Nown Kungsholmen

Nown Kungsholmen

www.nown.se
  • Badge2022
Boka tid Ring 08-408 329 90 Dela

Välkommen till oss på NOWN! NOWN på Kungsholmen är vår andra salong som öppnades vintern -20. På Kungsholmen har vi ett noga utvalt sortiment av hårprodukter med fokus på hållbarhet och ekologi. Vi strävar efter att alltid kunna leverera välgjorda arbeten utifrån kundens önskemål och förutsättningar, med ett personligt och...

221 omdömen om Nown Kungsholmen

Sedan starten hos Reco 2019

Anna L
Skrev om Nown Kungsholmen

Jag klippte och slingade håret hos Sandra och kunde inte vara mer nöjd! 10 av 10!

Joel Å
Skrev om Nown Kungsholmen

Superbt! Lite dyrt vid en första anblick och från vad en normalt brukar spendera, med facit i hand så helt klart värt det. Exceptionellt kaffe också, nästan lika bra som bemötande och helhetsupplevelse. Två stora tummar upp till Sandra Ekstrand som förvandlade mig från skogstroll till stadsprins. Tack!

Elsa E
Skrev om Nown Kungsholmen

Väldigt härlig lokal och trevlig personal. Gott kaffe också❣️

Neva A
Skrev om Nown Kungsholmen

Alla som jobbar där är supertrevliga, jag blev fint bemött och snygg i håret!

Sofie M
Skrev om Nown Kungsholmen

Mycket fint bemötande, hög kunskap om alla delar i behandlingen - med kvalitet och långsiktigt resultat baserat på mitt hårs förutsättningar i fokus - och inte minst, ett perfekt resultat helt enligt mina förväntningar. Tack Jenny och Nown Kungsholmen, jag kommer snart tillbaka!

Silja Ö
Skrev om Nown Kungsholmen

Salong var super fin och min frisör Victoria var super snäll och tog extremt bra hand om mig! Väldigt bra läge och har aldrig blivit så nöjd med mitt hår innan! Hon lyssnade verkligen på vad jag önskade och jag litade på hennes rekommendationer vilket gav mig ett drömresultatet, super nöjd med Nown Salong Kungsholmen!<3

Jan-Eric R
Skrev om Nown Kungsholmen

Fantastiskt och personligt bemötande. Tillmötesgående och lyhörda. Och inte minst; riktigt god mat!

Unni E
Skrev om Nown Kungsholmen

Jag blev bemött väldigt bra. Salongen var finare än vad jag hade förväntat mig. Mycket fin miljö och inredning. Mitt hår klipptes efter det jag ville ha och jag blev mycket nöjd. Jag valde en damklippning för 780kr. Jag fick även tips och olika schampo och balsam testers att testa hemma. 10/10

Anne L
Skrev om Nown Kungsholmen

Trevligt bemötande och glad få tid. Fick hjälp med styling inför framträdande. Men dyrt.

Charlotte S
Skrev om Nown Kungsholmen

Blev vänligt bemött & fick slå mig ner i deras mysiga lilla loungearea. Fick mitt hår stylat efter mina önskemål och ett mycket trevligt samtal därtill. Service i toppklass och en underbar lokal med härligt ljusinsläpp. Kände mig ompysslad som få. Kan verkligen rekommenderas.

Malin O
Skrev om Nown Kungsholmen

Jag är nöjd med allt! Det var mitt första besök till Salongen och Viktoria tog hand om mig. Fin lokal, trevligt bemötande, proffsig behandling och supergott kaffe! Tusen tack 🌺

Elin L
Skrev om Nown Kungsholmen

Jättefint bemötande av samtliga på salongen och väldigt nöjd med hårt!

Svar från Nown Kungsholmen

Hej Elin, Så roligt att du är nöjd med ditt besök hos oss. Välkommen åter!

Judith M
Skrev om Nown Kungsholmen

The atmosphere was welcoming. The staff were warm, friendly, very knowledgeable and professional. I got the best haircut I have ever had. Thank you! If I lived closer (I live on the west coast of Canada) I would come regularly and recommend you to my friends.

Svar från Nown Kungsholmen

Hi Judith, That makes us so happy to hear! Thank you for your nice comment and welcome back!

