälla, tillgängliga och verkligen förbättrade resan. Eventen med stora vip bandet var också jättekul även om vädret i Magaluf var lite sisådär men som sagt gjorde guiderna upp stämningen och hypade folket! Hotellet Trh var jättefräsch men de hade dock it stort utbud på maten då jag inte äter fläsk och hade all inclusive.. Flygresan och transfer till och från hotellet gick smidigt utan problem. Tipsar verkligen Nordic Invasion!

ALFRED S
Skrev om Nordic Invasion AB

Guiderna va knappt där kom ibland. Sjukt segt med transfer 7 timmar efter utcheckning. Hotellet var dåligt men det kan väl inte dem hjälpa antar jag.

Kenzan Tours
4.7/5 i betyg av 368 omdömen 4.7 av 368 omdömen
BadgeThreeYears

Eget program i Borneo Bra o konkret rådgivning när vi köpte resan. Flexibel hantering av frågor o ändringar. Programmet blev precis som vi

Dennis K
Skrev om Nordic Invasion AB

Riktigt bra, levde upp till alla mina förväntningar. 3e gången jag åker med nordic. Vill man åka på fest resa är det dem som gäller!

Lena L
Skrev om Nordic Invasion AB

resa till magaluf bra kundbemötande och god service. Allt blev enl önskemål. Bra guider på plats, dygnet runt.

ISAK B

Bästa! Alla som jobbar där är trevliga och de svarar snabbt via mail. 10/10

Maja B
Skrev om Nordic Invasion AB

De är inte så mån om sina kunder och svåra att få tag på.

Svar från Nordic Invasion AB

Hej Maja! Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om oss. Det är tråkigt att du känner så, vi nås på telefon alla vardagar mellan 9-17. Mailar du till oss får du alltid svar vardagar inom 24 timmar. Du är välkommen att kontakta oss om det skulle vara några frågor eller funderingar.

JONATAN J
Skrev om Nordic Invasion AB

Reste med Nordic Invasion till Magaluf i somras och hade den bästa veckan i mitt liv!! Kommer aldrig i mitt liv glömma av partybåten 😍

Emmy Tummelisa G
Skrev om Nordic Invasion AB

Avbokade min resa jag hade bokat och det skulle ta 14 dagar att få tillbaka pengarna men har fortfarande inte fått tillbaka pengarna och har gått 19 dagar nu.. Sen skrev dom att jag skulle höra av mig i slutet av förra veckan om pengarna ej kommit till kontot och när som inte hade gjort det hörde jag av mig till dom men då slutade dom svara på mig istället. Riktigt dåligt stil av ett företag.

Marcus  A
Skrev om Nordic Invasion AB

jag åkte med ert bolag för ett tag sen och blev väldigt besviken över min vistelse med er och tänkte nu berätta allt som var dåligt det var att gymmet såg verkligen inte ut som på bilden utan det var istället ett väldigt litet gym, rummen var dåligt städade och massa småkryp fanns det också. Det var väldigt mycket oljud på hotellet vilket gjorde att man inte fick någon sömn alls och det var varmt på rummet för våran AC funkade inte och kortet till rummet gick sönder hela tiden så fick gå ner minst två gånger om dagen så...

Bibbi H
Skrev om Nordic Invasion AB

Bästa resan i mitt liv! Hjälpsamma guider, bästa festerna och finaste stränderna!

Lina H
Skrev om Nordic Invasion AB

Super nöjd med min resa! Super härliga guider, grymma event och skönaste stämningen! Rekommenderas till alla studenter :D

Zacharias Å
Skrev om Nordic Invasion AB

Perfekt studentresa! Om ni vill ha riktigt bra resa relaterat till studeneter så har ni kommit helt rätt!

Sanna J
Skrev om Nordic Invasion AB

Perfekta studentresan! Sköna guider, grymma event och bra info varje dag väl på plats. Rekommenderas starkt!

Tobias P
Skrev om Nordic Invasion AB

Talar nog för hela min klass när jag säger BÄSTA studentresan! Riktigt sköna guider, grymma events och så smidigt eftersom de hjälpte till med allt. Perfekt eftersom det va första resan utan föräldrar för de flesta av oss.

Mika A
Skrev om Nordic Invasion AB

Åkt till både Magaluf och Ayia Napa med NordicInvasion, jättetrevliga guider och de fanns alltid till hands.

Järron K
Skrev om Nordic Invasion AB

Var i Ayia Napa under sommaren 2017 och ska på kryssning nu till helgen med Nordic Invasion, alla frågor jag haft har jag fått svar på inom en timme. De fanns alltid för alla bekymmer man hade nere i Cypern också. Inga som helst besvär med bokning, väldigt smidigt och bra priser! Rekommenderar starkt!

Anton Q
Skrev om Nordic Invasion AB

Vår resa med Nordic var grymt bra bästa veckan i hittills. bra service rekommenderar starkt!!

Ezzulddin N
Skrev om Nordic Invasion AB

Vår resa med nordic var väldigt bra! Väldigt bra service! Rekommenderar starkt!!

Hanna L
Skrev om Nordic Invasion AB

Vår resa var guld värd tack vare Nordic!

Caroline D
Skrev om Nordic Invasion AB

Min upplevelse med Nordic invasion har varit hur bra som helst. Jag var i magaluf förra året och älskade det. Dom går alltid att få tag i om man har några frågor, man ser nästan alltid någon på plats som jobbar där. Och smsuppdateringen om allt som händer är en stor favorit. Har redan bokat resa igen med nordic invasion och längtar så mycket. Dom är dom bästa att boka med för att få en grym resa och 100% trovärdiga!

Ellen L
Skrev om Nordic Invasion AB

Tack vare nordic hade jag världensroligaste sommar!!

Sussi O
Skrev om Nordic Invasion AB

Jag åkte till Aiya napa med nordic invasion i 2 veckor, hur mysigt var det inte?? Alltså guiderna var hur trevliga och sköna som helst, de fick oss verkligen att känna oss bekväma och trygga vilket kändes super bra! Det fanns verkligen aktiviteter för alla och anpassade efter varje individs behov vilket kändes extra bra för mig som inte dricker!! Tummen upp för nordic och dess guider 👍🏽👍🏽

Victoria D
Skrev om Nordic Invasion AB

Reste två gånger till Ayia Napa med Nordic Invasion och båda gångerna var de över mina förväntningar, med guider som bokstavligen fanns till hands 24/7, trevliga och hjälpsamma. Hotellet var bra, bra aktiviteter som de utöver vad som ingick i paketet tog med oss på osv och även prisvärt! Rekommenderar dom starkt!

Jesper A
Skrev om Nordic Invasion AB

Var i magaluf i somras efter midsommar med ett gång vänner, och jag kan inget mer än att säga att de var den bästa resan jag varit med om i hela mitt liv. Det var bättre än mina förväntningar! Grymt hotell, bra service. Underbara människor, fantastiska guider, prisvärt! Rekommenderar starkt till den som vill ha en oförglömlig sommarupplevelse!

Selma H
Skrev om Nordic Invasion AB

Personalen är väldigt hjälpsam och trevlig! Känns tryggt att åka med nordic

Sandra A
Skrev om Nordic Invasion AB

Vi åkte till Magaluf i början av maj, dålig start med försenat flyg och lite kyligt väder första dagen, men sen blev det riktigt varmt och soligt. Älskade verkligen magaluf och nordic guiderna som styrde upp allt med alla aktiviteter! Det enda negativa var alla fulla britter, men som tur var så bodde det nästan bara nordic resenärer och andra svenskar på Vistasol