Ormesta Bil & Lastbilservice AB

3.7

3 omdömen om Ormesta Bil & Lastbilservice AB

Jorma K
Skrev om Ormesta Bil & Lastbilservice AB

En riktig toppenverkstad. Mkt duktiga bilmekaniker som kan fixa det mesta. Man skall inte bli lurad av att verkstaden ser lite ut som en "Macken" (TV-serien). Jag har servat och lagat genom åren bl.a Mercedes (med mycket avancerad elektronik)och kan verkligen rekommendera Ormesta Bil. Våra släktingar har haft och har också sina Volvo, Golf, taxibilar på service där. Vi är tacksamma för att Ormesta Bil finns med sin goda service, kunskap, bemötande och rättvisa priser.

Speedy Bilservice Tornby
4.7/5 i betyg av 97 omdömen 4.7 av 97 omdömen

Tyckte det gick bra. Det man kan anmärka på var att service killen hade lämnat kvar sina arbetshandskar i bilen.

John B
Skrev om Ormesta Bil & Lastbilservice AB

Jag rekommenderar varmt Ormesta Bil & Lastbilsservice!! Jag tycker att man blir mycket trevligt bemött av personalen. Arbetet med att få bromsarna att fungera korrekt utfördes på bästa möjliga sätt till ett bra pris. (Något som en annan verkstad i närheten inte alls lyckats med efter många timmar och dyr kostnad.) Så jag har fullt förtroende för Ormesta Bil & Lastbilsservice och är ytterst nöjd med deras arbete. J.

Johan V
Skrev om Ormesta Bil & Lastbilservice AB

Överskred överenskommet pris ordentligt, med mycket dålig förklaring. Överenskommet 1000 kronor (för att byta en trasig spolarmotor) blev tokhöjt, på grund av att de fick byta spolarmotor! Allt var klart och tydligt innan verkstadsbesöket, bilmärke, bilmodell och anledning till verkstadsbesök . Det sättet jag sedan blev bemött på, när jag påpekar bristen på logik i prisökningen, var förnedrande, med kaxiga pikar, och undvikande av ögonkontakt, gav mig känslan av medvetet lurendrejeri, istället för missförstånd.. Löftet...

Speedy Bilservice Eskilstuna
4.6/5 i betyg av 673 omdömen 4.6 av 673 omdömen

Mycket snabb och proffsig hjälp med akut bromsproblem. Väldigt hög nivå på kundservicen!

AGNETA SOFIA L AGNETA SOFIA L