Sara V
Skrev om Nown Kungsholmen

Jag blev bemött väldigt bra av en jätte vänlig frisör samt erbjuden kaffe och vatten. Kände mig väldigt välkomnad hos dem direkt! Jag hade hört från en kompis att det var en väldigt bra salong när det kommer till klippningenoch det var det absolut, servicen va över min förväntan och den var redan hög. Jag färgade, slingade och klippte mitt hår, resultatet blev så fint.

Svar från Nown Kungsholmen

Hej Sara! Stort tack för din fina kommentar, vi blir otroligt glada! Du är varmt välkommen tillbaka

Pia O
Skrev om Nown Kungsholmen

Första gången jag klippte mig på denna salong. Blev jättenöjd han som klippte mig var mycket duktig och trevlig kan verkligen rekommendera honom.

Johanna B
Skrev om Nown Kungsholmen

Jättetrevlig och kunniga frisörer!

Svar från Nown Kungsholmen

Tack så jätte mycket Johanna!

Cecilia J
Skrev om Nown Kungsholmen

Fantastisk frisör som både lyssnade och hjälpte med egna förslag!

Svar från Nown Kungsholmen

Åh vi blir super glada vilket fint omdöme Cecilia tack!

Lydia E
Skrev om Nown Kungsholmen

Mycket nöjd med min nya frisyr! Och mycket trevlig personal. Kommer absolut att komma tillbaka.

Svar från Nown Kungsholmen

Tack Lydia vi blir otroligt glada att du är nöjd ,du är varmt välkommen tillbaka till oss!

Juno K
Skrev om Nown Kungsholmen

Alla var väldigt trevliga och jag blev bemött på ett jättebra sätt. Det var även fint där inne och jag blev väldigt nöjd med mitt resultat!

Svar från Nown Kungsholmen

Hej Juno, så kul att du är nöjd med ditt besök hos oss och vilket fint omdöme tack så jätte mycket!

Rebecka L
Skrev om Nown Kungsholmen

Fräscht och fin salong. Tyvärr förstördes upplevelsen av att jag fick vänta 40 minuter på min tid och det kändes lite stressat när det väl var min tur. Kompenserades inte för det

Minette R
Skrev om Nown Kungsholmen

Bästa frisören Sanaz ever! Trevlig lokal och sköna stolar för hårtvätt!

Svar från Nown Kungsholmen

Hej Minette, visst är hon bäst!

Susanne R
Skrev om Nown Kungsholmen

Vacker och avkopplande miljö, trevlig personal.

Svar från Nown Kungsholmen

Tack Susanne för ditt fina omdöme och varmt välkommen tillbaka!

Johanna I
Skrev om Nown Kungsholmen

En fantastisk salong där du som kund får ett fint bemötande av proffsiga frisörer!

Svar från Nown Kungsholmen

Hej Johanna, Vad kul att höra stort tack!

Roland B
Skrev om Nown Kungsholmen

Herrklippning inkl trimma skägg hos superduktiga himla trevliga Sanaz! Rekommenderas varmt.

Svar från Nown Kungsholmen

Hej Roland! Så kul att du är nöjd hos Sanaz, vi är så glada att hon har börjat hos oss.

Frida J
Skrev om Nown Kungsholmen

Trevlig och fräsch lokal och supertrevlig personal!

Svar från Nown Kungsholmen

Tack så otroligt mycket Frida!

Gun F
Skrev om Nown Kungsholmen

proffsigt och kunnigt bemötande och mycket nöjd med resultatet.

Svar från Nown Kungsholmen

Hej Gun, så kul att du är nöjd med ditt besök hos oss. Hoppas att vi ses snart igen!

Diana P
Skrev om Nown Kungsholmen

Jag upplevde att hon som gjorde mitt hår var irriterad på mig, hon sa åt mig att jag hade bokat fel behandlig men att det händer andra också. Men vi kom överens om att hon ändå skulle utföra det jag önskade för dyrare pris men att hon inte skulle hinna gå genom hela håret. Jag gick med på det eftersom jag var sen. Men spontant tänkte jag att de borde ändra på sin hemsida om det är fler än bara mig som bokar fel. Upplevde dålig kommunikation mellan oss och efter besöket har jag tappat mycket hår. Det enda som var bra att färgningen blev naturlig men jag anser att besöket inte var värt priset.

