Alla kategorier Resebyrå Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Nordic Invasion AB

Nordic Invasion AB

Saltmätargatan 19, 113 59 Stockholm — Visa karta

Läs vad 10 kunder tycker om Nordic Invasion AB

• Anton Q
    Anton Q skrev om Nordic Invasion AB
    Vår resa med Nordic var grymt bra bästa veckan i hittills. bra service rekommenderar starkt!! Läs mer
  • Ezzulddin N
    Ezzulddin N skrev om Nordic Invasion AB
    Vår resa med nordic var väldigt bra! Väldigt bra service! Rekommenderar starkt!! Läs mer
  • Hanna L
    Hanna L skrev om Nordic Invasion AB
    Vår resa var guld värd tack vare Nordic! Läs mer
  • Caroline D
    Caroline D skrev om Nordic Invasion AB
    Min upplevelse med Nordic invasion har varit hur bra som helst. Jag var i magaluf förra året och älskade det. Dom går alltid att få tag i om man har några frågor, man ser nästan alltid någon på plats som jobbar där. Och smsuppdateringen om allt som händer är en stor favorit. Har redan bokat resa igen med nordic invasion och längtar så mycket. Dom är dom bästa att boka med för att få en grym resa och 100% trovärdiga! Läs mer
  • Ellen L
    Ellen L skrev om Nordic Invasion AB
    Tack vare nordic hade jag världensroligaste sommar!! Läs mer
  • Sussi O
    Sussi O skrev om Nordic Invasion AB
    Jag åkte till Aiya napa med nordic invasion i 2 veckor, hur mysigt var det inte?? Alltså guiderna var hur trevliga och sköna som helst, de fick oss verkligen att känna oss bekväma och trygga vilket kändes super bra! Det fanns verkligen aktiviteter för alla och anpassade efter varje individs behov vilket kändes extra bra för mig som inte dricker!! Tummen upp för nordic och dess guider 👍🏽👍🏽 Läs mer
  • Victoria D
    Victoria D skrev om Nordic Invasion AB
    Reste två gånger till Ayia Napa med Nordic Invasion och båda gångerna var de över mina förväntningar, med guider som bokstavligen fanns till hands 24/7, trevliga och hjälpsamma. Hotellet var bra, bra aktiviteter som de utöver vad som ingick i paketet tog med oss på osv och även prisvärt!
    Rekommenderar dom starkt! Läs mer
  • Jesper A
    Jesper A skrev om Nordic Invasion AB
    Var i magaluf i somras efter midsommar med ett gång vänner, och jag kan inget mer än att säga att de var den bästa resan jag varit med om i hela mitt liv. Det var bättre än mina förväntningar! Grymt hotell, bra service. Underbara människor, fantastiska guider, prisvärt! Rekommenderar starkt till den som vill ha en oförglömlig sommarupplevelse! Läs mer
  • Selma H
    Selma H skrev om Nordic Invasion AB
    Personalen är väldigt hjälpsam och trevlig! Känns tryggt att åka med nordic Läs mer
  • Sandra A
    Sandra A skrev om Nordic Invasion AB
    Vi åkte till Magaluf i början av maj, dålig start med försenat flyg och lite kyligt väder första dagen, men sen blev det riktigt varmt och soligt. Älskade verkligen magaluf och nordic guiderna som styrde upp allt med alla aktiviteter! Det enda negativa var alla fulla britter, men som tur var så bodde det nästan bara nordic resenärer och andra svenskar på Vistasol Läs mer

Bästa resebyråerna i Stockholm:

Maria S Maria S tycker: