Nordlanders Trafikskola

3.0

4 omdömen om Nordlanders Trafikskola

Rebecka B
Skrev om Nordlanders Trafikskola

Otroligt bra upplevelse. Jag har kört framförallt med Ingalill men även Pär och Sandra. Alla tre var så trevliga, lugna och pedagogiska. Det är alltid så trevligt bemötande i receptionen också! Jag klarade uppkörningen på första försöket, har nästan uteslutande kört under lektioner.

Körkortsspecialisterna AB
4.9/5 i betyg av 116 omdömen 4.9 av 116 omdömen

Jättetrevliga och hjälpsamma. Framförallt duktiga och kunniga. Rekommenderar de till alla som vill ta körkort!

Cornelia C
Skrev om Nordlanders Trafikskola

Inte så trevliga lärare som skrek när man gjorde fel och fick panik. En lärare ska inte skrika på eleven när det är grönt ljus både rakt fram och till höger och hon kör åt höger istället för rakt fram. Det verkade som ena läraren trodde att jag redan hade körkort eftersom hon knappt förklarade för mig. Har vänner som övningskört där och har sagt att de va otrevliga och dåliga på att lära ut. Rekommenderar inte

Mohammad M
Skrev om Nordlanders Trafikskola

Jag tog en lektion på Nordlanders trafikskola dagen innan min uppkörning och förklarade för den person som var min körlärare att jag ska göra uppkörningen dagen efter. Detta var ett stort misstag för eftersom han tyckte att jag inte körde tillräckligt bra började han alltmer aggressivt kritisera min körning och sedan också börja skälla ut mig om att jag ska göra uppkörningen imorgon. Jag har aldrig blivit så dåligt bemött av något företag och oavsett hur dåligt jag kör eller när jag bokat uppkörningen förstår jag inte varför...

Saltsjö Trafikskola
4.7/5 i betyg av 966 omdömen 4.7 av 966 omdömen

Anser bemötandet som proffesionellt och trevligt. Klar och tydlig undervisning, samt varierat innehåll. Med detta menar jag att det var vari

ville12
Skrev om Nordlanders Trafikskola

NordlandersTrafikskola har dom bästa trafiklärarna i stan. Jag har övningskört med KALLE. Jag hade aldrig klarart mitt körkort utan din kunskap och envishet. I början var jag livrädd för att sätta mig i en bil, men nu tycker jag att det är grymt kul att köra bil tack vare dig Kalle

Märt K gillar detta