Notar Hammarby Sjöstad

www.notar.se
  • BadgeNineYears
Call 08-400 213 40 Share

About company

Låt oss på Notar bli din mäklare i området kring Hammarby Sjöstad och Johanneshov! Vi på kontoret på Hammarby allé har bred lokalkännedom och lång erfarenhet av både mäklartjänster, området och de flesta föreningar häromkring. Vare sig du är på gång att köpa eller sälja en bostad kan du alltid kontakta oss för att få kompletta...

734 omdömen om Notar Hammarby Sjöstad

Emma F
Hammarby Sjöstad

Kan rekommendera Ehsan till alla 🌟 Ett otroligt professionellt bemötande där vi som säljare känt ett enormt förtroende. Han har en ärlighet där han tillgodoser säljarens likväl som köparens behov. Ser fram emot att jobba tillsammans med honom igen!

Adam S
Hammarby Sjöstad

Vi är mycket nöjda med Ilirjanas insats. Hon var lätt att kommunicera med, och vi kände oss trygga under hela försäljningsprocessen.

Hussam Y
Årsta

Extremely professional and very polite!

Katarzyna J
Årsta

Jag skulle bara vilja säga tack så mycket 🙏!! Hon är fantastisk!

Jonny B
Hammarbyhöjden - Björkhagen

Hon är en trevlig, pålitlig, glad mäklare som levererar

Anneli R
Hammarbyhöjden - Björkhagen

Med stort engagemang, vänlighet och lyhördhet fick Iiirjana mig att känna mig trygg och lugn inför mitt bostadsköp! Hon bemötte mig med värme och respekt för mina önskemål. Jag gick all relevant information och stort utrymme för egna frågor! Jag är mycket nöjd och glad att jag fick samarbeta med just Iiirjana, allt kände väldigt proffsigt, enkelt och smidigt! Så i väntan på att gå flytta in så känner jag mig mycket trygg! /Anneli

Iuliia A
Hammarbyhöjden - Björkhagen

Trevlig och professionell, kan bara rekommendera henne.

Jörgen R
Hammarbyhöjden

Proffsigt bemötande. Det är ordning och reda med allt som berör försäljningen av bostadsrätten.

Lena H
Hammarbyhöjden

Noggrann och tydlig samt trevlig i kommunikation och bemötande

SEBASTIAN T
Kärrtorp

Det bästa med Ehsan var hans förmåga att kommunicera, steg för steg, hur han ville jobba med min lägenhetsförsäljning. Han återkopplade kring alla detaljer och han föregick de flesta av mina frågor genom att förklara hur han tänkte, i varje steg. Det kändes som han fattade hur jag tänkte helt enkelt! Han är en väldigt ambitiös mäklare som uppenbarligen brinner för sitt jobb. Han är också trevlig och genuin och allt han sa/lovade backade han upp i handling. Jag är mer än nöjd med hur han skötte försäljningen av min lägenhet och rekommenderar honom helhjärtat!

Linnea H
Hammarby Sjöstad

Snabbt och effektivt samarbete, uppskattade framförallt återkopplingen på status på Hemnet! Och även förhandlingen mot köparen.

Claes N

Trevlig, tillmötesgående, snabb.

Anna Katarina G
Wrote about Ilirjana Breznica  a part of Notar Hammarby Sjöstad

Skicklig mäklare som skötte försäljningen av vår bostad felfritt! Trevlig, lätt att kontakta, seriös och proffsig.

Offensive content
Choose a reason:
Carmen S
Hammarby Sjöstad

Vi har både köpt och sålt med Ehsan. Tydlig kommunikation, noggrann och proffsig. Rekommenderas.

Johanna B
Hammarby Sjöstad

Ehsan hjälpte oss att köpa en lägenhet i Hammarby Sjöstad. Han var väldigt tydlig kring processer och kommunikationen var exceptionell. Som förstaköpare kan det vara både spännande och läskigt men Ehsan gjorde hela processen väldigt positiv. Vi är riktigt nöjda med Ehsan!

