Norrorts Bygg & Entreprenad AB

Norrorts Bygg & Entreprenad AB

www.norrortsbygg.se
4.4

Norrorts Bygg & Entreprenad AB grundades 2010 med en stark övertygelse för förändring. Bristfälliga projekt, dyra fakturor och en osäkerhet för familjen har blivit vardag. Och detta blev vår drivkraft – att vara den förändring som vi själva saknade i våra liv. Vår ambition har alltid varit den samma, att erbjuda fackmässiga...

5 omdömen om Norrorts Bygg & Entreprenad AB

Catharina G
Skrev om Norrorts Bygg & Entreprenad Ab

Tjänstvilliga, tillgängliga och professionella. Ett byte av ”gubbar” mitt i projektet utan att vi fick veta varför kändes lite märkligt men påverkade säkert inte slutresultatet En justering av felmonterad detalj ledde till lite merarbete som fördröjde projektet en aning. Det var dock inga problem mad att få det tillrättat. Förseningen hindrade oss inte direkt. Förväntningar på resultatet infriades gott.

Jack M
Skrev om Norrorts Bygg & Entreprenad Ab

Professionellt bemötande från början i samband med offert, till slutfasen av renoveringen. Lyhörd arbetsledare som både ger tips och påpekar eventuella nackdelar som man själv kanske inte tänkt på när man ivrigt kommit med idéer. De är väldigt rena av sig i samband med arbetet, och noggranna med detaljer (arbetsledaren var mer noggrann än mig, vilket är skönt att veta!). Tydliga genom hela processen och tar sig tid att förklara varför man behöver göra saker på ett visst sätt, alltid med rådande regler och standarder som utgångspunkt! Rekommenderar starkt!

Brf Rosen 20 B
Skrev om Norrorts Bygg & Entreprenad Ab

Mycket bra och professionellt bemötande, snabb och håller tiden, bra dialog vid eventuella ÄTA eller krångel.

Christian G
Skrev om Norrorts Bygg & Entreprenad Ab

Bra kunnigt företag med Goms i spetsen. Alltid öppen för förslag, mycket kund orienterat och bra balans vad man få för pengar.

Norrorts Bygg & Entreprenad AB gillar detta
Jacek D
Skrev om Norrorts Bygg & Entreprenad Ab

Det är jätte bra företag med stor erfarenhet

Norrorts Bygg & Entreprenad AB gillar detta