Nybergs Kakel & Golv

Nybergs Kakel & Golv

Välkommen till Nybergs Kakel & Golv!

Behöver du professionell hjälp med badrumsrenovering eller har du funderat på att totalrenovera lägenheten. Då har du hittat rätt. Vi är en totalentreprenad som hjälper dig med din renovering från början till slut. Vi på Nybergs Kakel & Golv har över 10 års erfarenhet inom byggbranschen - med oss får du alltid bästa resultat

Vi hjälper dig med allt från golvläggning, golvslipning, stambyte och plattsättning till mattläggning, badrumsrenovering och köksrenovering och mycket mer. Genom att ha punktlighet och noggrannhet som en röd tråd i allt vi gör uppnår vi de resultat som gör att vi får nöjda kunder.

Hör gärna av dig till oss om du har några frågor angående ditt tänkta byggprojekt så hjälper vi dig!

Läs vad 23 kunder tycker om Nybergs Kakel & Golv 2

2020-09-11
    Anlitade Nybergs Kakel & Golv för slipning av våra parkettgolv. Resultatet blev jättefint och vi blev trevlig bemötta av alla på företaget.
    2020-08-18
    Vi gav Nybergs ett uppdrag att bygga om ett stort badrum med tvättstuga till 2 badrum. Samt att göra om en liten toalett till ”tvättstuga”. Nybergs personal var mycket kunniga, rådgivande och gav bra service. De redogjorde för olika alternativ och kring sina erfarenheter. De var helt avgörande för slutresultatet, som vi är mycket nöjda med. Vi vill rikta särskilt tack till Pontus och Juan på Nybergs.
    2020-08-10
    Professionella i utförandet och lyhörda för mina behov.
    Badrumsrenovering
    Hög kvalitet
    Utmärkt bemötande
    Inom budget
    2020-08-09
    Renoverade och byggde ut ett badrum och en gästtoalett i bostadsrätt. Mycket nöjd med både utförandet och uppföljning och dialog under tiden. Inga överraskningar i form av större försening eller oväntade kostnader. Fick bra tips om val av lösningar, färger material etc. Jag kan varmt rekommendera Nybergs Kakel & Golv till badrumsrenovering.
    2020-08-09
    Högsta nivå av såväl kommunikation som utförande och uppföljning. Mycket nöjd./Mikael
    2020-08-09
    Vi har låtit lägga klinker i hallen samt trägolv i korridoren till köket. Vi är mycket nöjda med både bemötande och utfört arbete.
    2020-08-06
    Vi blev jättenöjda med vårat nya badrum! Resultatet blev i toppklass! Dock så fanns det mycket kvar att önska av kommunikationen under arbetets gång, vi hade stora problem med att prata och planera arbetet med någon ansvarig. Men rekommenderas ändå varmt till dig som vill få ett bra resultat till ett rimligt pris.
    2020-08-06
    Vi är mycket nöjda med utfört arbete (totalrenovering) av vårt badrum och särskilt med den goda servicen. Arbetsledaren Anton kunde man alltid komma i kontakt med oavsett dag eller tid på dygnet. Han var alltid mycket tillmötesgående och gav snabba svar. Plattsättaren Juan gjorde det mesta av jobbet och var mycket duktig och supertrevlig. Alla andra inblandade hantverkare var också duktiga och professionella. Sen om Nybergs Kakel & Golv var billiga att anlita vet vi inte, men vi hade höga krav (bl a att de skulle vara certifierade genom Svensk Våtrumskontroll, GVK) och då kostar det. Rekommenderas!
    2019-09-19
    Vi fick två badrum renoverade av Nybergs. De gjorde ett mycket bra jobb och höll utsatt tid. Vi fick mycket trevligt bemötande av alla inblandade.
  • Lisbeth G
    2019-02-13
    Arbete ok, men urusel service. Lovar mycket men håller inget
    Hej Lisbeth. Tråkigt att du känner så. Vi gjorde ju er badrumsrenovering för 3 år sedan och ni var väldigt nöjda. Ni rekommenderade oss även till er dotters badeumsrenovering som vi även utförde och även hon var nöjd. Att ni nu 3 år senare säger att vår service är urusel pga att er blandare som ni köpte av oss har gått sönder känns fel. Vi följer konsumenttjänstelagen vid alla våra projekt och vi lämnar enligt våra tydliga avtal 2 års garanti och 10 års ansvar. Vi har endast 1-2 års garanti från våra leverantörer i sig och kan då inte komma ut efter 3 år om blandaren gått sönder eftersom leverentören inte lämnar den garantin mot oss. Självklart anser jag liksom du att en blandare ska ha längre livslängd. Men vi tackar för din feedback och tar den till oss för att se vad vi kan göra för att utveckla vår service med garantiärenden gällande badrumsinredning och blandare. Allt gott! Vänlig hälsning Fredrik Nyberg. VD Nybergs Kakel & Golv AB Nybergs Kakel & Golv
  • Erik M
    2019-01-17
    Ett företag i ren världsklass! Vi anlitade Nybergs Kakel & Golv när vi skulle göra en totalrenovering för ett halvår sedan i vår nyköpta lägenhet. Det var ett renoveringsobjekt så vi behövde verkligen renovera alla rum. Inte nog med att det gjordes snabbt och med ett fantastiskt resultat och extremt trevlig service, de hjälpte även oss med hur vi kunde tänka gällande vissa lösningar. Lösningar som vi aldrig ens hade tänkt på tills vi fick de förklarade för oss.
    Så kombinationen av ett snyggt och lyxigt resultat, otroligt trevlig service samt att de hjälpte oss med egna initiativ och förslag på lösningar gör att vi idag rekommenderar Nybergs Kakel & Golv till alla våra vänner och bekanta som behöver hjälp med sina renoveringar!
    (Alla våra vänner har också varit otroligt nöjda med deras insats och tackat oss för en bra rekommendation).
  • Stefan G
    2019-01-16
    Har anlitat Nybergs kakel & golv till mina två senaste lägenhetsrenoveringar. På ett proffessionellt sätt har de totalrenoverat samt förvandlat dessa lägenheter precis så jag någonsin kunnat önskat samt där mina krav har uppfylldes på bästa sätt. Nybergs kakel & golv är verkligen ett företag att lita på och som lägger ner sin själ i sitt arbete men framförallt visar en otrolig ödmjukhet jämte mot mig som kund. Ett grymt team med näsa för fingertoppskänsla.

