Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Bromma Blackeberg Orinokia Snickeri och Renovering

Orinokia Snickeri och Renovering

Björnsonsgatan 64, 168 44 Bromma — Visa karta

Vi hjälper dig med snickeriarbeten, målning och renovering. Ingen förfrågan är för liten eller för stor - vi gör allt från parkettgolv, platsbyggda möbler och nya gipsväggar till renoveringar av båtar. Även monteringshjälp och enklare installationer. Varmt välkommen med din förfrågan!
Box 6088, 17106, Solna
Dan T:
Anlitade Mälarvikens tak och bygg för att byta taket på min gamla mors hus i Järfälla. Bemötandet var utmärkt och pålitligt och när det till...

Övriga företag nära Orinokia Snickeri och Renovering:

Dan T:

Läs vad 6 kunder tycker om Orinokia Snickeri och Renovering

• Johan A
    Johan A skrev om Orinokia Snickeri och Renovering
    Trevligt bemötande. Uppdraget uppfört i enlighet med kontraktet.
  • Pär F
    Pär F skrev om Orinokia Snickeri och Renovering
    Vi beställde en platsbyggd möbel. Firman erbjöd kostnadsfritt besök för att diskutera projektet. Vi fick ett trevligt bemötande, men det blev en del kommunikationsproblem. En ledde till en utdragen process som ändå resulterade i en helt ok produkt. Inga extra kostnader trots att det tillkom en hel del merjobb för firman.

Positivt:
    - Väldigt konkurenskraftigt pris.
    - Bra hantverk.
    - Trevliga anställda.
    - Firman åtgärdade fel utan krångel eller extra kostnad.

Negativt:
    - Slutprodukten motsvarade inte riktigt beställningen, troligtvis p.g.a. att snickaren ville göra något extra med designen. En god tanke, men det gjorde att inredningen inte passade i möbeln.
    - Projektet tog väldigt lång tid.

Jag skulle gärna rekommendera firman, med en not om att dubbelkolla att ni är överens om alla detaljer. Om jag kunnat hade jag gett 3,5 i betyg.
  • Susanna H
    Susanna H skrev om Orinokia Snickeri och Renovering
    Tack för väl utfört renoveringsarbete med matsalsmöblemang m.m.
  • Sam E
    Sam E skrev om Orinokia Snickeri och Renovering
    Golvläggning i 2 rum. Bra resultat, kom på utsatt tid, höll deadlines. Dessutom bra pris. Funkade kanonbra
    2014-12-11 Frida J svarar Sam E
    Hej Sam vad bra att ni blev nöjda! Ha en riktigt trevlig jul!
  • Christoffer D
    Christoffer D skrev om Orinokia Snickeri och Renovering
    Jättebra service.
    La ny ekparkett, tog bort trösklar, slipade dörrposter och dörrar.
    Fick fast pris och jättebra resultat.
    2014-10-09 Frida J svarar Christoffer D
    Hej Christoffer! Tack så mycket och kul att ni blev nöjda! Hoppas ni kommer att trivas jättebra i den nya lägenheten!
  • Anna B
    Anna B skrev om Orinokia Snickeri och Renovering
    Jag anlitade Orinokia för att bygga min altan med små ledspotlights. Den blev super snygg! Jag kan varmt rekommendera företaget. Snabb offert, avdraget rut, kom igång efter bara några dagar och avslutades som avtalat. Proffsigt.
    2014-10-08 Frida J svarar Anna B
    Tack Anna! Trevligt att du blev nöjd! Kontakta oss gärna om du behöver hjälp med ytterligare något snickeriarbete eller renovering framöver!

Björnsonsgatan 64, 168 44 Bromma