Öresunds Trafikskola AB

4.3

7 omdömen om Öresunds Trafikskola AB

Kristian Z
Skrev om Öresunds Trafikskola AB

2 dagar innan sonens uppkörning avbokar körskolan hans tid med motiveringen att "han behöver minst 6 lektioner till" detta säger Utbildningschefen som dessutom titulerar sig delägare på LinkedIn (ändrades snabbt) De bokar dessutom en ny uppkörning 3 månader framåt i tiden. Vi bokade en privat tid för uppkörning och sonen klarade det 24 timmar efter Armend Krasniqi försökte utpressa oss till att köpa fler lektioner. Man undrar vad deras motiv är, lura föräldrar på pengar eller hjälpa elever till körkort. Kan inte avråda alla tillräckligt. Välj en annan körskola till era barn!

Jennifer E
Skrev om Öresunds Trafikskola AB

Fantastisk personal, förklarar bra och har bra tålamod! Tack för allt!!

Carl Alexander R
Skrev om Öresunds Trafikskola AB

Köpte Intensiv kursen + 10 Dubbel lektioner. + Trevlig, motiverande och hjälpsam personal. + Kan prata flera språk + Har ett bra bemötande och lärande om du har svårigheter som ”Dyslexi”. + Dom var alltid i tid och jag fick använda samma bil varje gång. - Ställer höga krav på dig för att dom skall hjälpa dig med Uppkörningen och Skriftliga provet. Resultat: klarade provet på andra försöket och uppkörningen på första.

Franki D
Skrev om Öresunds Trafikskola AB

Professionell bemötande, väldig bra lärare, bilarna är riktigt bekväma och sköna att köra. Rekommenderas varmt!

Jenny J
Skrev om Öresunds Trafikskola AB

Ger mina varmaste rekommendationer..supertrevlig och duktig personal.

Maja L
Skrev om Öresunds Trafikskola AB

Med mycket glädje, vilja och intensivetet från lärare och övriga på trafikskolan var det ett nöje att ta B kortet och med detta vill ja ge hela trafikskolan utmärkta rekommentationer.

Nina R
Skrev om Öresunds Trafikskola AB

De elever som tar sitt körkort hos oss inser väldigt fort att personalen strävar enbart efter kvalité. Vi vill ha säkra förare ute på vägarna. Våra elever får en otroligt bra utbildning som vi är stolta över när vi sedan möter dem ute på vägarna.