Alla kategorier Begagnade bilar Östergötland Norrköping Norrköpings Ultimate Cars AB

Norrköpings Ultimate Cars AB

Moa Martinsons Gata 18, 603 78 Norrköping — Visa karta

Läs vad 7 kunder tycker om Norrköpings Ultimate Cars AB

• Laura M
    Laura M skrev om Norrköpings Ultimate Cars AB
    Köpte min bil hos Ultimate cars i norrköping och jag fick hjälp med min kreditansökan som inte tog så lång tid. Efter att det vart godkänt så köpte jag bilen och jag är superduper glad inför sommaren
  • Jakob S
    Jakob S skrev om Norrköpings Ultimate Cars AB
    Jätte nöjd med min Q7a ultimate cars i Norrköping har varit mycket tillmötesgående från början till Slut.
  • Annika M
    Annika M skrev om Norrköpings Ultimate Cars AB
    Rekommenderas varmt till dig som vill köpa en grym sportbil!
  • Lennart
    Lennart skrev om Norrköpings Ultimate Cars AB
    ultimate cars är bra att ha att göra med!
  • Micke T
    Micke T skrev om Norrköpings Ultimate Cars AB
    Riktigt nöjd med mitt bilköp hos ultimate cars, trevliga grabbar som arbetar där. Fick en lånebil när min bil var inne för en oljeservice. Schysst personal som håller vad de lovar långt efter bilköpet.
    Jag har informerat familj,släkt och vänner att köpa sina bilar hos ultimate cars. Det finns väldigt få tyvärr som är så pass goda försäljare och som verkligen bryr sig om sina kunder. Ultimate cars har bland det bästa kundhantering/bemötande på hela marknaden skulle jag nog säga. Idag är jag "gammal" och innehaft 12 bilar men ALDRIG någonsin varit med om en så pass bra bil, med bra service och schyssta garantier. Min BMW är riktigt fet. så tack tack tack återigen tack Norrköpings ultimate cars AB
  • Jörgen D
    Jörgen D skrev om Norrköpings Ultimate Cars AB
    Ultimate cars tack för den goda servicen!
    Bra bemötande från start och avslut, en riktigt grym säljare vid namn Thomas sålde mig en schysst Audi A4, kan verkligen helhjärtat rek detta bolag till 200%

Värt att besöka och j?vlar vilka fina bilar dom har inne!
  • Malin M
    Malin M skrev om Norrköpings Ultimate Cars AB
    bra och duktiga bilförsäljare som sålde mig en fin porsche cayenne, älskar färgen och nu ska jag glassa i sommar!!!!!!!!!!!!!!!

Moa Martinsons Gata 18, 603 78 Norrköping