Olle & Marie Hudvård

1.3

3 omdömen om Olle & Marie Hudvård

Marie W
Skrev om Olle & Marie Hudvård

Väldigt märkligt frisörbesök! Jag blev uppropad, men frisören hälsade inte utan gick bara iväg med mig i hasorna. Hon frågade om jag ville tvätta eller bara skölja håret, trots att det var synbart smutsigt. När hon skulle klippa mitt halvlånga hår la hon benan väldigt snett, trots att jag alltid har mittbena och den lägger sig naturligt så. När jag försiktigt påpekade det sa hon att det inte spelade nån roll (!). Hon noterade att jag har väldigt torrt hår, vilket jag vet att jag har. ”Håret är VIKTIGT”. Jag försöker skoja...

Beauty & Medical Team
4.7/5 i betyg av 613 omdömen 4.7 av 613 omdömen

Karin A
Skrev om Olle & Marie Hudvård

Urusel servicekänsla och arroganta frisörer. Det blir mitt första och sista besök.

Kristin
Skrev om Olle & Marie Hudvård

Jag har provat två olika frisörer på Olle & Marie och var tyvärr missnöjd båda gångerna. Den ena fönade inte ens håret efteråt och man fick inga produkter i håret.

Monas Klippotek
4.8/5 i betyg av 176 omdömen 4.8 av 176 omdömen