Sofia A
Globen - Johanneshov

Ilirjana är toppen! Hon är påläst och pålitlig, levererade som utlovat och skötte allt professionellt.

Mikael B
Hammarby Sjöstad

Otroligt engagerad, lyhörd och duktig förhandlare. Skulle aldrig välja någon annan mäklare igen, supernöjd!

Elin G
Hammarby Sjöstad

Vi är nöjda med både köp och säljprocess med Notar. Ilirjana har varit hjälpsam, professionell, rak och tydlig. Det har känts lugnt och tryggt hela vägen från försäljning till köp av ny bostad.

Anna H
Hammarby Sjöstad

Superproffsig, snabb kommunikation och väldigt trevlig! Rekommenderar Ilirjana till alla som ska sälja i Sjöstan!

August E
Hammarby Sjöstad

Strukturerad och kunnig med en avslappnad och positiv attityd. Vi både sålde och köpte med Ilirjana och var väldigt nöjd med processen från start till mål. Hon har ett proffsigt bemötande och kan vara rak och hård när det krävs men också avslappnad och rolig att ha kontakt med. Jag skulle rekommendera Ilrijana till alla som söker efter en mäklare i Sjöstan.

Mattias A
Hammarby Sjöstad

Ett mycket bra bemötande. Trevlig, kunnig och proffesionellt genomfört från början till slut

Magda V
Årstaberg / Liljeholmen

Super nöjda med Ehsans hjälp. Han har hjälpt oss hitta vår dröm bostad och hjälpt sälja. Kunde inte rekommendera mera! 5*!

Lotta Maria R
Hammarby Sjöstad

Snabb återkoppling efter budet lagts. Tydlig kommunikation vid genomgången av avtalet och kontraktsskrivning. Proffsig och trevlig.

Irene L
Hammarby Sjöstad

Vi har jobbat med Hanna i flera år, hon är väldigt proffsig och tar hand om alla parter. Hanna har verkligen gjort sitt yttersta för oss.

Magda V
Hammarby Sjöstad

Bästa mäklare vi träffat! Nån som älskar sitt jobb. Varmt rekommendera!

Maria W
Hammarby Sjöstad

Proffsig, snabb och inlyssnande.

Josefin P
Sold an apartment with
Kärrtorp

Snabb, smidig och enkel affär. Mycket nöjd med Mikael!!

Eva L
Hammarby Sjöstad

Drivande och inkännande. Pedagogisk och kunnig om bostadsmarknaden. Trevlig på alla sätt och vis

Eva L
Hammarby Sjöstad

Positiv och tillmötesgående- litet blyg och försiktig framtoning men samtidigt saklig och professionell.

Maria Å
Kärrtorp

Mikael har varit genomgående trevlig och alltid haft ett gott bemötande. Dock uppstod det frågor kring föreningens ekonomi där jag upplevde att jag initialt inte fick tydliga svar, vilket tyvärr drar ner betyget något.

Markus F
Kärrtorp

Vi köpte nyligen en bostadsrätt som förmedlades av Mikael. Mikael har under processens gång varit föredömligt tillgänglig, tillmötesgående och drivande i att få till stånd en affär.

Elin M
Sold an apartment with
Kärrtorp

Mikael är en engagerad och lyhörd mäklare som är väldigt bra på återkoppling. Han såg till att jag var uppdaterad under hela vägen och hjälpte mig att nå ett avslut som jag kände mig nöjd med. Kan rekommendera Mikael!

My Moa Elvira V
Kärrtorp

Vi fick ett mycket öppet och ärligt bemötande av Mikael. Han uppfyllde alla våra förväntningar på hur en mäklare ska vara och vi kände oss trygga genom hela köpeprocessen.

