Nya S:T Görans Trafikskola i Södertälje

Ring 08-550 100 50 m-ts.se

3 omdömen om Nya S:T Görans Trafikskola i Södertälje

Robert K
Skrev om Nya S:T Görans Trafikskola i Södertälje

Hi S:T Görans! Thank you so much for the drive training , and I will forever be grateful for your help because you’re the reason why I have a smile on my face, thank you for brightening my world BIG UP TO ORSHINA KOURIE my teacher best teacher of all seasons 🤝🤝🤝

Din körskola
4.6/5 i betyg av 625 omdömen 4.6 av 625 omdömen

Bästa skolan tack för allting Johan och kassandra jag klarade körkortet på första försöket.

Sukanya O
Skrev om Nya S:T Görans Trafikskola i Södertälje

Jag kan rekommendera alla. Bra trafikskolan. Trevliga personal och körlärare är professionella. Jag är jättenöjd

Elsa B
Skrev om Nya S:T Görans Trafikskola i Södertälje

Väldigt trevlig personal, dvs alla trafiklärare och receptionisten! :) De hjälpte mig från allra första körlektionen ända fram till körkortet. Det kändes alltid som att det fanns struktur till hur jag kunde förbättras, vilket underlättade inlärningen för mig. Rekommenderar varmt!

Nya S:t Görans Trafikskola gillar detta
Svar från Nya S:T Görans Trafikskola i Södertälje

Tack så mycket för ditt hjärtliga omdöme! Det gläder oss att höra att du upplevde vår personal som mycket trevlig och att de bistod dig från första körlektionen till körkortet. Strukturen i inlärningsprocessen är av yttersta vikt, och det är fantastiskt att du kände dig vägledad för att förbättras. Vi uppskattar din varma rekommendation och önskar dig säkra och glada körningar framöver!

Stockholm City Trafikskola
4.5/5 i betyg av 3437 omdömen 4.5 av 3437 omdömen

Otroligt bra lärare/kurshandledare som förklarade på ett underbart sätt. Jättetrevlig och man lärde sig en massa