Alla kategorier Restaurang Skåne Malmö Burger King

Gustav Adolfs Torg, 211 39 Malmö — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Burger King

• Anders K
    Anders K skrev om Burger King
    Svårt att skriva något fantastiskt om varken BK eller McD. Det är snabbmat, Burger King är godare än Mc Donalds. Snyggt och rent som i de flesta snabbmatsrestauranger och lagom vass personal.
  • Johan P
    Johan P skrev om Burger King
    Har mycket bättre mat än McDonalds men deras mat suger ändå. Ända anledningen att man går hit är för att få i sig lite fyllemat innan man går hem och inga bra ställen har öppet.
  • Anders P
    Anders P skrev om Burger King
    Den bästa hamburgar kedjan om man nu ska käka på någon av dem. Har större hamburgare än tex, Mcdonalds. har så man kan få rabatt om man äter ofta. Bra varianter på menyerna, ligger väldigt bra och nära. Tar inte så lång tid att gå dit och brukar gå hyfsat fort.
  • Louise S
    Louise S skrev om Burger King
    Burger King slår alla andra hamburgar-restauranger med hästlängder. Det är alltid lika gott. Personalen varierar dock, vissa mer trevliga än andra. Men på vilka ställen är det inte så? Man stöter nog på alla di sorter vart man än går. Lokalerna är luftiga och bra. Man kan ju inte precis jämföra en hamburgar-restaurang med en vanlig restaurang.
  • Ami H
    Ami H skrev om Burger King
    Burger King, eller BK som mina ungdomar väljer att kalla det, är snäppet bättre än McDonalds! Trist bara att deras pommes frites är ännu "slankigare". BK styrka och svaghet är som på många sådana här ställen personalen. Deras förmåga att vara trevliga, snabba och hålla rent.
    Här är det varken mer eller mindre...
    Ligger centralt och lätt att slinka in.
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Burger King
    Denna Burger King restaurangen ligger centralt . Jag brukar äta här i samband med biobesök, nära och bra. Personalen är ok. Jag upplever att man får maten ganska snabbt. Efter detta tar man sin bricka och går upp för en trappa. Där finns en stor lokal med bord. Brukar ej vara svårt att hitta en sittplats. Personligen tycker jag borden vid fönstren är trevligast, då går det att titta ut över aktiviteterna på gatan samtidigt som man äter. Burger King ska ju ej förväxlas med en lyx restaurang med levande underhållning. Till skillnad från Burger King vid Mobilia jag tidigare skrivit om finns här ej ett "boll hav" för de små. Ett minus är att här kan ibland bli rörigt. Vet att kunder ska slänga sitt "skräp" själva, men detta fungerar ej alltid. Och då är personalen lite långsamma på att städa upp, och det kan kännas lite ofräscht. "3/5 recos".
    Kerstin A gillar detta

Gustav Adolfs Torg, 211 39 Malmö