Frida K
Hammarby Sjöstad

Jag tycker att Hanna har varit otroligt professionell och trevlig i sitt bemötande. Hon har varit tydlig under hela processen och varit snabb på att återkoppla. Jag är supernöjd med Hanna och rekommenderar henne varmt.

Kabir S
Hammarby Sjöstad

Vi blev väldigt väl bemötta av Hanna både under visningen och även under köpprocessen. Hon var väldigt trevlig och svarade på alla frågor och funderingar vi hade.

Robert L
Hammarby Sjöstad

Great broker that goes above & beyond. Will work with again.

Maria De Fatima G
Hammarby Sjöstad

Underbar person, har gett oss en fantastisk service under hela köpprocessen.

Svar från Hanna Parwén

Väldigt kul att höra att ni är nöjda med min hjälp. Jag hoppas att ni kommer trivas riktigt bra i Sjöstan :)

FAHAD S
Tullinge

Hanna kändes väldigt professionell och tillgänglig genom hela köp processen. Kunnig och saklig var hon också. Rekommenderar!

Svar från Hanna Parwén

Stort tack för en fin rekommendation, härligt att du är nöjd med min hjälp. Vi ses på tillträdet :)

Giancarlo P
Hammarby Sjöstad

Väldigt kunnig och trevlig mäklare han är lätt att kommunicera med och väldigt flexibel.

Victor D
Hammarby Sjöstad

Tack för en smidig och bra affär!

Moa N
Hammarbyhöjden

Väldigt nöjd med Hannas insats. Väldigt tydlig och driven.

Svar från Hanna Parwén

Tack för din rekommendation Moa. Kul att du är nöjd med min hjälp :)

Ella K
Jakobsberg

Mikael hjälpte mig att hitta rätt bostad! Superfin service och svarade på alla frågor. Lojal mäklare som kunde lösa ett snabbt avslut. Kan verkligen varmt rekommendera honom.

Tina R
Bromma - Abrahamsberg

Ehsan är kunnig, professionell och proaktiv. Fungerade mycket bra!

Michaela B
Hammarby Sjöstad

Hanna lyckades sälja vår lgh till bra pris trots svajjiga tider på bostadsmarknaden! Super nöjd.

Svar från Hanna Parwén

Stort tack för förtroendet, kul att ni är nöjda :)

Parisa A
Hammarbyhöjden

Väldigt kompetent, trevlig och proffsig mäklare som alltid tillgodosett våra önskemål och varit enkel att kommunicera med. Rekommenderar varmt.

Svar från Hanna Parwén

Stort tack för en fin rekommendation. Kul att ni är nöjda med mitt jobb :)

Peter F
Hammarby Sjöstad

Vi har anlitat Ehsan flera gånger i min familj. Bra förståelse för marknaden. Alltid tillgänglig, alltid trevlig och gör sitt yttersta för att hitta en lösning som passar både säljare och köpare. Bra på att ge feedback under processen. Rekommenderas starkt!

Josefin S
Hammarby Sjöstad

När vi valde mäklare var det viktigt för oss att känna ett engagemang för vår bostad och vår försäljning, och där kände vi ett större förtroende för Ilirjana än övriga mäklare vi träffade. Vi kände oss trygga under hela processen och överraskades över hur snabbt och smidigt det gick trots att det låg fler liknande lägenheter ute samtidigt. Vi skulle vilja beskriva Ilirjana som proffsig, vänlig och otroligt skarp i sin yrkesroll och rekommenderar hennes varmt till andra!

Johan O
Hammarby Sjöstad

Mycket tydlig i sin kommunikation. Allt gick smidigt.

Svar från Hanna Parwén

Tack för din rekommendation Johan :)

Carina P
Hammarby Sjöstad

Trevlig, engagerad, pålitlig och driftig. Höll oss uppdaterad genom alla led av försäljningen. 100% IIirjana.

Jonathan S
Hammarby Sjöstad

Proffsig, framåt, ambitiös och skapar bra affärer!