Ilirjana Breznica

Ilirjana Breznica

Ilirjana Breznica är mäklare på Notar Hammarby Sjöstad

Ilirjana Breznica har varit registrerad mäklare sedan 2019-08. Ilirjana Breznica har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-11 och har fått 86 omdömen med ett betyg på 4.9. Ilirjana Breznica har haft 25 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

86 omdömen om Ilirjana Breznica

Sedan starten hos Reco 2019
Adam S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ilirjana Breznica en del av Notar Hammarby Sjöstad
Hammarby Sjöstad

Vi är mycket nöjda med Ilirjanas insats. Hon var lätt att kommunicera med, och vi kände oss trygga under hela försäljningsprocessen.

Hussam Y
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ilirjana Breznica en del av Notar Hammarby Sjöstad
Årsta

Extremely professional and very polite!

Katarzyna J
Årsta

Jag skulle bara vilja säga tack så mycket 🙏!! Hon är fantastisk!

Jonny B
Hammarbyhöjden - Björkhagen

Hon är en trevlig, pålitlig, glad mäklare som levererar

Anneli R
Hammarbyhöjden - Björkhagen

Med stort engagemang, vänlighet och lyhördhet fick Iiirjana mig att känna mig trygg och lugn inför mitt bostadsköp! Hon bemötte mig med värme och respekt för mina önskemål. Jag gick all relevant information och stort utrymme för egna frågor! Jag är mycket nöjd och glad att jag fick samarbeta med just Iiirjana, allt kände väldigt proffsigt, enkelt och smidigt! Så i väntan på att gå flytta in så känner jag mig mycket trygg! /Anneli

Iuliia A
Hammarbyhöjden - Björkhagen

Trevlig och professionell, kan bara rekommendera henne.

Jörgen R
Hammarbyhöjden

Proffsigt bemötande. Det är ordning och reda med allt som berör försäljningen av bostadsrätten.

Lena H
Hammarbyhöjden

Noggrann och tydlig samt trevlig i kommunikation och bemötande

Linnea H
Hammarby Sjöstad

Snabbt och effektivt samarbete, uppskattade framförallt återkopplingen på status på Hemnet! Och även förhandlingen mot köparen.

Claes N

Trevlig, tillmötesgående, snabb.