Nova Synvård

4.5

19 omdömen om Nova Synvård

Ahmed A
Skrev om Nova Synvård

Faktiskt dåligt erfarenhet 1-den tog ca 20 dagar för att få min glasögon 2-jag använder inte det längre pga att den ramlar/glider(hur skall jag operera, den glider hela tiden) Jag har betalat mer än 4500 kanske 5000 kr för dåligt kvalitet Jag gick till synsam köpte en glasögon på 1200 kr som mycket bättre Och även någon på affären som tog min solglasögon

Svar från Nova Synvård

Hej Ahmed, Tack för din feedback. Jag beklagar att du fick vänta på dina glasögon ett par extra dagar. Specialbeställningar brukar tyvärr ta lite extra tid. Sedan är det såklart tråkigt att de inte sitter helt perfekt. Det är jätteenkelt för oss att justera bågar och nässtödet. Du är varmt välkommen till vår butik så hjälper vi dig. Han en fortsatt trevlig dag.

Bålsta Optik AB
4.8/5 i betyg av 385 omdömen 4.8 av 385 omdömen
BadgeThreeYears

Med ypperlig yrkesskicklighet och generöst kunbemötande har jag fått genomföra min synundersökning hos Bålsta Optik AB

Åsa Ström Å
Skrev om Nova Synvård

Fixade arbetsglasögon hos Nova synvården AB för fjärde gången (tror jag det är). Alltid trevligt bemötande, bra inställning på glasen. Dock lite tunt med storlekar på bågarna med det lilla utbud som står till buds för arbetsglasögon. Fick även lite tips på rengöring av glasen. Snabb hantering från tidsbokning tills jag kunde hämta ut dem. //Åsa

Svar från Nova Synvård

Tack för din feedback! Härligt att du är nöjd! Vi på Nova Synvård önskar dig en fin dag :)

Kjell-arne F
Skrev om Nova Synvård

Nya glasögon behövde bara läsglasögon . En mycket bra synundersökning.duktig och trevlig personal. Har varit kund i flera år.

Svar från Nova Synvård

Tack för din rekommendation! Vi är så glada att du är nöjd Kjell-arne!

KlarSynt Östermalm
4.8/5 i betyg av 531 omdömen 4.8 av 531 omdömen

Professional och Bra service

Luciano B Luciano B
Eila J
Skrev om Nova Synvård

Glasögon inkl synundersökning o terminalglasögon.

Vanessa D
Skrev om Nova Synvård

Jag gjorde synundersökning, köpte terminal glasögon, progressiva glasögon och fick solglasögon progressiva. Mycket bra bemötande! Rekommenderas.

Svar från Nova Synvård

Tack för din rekommendation! Vi är så glada att du är nöjd med dina glasögon. Ha en fin dag Vanessa!

Optikboden
4.8/5 i betyg av 468 omdömen 4.8 av 468 omdömen

Toppen bra servis snygga glasögon, duktig personal

Henrik B
Skrev om Nova Synvård

Väldigt bra service och bemötande. Högsta klass!

Ulrika E
Skrev om Nova Synvård

Terminalglasögon. Proffsigt och trevligt bemötande. Levde upp till mina förväntningar. Sammanfattningsvis, mycket nöjd.

Svar från Nova Synvård

Tack Ulrika! Härligt att du är nöjd:) Det glädjer oss!

City Optik Stockholm
4.9/5 i betyg av 1738 omdömen 4.9 av 1738 omdömen

Inspirerande miljö och schysst utbud som skapar ha begär. Proffsigt och personligt bemötande med hög servicegrad och kunskap. Lyhörda,

Kamel O
Skrev om Nova Synvård

Utmärkt service och trevlig personal. Jag rekommenderar varmt Nova Synvård.

Svar från Nova Synvård

Tack så jättemycket Kamel! Vi önskar dig en fin dag:)

Sebastian B
Skrev om Nova Synvård

Extremt kunnig personal och optiker med ett stort utval av bågar. Deras service är något utöver det vanliga, jag kan STARKT rekommendera Nova synvård

Svar från Nova Synvård

Tack för fin recension Sebastian! Det glädjer oss att du är nöjd och rekommenderar oss vidare!