Svar från Nown Kungsholmen

Hej Diana, Väldigt tråkigt att läsa om din upplevelse hos oss. Vi är väldigt måna om att alla kunder ska känna sig sedda, hörda och bli bemötta med vänlighet och respekt. Vi tar verkligen till oss av alla delar i din recension och vi är tacksamma för feedbacken. Vi hoppas att du vill ge oss en ny chans framöver där vi får möjlighet att visa oss från en bättre sida. Varma hälsningar, NOWN

Lisa S
Skrev om Nown Kungsholmen

Längesen jag gick från frisören så nöjd! Lugn och skön stämning, härliga massagestolar och väldigt härlig upplevelse utöver ett fint hår! Rekommenderar!!

Svar från Nown Kungsholmen

Hej Lisa, Åh viken härlig stund du verkar ha haft, precis så som det ska vara. Vad glada vi blir. Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme och varmt välkommen tillbaka till oss!

Guylene Z
Skrev om Nown Kungsholmen

Mycket trevlig och duktig frisörska. Jag kände mig mycket välkommen i en fin salong. Jag fick också bra råd gällande produkter utan att känna mig tvungen att köpa något. Självklart ska jag boka en tid med Jenny nästa gång.

Svar från Nown Kungsholmen

Hej Guylene, Vad glada vi blir att du är nöjd med ditt besök hos oss du är varmt välkommen tillbaka!

Linnea C
Skrev om Nown Kungsholmen

Toppen på alla sätt! Och så nöjd med både färg och klippning.

Svar från Nown Kungsholmen

Hej Linnea, Tack för dina fina kommentar och så kul att du är nöjd!

Sophie D
Skrev om Nown Kungsholmen

Superbra service o fint resultat!

Svar från Nown Kungsholmen

Hej Sophie, Så roligt att du är nöjd med ditt besök hos oss, välkommen åter!

Carina E
Skrev om Nown Kungsholmen

Ett riktigt bra och trevlig salong

Svar från Nown Kungsholmen

Hej Carina , tack så otroligt mycket!

Mia B
Skrev om Nown Kungsholmen

Trevligt, mysigt när dörren öppnades till Nown. Kände mig välkommen direkt. Jag är mycket nöjd med "Tuch up and color and cut" och speciellt med den frisör som fixade till mitt hår!

Svar från Nown Kungsholmen

Visst är det mysigt! Va kul att du är nöjd med ditt resultat, du är varmt välkommen tillbaka.

Susanne C
Skrev om Nown Kungsholmen

Jag är jättenöjd med mitt frisörbesök. Fick ett trevligt bemötande, en lyhörd frisör som lyssnade in mig och kom med väldigt bra förslag som passade mina förväntningar och hårets förutsättningar. Fin salong med duktiga frisörer.

Svar från Nown Kungsholmen

Hej Susanne, tack för ditt fina omdöme vi blir så glada. Hoppas att vi ses snart igen!

Anna C
Skrev om Nown Kungsholmen

Trevligt bemötande. Mysiga lokaler och väl utförd behandling. Går gärna tillbaka.

Svar från Nown Kungsholmen

Hej Anna vad kul att höra, tack så mycket!

Anna C
Skrev om Nown Kungsholmen

Bra service. Mysig salong. Gjorde en blow dry men kommer definitivt boka klipptid och testa.

Svar från Nown Kungsholmen

Hej Anna, Vad glada vi blir att du är nöjd. Du är varmt välkommen tillbaka!

Alva W
Skrev om Nown Kungsholmen

Bemöttes väldigt fint. Och kände att frisörerna lysande till vad jag önskade

Svar från Nown Kungsholmen

Hej Alva! Åh vad roligt att höra, varmt välkommen åter.

Eva E
Skrev om Nown Kungsholmen

Fantastiskt bra! Jag gjorde slingor och klippning.

Svar från Nown Kungsholmen

Hej Eva! Vad härligt att du är nöjd med ditt besök hos oss, varmt välkommen åter.

Elsa L
Skrev om Nown Kungsholmen

Trainee klippning. Superbra på alla sätt och vis!

Svar från Nown Kungsholmen

Hej Elsa! Vad glada vi blir, välkommen tillbaka till oss när det är dags igen.

Margareta P
Skrev om Nown Kungsholmen

Klippning och färg. Blev vänligt och professionellt bemött. Blev mkt nöjd.

