Odenresor AB

2.0

7 omdömen om Odenresor AB

Ted Lillebror C
Skrev om Odenresor AB

Undvik dem. Jag bokade en resa från London till Stockholm via dem och fick en inkorrekt Bokningsnummer från dem. Eller, bokning existerade inte hos flygbolaget i vilket fall. Jag prövade att emaila deras support med emailet studsade bara och nådde aldrig fram.

Kenzan Tours
4.7/5 i betyg av 368 omdömen 4.7 av 368 omdömen
BadgeThreeYears

Eget program i Borneo Bra o konkret rådgivning när vi köpte resan. Flexibel hantering av frågor o ändringar. Programmet blev precis som vi

First-Name L
Skrev om Odenresor AB

Trots usla omdömen bokade jag. Jag fyllde namn plus namn med den stavning som står på passet som krävdes. När bokningen var betald och e-ticket kom fanns inte namnen på biljetten vilket betyder att jag inte kan använda den. Måstre reklamera om ingen korrigering sker.

JIMMY W
Skrev om Odenresor AB

Har bokat 2 resor till australien med dem. Suveränt mottagande och hjälpsamma. ( Hade förvisso samma säljare båda gångerna ) Fixade visum och hela baletten. Ringde tillbaka direkt när jag undrade över flygplanstyper och liknande. Men det är väl samma här som i alla andra branscher, men måste få tag på rätt person. Inte billigast kanske men ack så smidigt att bara ge dem önskemålen och sen styr de upp allt till ett vettigt pris åtminstone. Jimmy

La Villa Travel
4.6/5 i betyg av 464 omdömen 4.6 av 464 omdömen
BadgeThreeYears

Arne K
Skrev om Odenresor AB

Undvik detta företag! Flyget blev inställt. Efter långa försök att få kontakt lyckades jag till slut. Säljaren sa att jag skulle få pengarna tillbaks, men att det skulle ta minst 8 veckor! Nu nästan 6 månader senare har jag fortfarande inte fått tillbaka pengarna. De svarar inte på mail trots åtskilliga försök.

dunder1735 B
Skrev om Odenresor AB

Skojeriföretag, de säljer ett servicepaket för 199 kr som innebär att du ska kunna välja plats på flyget. OK Britttish Airw. var mycket trötta på dom då det är en ren bluff. Dom sa till mej att de hade hundra tals som varje månad klagade då detta inte gick att göra. OK nu ringer jag för 7 gången och återigen får jag svar av en utlänning som knappt kan svenska , att visst kan jag klaga men jag kommer inte att få några pengar i retur. J-a maffian. Dom tar alltså betalt för en sak som de vet inte fungerar överhuvudtaget,...

Silvy S
Skrev om Odenresor AB

Eftersom den här sidan är en av de första som kommer upp när man söker på Odenresor, och var en av anledningarna till att jag trodde de var seriösa, vill jag bara dela med mig av mina FRUKTANSVÄRDA erfarenheter med Odenresor. Kort sagt - totalt oseriösa! Undvik om det går! Hade sparat hela året och skulle boka en solresa den 16 oktober. Deras hemsida hängde sig och skapade en bokning där namnet blivit fel (förnamnet upprepat två gånger på raken). Jag mailade omedelbart för att be dem fixa det (alltså VÄL inom de 24...

dunder1735 B gillar detta
Matilda J
Skrev om Odenresor AB

Jättetrevliga säljare som svarar i telefonen när man ringer. Deras hemsida är ganska lätt att orientera sig på, men kanske lite väl mycket lockpriser. De har alltid mycket bra priser om man är te i god tid. Jag rekommenderar andra att kontakta Odenresor om de ska till Asien!