Emil T
Skrev om Nova Synvård

Hej när jag kom till deras optik butik så kände jag mig direkt välkommen och om händer tagen av de visade mig omkring i lagret och hjälpte mig med mina problem och jag vill ha därefter självklart så blir det blivit stammis kund med åren

Svar från Nova Synvård

Tack Emil! Härligt att du är nöjd!

Lars W
Skrev om Nova Synvård

Mycket väl bemött av personalen.

Svar från Nova Synvård

Tack Lars! Härligt att du är nöjd:)

Perham R
Skrev om Nova Synvård

Jag kom in och visste inte mycket om både syn eller glasögon, fick göra en gratis synundersökning och behövde inte köpa glasögon efter det, vi gjorde en synundersökning och det visade sig att jag hade dålig syn, han gav mig exempel på glasögon som jag kunde köpa samt priserna på dom, jag ville avvakta lite och kolla runt på nätet och se ifall jag hittar billigare, dom priserna jag fick av han var dom absolut bästa i klassen, kunde inte hitta ett par billigare, åkte dit dagen efter och köpte mig ett par, fick även gratis försäkring av han. Tack William, ert gäng är toppklass👍

Svar från Nova Synvård

Tack Perham! Härligt att du är nöjd:)

Caroline I
Skrev om Nova Synvård

Jag har köpt två glassögon. Första bemötande innan man betala var Ok, andra bemötande efter jag fick glassögon använt de i 10 dagar jag var i butiken för att berätta den ena ramen var fel på och på båda höger öga ser lite konstig det var inte alls ok,Jag är missnöjd med priset också jag tycker att det är väldigt dyrt jag har betala 8500 kr plus sjukhuset betalningen samman lagt blev 11000 kr jag har varit i andra butiker de utvärderad kostnad på båda till 8000 kr. Jag känner mig lurad och besviken jag ville betala lite...

Svar från Nova Synvård

Hej Caroline Tack för att Du har dig tagit tiden att ge feedback till oss på Nova Synvård! Tråkigt att du upplevde detta men du måste komma i åtanken att du har fått två märkesbågar och bästa kvalitet på glas från Carl Zeiss. Tveka aldrig att höra av dig så hjälper vi dig gärna med vad som du inte är nöjd med för garantier finns alltid hos oss.

Thore E
Skrev om Nova Synvård

Jag beställde synundersökning samt köpte två par glasögon. Fick snabbt en tid och bemöttes fantastiskt från det jag klev in genom dörren till glasögonen var klara att hämta ut. Förutom att vara kunniga så var kundservicen över förväntan. Jag kände mig välkommen och viktig som kund! Toppbetyg!

Svar från Nova Synvård

Stort tack Thore! Vi är glada att du är nöjd med vår service.Önskar dig en härlig dag!

Robert H
Skrev om Nova Synvård

Jag hade förlorat min kontaktlinser, så jag ringde för att beställa en ny. Bemötandet var mycket professionellt. Jag hade höga förväntningar om hur de kunde hjälpa mig, och de levde verkligen upp till, och överträffade dem.

Svar från Nova Synvård

Stort tack Robert! Vi är glada att kunna hjälpa till på bästa sätt!

Birgitta Yvonne N
Skrev om Nova Synvård

Trevlig och kunnig personal. Bra på att ge tips på passande bågar.

Svar från Nova Synvård

Stort tack Birgitta för ditt fina omdöme! Önskar dig en härlig dag!

Genevieve A
Skrev om Nova Synvård

Bra bemötande också kunniga personal samt fina produkter

Svar från Nova Synvård

Stort tack för ditt fina omdöme :)!

Mehraneh A
Skrev om Nova Synvård

Trevligt och professionellt Bemötande. Jag har redan att rekommendera er tIll mina kollegor och kompisar. 👍👏

Svar från Nova Synvård

Tack för din rekommendation! Vi är så glada att du är nöjd med ditt val av optiker. Ha en fin dag Mehraneh!

Isabella W
Skrev om Nova Synvård

Bästa service med super trevlig personal

Svar från Nova Synvård

Tack så jättemycket Isabella! Härligt att du är nöjd!