Med vänlig hälsning, Stefan Grantorp
    2019-01-15
    Vi lät Nybergs Kakel & Golv genomföra en totalrenovering av vår lägenhet på ca 170 kvm i centrala Stockholm. Fredrik och hans trevliga medarbetare och underentreprenörer satte oss som kund i centrum precis genom hela processen, från detaljer och omfattning i offert, till genomförande och löpande avstämningar till uppföljning av det färdiga projektet. Resultatet blev fantastiskt bra, kvalitet rätt igenom. Jag kan verkligen rekommendera Nybergs Kakel & Golv att ges förtroendet för liknande projekt! Vi kunde inte blivit mer nöjda!
    2019-01-15
    Vi är gamlakunder hos Nybergs. 4 badru och föreningens tvättstuga har byggts om på bästa sätt. Vi har bemötts mkt professionellt.
    2019-01-15
    Nyberg är fantastisk att ha göra med. Dom är kompetenta och kreativa med bra lösningar. Liksom håller i såväl tids- som budgetplan. Kan varmt rekommendera! VH GSS Fastigheter
    Badrums och garderobsrenovering.
    Professionella kunniga utförare av arbete
    Mycket bra bemötande och goda rådgivare
    Levde upp till alla förväntningarna
    2019-01-15
    Nyberg och kakel har renoverat mitt k- märkta hus på ett utmärkt sätt. De har hela registret av hantverkare. De gör det professionellt, yrkesnunnigt och inom de kostnad och tidsramar vi ställt upp tillsammans.
    Jag kommer att välja dem igen när det blir dags för nästa renovering.
    2019-01-13
    Installation av kök samt planlösningsändring. Har bara positivt att säga om bemötandet och deras flexibilitet. Företaget uppfyllda helt klart mina förväntningar.
    2019-01-11
    Professionella och trovärdiga som håller satta tidsramar.
  • Sebastian K
    2019-01-10
    Fredrik som projektledde hela min renovering agerade inte bara som utförare av jobbet, han ägde verkligen projektet och agerade både expert och bollplank för mig.

Kommer använda mig av dom igen när det är dags för nästa renovering!
    2019-01-09
    Lätta att ha att göra med, bra på att återkoppla och hålla tider.
  • Svante A
    2019-01-09
    Grym service och oerhört skickliga hantverkare. Kändes tryggt hela vägen