Novator Bygg AB

Stockholmsvägen 15, 122 62 Enskede — Visa karta

Novator bygg AB är företaget för dig som kräver hög kompetens och den bästa kvalitén.

Vi har över 10 års erfarenhet i branschen där vi arbetar med såväl privatpersoner som företag och har skapat oss täta samarbeten med alla yrkesgrupper som krävs för att vi ska kunna åta oss totalentreprenadansvar.

Vi har kompetensen som krävs för att bli huvudentreprenör för alla om-, ny- och tillbyggnadsprojekt samt husrenoveringar etc.

Vår affärsidé bygger på noggranhet, kvalité, service och nöjda kunder, det är något som speglar Novator bygg och stärker vårt varumärke.

Novator bygg är en modern och progressiv byggnadsfirma som i första hand bryr sig om sina uppdragsgivare men även om sina medarbetare och miljön.

Genom att anlita oss kan ni vara säkra på att vi handlar, sorterar och arbetar efter vad som är bäst för vår miljö, dessutom donerar vi alltid 5% av vår vinst till både hjärnfonden och barn cancer fonden.

Besök oss gärna på novatorbygg.se
Eller på facebook/instagram @novatorbygg.se

Läs vad 29 kunder tycker om Novator Bygg AB

• Hans L

2019-04-15

Hans L skrev om Novator Bygg AB
    Novator byggde vår altan till ett swimspa samt hjälpte till med ny altandörr och fönster. Vi är mycket nöjda med resultattet och Novator Bygg som företag. Proffsiga och snabba.
    // Hans Läs mer
  • Hans H

2019-04-08

Hans H skrev om Novator Bygg AB
    Bygge av altan runt Swimspa. Novator hade konstruktiva idéer som gjorde att altanen blev väldigt bra. De höll tidsgränserna med råge. Rekommenderas varmt, och vi kommer absolut att anlita dem igen när vi behöver liknande tjänster. Läs mer
  • 2019-03-15

Lena S skrev om Novator Bygg AB
    Vi upphandlade renovering av alla fönster i vårt hus byggt 1937. Från första mötet till slutfaktura har bemötandet från alla från Novator varit bra och trevligt. Trots tigth tidsschema bev vi klara i tid vilket vi verkligen uppskattade. Varje dag avslutades med städning och det var snyggt och undanplockat på en bra sätt trors röran.

Vi kommer att anlita Novator igen! Läs mer
  • Ulf J

2019-03-11

Ulf J skrev om Novator Bygg AB
    Tjänsten Vi köpte var ett altanbygge till swimspa med staket och ominstallation. Även utgrävning med grusbädd ingick. Bra bemötande rakt igenom projektet. De förväntningar Vi hade möttes mycket väl. Tack från Ulf och Anette i Älta Läs mer
  • 2018-12-03

Ann-charlotte B skrev om Novator Bygg AB
    Sågade upp terass till spa, höjde plank o fixade belysning i terass. Väldigt nöjd med arbetet, trevligt bemött av hantverkarna o de kom exakt i tid som vi bestämt. De levde upp till mina förväntningar, som att komma i tid, utföra arbetet snyggt o bra, komma med förslag, trevliga, effektiva o bra kommunikation. Kommer att anlitas igen vid behov. Läs mer
  • 2018-11-29

Janne B skrev om Novator Bygg AB
    Byggde in ett spa i befintlig terass.Mycket trevligt bemött. Levde verkligen upp till våra förväntningar.Anlitar dem gärna igen. Läs mer
  • 2018-11-20

Rene S skrev om Novator Bygg AB
    Proffessionalitet , serviceinriktad och effektivt företag Läs mer
  • 2018-11-20

Niklas D skrev om Novator Bygg AB
    bra och trevligt företag. allt funkade smidigt Läs mer
  • 2018-10-01

Emma M skrev om Novator Bygg AB
    Supernöjd, kan varmt rekommendera! Läs mer
  • Toivo H

2018-08-29

Toivo H skrev om Novator Bygg AB
    Effektiva, kreativa och trevliga. Inte de lägsta priserna, men å andra sidan klara i tid med god kvalitet. Läs mer
  • 2018-08-24

Kim N skrev om Novator Bygg AB
    Anlitade Novator för att renovera mitt kök och vardagsrum, resultatet blev fantastiskt, kommer att använda mig av Novator för framtida projekt. Läs mer
  • 2018-08-17

Sandra E skrev om Novator Bygg AB
    Fått nytt fint tag av grabbarna på Novator Bygg. Supernöjd 👍🏻 Läs mer
  • Giti P

