O'learys Södertälje

Sportbar och restaurang

5 omdömen om O'learys Södertälje

Josefine G
Skrev om O'learys Södertälje

Inget var dåligt, men inget var särskilt bra heller. Inget ställe man kommer ihåg, men inget som gick fel heller. Helt ok med andra ord.

Jakob D gillar detta
Paraden
4.2/5 i betyg av 4702 omdömen 4.2 av 4702 omdömen

Penelope S Penelope S
Nicklas R
Skrev om O'learys Södertälje

Jag är oftast nöjd efter mina besök på restaurangen O'Learys. Maten är mycket god, portionerna stora och servicen OK. Priserna är överkomliga. Stämningen är under dagtid ungefär vad man förväntar sig i en sportbar - vid en "viktig" match är det mycket stoj och stim. Det kan vara bra att uppmärksamma på att nattklubben numera är utbruten ur O'Learys och kallas "The Strip". O'Learys har fortfarande sin bar öppen och den kan jag inte anmärka på. Ölen smakar som öl och utan nattklubbsgästerna är det mycket lugnare.

Per P
Skrev om O'learys Södertälje

Min dotter hade sin slutskiva där när hon tog studenten i våras. En av hennes vänner kom ej in för att någon missat att ta med hennes efternamn när hon köpte biljetten. Förnamnet var med på listan men tyvärr regler är regler sade vakterna och släppte in sina polare som inte ens köpt några biljetter!. Har varit i kontakt med deras huvudkontor där det först verkade som det skulle bli bra respons, men nej någon ursäkt eller kompensation har hon ej fått. Alltså hon tog studenten och hade betalat sin biljett och fick vända i dörren FY FAAN!

JOHAN H gillar detta
Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7915 omdömen 4.3 av 7915 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Erik A
Skrev om O'learys Södertälje

Otrevlig stämning som naturligtvis härstammar från krogägarnas brist på folkvett och kultur. Ett maffiahak där en speciell klientel är mycket välkomna och vanliga medelsvenssons diskrimeneras. Förhoppningsvis är det tillåtet att säga sanningen i det här forumet.

JOHAN H gillar detta
Katrin L
Skrev om O'learys Södertälje

Sämsta servicen jag någonsin fått. En person i vårat sällskap fick ingen mat, och när den väl kom så var den felaktig. Det tog över 1½ timme från beställningen tills rätt mat kom. Personalen tjafsade sen och ville inte kompensera för misstaget. Sen visar det sig på kvittot att ett kontantuttag är gjort, men det var ingen som gjorde något kontantuttag. Sämsta stället, rekommenderas bara om du vill bli lurad på både pengar och en trevlig middag.

JOHAN H och Erik A gillar detta
Nybrogatan 38