Svar från Nown Kungsholmen

Hej Margareta! Vad roligt att höra att du är nöjd med ditt besök hos oss. Varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Ida T
Skrev om Nown Kungsholmen

Jag hade bokat tid för blonda slingor. Efter första besöket var jag inte riktigt nöjd, det var lite ojämnt på ena sidan. En slinga som stack ut ganska mycket, som en skarp rand. Jag ringde och påpekade detta och fick en ny tid för korrigering. Jag fick några nya slingor och en toning, så nu är allt super jämnt och fint :) Överlag trevlig personal och fin lokal.

Svar från Nown Kungsholmen

Hej Ida! Vad tråkigt att höra att du inte blev nöjd med din första behandling hos oss, dock skönt att höra att du är nöjd efter korrigeringen. Du är varmt välkommen tillbaka!

Jessica M
Skrev om Nown Kungsholmen

Lovely salon and very knowledgeable staff. I’m super satisfied with Melanie and the work she did on my hair (cut+color) , I will definitely go back!

Svar från Nown Kungsholmen

Hi Jessica! We're so happy to her that, thank you so much. Hope to see you again soon!

Josephine N
Skrev om Nown Kungsholmen

Jättebra service och rådgivning, kommer garanterat gå tillbaka till Victoria 🙂

Svar från Nown Kungsholmen

Hej Josephine! Åh vad glada vi blir, visst är Victoria duktig?! Varmt välkommen tillbaka.

Katrin L
Skrev om Nown Kungsholmen

Varm och skön känsla komma in i lokalen. Blev väldigt vänligt bemött, bara positivt att säga.

Svar från Nown Kungsholmen

Hej Katrin. Åh, det glädjer oss verkligen att du är nöjd med ditt besök hos oss. Hoppas vi ses snart igen!

Elin P
Skrev om Nown Kungsholmen

Jag är nöjd överlag men färgen var inte vad jag önskade. Jag bad om kallt blont men det är mer åt det varma gula hållet. Klippningen och upplevelsen var väldigt bra. Super bra och trevlig frisör. Dock för 3200 hade ja önskat att färgen var mer vad jag önskade Kram elin Pettersson

Svar från Nown Kungsholmen

Hej Elin! Det var tråkigt att höra att färgen inte var vad du förväntade dig. Bra att veta är att kalla nyanser endast går att få fram om underlaget är tillräckligt ljust. Ju mer pigment i ditt hår, desto varmare färg. Vi vill dock självklart hjälpa dig att korrigera färgen om du inte är nöjd, om du inte redan haft kontakt med oss angående detta? Annars får du gärna kontakta oss på 086629940 så hjälper vi dig vidare. Tack för din kommentar!

Ingrid G
Skrev om Nown Kungsholmen

Jättebra! Jag är supernöjd med bemötande och resultat

Svar från Nown Kungsholmen

Hej Ingrid. Åh vad glada vi blir, vilken fin kommentar. Varmt välkommen åter!

Ludvig R
Skrev om Nown Kungsholmen

Jättebra på alla sätt! Angelica var trevlig och frisyren blev fin

Svar från Nown Kungsholmen

Hej Ludwig! Vad roligt att du är nöjd med ditt besök, hoppas vi ses snart igen!

Linda H
Skrev om Nown Kungsholmen

Kunnig, tillmötesgående och trevlig frisör! Rekommenderas varmt!

Svar från Nown Kungsholmen

Hej Linda! Åh, tack för din fina kommentar. Varmt välkommen åter!

Amanda
Skrev om Nown Kungsholmen

Supertrevligt bemötande och kunnig personal! ☺️

Svar från Nown Kungsholmen

Hej Amanda! Tack för din fina kommentar, hoppas vi ses snart igen!

Linda E
Skrev om Nown Kungsholmen

Är väldigt nöjd med min klippning. Gott kaffe och god chokladbit. Fina lokaler. Enda som kunde ha varit bättre är att hårtvätten kunde varit mjukare, inte så intensiv.

Svar från Nown Kungsholmen

Hej Linda! Vad glada vi blir att du är nöjd med din upplevelse hos oss. Den intensiva hårtvätten ska vi ta med oss och tänka på till nästa gång. Varmt välkommen när det är dags igen!