2018-04-11

Giti P skrev om Novator Bygg AB
    Jag anlitade Novator Bygg AB för att anpassa altan (håltagning) för spabads-grund (gräva och grunda). Novator Bygg AB har utfört arbetet proffsigt och enligt tidsplan och jag kan varmt rekommendera företaget för liknande uppdrag. Läs mer
  • 2018-04-08

Charlie K skrev om Novator Bygg AB
    Anlitade dom till att renovera vår butik på Hydropool i Täby och det blev ett toppen bra resultat, rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2018-04-06

Erik B skrev om Novator Bygg AB
    Mycket bra jobb från början till slut. Byggde altan och grävde pool.
    Trevliga och ordningssamma! Läs mer
  • 2018-04-03

Jonathan E skrev om Novator Bygg AB
    Grymma killar, kan varmt rekommendera! Läs mer
  • 2017-10-29

Gustaf C skrev om Novator Bygg AB
    Vi anlitade andreas Wallgren genom Ballingslöv för att montera ihop köket. Det blev riktigt bra, det gick effektivt och blev klart i utsatt tid. Under hela provessen var de hjälpsamma och löste alla uppkomna problem. Läs mer
  • 2017-10-23

Aina M skrev om Novator Bygg AB
    Altanbygge. Mycket bra bemötande från början till slut. Snabbt och väl utfört arbete och många glada skratt. Läs mer
  • 2017-10-23

Thomas N skrev om Novator Bygg AB
    Har anlitat Novator Bygg AB för ombyggnad av altan och är mycket nöjd med bemötandet och ett väl utfört arbete. Läs mer
  • 2017-10-02

Anders B skrev om Novator Bygg AB
    Behövde renovera köket,så jag tog kontakt med Novator bygg ab. Blev överraskad hur bra jag blev bemött. Dom tog hand om allt från början till slut. Läs mer
  • 2017-10-02

Christoffer H skrev om Novator Bygg AB
    Trevliga, engagerade, noggranna och kunniga.
    Definitivt några vi kommer använda oss av igen. Läs mer

Zazi Y skrev om Novator Bygg AB
    väldigt proffsig och kunniga byggare!
    Och så är dom väldigt trevliga att ha med att göra, hjälpsamma kände mig väldigt trygg.
    Resultatet var noggranna och mycket fint.
    Novator har bytt dörrar och karmar. Har rivit väggar byggt upp nya målat och byggt altan. Och jag kan rekommendera starkt att anlita detta företag. Läs mer

Carina P skrev om Novator Bygg AB
    Jag fick en vattenskada i min lgh.
    Fick kontakt med Johnny på Novator Bygg AB.
    Han kom & kollade lämnade prisförslag med ROT.
    Fick nytt badrum, hall & klädkammare.
    Snabba trevliga killar som höll vad de lovade.
    Mycket nöjd, kan varmt rekommerdera Novator Bygg AB. Läs mer

Tobias S skrev om Novator Bygg AB
    Jättenöjd med deras arbete - snabbt och snyggt! Läs mer

Jimmy M skrev om Novator Bygg AB
    Otroligt proffsiga och nogranna. Fick hjälp att bygga ut befintlig altan med nedsänkt spabad. Dom återkopplade under jobbets gång med förbättringsförslag som vi inte tänkte på( hur staket skulle va, nedgång till spabad och serviceluckans placering). Jag är pteig och noggrann och ser gärna kreativt tänkande vilket dom gjorde över förväntan. Höll byggplaneringen på dagen. Det märktes att dom va stolta över sitt jobb och mån om kunden. Läs mer
  • Zeb S

2017-09-28

Zeb S skrev om Novator Bygg AB
    Vi anlitade Novator Bygg AB för att hel renovera vårt badrum.
    Snabb kontakt & offert.
    Kom på utsatt tid & var klara i tid.
    Offert & faktura stämde till 100%.
    Vi är mycket nöjda, den här firman kan ni lita på.

// Sebastian Läs mer

Johnny N skrev om Novator Bygg AB
    Som tidigare talare redan skrivit är vi väldigt nöjda med vårat fina badrum. Läs mer

Andreas W skrev om Novator Bygg AB
    Ett mycket seriöst företag med grymt kundbemötande ! Kan varmt rekommendera Läs mer
  • 2017-09-27

Alexandra Ö skrev om Novator Bygg AB
    Novator bygg AB har renoverat vårat badrum.
    Vi är supernöjda med resultatet och bemötandet från första stund.
    Vi kommer absolut att anlita er i framtiden! Läs mer

Stockholmsvägen 15, 122 62 Enskede